Renault, probleme ?

informatii de ultima ora legate de masini,in special 4x4
Post Reply
User avatar
BAGADI
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 510
Joined: 07 Jan 2019, 16:22
Location: Suceava

Re: Renault, probleme ?

Post by BAGADI » 21 Jun 2020, 09:49

Nu as spune totusi ca modelele Renault au un design anost....mi se pare chiar curajos ( noul Captur pentru exemplificare ). Mai degraba mi se pare banal design-ul VW si Opel, niste marci blocate in timp din punct de vedere al design-ului. Pe cealalta parte...al temerarilor, apare BMW cu grila lui imensa - visul oricarui cocalar. A produs BMW exact ce isi doreau interlopii : grila mai mare si....iluminata :o
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


User avatar
ardeleanu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2993
Joined: 16 Jun 2014, 10:11
Location: Choisy le Roi, Franta

Re: Renault, probleme ?

Post by ardeleanu » 21 Jun 2020, 10:00

Incearca sa pui intr-un show room doar masini albe, sa vezi ce anti reclama iese...
Culorile si gusturile nu se discuta.
Preturile, da. Cand este de ales intre Renault si VW la cateva sute de euro diferenta, cred ca cocosul galic o sa ramana fara pene. ;)
Dar ce spuneam eu mai sus este parerea profesionistilor din domeniul design-ului auto, dar daca voua va plac, asta este.
Problema ramane faptul ca, design frumos sau nu, vanzarile Renault se prabusesc.
Cat despre Opel, nu uita ca apartine grupului PSA.

In Franta, BMW-urile cu geamuri fumurii sunt oprite aproape automat de politie.
Prietenii stiu de ce. ;))

costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5209
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: Renault, probleme ?

Post by costy84 » 21 Jun 2020, 10:33

Renault din păcate a rămas blocat cu vreo 10-15 ani în urmă, au rămas cu aceeași gamă fără să observe că piața caută altceva, abia acum și-au dat seama unde au gafat și încearcă să dreagă busuiocul însă întârzierea asta o să îi coste. Pe de altă parte nu știu dacă este gafă sau o politică proastă, în trecut mergeau pe ideea că de suv-uri și 4x4 se ocupă Nissan probabil abia acum s-au prins că dacă continuă aceea politică ei vor dispărea.

P. S: pompierii ăia nu sunt decorați pentru circul prezentat în media sunt pentru rezultate și nu este ceva wow, în toate țările unitățile de pompieri din capitale sunt cele mai bune și nu este greu de înțeles de ce. ;)

User avatar
ardeleanu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2993
Joined: 16 Jun 2014, 10:11
Location: Choisy le Roi, Franta

Re: Renault, probleme ?

Post by ardeleanu » 21 Jun 2020, 11:03

Se pare ca cei din UK nu sunt de aceeasi parere cu tine... ;))
https://www.theguardian.com/uk-news/201 ... ectors-say
Sau iarasi este manipulare? :-j

Un video pentru flo (oare de ce se poate la altii?)
https://www.youtube.com/watch?v=BZv75A4gu-A

Renault a trait pe subventii si vanzari de departamente/filiale in ultimii 10 ani. Plus pe low cost fabricat prin alte tari. La un moment data vine si ziua cand dai de fundul sacului...
Last edited by ardeleanu on 21 Jun 2020, 11:11, edited 1 time in total.


User avatar
BAGADI
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 510
Joined: 07 Jan 2019, 16:22
Location: Suceava

Re: Renault, probleme ?

Post by BAGADI » 21 Jun 2020, 11:06

Da, alianta cu Nissan tocmai pentru asta a fost gandita, le lipsea know how-ul in domeniul 4x4, Koleos era o gluma proasta. Pe de cealalta parte, Nissan era groaznic la autoturisme ( Tiida ) . Sistemul de tractiune integrala de pe X-trail, l-au transferat pur si simplu pe Duster, Kadjar are toata platforma de la Qashqai.....

costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5209
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: Renault, probleme ?

Post by costy84 » 21 Jun 2020, 11:13

Păi da dar aici este buba, Renault nu a dat atenţie SUV-urilor fiind sarcina Nissan în alianţă şi au ajuns astăzi când piaţa cere cam tot ce are aspect de SUV ca ei să fie în fundul gol, să nu aibă ce oferi pieţei, Skoda are mai multe SUV-uri în gamă decât Renault.

User avatar
BAGADI
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 510
Joined: 07 Jan 2019, 16:22
Location: Suceava

Re: Renault, probleme ?

Post by BAGADI » 21 Jun 2020, 12:29

Da, ai dreptate. La fel au gresit si cei din PSA, mult in urma trend-ului SUV. BMW are 7 SUV-uri in gama, 7! Sa vedem daca noul Renault Arkana va drege busuiocul, SUV-ul coupe ieftin in comparatie cu X6.

costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5209
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: Renault, probleme ?

Post by costy84 » 21 Jun 2020, 12:44

Nu prea, Arkana nu va ajunge în Europa.

User avatar
BAGADI
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 510
Joined: 07 Jan 2019, 16:22
Location: Suceava

Re: Renault, probleme ?

Post by BAGADI » 21 Jun 2020, 12:50

Bine ca au rusii parte de Arkana. La fel cum au avut parte de Kaptur cu tractiune 4x4, Duster cu motor de 2.0 ....

costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5209
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: Renault, probleme ?

Post by costy84 » 21 Jun 2020, 12:58

Renault vs Volkswagen
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5209
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: Renault, probleme ?

Post by costy84 » 21 Jun 2020, 13:00

La Duster 2.0 nu ştiu câţi s-ar fi înghesuit la noi fiind pe benzină.

User avatar
Soryn
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3223
Joined: 13 Apr 2008, 18:38
Location: Constanta

Re: Renault, probleme ?

Post by Soryn » 21 Jun 2020, 14:07

Se înghesuiau cu gpl. Ce mai știți despre dacia legat de gpl? Parcā se fabricau și variante cu gpl. La ruși, la ruși e benzina ieftinā.

User avatar
BAGADI
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 510
Joined: 07 Jan 2019, 16:22
Location: Suceava

Re: Renault, probleme ?

Post by BAGADI » 26 Jun 2020, 13:20

https://m.automarket.ro/stiri/oficial-i ... 98733.html

"Italia a confirmat oficial că a aprobat garanții de stat ce acoperă 80% din valoarea împrumutului de 6.3 miliarde de euro pentru grupul Fiat-Chrysler în contextul pandemiei. Creditul va fi acordat de cea mai mare bancă din Italia, Intesa Sanpaolo.

Fiat Chrysler a cheltuit aproape 8 miliarde de euro pentru atenuarea efectelor negative ale crizei COVID-19. În primul trimestru, FCA raportase pierderi de 1.7 miliarde în primul trimestru, din cauza crizei COVID-19, după un profit de peste 500 de milioane de euro în perioada similară din 2019."

Altii isi rezolva problemele cu un credit imens luat de la banca cu garantii de stat....Adevarul este ca, daca da faliment un concern atat de mare, pica si multe alte IMM-uri - mica industrie paralela.

User avatar
flo
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1413
Joined: 03 Jul 2009, 00:13
Location: Bucuresti

Re: Renault, probleme ?

Post by flo » 26 Jun 2020, 17:58

ardeleanu wrote:
21 Jun 2020, 11:03
Se pare ca cei din UK nu sunt de aceeasi parere cu tine... ;))
https://www.theguardian.com/uk-news/201 ... ectors-say
Sau iarasi este manipulare? :-j

Un video pentru flo (oare de ce se poate la altii?)
https://www.youtube.com/watch?v=BZv75A4gu-A

Renault a trait pe subventii si vanzari de departamente/filiale in ultimii 10 ani. Plus pe low cost fabricat prin alte tari. La un moment data vine si ziua cand dai de fundul sacului...
In Anglia discutiile aste sunt purtate de a ani de zile. In primul rand nu uitati diferenta: pompierii englezi sunt civili. Parizienii sunt militari. Din Anglia a plecat in UE conceptul privind securitatea pompierului. S-a demonstrat ca este mai scump pentru societate sa produca un pompier pentru fiecare situatie in care acesta poate fi ranit sau omorat. In plus nu era legal sa pretinzi cuiva sa moara pentru a te salva pe tine contribuabil. Astfel s-a ajuns pe langa timpul de reactie de 20 min. sa se impuna si distanta maxima la care pompierul se poate apropia de focar, respectiv 20 m. Te apropii mai mult numai atunci cand sunt oameni de salvat si numai daca te asiguri ca pompierul nu este in pericol. In Anglia si acum sunt persoane (de regula tampiti care nu se informeaza sau dintre cei cu venituri reduse care nu-si asigura bunurile) care critica sistemul, pretinzand sacrificiu. In plus, pompierii nu intervin daca la locul incidentului nu este asigurata ordinea publica. Aceste lucruri sunt prezentate nuantat in presa, care are culori politice ca si pe la noi. Multi englezi tot spera sa militarizeze serviciul cu gandul ca asa se vor reduce modalitatile de protejare a pompierilor. Eroare. Regulile sunt valabile si la militari. In Anglia discutia este una veche. Nu cred ca era cel mai relevant exemplu. Asta nu inseamna ca o capitala beneficiaza musai de cel mai performant sau cel mai priceput serviciu de pompieri. Cei din Bonn nu erau cei mai experimentati. La fel cei din capitala SUA.

E, imaginati-va daca in Romania se procedeaza dupa regulile europene. Ce balamuc este la interventii! Cum atunci cand fiecare trage de pompier sa-i protejeze bunurile sale iar pompierul nu s-ar apropia de casa aceluia, spunandu-i sa stea linistit ca asigurarea ii acopera paguba. Cum la Colectiv se acuza dezorganizarea, cand ea nici nu se putea efectua fiindca cum aparea o ambulanta se sarea pe ea ca pe tramvaiele aglomerate de dinainte de 1989. Cum exista acuze ca se vine fara apa, fiindca altfel nu isi poate explica cum de a consumat-o in 6 minute (cand 9 tone le poti refula si in trei minute). Multi cred ca juramantul militar il obliga pe pompierul roman sa isi riste viata. Mare prostie. Juramantul militar il obliga sa-si ristea viata in misiuni de lupta. Si dupa cum stiti singurele misiuni de lupta pe timp de pace, in afara teatrelor de operatiuni, sunt serviciul de garda (obiective pazite, garda de corp persoane), paza transporturilor, paza granitei de stat, politie aeriana, adica acelea care implica armament. Interventiile pompierilor sunt tratate fix la fel cu activitatea de la GAZ. Din acest motiv pompierii romani morti pe timpul interventiilor nu beneficiaza de drepturile unui militar mort in Irak sau a unui jandarm ucis pe timpul pazei unei ambasade sau aunui obiectiv industrial.

Se poate fiindca se cheltuiesc bani in acest sens.
In 1995, cand am devenit pompier, cautam prin autobazele parasite piese de schimb. Bagam ulei aruncat de soferi de tir olandezi. Cand Dejeu era ministru ratia de carne a militarilor era redusa la 20% (NU CU 20%), incat erau trimisi fortat in permisii. Cu Boc si Basescu aveam motorina numai cate un plin pe luna si ore rezerva minima pe care o plimbam disperati prin tara. Evident ca se cheltuiau inutil alte cantitati. Culmea, se redresa situatia numai cand inundatiile faceau ravagii si se scotea carburant de la rezerva de stat. Toata lumea se mira ca nu avem digitalizare sificienta, iar Boc considera calculatorul obiect de lux. Si autoturismele la fel. Pentru Dustere, din cauza legislatiei promovate de el, a trebuit sa se faca o gramada de demersuri sa se demonstreze ca nu sunt masini de lux ci pentru actvitatea specifica. Pana la urma Gabi Oprea a semnat cu toate ca DNA a solicitat informatii. Prin 2015 se discuta sa se limiteze furnizarea de energie electrica si de caldura si apa calda. Si tu te intrebi de ce spoate la altii ...
Cica tara e saraca ! NU E bani !

User avatar
flo
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1413
Joined: 03 Jul 2009, 00:13
Location: Bucuresti

Re: Renault, probleme ?

Post by flo » 26 Jun 2020, 18:03

costy84 wrote:
21 Jun 2020, 13:00
La Duster 2.0 nu ştiu câţi s-ar fi înghesuit la noi fiind pe benzină.
Eu, daca impozitul ar fi prietenos.


Post Reply