Gerula

Despre masinile fabricate dupa 1945 si pana-n prezent

Moderators: Werner, mariusjaz

User avatar
baciudibaciu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3075
Joined: 12 Aug 2007, 22:26
Location: Bucuresti Titan
Contact:

Re: Gerula

Post by baciudibaciu »

Inca o abordare si rezolvare tipic ROMANEASCA a unei probleme de interes national .
Cu omul nescolarizat ,te certi putin si ai scapat,dar duci o lupta infernala cu PROSTUL care are scoala !


ARO 10-4
Renault Kangoo 15 dci
Mercedes W123 200d

User avatar
ydaniel
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4674
Joined: 13 Jun 2007, 11:46
Location: bucuresti
Contact:

Re: Gerula

Post by ydaniel »

mai exista CESAR?
cand esti bun nu-si amintesc,
cand esti rau nu te uita
User avatar
Werner
Aro Club Romania
Aro Club Romania
Posts: 5229
Joined: 11 Dec 2006, 19:41
Location: Enzberg D
Contact:

Re: Gerula

Post by Werner »

ydaniel wrote: mai exista CESAR?
Da! CESAR este astazi AMROM!
User avatar
ydaniel
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4674
Joined: 13 Jun 2007, 11:46
Location: bucuresti
Contact:

Re: Gerula

Post by ydaniel »

si obiectul de activitate este acelasi?mai au vreun viitor?da eu stiam ca si Dunarea s-a ocupat cu ceva export si de montat motoarele de Mazda.
cand esti bun nu-si amintesc,
cand esti rau nu te uita

vstef_is
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1809
Joined: 31 Jan 2007, 23:10
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Gerula

Post by vstef_is »

Obiectul de activitate este, activitatea lipseste...

Cu alte cuvinte nu s-a facut nimic la AMROM decat vreo doo garantii la niste masini ROMSILVA si ca sa vezi ce oameni inteligenti... pentru asta au trebuit sa cumpere niste roboti speciali de vopsit auto... ca nu puteau sa o faca manual... partea distractiva este ca habar nu aveau nici macar sa foloseasca robotii care au inceput sa vopseasca peretii si oamenii aiurea... deci da... un mod excelent de a risipi banii pe care si asa nu-i au...
User avatar
Werner
Aro Club Romania
Aro Club Romania
Posts: 5229
Joined: 11 Dec 2006, 19:41
Location: Enzberg D
Contact:

Re: Gerula

Post by Werner »

vstef_is wrote:
Cu alte cuvinte nu s-a facut nimic la AMROM decat vreo doo garantii la niste masini ROMSILVA si ca sa vezi ce oameni inteligenti... pentru asta au trebuit sa cumpere niste roboti speciali de vopsit auto... ca nu puteau sa o faca manual...
Linistest-te Stefane, ca nu stau nici cei de la AMROM degeaba........!
User avatar
mariusjaz
Moderator
Moderator
Posts: 439
Joined: 27 Aug 2007, 14:46
Location: luncoiu de jos

Re: Gerula

Post by mariusjaz »

am urmarit in timp aceste incercari si ,,gerula'' si IMS -ul reincarcat dar eu cred ca nu erau nici serioase nici viabile  pentru ca ARO sa fie iarasi ce a fost trebuie sa se nasca un proiect cumva asa cum a fost modelul 24 fata de modelul M asadar un model cu totul nou diferit de liniile de design a celorlalti producatori
Uzina este cea mai inalta facultate VICTOR NAGHI
vstef_is
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1809
Joined: 31 Jan 2007, 23:10
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Gerula

Post by vstef_is »

Werner wrote: Linistest-te Stefane, ca nu stau nici cei de la AMROM degeaba........!
Si orbul zise: SA VAD!
User avatar
mariusjaz
Moderator
Moderator
Posts: 439
Joined: 27 Aug 2007, 14:46
Location: luncoiu de jos

Re: Gerula

Post by mariusjaz »

ce pot sa va arat sunt niste proiecte din 1989 de la un concurs de design initiat de revista autoturism si ARO Campulung am patru schite dar si aceste schite aduceau asa o feminizare o indulcire a liniilor lui ARO uitati aici prima schita
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Uzina este cea mai inalta facultate VICTOR NAGHI
User avatar
tarzy
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2646
Joined: 03 Dec 2006, 20:06
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Gerula

Post by tarzy »

nu arata rau deloc

mai ales din fata .... aduce a "zambetul lui Iliescu"
Eu cred ca o tara care incearca sa prospere prin stabilirea de taxe mari este ca un om care, stind intr-o galeata, incearca sa se ridice tragind de miner.
(Winston Churchill)
dragospetres
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1474
Joined: 10 Jan 2008, 21:01
Location: suceava

Re: Gerula

Post by dragospetres »

Domnule Werner,
E adevarat ca inainte de "89 s-au putat discutii cu firma VW  pentru cumpararea unei licente de motor TD pentru noul
ARO, TV?
User avatar
Werner
Aro Club Romania
Aro Club Romania
Posts: 5229
Joined: 11 Dec 2006, 19:41
Location: Enzberg D
Contact:

Re: Gerula

Post by Werner »

De discutii purtate intre ARO si VW, inainte de 1989 nu stiu nimic. Stiu decat, ca in anul 1990 a venit o echipa de sefi din Concernul Volkswagen sa cumpere ARO si Dacia, sa le integreze ca Marca in concern. Dupa ce au fost primiti "caldurosi" cu bâte si parole, au plecat in Cehia si au cumparat Skoda!

Dar, a existat totusi un Prototip, insa venea din alta parte. Conducerea din DDR a hotarat sa tina pasul cu lumea moderna automobilistica. S-au dezvoltat prototipuri noi de Autoturisme Trabant si Wartburg, precum si camioane Robur si W50. Motorizarile erau cumparate in licenta, de la VW si MAN. Un 4x4 propriu nu a existat in DDR, se importa Lada Niva si ARO. ARO avea un renume foarte bun, asa s-au hotarat la un ARO, la care sa nu mai existe problema pieselor de schimb si fiabilitatea sa fie mai buna. La "Leipziger Messe" in anul 1988 a fost expus un ARO 10 cu motor IFA-VW Diese, care il cunoastem din VW Golf. Urma sa fie importata caroseria in forma de CKD, iar restul sa fie asamblat/finisat in DDR. Cum stim, in 1989 a venit "Revolutia" si proiectul nu a mai luat fiinta. Prototipul a fost cumparat de Heiko Baumgarten si este expus in Muzeul pentru Automobile din Merseburg.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
dragospetres
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1474
Joined: 10 Jan 2008, 21:01
Location: suceava

Re: Gerula

Post by dragospetres »

informatia despre motor VW,  o aveam dintr-o revista ceha inainte de" 89.Dupa cum spuneti ca venea motorul pe filiera RDG,aceasta nu infirma informatia.Adevarat fostul RDG  a dezvoltat o colaborare cu concernul VW, pentru motorizarea noilor modele, chiar realizate, TRABANT SI WARTBURG,  dar si livrand concernului o linie de prese de mare forta.
Revenind la aro ,stiu ca uzina avea in plan realizarea unui model principial nou pe care l-a si realizat in "89, dar motorul prin colaborare. Noul model ARO  a fost prezentat in rev. AUTO-MONDIAL.
daca aveti informatii suplimentare despre acest prototip ARO, ar fi minunat.
User avatar
mariusjaz
Moderator
Moderator
Posts: 439
Joined: 27 Aug 2007, 14:46
Location: luncoiu de jos

Re: Gerula

Post by mariusjaz »

am vazut o poza cu prototipul era nevopsit si era undeva intr-un garaj apoi am vazut o poza cu o utilitara ce semana cumva cu actuala ,,Gaz elle '' a rusilor
Uzina este cea mai inalta facultate VICTOR NAGHI
User avatar
ydaniel
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4674
Joined: 13 Jun 2007, 11:46
Location: bucuresti
Contact:

Re: Gerula

Post by ydaniel »

a mai fost un concurs de design in vara lui '99,facut de revista Auto-Mondial,cu titlul:Noul Aro.Desenele sunt f frumoase,dar diferite de realitate.
cand esti bun nu-si amintesc,
cand esti rau nu te uita

Post Reply