costy84 wrote:Nu prea seamănă. La ăsta beneficiarul a fost Roman Braşov iar la ăla verde este posibil să fi fost SC SUBANSAMBLE AUTO SA din Sfantu Gheorghe.
Da, oricum in final cam tot aceeasi utilitate ar fi avut ambele. Eu ma refeream mai mult la cabina, seamana destul de mult,mai ales la partea usilor, parerea mea.
Oricum, despre prototipurile de la Brasov nu stiu mai nimic, dar cred ca sunt interesante.
costy84 wrote:Acum ceva timp am gasit pe un forum (http://tramclub.org/viewtopic.php?t=571 ... de5f0841ab) aceasta imagine de la o expozitie cu un autobuz expus in standul ROMPRIM. Din pacate nu exista nici o informatie despre autobuz daca este creatie proprie ROMPRIM sau o tentativa de asablare a unui autobuz din afara.
Autobuzul era de provenienţă franceză "Fast Concept Car Scoler 2" rămâne totuşi intrebarea, să fi dorit Romprim să se apuce de asamblat/fabricat autobuze?
Nici eu nu-s sigur asa am vazut pe google dar cine poate sti daca nu sunt doar vorbe, totusi farurile se aprind prin grila aia? Ca nu par escamotabile... Ori asta era un prototip din ala fantezios doar pentru saloane, tind sa cred varianta asta ultima
Păi, 1. nu este un prototip/unicat românesc, 2. nu este 4x4 (4x4 este Aro 16 ăla alb de sub el, ăsta avea textul deasupra). 3. interiorul nu este al lui ci al altui model realizat tot de Sbarro (http://www.citroenet.org.uk/prototypes/ ... ro-01.html)
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.