Prototip/Unicat romanesc

Despre masinile fabricate dupa 1945 si pana-n prezent

Moderators: Werner, mariusjaz

Post Reply
costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5004
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: Un Prototip

Post by costy84 » 16 Oct 2014, 16:05

Cand se face referire la "revista Dacia" probabil este vorba de revista grupului I.A.T.S.A care era destul de bogata in informatii despre Dacia si Aro.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


User avatar
George
Administrator
Administrator
Posts: 6792
Joined: 11 Dec 2006, 21:18
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Un Prototip

Post by George » 16 Oct 2014, 20:41

Revista asta n-o stiu. Probabil e iesita dupa '90, ca o concurenta la "Autoturism", revista acereului.
ARO CLUB ROMANIA

costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5004
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: Un Prototip

Post by costy84 » 19 Oct 2014, 22:06

Oltena 12 CL o incercare a craiovenilor de a realiza un pick-up cu o suprafata mai mare de incarcare (mai lung cu 300mm fata de Oltena 12 CS). Din lipsa modificarilor necesare la structura de rezistenta acesta se indoia de la mijloc atunci cand circula incarcat.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5004
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: Prototip/Unicat

Post by costy84 » 31 Oct 2014, 20:30

Dacia utilizata de Ambasada României în Republica Arabă Siriană.
Particularitati:masca faţă, bord si volan Nissan, bancheta spate modelata, posibil si luneta putin diferita de modelul de serie.
http://forum.4tuning.ro/493-masini-daci ... 1-6-a.html
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


User avatar
George
Administrator
Administrator
Posts: 6792
Joined: 11 Dec 2006, 21:18
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Prototip/Unicat romanesc

Post by George » 02 Nov 2014, 08:06

Luneta nu vad ce ar avea diferit. Scaunele fata nu-s ale ei. Posibil sa fie "tunata" pe acolo, cand a fost revopsita. Din fabrica m-as mira sa fi plecat asa, cu volan pe care sa scrie "nissan", in conditiile in care masina era destinata ambasadei. Siria a fost o piata destul de serioasa pentru Dacia, asa ca nu cred ca si-ar fi facut antireclama.
Mocheta din portbagaj cred ca e pusa de fabrica, insa. E acelasi material care se folosea la mochetele de interior.
ARO CLUB ROMANIA

User avatar
Werner
Aro Club Romania
Aro Club Romania
Posts: 5087
Joined: 11 Dec 2006, 19:41
Location: Enzberg D
Contact:

Re: Prototip/Unicat romanesc

Post by Werner » 02 Nov 2014, 14:09

Eu gasesc combinatia asta o prostie! Ce aduce masca, bord si volan de Nissan? :-j E mai fiabila? Masca de Nissan prinde mustele mai bine, sau care o fi smecheria? Ca si volanul si bordul...... Nu am mai auzit pe cineva sa zica: "mi s-a stricat volanul la Dacie!" ;D Nici ceasurile din bord nu stiu sa fi avut vreo boala. Ma rog, fiecare cu pasarica lui ! Singurul lucru care ar fi de obiectat la Dacia 1300/1310, ar fi scaunele, sunt cam moi, te scufunzi în ele.

costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5004
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: Prototip/Unicat romanesc

Post by costy84 » 02 Nov 2014, 14:14

Masca este de Dacia numai ca difera un pic de modelul de serie.
Werner nu te pune cu românu! Pe vremea când se punea pe Dacia 1310 se puneau embleme de Renault mergea Dacia mai bine sau ruginea mai greu sau când se furau embleme de Mercedes pentru a le pune pe Aro modifica asta ceva la masina? Bine inteles ca nu dar ţăranul din ea era mândru si gândea in sinea lui "Mama ce se oftica fraierii astia" si ajungea sa creada si el ca masina este altceva, deci nu te pune cu ghiolbănia românească!

costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5004
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: Prototip/Unicat romanesc

Post by costy84 » 02 Feb 2015, 18:06

Işi mai păstrează Dacia prototipurile?

Multumesc https://www.facebook.com/DaciaOltcitAro?fref=nf pentru ultima imagine in care apare si Dacia D33, se pare că poza a fost făcută in noiembrie 2014.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5004
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: Prototip/Unicat romanesc

Post by costy84 » 12 Feb 2015, 18:48

Se pare că Dacia se pregătea la începutul anilor `90 să intre în competiţie cu Aro pe piaţa utilitarelor.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5004
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: Prototip/Unicat romanesc

Post by costy84 » 11 Sep 2015, 00:00

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5004
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: Prototip/Unicat romanesc

Post by costy84 » 18 Dec 2015, 16:57

Prototipuri I.N.A.R Braşov, cine o fi fost beneficiarul/beneficiarii?
http://www.portaldecomert.ro/Files/Ofer ... 306653.pdf
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

dragospetres
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1371
Joined: 10 Jan 2008, 21:01
Location: suceava

Re: Prototip/Unicat romanesc

Post by dragospetres » 18 Dec 2015, 18:47

Primul de sus parca era in curtea ROMAN,celelate cred ca au fost numai teme de cercetare si atat.Cu masinute de astea mai castigati au iesit bulgarii cu BALKANCAR,am vazut ca au sucursale in Cehia,Polonia...,si variante cu diesel:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 074&type=3

costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5004
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: Prototip/Unicat romanesc

Post by costy84 » 18 Dec 2015, 18:53

Nu cred că îşi permitea I.N.A.R-ul să facă astfel de teme de cercetare din fonduri proprii de aceea cred că au fost comandate de cineva cum este cazul celei din prima imagine comandată de Roman si al BCV-ului comandat de Bucovina Vehicles.

User avatar
AdrianXD1
Junior
Junior
Posts: 55
Joined: 09 Jun 2015, 23:33
Location: Videle

Re: Prototip/Unicat romanesc

Post by AdrianXD1 » 18 Dec 2015, 19:13

costy84 wrote:Prototipuri I.N.A.R Braşov, cine o fi fost beneficiarul/beneficiarii?
Asta seamana cu ARO 29, cel fabricat la CESAR in 2001.

costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5004
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: Prototip/Unicat romanesc

Post by costy84 » 18 Dec 2015, 20:01

Nu prea seamănă. La ăsta beneficiarul a fost Roman Braşov iar la ăla verde este posibil să fi fost SC SUBANSAMBLE AUTO SA din Sfantu Gheorghe. :)
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Post Reply