BUCOVINA VEHICLES

Despre masinile fabricate dupa 1945 si pana-n prezent

Moderators: Werner, mariusjaz

dragospetres
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1474
Joined: 10 Jan 2008, 21:01
Location: suceava

Re: Prototip: autoutilitară 4X4 "Made in România"

Post by dragospetres »

-daca punem totul sub semnul intrebarii,ce rost mai au toate discutiile.Pana la proba contrara,sunt obligat sa cred.

User avatar
alex4wd2001
Aro Club Romania
Aro Club Romania
Posts: 328
Joined: 08 Feb 2010, 11:21

Re: Prototip: autoutilitară 4X4 "Made in România"

Post by alex4wd2001 »

Inca nu e 1 aprilie, dar nici nu pot sa iau in serios 100% articolul ZF. In plus, nu-mi suna bine prezenta unui senator (mi-e inclusiv ca ar fi PDL sau USL) printre actionari. Asta, din start, conditioneaza proiectul sub problema "simpatiilor" politice. Mi-e teama sa nu ne aflam in fata unui nou artificiu de imprastiat bani... (ce-i drept, cele romanesti par sa functioneze cel mai bine, la nivel mondial).
Treaba cea mai grea e ganditu'
costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5222
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: Prototip: autoutilitară 4X4 "Made in România"

Post by costy84 »

dragospetres wrote:-daca punem totul sub semnul intrebarii,ce rost mai au toate discutiile.Pana la proba contrara,sunt obligat sa cred.
Atunci mult succes, ca asa am crezut si eu din editorialul din AMS 2003 ca Perez va redresa ARO!
dragospetres
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1474
Joined: 10 Jan 2008, 21:01
Location: suceava

Re: Prototip: autoutilitară 4X4 "Made in România"

Post by dragospetres »

-la ARO erau alte interese,am fost practic obligati sa privatizam cu orice pret,sau de inchis ''gaura neagra''.Aici este o investitie de la zero,chiar cineva crede ca o banca da banii fara sa ceara 150% garantii?Daca erau pomenite asa zisele fonduri europene poate aveam unele retineri.

costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5222
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: Prototip: autoutilitară 4X4 "Made in România"

Post by costy84 »

Apropo, BCV va trebui sa fie dotat cu ESP si " lumini de zi" ???
User avatar
ydaniel
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4674
Joined: 13 Jun 2007, 11:46
Location: bucuresti
Contact:

Re: Prototip: autoutilitară 4X4 "Made in România"

Post by ydaniel »

dotari impuse de legislatie:drl-abs-esp-airbag sofer.
User avatar
Lucian
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 669
Joined: 29 Jan 2012, 13:10
Location: Bucuresti - Sector 3, Cartierul Titan

Re: Prototip: autoutilitară 4X4 "Made in România"

Post by Lucian »

Multe mai vor astia cu legislatia lor.
Nu ca nu ar fi utile,dar o sa ii creasca pretul prea mult, zic si eu.
Un ARO nu este numai o masina,este o stare de spirit.Posesorul unui ARO este mobil,independent si pragmatic.Asemeni lui Hannibal el trebuie sa poata spune:"Vom gasi un drum sau vom crea unul"
(comaro.ro)-text modificat
cipriad
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 353
Joined: 25 Jun 2010, 10:47
Location: S6, Bucuresti

Re: Prototip: autoutilitară 4X4 "Made in România"

Post by cipriad »

Eu cred ca mai mult de jumatate din masinile noi care se vand in prezent nu au esp.
User avatar
flo
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1997
Joined: 03 Jul 2009, 00:13
Location: Bucuresti

Re: Prototip: autoutilitară 4X4 "Made in România"

Post by flo »

Ar fi frumos sa se mai produca asa ceva in Romania. Eu nu cred ca este un proiect viabil. La 15000 de euro este foarte scumpa pentru taranul roman. Pentru fermierul Porumboiu este insa jalnica. Cine cumpara atunci asa ceva? Sa admitem ca va arata mai bine ca prototipul de fata, care sa fim sinceri, este urat de-a binelea, cine da 15000 pe asa ceva?

Cand faci numai montaj, scapi serios de sub control calitatea si continuitatea. Chiar daca cumperi agregate de la firme consacrate. Asta pateste Roman. Tare mi-e teama ca se inchide definitiv pana la sfarsitul anului.
User avatar
alex4wd2001
Aro Club Romania
Aro Club Romania
Posts: 328
Joined: 08 Feb 2010, 11:21

Re: Prototip: autoutilitară 4X4 "Made in România"

Post by alex4wd2001 »

Nu m-am prins exact de unde a aparut cifra de 15.000 mentionata mai sus, dar ar fi enorm, ar fi un pret sinucigas pentru masina din poze. Pickup-uri japoneze bune "2n hand" gasesti sub 10.000, linistit. Deocamdata cel putin, dotarile de siguranta activa si pasiva nu sunt obligatorii legal la nivel european, dar conteaza in evaluarea vehiculului conform unor norme europene, validate de autoritatile tehnice si administrative. Zic eu, nu de la siguranta ar veni presiunea. Dar, daca masina ta noua nu va putea convinge clar clientii in fata unor oferte "2nd hand" cu profil de utilizare asemanator, ai terminat inainte de a incepe... Mi-ar parea tare rau in cazul de fata, insa asa arata primele semne... Si sa nu mai incerce politicienii sa regleze treaba din varii taxe de inmatriculare, poluare, samd, pentru ca orice om cu bani limitati va gasi solutii sa evite astfel de abuzuri. Eu insumi am descoperit recent ca, fara eforturi strofocitoare, as putea rezolva o asemenea dificultate...
Treaba cea mai grea e ganditu'
dragospetres
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1474
Joined: 10 Jan 2008, 21:01
Location: suceava

Re: Prototip: autoutilitară 4X4 "Made in România"

Post by dragospetres »

-de ce gandim in termeni strict nationali?!Dacia Pitesti ,daca ramanea numai la piata romaneasca ,demult era inchisa sau cel mult o fabrica oarecare de montaj.
costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5222
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: Prototip: autoutilitară 4X4 "Made in România"

Post by costy84 »

alex4wd2001 wrote:Nu m-am prins exact de unde a aparut cifra de 15.000 mentionata mai sus, dar ar fi enorm, ar fi un pret sinucigas pentru masina din poze.
Daca nu ma insel in jur de 15000 era pretul unui ARO cu motorizare TOYOTA diesel, cred ca de acolo se trage!
User avatar
tudop
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 773
Joined: 02 Sep 2007, 15:13
Location: Iasi
Contact:

Re: Prototip: autoutilitară 4X4 "Made in România"

Post by tudop »

dragospetres wrote:-de ce gandim in termeni strict nationali?!.
Pai e clar ca multe nu o sa se vanda in tara... Dar in Africa n-ai ce cauta cu ele, acolo ori nu rezista, ori nu te poti pune cu chinezul care a invadat deja tot continentul ala... Mai ramane America de Sud... Dar si asa, proiectul vad ca a mostenit cel mai mare neajuns de la Aro, puntea fata independenta si problemele create de asta... fix lucrurile pentru care fermierii sud-americani au renuntat prin 1970 la contractele cu Aro, cand au fost anuntati ca M461 nu se mai fabrica, iar Aro 24 nu au vrut niciodata sa cumpere, din cauza complexitatii intretinerii, si evident fiabilitate mai mica.
De ex. Iveco Massif cum a putut fi facut cu punte rigida? Ca sunt multi graniceri care se plang de lipsa de confort, nu intereseaza pe nimeni :)) Ideea e sa fie cat mai rezistent in teren si in sarcini mari. In conditii de exploatare extrema, cel mai important lucru e sa nu ramai cu masina in traseu, e mai putin important ca iti cade un far sau ca bate putin vantul de pe la un geam care nu se inchide bine. Daca tintesti la piata de asta saraca, aflata in dezvoltare, trebuie intai sa vezi ce foloseste lumea pe acolo.... si de ex. in Africa ce sunt: numai mercedesuri vechi , unele cu tabla in loc de faruri, altele cu tabla in loc de geamuri, important este doar sa mearga, si sa reziste la cel putin dublul capacitatii maxime de transport :-j A mai pus colegul Alex niste poze cu Aro din Cuba, si acolo la fel, majoritatea au fost convertite la punte rigida pe fata, chiar fara tractiune, iar in rest sudura si chit la discretie.

Revenind la design, ce sa mai zic, e urat tare ;D mai ales botul cu farurile alea, si capota joasa, e dezechilibrat ca si "compozitie artistica" si tanand cont ca acum masinile nu se mai vand cu "forta" prin contracte mari cu diverse institutii, ci clientii au de unde alege... cred ca trebuia lucrat un pic si la capitolul asta, o capota si niste faruri nu sunt un capat de tara sa fie modificate...
costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5222
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: Prototip: autoutilitară 4X4 "Made in România"

Post by costy84 »

Acum culmea ar fi sa iasa iar Ratiu si sa ne anunte ca reia si el productia ARO in special 320 ! :-j :-j :-j
User avatar
Lucian
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 669
Joined: 29 Jan 2012, 13:10
Location: Bucuresti - Sector 3, Cartierul Titan

Re: Prototip: autoutilitară 4X4 "Made in România"

Post by Lucian »

Si asa era bine. Sa produca iar ARO, dar sa nu isi bata joc de el si sa il modernizeze insa sa nu uite ca capacitatile lui de off road-er.
Oricum problema ar fi unde sa il faca?
Un ARO nu este numai o masina,este o stare de spirit.Posesorul unui ARO este mobil,independent si pragmatic.Asemeni lui Hannibal el trebuie sa poata spune:"Vom gasi un drum sau vom crea unul"
(comaro.ro)-text modificat

Post Reply