IRA GRIVITA/Compania Industriala Grivita

Despre masinile fabricate dupa 1945 si pana-n prezent

Moderators: Werner, mariusjaz

User avatar
flo
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 975
Joined: 03 Jul 2009, 00:13
Location: Bucuresti

Re: IRA GRIVITA/Compania Industriala Grivita

Post by flo » 13 Dec 2018, 22:01

La ce acte facea referire? Poate ca prin foia de parcurs sau printr-un plan de transport sau similar aparea ca autobuz. Nu odata am vazut in copilarie efectuandu-se curse cu astfel de masini pe traseele care plecau din autogara Huedin.

La URA Obor se carosau cu asa denumire. "Autospeciala" s-a utilizat mai tarziu pentru duble LEA.


costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5014
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: IRA GRIVITA/Compania Industriala Grivita

Post by costy84 » 14 Dec 2018, 10:41

"Este interesant că la noi nu a fost preluat modelul soviet să se caroseze autobuze plecând de la cabina Carpaţi/Buceag."

"NU ESTE ADEVARAT !!!! Au existat SR 113 UMT cu doua usi si vreo 18-20 locuri !!! Am avut in autobaza mixta din ITA . Faceau doar curse in conventie cu Schla de Foraj !!! Cabina era separata de spatiul ptr. calatori !!!"

" Ti-am spus ca am avut in autobaza UMT-uri , cu carti tehnice , pasapoarte service etc. , plus celelalte evidente !!!! NU ERAU INCADRATE LA CAMION !!!! "

User avatar
flo
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 975
Joined: 03 Jul 2009, 00:13
Location: Bucuresti

Re: IRA GRIVITA/Compania Industriala Grivita

Post by flo » 14 Dec 2018, 20:36

Clar ca nu erau incadrate la "camion". Erau pentru transport persoane. Atat ca nu erau botezate "autobuz". Cum vezi, respectivul afirma ca se transportau lucratori.
Problema la asa vehicule o consta confortul pasagerilor. Cabina lor era montata pe suporti mult "mai elastici" ( ca sa ma exprim cum o facea un fost coleg) in compratie ca cei pentru dubele numai pentru marfa, dar nu rezolvau mai deloc problema.

costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5014
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: IRA GRIVITA/Compania Industriala Grivita

Post by costy84 » 14 Dec 2018, 21:07

Păi el asta susţine că erau trecute şi considerate autobuze, nu autospeciale, autodube sau altă denumire ci autobuze. Discuţia a fost mult mai lungă, am preluat doar esenţialul.


User avatar
flo
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 975
Joined: 03 Jul 2009, 00:13
Location: Bucuresti

Re: IRA GRIVITA/Compania Industriala Grivita

Post by flo » 14 Dec 2018, 21:37

Asta,pesemne pentru ca pentru el tot ce transporta mai multe persoane era autobuz. Nu merita incrancenarea. Este bine sa fi atent cand studiezi memorii, articole pentru a nu trage concluzii eronate. Riguros este sa nu tragi concluzii ferme daca nu ai date absolute ci sa te limitezi la a formula ipoteze.


Post Reply