Renault, probleme ?

informatii de ultima ora legate de masini,in special 4x4
User avatar
flo
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1196
Joined: 03 Jul 2009, 00:13
Location: Bucuresti

Re: Renault, probleme ?

Post by flo » 23 May 2020, 00:11

crezi ca face cineva deosebirea?
Hai las-o! Cum dracu, chiar toti functionarii sunt orbi? Eu zic ca sunt ticalosi. Ca doar nu pot fi in halul asta de idioti.
Nu-i chiar asa usor in Romania. Postasii nu lasa pensia altcuiva. Stiu ca sunt buni de plata. Unii au patit-o si atunci colegii lor nu risca.
De exemplu, alocatia nu este ridicata decat de mama sau copilul care are buletin.

Ii cunosteam atat pe directorul( fiica unui fost coleg pompier) de la DRPCIV cat si pe adjunctul sau. Eram foarte aglomerat cu treaba la munca si am incercat sa imi ridice permisul proaspat inlocuit un coleg care se afla la sediul lor cu probleme de serviciu. Nu am avut sanse. Pana si la coada de la ridicare am stat, fiindca fusese trimis la ghiseu.


User avatar
Constantin
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4253
Joined: 24 May 2009, 00:53
Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)

Re: Renault, probleme ?

Post by Constantin » 23 May 2020, 00:36

... ie o liejie mai di curând așea care face ieșciepții pintru unii și abuzuri pentru alții...
Jur pe roșu că știu de la un mare judecător francez(client) care mi-a zis acu' peste doojdă ani că ei trebuie să considere ca fiind legale falsurile grosolane venind din fostele provincii sau de la minoritățile din estul ioropii...
Chiar acu' doo zile a fost un reportaj cu jandarmii francezi care au prins în sudu' franții un audi A4 algerian încărcat precum o cămilă cu peste 400 de kile in plus(amendă 9ojdăeuro) și un tir franțuzesc de 4jdătone care avea 150 de kile în plus la cântar pe timp de ploaie și franțuzki a furat o amendă de vo' șepte sute plus convocare la trebonal plus alea/alea...
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul

Coluche

User avatar
ardeleanu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2699
Joined: 16 Jun 2014, 10:11
Location: Choisy le Roi, Franta

Re: Renault, probleme ?

Post by ardeleanu » 23 May 2020, 10:24

Suntem in 2020. Mamei mele i se vireaza pensia direct in contul bancar personal. Eu si fratele meu avem imputernicire pe acest cont. Postasul nu-i lasa in cutia postala decat "fluturasii" de pensie.
Deci, in afara de doctorul de familie, care o cunoaste, restul functionarilor cu care inca mai are contact habar nu au cum arata...Iar la 80 de ani, crezi ca mai seamana mult cu poza din buletinul facut acum 20 de ani?
Crezi ca verifica cineva in Franta ca Abdul, reintors in Maghreb cu pensie de la statul francez, mai traieste?
Cum am scris mai sus, problema a devenit evidenta cand au inceput sa aiba varste impresionante acesti pensionari...
La fel se intampla cu asiaticii care nu au acte in Franta, o gramada recupereaza acte de la decedati etc si traiesc cu ele in Franta... Esti tu capabil sa faci vizual diferenta intre doi asiatici, mai ales daca sunt in varsta? Nu, in mod cert.
La fel este si cu licentele pentru taxi, nu este sigur ca africanul/asiaticul din poza miniscula de pe autorizatia afisata pe parbriz este cel care si conduce real taxiul.
Albii ii recunoastem rapid, restul cu mare greu si nu o spun pejorativ.

Este unul din multele lucrurile pe care omul cinstit nici nu-i trece prin gand sa le faca (in caz de deces nu stim cum sa facem mai repede actele, multi doar ca sa capete ajutorul de inmormantare), altii stiu sa profite cu varf si indesat de toate aceste "posibilitati".
Iar pe functionar il doare la basca, doar nu sunt banii lui personali si nici tras la raspundere nu este...

Despre inchiderea (sau nu) a catorva fabrici Renault, vom afla mai multe saptamana viitoare, cand vor face declaratii domnii guvernanti.
Stiti care este cea mai mare fabrica a grupului Renault? Pe cei care nu stiu, ii las sa descopere in articolul de mai jos.

https://www.lerevenu.com/breves/renault ... n-roumanie

User avatar
vercingetorix
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1883
Joined: 17 Mar 2010, 19:30
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Renault, probleme ?

Post by vercingetorix » 23 May 2020, 11:36

Stati prost cu bezedeul, inseamna...
Pai la noi se comunica CNP-ul decedatului in mod automat la evidenta populatiei, la casa de pensii si la ARB (Asociatia Romana a Bancilor) sa sisteze plata drepturilor banesti imediat dupa deces.
Treaba asta o face primaria dupa ce elibereaza certificatul de deces, nu trebuie sa-ti bati capul.
Iar fara certificat de deces nu poti merge nici la biserica, cimitir, crematoriu, spital, etc.
Cu arabii nedeclarati cum fac ?
Ii ingropa in nisipul din desert, fara martori ?
Au mai fost si la noi cazuri din motiv de incasat pensia raposatului, dar dupa 2 saptamani ii tradeaza mirosurile...ce oameni, fereasca Domnul !
Daca nu Aro, atunci ce ?


User avatar
ardeleanu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2699
Joined: 16 Jun 2014, 10:11
Location: Choisy le Roi, Franta

Re: Renault, probleme ?

Post by ardeleanu » 23 May 2020, 13:14

Deci, ce incerc eu sa explic este faptul ca daca nimeni nu declara decesul (acasa, nu la spital, acolo treaba este automata), administratia nu are cum sa stie daca persoana respectiva este in viata sau nu si asta in cam toate statele de pe planeta asta...
Restul, fiecare dupa imaginatie si posibilitati.

Ai impresia ca moscheele/primariile din satele din Maghreb au baza de date comuna cu administratia franceza? :-j

Asa, ca divertisment, pana la alegerile trecute, numele meu era inca pe lista de alegatori la sectia din cartierul in care am locuit inainte sa plec in Franta. Asta dupa ce nu mai am buletin si declarasem domiciliul stabil in Franta in urma cu multi ani... :-j

Incepe sa "fiarba" pe aici treaba cu Renault, avand in vedere ca nu este prima data cand se inchid uzine Renault in Franta (si se deschid altele in tari unde forta de munca este mult mai ieftina).
De altfel, Covid-ul nu este decat, probabil, lovitura finala.
In 2004 in Franta s-au produs 3,6 milioane de autoturisme. In 2019 doar 2 milioane.
Posibil ca Renault sa fie sacrificat, in favoarea altor constructori de vehicule...
Sau cum se apropie alegerile, salvam acum miraculos Renault si il ingropam...doar dupa alegeri. S-au mai vazut cazuri de acest gen in Franta. Asa a disparut si Alcatel-ul inghitit de Nokia.
O crestere economica bazata pe cresterea consumului nu poate functiona multa vreme.

User avatar
vercingetorix
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1883
Joined: 17 Mar 2010, 19:30
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Renault, probleme ?

Post by vercingetorix » 23 May 2020, 16:59

La noi in Romania preotul nu oficiaza serviciul religios de inhumare in lipsa unui certificat de deces.
Probabil la musulmani formalitatile respective nu respecta reguli scrise.
Cum de pun occidentalii botul la reguli nescrise...mister, dar imi cam dau seama, nimic nou sub soare.
Fain ca unii tipa de coruptia de la noi, dar nu-si vad barna din propriul ochi.
Si cred ca suntem in mod copios offtopic, poate ne muta costy discutia in alta parte.
Daca nu Aro, atunci ce ?

User avatar
Werner
Aro Club Romania
Aro Club Romania
Posts: 5131
Joined: 11 Dec 2006, 19:41
Location: Enzberg D
Contact:

Re: Renault, probleme ?

Post by Werner » 23 May 2020, 19:04

flo wrote:
21 May 2020, 22:59


Mare lucru daca reuseau inca sa tina deschisa o turnatorie in Europa. In 2013, firma turceasca Volkan nu-si "permitea" sa toarne carcase pentru pompe, reductoare, etc. in Turcia. Turnarea se facea in India, sau Pakistan. Altfel nu era rentabil.
De ce sa nu fie rentabila o turnatorie în Europa? Aici se mai toarna carcase, blocuri, etc, în mare numar.
Numai VW produce la Chemnitz pe ZI !!!!, în jur de 4.000 de motoare. Mercredes la Stuttgart-Untertürkheim are o uzina doar pentru motoare. Inclusiv turnatorie. Mercedes mai are o uzina de motoare în Polonia, Audi la Györ în Ungaria. Astea sunt alea mari. Dar si la noi, un orasel de 26.000 locuitori, mai are turnatorie de aluminiu.

User avatar
flo
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1196
Joined: 03 Jul 2009, 00:13
Location: Bucuresti

Re: Renault, probleme ?

Post by flo » 23 May 2020, 19:05

Mama ta traieste in Romania?
Caci pentru soacra-mea, pensia nu i se poate varsa decat intr-un cont la care musai este atasat un card, care la doi ani trebuie reinnoit. Si musai mergi la banca atunci. Sistemul romanesc mai iscoditor a condus chiar la descoperirea unor crime.
Functionarul si sistemul roman sunt in acest caz premianti in comparatie cu ce-i pe la voi.

Fara consum nu are rost productia. Si asa peste nu multa vreme tot la STOP se ajunge.
Goana pentru profit a multinationalelor trebuie temperata. Daca nu la nivel national, ar exista macar sansa la nivel UE. Dar criza medicala a aratat ca asa zisa coeziune , solidaritate e doar o vorba cand celor mari le dauneaza. Europa trebuie reindustrializata, iar europeanul trebuie sa-si aminteasca cum este in mina, la furnal, la razboiul de tesut, la masina de cusut. E drept ca ar rezulta produse mai scumpe. Si ce este azi un bun de stricta necesitate sa nu mai fie considerat asa. Ar fi redefinite duratele de viata a produselor, se va redescoperi reparatia si reconditionarea. Asta chiar inseamna ecologie, ca tot discutam pe tema asta. Evident ca inseamna renuntare la confort. Dar vom supravietui.
Cu parere de rau, dar constat ca populatia europei se alieneaza. Si mama ce se mai bucura rusul si chinezul. Am cazut un pe ganduri chiar acum ceva ani, cand Franta a oprit la un moment dat bombardarea Libiei fiindca ramanea fara munitie.

User avatar
flo
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1196
Joined: 03 Jul 2009, 00:13
Location: Bucuresti

Re: Renault, probleme ?

Post by flo » 23 May 2020, 19:18

Werner wrote:
23 May 2020, 19:04
flo wrote:
21 May 2020, 22:59


Mare lucru daca reuseau inca sa tina deschisa o turnatorie in Europa. In 2013, firma turceasca Volkan nu-si "permitea" sa toarne carcase pentru pompe, reductoare, etc. in Turcia. Turnarea se facea in India, sau Pakistan. Altfel nu era rentabil.
De ce sa nu fie rentabila o turnatorie în Europa? Aici se mai toarna carcase, blocuri, etc, în mare numar.
Numai VW produce la Chemnitz pe ZI !!!!, în jur de 4.000 de motoare. Mercredes la Stuttgart-Untertürkheim are o uzina doar pentru motoare. Inclusiv turnatorie. Mercedes mai are o uzina de motoare în Polonia, Audi la Györ în Ungaria. Astea sunt alea mari. Dar si la noi, un orasel de 26.000 locuitori, mai are turnatorie de aluminiu.
Turnatoria inseamna munca grea, nu foarte atragatoare. Deci trebuie platita pe masura. Spre cinstea ei Germania nu s-a dezindustrializat. Sunt insa curios cati germani lucreaza in ele si cati turci, kurzi si alte semintii. Asta pe de o parte. Pe dealta parte, pentru productia de serie mare si mai ales a unor produse cu notorietate pe piata, care permit adoptarea cu eficienta a tehnologiilor de automatizare (mai cu seama daca vorbim de neferoase) si in acelasi timp au o piata sigura, turnatoria devine daca nu rentabila cel putin acceptabila. Si Germania face politica sociala prin locuri de munca mai mult ca alte tari. Dar pentru cele mai multe multinationale, profitul este imperativ. Iar daca ne gandim la produse de serie mica, precum carcase de pompe si reductoare pentru masini de pompieri, atunci profitul dispare si in Turcia.

User avatar
ardeleanu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2699
Joined: 16 Jun 2014, 10:11
Location: Choisy le Roi, Franta

Re: Renault, probleme ?

Post by ardeleanu » 23 May 2020, 19:26

A nu se confunda cresterea economica cu cresterea productiei sau a numarului locurilor de munca.
Iar consumul nu poate creste doar fiindca asa vrea guvernu... chiar daca nu mai ma lasa sa circul cu autoturismul diesel pe motive asa zis ecologice, nu inseamna ca automat o sa cumpar o masina electrica, de preferinta produsa in Franta, la doar 30.000 de euro...
Aici au cam vandut pielea ursului din padurea pe care inca nu o plantasera. Si nu doar in domeniul industriei auto.
Consecintele o sa le vedem cat de curand.

Renault nu poate sa fie competitiv pe plan mondial cu apucaturi tipic franceze...greve, sindicate, calitate relativ mediocra a multor game, design nul etc. Faptul ca si multi patronii francezi, traditionali Renault, incep sa-si echipeze flotele cu autovehicule de productie straina poate spune ceva.
Renault a supravietuit in ultimii ani doar datorita gamei low cost, produsa in uzine din afara Frantei.

User avatar
Werner
Aro Club Romania
Aro Club Romania
Posts: 5131
Joined: 11 Dec 2006, 19:41
Location: Enzberg D
Contact:

Re: Renault, probleme ?

Post by Werner » 24 May 2020, 17:26

Chiar am citit ca Renault o sa renunte complet la modelele Scenic, Espace si Talisman. Dar, aceste 3 modele sunt din clasele cele mai nedorite de catre cumparatori, care sunt momentan pe valul SUV. Si alti producatori au renuntat la unele modele, în favoarea SUVurilor. Este pacat, dar clientul decide.

User avatar
vercingetorix
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1883
Joined: 17 Mar 2010, 19:30
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Renault, probleme ?

Post by vercingetorix » 27 May 2020, 17:04

Criza economică produsă de închiderea economiei ca măsură împotriva pandemiei a atins proporții atât de mari încât amenință multe tabuuri – unul dintre ele posibilitatea falimentului Renault. ”Da, Renault ar putea să dispară”, a spus ministrul francez al Economiei, Bruno Le Maire, despre unul dintre campionii industriei franceze din ultimul secol. Statul francez deține 15% din acțiunile Renault, o companie afectată de scăderea cu peste 75% a vânzarilor auto în Europa, în luna aprilie. În plus, Renault suferea de pe urma scandalului de frauda fioscală în care a fost implicat fostul președinte Renault-Nissan, Carlos Ghosn, care a fugit spectaculos din Japonia în Liban, in 2019, acolo unde se ascunde și acum. Pe acest fond, Renault a ratat planificata alianță cu Fiat-Chrysler.

Pentru a împiedica un asemenea faliment, statul francez ia în calcul acordarea unui împrumut de 5 miliarde de euro pentru Renault. Însă până în acest moment nu s-a stabilit nimic concret, a avertizat Le Maire, amintind că un împrumut de stat va veni cu o serie de condiții, poate nu toate în avantajul angajaților Renault din afara Franței. Una dintre principalele condiții este ca Renault să păstreze numărul maxim posibil de locuri de muncă în Franța.

”Renault poate să dispară, marii constructori pot să dispară”, a declarat Le Maire, la finalul săptămânii trecute, într-un intreviu pentru radioul Europe 1. ”Renault luptă pentru supraviețuire”, a mai spus Le Maire, pentru Le Figaro.

”Grupul a solicitat un împrumut de stat de 5 miliarde de euro. Încă nu am semnat acest împrumut. Continuăm discuțiile pe marginea planului de susținere a industriei auto. Le-am cerut constructorilor să își asume angajamente pe trei direcții: automobile electrice, respectarea angajamentelor față de subcontractori și localizarea în Franta a celor mai avansate activități tehnologice”, a spus Le Maire.

În ultimele zile au aparut tot mai multe informații despre posibilitatea închiderii unor uzine Renault din Franța. Revista Le Canard Enchaîné a scris că Renault, care urmează să prezinte săptămâna aceasta un plan pentru economisirea a 2 miliarde de euro, are în vedere închiderea a patru uzine din Franța. În total, Renault are circa 50.000 der angajați în Franța.

Una dintre uzine, cea de la Flins, are 2.600 de angajați. Aici nu ar fi vorba despre o închidere totală, ci de reconvertirea uzinei pentru un alt tip de producție – măsti de protecție pentru angajații Renault și pentru populație. Asta ar însemnă construirea unor noi hale și pregătirea doar a unei mici părți din actualul personal pentru utilizarea noilor instalații.

Ministrul Le Maire a fost categoric: ”Flins nu trebuie să se închidă”. ”Așteptăm un plan al președintelui Jean-Dominique Senard pentru alianța Renault-Nissan și pentru Renault”, a spus Le Maire. Guvernul francez își dorește ca Renault să se concentreze pe producția de automobile electrice. ”Cum putem garanta că Franța va fi primul centru de producție al automobilelor electrice Renault?”, a fost întrebarea adresata de Le Maire sefilor companiei.
Daca nu Aro, atunci ce ?

User avatar
Constantin
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4253
Joined: 24 May 2009, 00:53
Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)

Re: Renault, probleme ?

Post by Constantin » 27 May 2020, 17:49

E complicată treaba...
Cum adică, eu dă dreapta cu chiloții rupți în cur, cu 50 de euro pe cont să dau 300 ca să nu moară acțeonaru' principial dă stânga de la reno'? Să am pardon monșer, să am pardon!
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul

Coluche

User avatar
ardeleanu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2699
Joined: 16 Jun 2014, 10:11
Location: Choisy le Roi, Franta

Re: Renault, probleme ?

Post by ardeleanu » 29 May 2020, 00:58

https://www.20minutes.fr/economie/27884 ... iement-sec

Renault planuieste sa suprime 15.000 de locuri de munca, din care 4600 in Franta.
Asa ca surprize neplacute pot aparea si in Romania, din pacate.

User avatar
vercingetorix
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1883
Joined: 17 Mar 2010, 19:30
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Renault, probleme ?

Post by vercingetorix » 29 May 2020, 08:25

Nu pleaca cainele de la macelarie !
Si daca pleaca franţujii, sa vezi ce Logan cu reductor de Aro si motor de Saviem facem...
Da-i romanului mana libera la imaginatie si inovatie...ceva ce n-a vazut Parisul ! ;D
Daca nu Aro, atunci ce ?


Post Reply