Gerula
- baciudibaciu
- Membru legendar
- Posts: 3075
- Joined: 12 Aug 2007, 22:26
- Location: Bucuresti Titan
- Contact:
Re: Gerula
Inca o abordare si rezolvare tipic ROMANEASCA a unei probleme de interes national .
Cu omul nescolarizat ,te certi putin si ai scapat,dar duci o lupta infernala cu PROSTUL care are scoala !
ARO 10-4
Renault Kangoo 15 dci
Mercedes W123 200d
ARO 10-4
Renault Kangoo 15 dci
Mercedes W123 200d
- ydaniel
- Membru legendar
- Posts: 4674
- Joined: 13 Jun 2007, 11:46
- Location: bucuresti
- Contact:
- Werner
- Aro Club Romania
- Posts: 5229
- Joined: 11 Dec 2006, 19:41
- Location: Enzberg D
- Contact:
Re: Gerula
Da! CESAR este astazi AMROM!ydaniel wrote: mai exista CESAR?
- ydaniel
- Membru legendar
- Posts: 4674
- Joined: 13 Jun 2007, 11:46
- Location: bucuresti
- Contact:
Re: Gerula
si obiectul de activitate este acelasi?mai au vreun viitor?da eu stiam ca si Dunarea s-a ocupat cu ceva export si de montat motoarele de Mazda.
cand esti bun nu-si amintesc,
cand esti rau nu te uita
cand esti rau nu te uita
-
- Membru legendar
- Posts: 1809
- Joined: 31 Jan 2007, 23:10
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Gerula
Obiectul de activitate este, activitatea lipseste...
Cu alte cuvinte nu s-a facut nimic la AMROM decat vreo doo garantii la niste masini ROMSILVA si ca sa vezi ce oameni inteligenti... pentru asta au trebuit sa cumpere niste roboti speciali de vopsit auto... ca nu puteau sa o faca manual... partea distractiva este ca habar nu aveau nici macar sa foloseasca robotii care au inceput sa vopseasca peretii si oamenii aiurea... deci da... un mod excelent de a risipi banii pe care si asa nu-i au...
Cu alte cuvinte nu s-a facut nimic la AMROM decat vreo doo garantii la niste masini ROMSILVA si ca sa vezi ce oameni inteligenti... pentru asta au trebuit sa cumpere niste roboti speciali de vopsit auto... ca nu puteau sa o faca manual... partea distractiva este ca habar nu aveau nici macar sa foloseasca robotii care au inceput sa vopseasca peretii si oamenii aiurea... deci da... un mod excelent de a risipi banii pe care si asa nu-i au...
- Werner
- Aro Club Romania
- Posts: 5229
- Joined: 11 Dec 2006, 19:41
- Location: Enzberg D
- Contact:
Re: Gerula
Linistest-te Stefane, ca nu stau nici cei de la AMROM degeaba........!vstef_is wrote:
Cu alte cuvinte nu s-a facut nimic la AMROM decat vreo doo garantii la niste masini ROMSILVA si ca sa vezi ce oameni inteligenti... pentru asta au trebuit sa cumpere niste roboti speciali de vopsit auto... ca nu puteau sa o faca manual...
- mariusjaz
- Moderator
- Posts: 439
- Joined: 27 Aug 2007, 14:46
- Location: luncoiu de jos
Re: Gerula
am urmarit in timp aceste incercari si ,,gerula'' si IMS -ul reincarcat dar eu cred ca nu erau nici serioase nici viabile pentru ca ARO sa fie iarasi ce a fost trebuie sa se nasca un proiect cumva asa cum a fost modelul 24 fata de modelul M asadar un model cu totul nou diferit de liniile de design a celorlalti producatori
Uzina este cea mai inalta facultate VICTOR NAGHI
-
- Membru legendar
- Posts: 1809
- Joined: 31 Jan 2007, 23:10
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Gerula
Si orbul zise: SA VAD!Werner wrote: Linistest-te Stefane, ca nu stau nici cei de la AMROM degeaba........!
- mariusjaz
- Moderator
- Posts: 439
- Joined: 27 Aug 2007, 14:46
- Location: luncoiu de jos
Re: Gerula
ce pot sa va arat sunt niste proiecte din 1989 de la un concurs de design initiat de revista autoturism si ARO Campulung am patru schite dar si aceste schite aduceau asa o feminizare o indulcire a liniilor lui ARO uitati aici prima schita
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Uzina este cea mai inalta facultate VICTOR NAGHI
- tarzy
- Membru legendar
- Posts: 2646
- Joined: 03 Dec 2006, 20:06
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Gerula
nu arata rau deloc
mai ales din fata .... aduce a "zambetul lui Iliescu"
mai ales din fata .... aduce a "zambetul lui Iliescu"
Eu cred ca o tara care incearca sa prospere prin stabilirea de taxe mari este ca un om care, stind intr-o galeata, incearca sa se ridice tragind de miner.
(Winston Churchill)
(Winston Churchill)
-
- Membru legendar
- Posts: 1474
- Joined: 10 Jan 2008, 21:01
- Location: suceava
Re: Gerula
Domnule Werner,
E adevarat ca inainte de "89 s-au putat discutii cu firma VW pentru cumpararea unei licente de motor TD pentru noul
ARO, TV?
E adevarat ca inainte de "89 s-au putat discutii cu firma VW pentru cumpararea unei licente de motor TD pentru noul
ARO, TV?
- Werner
- Aro Club Romania
- Posts: 5229
- Joined: 11 Dec 2006, 19:41
- Location: Enzberg D
- Contact:
Re: Gerula
De discutii purtate intre ARO si VW, inainte de 1989 nu stiu nimic. Stiu decat, ca in anul 1990 a venit o echipa de sefi din Concernul Volkswagen sa cumpere ARO si Dacia, sa le integreze ca Marca in concern. Dupa ce au fost primiti "caldurosi" cu bâte si parole, au plecat in Cehia si au cumparat Skoda!
Dar, a existat totusi un Prototip, insa venea din alta parte. Conducerea din DDR a hotarat sa tina pasul cu lumea moderna automobilistica. S-au dezvoltat prototipuri noi de Autoturisme Trabant si Wartburg, precum si camioane Robur si W50. Motorizarile erau cumparate in licenta, de la VW si MAN. Un 4x4 propriu nu a existat in DDR, se importa Lada Niva si ARO. ARO avea un renume foarte bun, asa s-au hotarat la un ARO, la care sa nu mai existe problema pieselor de schimb si fiabilitatea sa fie mai buna. La "Leipziger Messe" in anul 1988 a fost expus un ARO 10 cu motor IFA-VW Diese, care il cunoastem din VW Golf. Urma sa fie importata caroseria in forma de CKD, iar restul sa fie asamblat/finisat in DDR. Cum stim, in 1989 a venit "Revolutia" si proiectul nu a mai luat fiinta. Prototipul a fost cumparat de Heiko Baumgarten si este expus in Muzeul pentru Automobile din Merseburg.
Dar, a existat totusi un Prototip, insa venea din alta parte. Conducerea din DDR a hotarat sa tina pasul cu lumea moderna automobilistica. S-au dezvoltat prototipuri noi de Autoturisme Trabant si Wartburg, precum si camioane Robur si W50. Motorizarile erau cumparate in licenta, de la VW si MAN. Un 4x4 propriu nu a existat in DDR, se importa Lada Niva si ARO. ARO avea un renume foarte bun, asa s-au hotarat la un ARO, la care sa nu mai existe problema pieselor de schimb si fiabilitatea sa fie mai buna. La "Leipziger Messe" in anul 1988 a fost expus un ARO 10 cu motor IFA-VW Diese, care il cunoastem din VW Golf. Urma sa fie importata caroseria in forma de CKD, iar restul sa fie asamblat/finisat in DDR. Cum stim, in 1989 a venit "Revolutia" si proiectul nu a mai luat fiinta. Prototipul a fost cumparat de Heiko Baumgarten si este expus in Muzeul pentru Automobile din Merseburg.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Membru legendar
- Posts: 1474
- Joined: 10 Jan 2008, 21:01
- Location: suceava
Re: Gerula
informatia despre motor VW, o aveam dintr-o revista ceha inainte de" 89.Dupa cum spuneti ca venea motorul pe filiera RDG,aceasta nu infirma informatia.Adevarat fostul RDG a dezvoltat o colaborare cu concernul VW, pentru motorizarea noilor modele, chiar realizate, TRABANT SI WARTBURG, dar si livrand concernului o linie de prese de mare forta.
Revenind la aro ,stiu ca uzina avea in plan realizarea unui model principial nou pe care l-a si realizat in "89, dar motorul prin colaborare. Noul model ARO a fost prezentat in rev. AUTO-MONDIAL.
daca aveti informatii suplimentare despre acest prototip ARO, ar fi minunat.
Revenind la aro ,stiu ca uzina avea in plan realizarea unui model principial nou pe care l-a si realizat in "89, dar motorul prin colaborare. Noul model ARO a fost prezentat in rev. AUTO-MONDIAL.
daca aveti informatii suplimentare despre acest prototip ARO, ar fi minunat.
- mariusjaz
- Moderator
- Posts: 439
- Joined: 27 Aug 2007, 14:46
- Location: luncoiu de jos
Re: Gerula
am vazut o poza cu prototipul era nevopsit si era undeva intr-un garaj apoi am vazut o poza cu o utilitara ce semana cumva cu actuala ,,Gaz elle '' a rusilor
Uzina este cea mai inalta facultate VICTOR NAGHI
- ydaniel
- Membru legendar
- Posts: 4674
- Joined: 13 Jun 2007, 11:46
- Location: bucuresti
- Contact:
Re: Gerula
a mai fost un concurs de design in vara lui '99,facut de revista Auto-Mondial,cu titlul:Noul Aro.Desenele sunt f frumoase,dar diferite de realitate.
cand esti bun nu-si amintesc,
cand esti rau nu te uita
cand esti rau nu te uita