Analiza Motorizari ARO 24x/32x

Dedicat Automobilului ROmanesc

Moderators: Werner, mariusjaz

Post Reply
User avatar
tarzy
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2646
Joined: 03 Dec 2006, 20:06
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Analiza Motorizari ARO 24x/32x

Post by tarzy » 16 Mar 2008, 19:31

pai eu am vaxzut anul trecut cateva masini motorizate cu asa ceva ... sunt cele care au fost pe la diverse regii (apa, electrica, gaze, etc) vandute 9mai degraba daruite) pe nimica toata la jmecherasi.

pret mediu ptr o masina echipata cu asa ceva era cam 80-100 mil ... dar mai tot ce am vazuit eu eram samsarite ... vopsite ptr aspect etc

daca te pasioneaza si mai dau pesate asemennea 'ocazii" iti forwardez numarul de tel
kato wrote:
baciudibaciu wrote:         Mai sunt cateva tipuri de motoare care au echipat modelele ARO 24/32.Printre acestea este  si  TDX28-02 EURO 2
  caracterristicile tehnice sunt urmatoarele


          alezaj x cursa  {mm}                                      97 x 90
          cilindree totala {cmc}                                    2660
          raport de comprimare                                      20.8 :1
          putere nominala {kw/cp}                                64/87
          turatia nominala {rot/min }                              3500
          cuplul maxim {Nm/Kgfm}                                  191/19.5
          turatia la cuplul maxim {rot/min}                      1900
          consum specific de combustibil {g/CPh}              195
          masa motorului uscat {kg }                              238
          inaltime motor  {mm}                                      695
          latime-cu filtru de ulei montat {mm}                  565
          lungime - cu carcasa ambreiaj montata {mm}      970 
         
    Echipament standard:
        turbosuflanta Garrett
        epurator ulei
        pompa de injectie cu distribuitor rotativ si corector de debit
        supapa EGR
        pompa de vid
        electromotor 12v/3kw
        pompa de apa centrifugala
        ventilator mecanic cu cuplu vascos
        alternator  12v/1000w
        bujii incandescente de preancalzire rapida {max 7 sec.} si releu electronic
        pompa hidraulica pentru servodirectie
       
  Echipament optional :
        compresor climatizare.
  Asa se prezinta TDXul  derivat din ,derivat din ,derivat din.
                                      Acum ar fi de preferat sa citim parerile celor care folosesc sau au folosit acest tip de motor si concret daca este/a fost  bun de ceva 
       
se mai gasesc motoarele astea pe undeva si la ce pret ??
Eu cred ca o tara care incearca sa prospere prin stabilirea de taxe mari este ca un om care, stind intr-o galeata, incearca sa se ridice tragind de miner.
(Winston Churchill)


User avatar
MagnuM
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 339
Joined: 27 Dec 2006, 19:47
Location: Bucureşti / România
Contact:

Re: Analiza Motorizari ARO 24x/32x

Post by MagnuM » 01 May 2008, 23:04

Cateva date tehnice, despre diferite motoare si transmisii montate de fabrica, pe ARO 24/32:


Motor: ARO L-25
4 cilindrii in linie, 4 timpi, aprindere prin scanteie
Aspirat - admisie naturala, carburator, benzina CO 90
Raport de compresie: 8:1
Alezaj x cursa - mm: 97 x 84.4
Capacitate cilindrica - cmc: 2495
Putere maxima - kW(CP)/rpm: 61(83)/4200-4400
Cuplu maxim - Nm(kgfm)/rpm: 160(16.3)/2800-3000

Ambreiaj: ARO, monodisc uscat, comanda hidraulica

Cutie de viteze: ARO, sincronizata, 4+1 trepte
1 - 4.6440
2 - 2.5310
3 - 1.5610
4 - 1.0000
R - 4.7948

Cutie de transfer: ARO, nesincronizata, reductor si distributie prin pinioane, 2 trepte
H - 1.0000
L - 2.1267
4x2 spate / 4x4

Axa fata: ARO, motoare nepermanent, cu mecanisme de rulare libera manuale in butuci
Raport grup conic: 4.125
Suspensie independenta, arcuri elicoidale, amortizoare hidraulice cu dublu efect

Axa spate: ARO, motoare permanent
Raport grup conic: 4.125
Suspensie dependenta, arcuri cu foi, amortizoare hidraulice cu dublu efect

Frana de serviciu: dublu circuit, hidraulica, servoasistata
Frana de parcare: mecanica, pe rotile din spate
Fata: tamburi, duplex
Spate: tamburi, simplex

Roti: jante 4.5Ex16 (6JJx15), pneuri 6.50-16C/8PR M+S (JR78-15/10PR)

Directie: mecanica, cu melc globoidal si rola dubla (servoasistata, cu surub si bile recirculate)

Instalatie electrica: baterie 1 x 12V 66A/h, alternator 12V 700W



Motor: ARO L-30
4 cilindrii in linie, 4 timpi, aprindere prin scanteie
Aspirat - admisie naturala, carburator, benzina CO 98
Raport de compresie: 7.8:1
Alezaj x cursa - mm: 102 x 92
Capacitate cilindrica - cmc: 3007
Putere maxima - kW(CP)/rpm: 69.9(95)/4000
Cuplu maxim - Nm(kgfm)/rpm: 196(20)/2800-3000

Ambreiaj: ARO, monodisc uscat, comanda hidraulica

Cutie de viteze: ARO, sincronizata, 4+1 trepte
1 - 4.6440
2 - 2.5310
3 - 1.5610
4 - 1.0000
R - 4.7948

Cutie de transfer: ARO, nesincronizata, reductor si distributie prin pinioane, 2 trepte
H - 1.0000
L - 2.1267
4x2 spate / 4x4

Axa fata: ARO, motoare nepermanent, cu mecanisme de rulare libera manuale in butuci
Raport grup conic: 3.72
Suspensie independenta, arcuri elicoidale, amortizoare hidraulice cu dublu efect

Axa spate: ARO, motoare permanent
Raport grup conic: 3.72
Suspensie dependenta, arcuri cu foi, amortizoare hidraulice cu dublu efect

Frana de serviciu: dublu circuit, hidraulica, servoasistata
Frana de parcare: mecanica, pe rotile din spate
Fata: tamburi, duplex
Spate: tamburi, simplex

Roti: jante 4.5Ex16 (6JJx15), pneuri 6.50-16C/8PR M+S (JR78-15/10PR)

Directie: mecanica, cu melc globoidal si rola dubla (servoasistata, cu surub si bile recirculate)

Instalatie electrica: baterie 1 x 12V 66A/h, alternator 12V 700W



Motor: ARO L-27
4 cilindrii in linie, 4 timpi, aprindere prin compresie
Aspirat - admisie naturala, injectie indirecta, motorina
Raport de compresie: 20.8:1
Alezaj x cursa - mm: 97 x 90
Capacitate cilindrica - cmc: 2660
Putere maxima - kW(CP)/rpm: 50(68)/3800
Cuplu maxim - Nm(kgfm)/rpm: 138(14.1)/2250

Ambreiaj: ARO, monodisc uscat, comanda hidraulica

Cutie de viteze: ARO, sincronizata, 4+1 trepte
1 - 4.6440
2 - 2.5310
3 - 1.5610
4 - 1.0000
R - 4.7948

Cutie de transfer: ARO, nesincronizata, reductor si distributie prin pinioane, 2 trepte
H - 1.0000
L - 2.1267
4x2 spate / 4x4

Axa fata: ARO, motoare nepermanent, cu mecanisme de rulare libera manuale in butuci
Raport grup conic: 4.125
Suspensie independenta, arcuri elicoidale, amortizoare hidraulice cu dublu efect

Axa spate: ARO, motoare permanent
Raport grup conic: 4.125
Suspensie dependenta, arcuri cu foi, amortizoare hidraulice cu dublu efect

Frana de serviciu: dublu circuit, hidraulica, servoasistata
Frana de parcare: mecanica, pe rotile din spate
Fata: tamburi, duplex
Spate: tamburi, simplex

Roti: jante 4.5Ex16 (6JJx15), pneuri 6.50-16C/8PR M+S (JR78-15/10PR)

Directie: mecanica, cu melc globoidal si rola dubla

Instalatie electrica: baterie 2 x 12V 66A/h, alternator 12V 700W



Motor: UTB D-127
4 cilindrii in linie, 4 timpi, aprindere prin compresie
Aspirat - admisie naturala, injectie directa, motorina
Raport de compresie: 17:1
Alezaj x cursa - mm: 95 x 110
Capacitate cilindrica - cmc: 3119
Putere maxima - kW(CP)/rpm: 50(68)/3200
Cuplu maxim - Nm(kgfm)/rpm: 184.5(18.9)/1600

Ambreiaj: ARO, monodisc uscat, comanda hidraulica

Cutie de viteze: ARO, sincronizata, 4+1 trepte
1 - 4.6440
2 - 2.5310
3 - 1.5610
4 - 1.0000
R - 4.7948

Cutie de transfer: ARO, nesincronizata, reductor si distributie prin pinioane, 2 trepte
H - 1.0000
L - 2.1267
4x2 spate / 4x4

Axa fata: ARO, motoare nepermanent, cu mecanisme de rulare libera manuale in butuci
Raport grup conic: 3.72
Suspensie independenta, arcuri elicoidale, amortizoare hidraulice cu dublu efect

Axa spate: ARO, motoare permanent
Raport grup conic: 3.72
Suspensie dependenta, arcuri cu foi, amortizoare hidraulice cu dublu efect

Frana de serviciu: dublu circuit, hidraulica, servoasistata
Frana de parcare: mecanica, pe rotile din spate
Fata: tamburi, duplex
Spate: tamburi, simplex

Roti: jante 4.5Ex16 (6JJx15), pneuri 6.50-16C/8PR M+S (JR78-15/10PR)

Directie: mecanica, cu melc globoidal si rola dubla

Instalatie electrica: baterie 2 x 12V 66A/h, alternator 12V 700W



Motor: ARO DX-28
4 cilindrii in linie, 4 timpi, aprindere prin compresie
Aspirat - admisie naturala, injectie indirecta, motorina
Raport de compresie: 20.8:1
Alezaj x cursa - mm: 97 x 90
Capacitate cilindrica - cmc: 2660
Putere maxima - kW(CP)/rpm: 52.2(71)/3900
Cuplu maxim - Nm(kgfm)/rpm: 152(15.5)/2250

Ambreiaj: ARO, monodisc uscat, comanda hidraulica

Cutie de viteze: ARO, sincronizata, 4+1 trepte (5+1 trepte)
1 - 4.6440
2 - 2.5310
3 - 1.5610
4 - 1.0000
5 - 0.8380
R - 4.7948

Cutie de transfer: ARO, nesincronizata, reductor si distributie prin pinioane, 2 trepte
H - 1.0000
L - 2.1267
4x2 spate / 4x4

Axa fata: ARO, motoare nepermanent, cu mecanisme de rulare libera manuale in butuci
Raport grup conic: 4.125
Suspensie independenta, arcuri elicoidale, amortizoare hidraulice cu dublu efect

Axa spate: ARO, motoare permanent (mecanism de blocare a diferentialului electropneumatic)
Raport grup conic: 4.125
Suspensie dependenta, arcuri cu foi, amortizoare hidraulice cu dublu efect

Frana de serviciu: dublu circuit, hidraulica, servoasistata
Frana de parcare: mecanica, pe rotile din spate
Fata: tamburi, duplex
Spate: tamburi, simplex

Roti: jante 6JJx15 (7JJx15CH), pneuri JR78-15/10PR (P235/75R15 M+S)

Directie: mecanica, cu melc globoidal si rola dubla (servoasistata, cu surub si bile recirculate)

Instalatie electrica: baterie 2 x 12V 66A/h, alternator 12V 700W



Motor: ARO TDX-28/TDX-28.02
4 cilindrii in linie, 4 timpi, aprindere prin compresie
Turbo - supraalimentat, injectie indirecta, motorina
Raport de compresie: 20.8:1
Alezaj x cursa - mm: 97 x 90
Capacitate cilindrica - cmc: 2660
Putere maxima - kW(CP)/rpm: 64(87)/3500
Cuplu maxim - Nm(kgfm)/rpm: 191(19.5)/1900

Ambreiaj: ARO, monodisc uscat, comanda hidraulica

Cutie de viteze: ARO, sincronizata, 4+1 trepte (5+1 trepte)
1 - 4.6440
2 - 2.5310
3 - 1.5610
4 - 1.0000
5 - 0.8380
R - 4.7948

Cutie de transfer: ARO, nesincronizata, reductor si distributie prin pinioane, 2 trepte
H - 1.0000
L - 2.1267
4x2 spate / 4x4

Axa fata: ARO, motoare nepermanent, cu mecanisme de rulare libera manuale in butuci
Raport grup conic: 4.125
Suspensie independenta, arcuri elicoidale, amortizoare hidraulice cu dublu efect

Axa spate: ARO, motoare permanent (mecanism de blocare a diferentialului electropneumatic)
Raport grup conic: 4.125
Suspensie dependenta, arcuri cu foi, amortizoare hidraulice cu dublu efect

Frana de serviciu: dublu circuit, hidraulica, servoasistata
Frana de parcare: mecanica, pe rotile din spate
Fata: tamburi, duplex
Spate: tamburi, simplex

Roti: jante 6JJx15 (7JJx15CH), pneuri JR78-15/10PR (P235/75R15 M+S)

Directie: mecanica, cu melc globoidal si rola dubla (servoasistata, cu surub si bile recirculate)

Instalatie electrica: baterie 2 x 12V 66A/h, alternator 12V 700W
Last edited by MagnuM on 15 Feb 2010, 21:36, edited 6 times in total.
Chevrolet Suburban V2500 Silverado
Image
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea

User avatar
MagnuM
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 339
Joined: 27 Dec 2006, 19:47
Location: Bucureşti / România
Contact:

Re: Analiza Motorizari ARO 24x/32x

Post by MagnuM » 01 May 2008, 23:08

Continuare:


Motor: Andoria 4C-90
4 cilindrii in linie, 4 timpi, aprindere prin compresie
Aspirat - admisie naturala, injectie indirecta, motorina
Raport de compresie: 20.6:1
Alezaj x cursa - mm: 90 x 95
Capacitate cilindrica - cmc: 2417
Putere maxima - kW(CP)/rpm: 51.5(70)/4200
Cuplu maxim - Nm(kgfm)/rpm: 147(15)/2500

Ambreiaj: ARO, monodisc uscat, comanda hidraulica

Cutie de viteze: ARO, sincronizata, 4+1 trepte (5+1 trepte)
1 - 4.6440
2 - 2.5310
3 - 1.5610
4 - 1.0000
5 - 0.8380
R - 4.7948

Cutie de transfer: ARO, nesincronizata, reductor si distributie prin pinioane, 2 trepte
H - 1.0000
L - 2.1267
4x2 spate / 4x4

Axa fata: ARO, motoare nepermanent, cu mecanisme de rulare libera manuale in butuci
Raport grup conic: 4.714
Suspensie independenta, arcuri elicoidale, amortizoare hidraulice cu dublu efect

Axa spate: ARO, motoare permanent (mecanism de blocare a diferentialului electropneumatic)
Raport grup conic: 4.714
Suspensie dependenta, arcuri cu foi, amortizoare hidraulice cu dublu efect

Frana de serviciu: dublu circuit, hidraulica, servoasistata
Frana de parcare: mecanica, pe rotile din spate
Fata: tamburi, duplex
Spate: tamburi, simplex

Roti: jante 6JJx15 (7JJx15CH), pneuri JR78-15/10PR

Directie: mecanica, cu melc globoidal si rola dubla (servoasistata, cu surub si bile recirculate)

Instalatie electrica: baterie 2 x 12V 66A/h, alternator 12V 700W



Motor: Andoria 4CT-90
4 cilindrii in linie, 4 timpi, aprindere prin compresie
Turbo - supraalimentat, injectie indirecta, motorina
Raport de compresie: 20.6:1
Alezaj x cursa - mm: 90 x 95
Capacitate cilindrica - cmc: 2417
Putere maxima - kW(CP)/rpm: 63.5(86)/4100
Cuplu maxim - Nm(kgfm)/rpm: 196(20)/2500

Ambreiaj: ARO, monodisc uscat, comanda hidraulica

Cutie de viteze: ARO, sincronizata, 4+1 trepte (5+1 trepte)
1 - 4.6440
2 - 2.5310
3 - 1.5610
4 - 1.0000
5 - 0.8380
R - 4.7948

Cutie de transfer: ARO, nesincronizata, reductor si distributie prin pinioane, 2 trepte
H - 1.0000
L - 2.1267
4x2 spate / 4x4

Axa fata: ARO, motoare nepermanent, cu mecanisme de rulare libera manuale in butuci
Raport grup conic: 4.125
Suspensie independenta, arcuri elicoidale, amortizoare hidraulice cu dublu efect

Axa spate: ARO, motoare permanent (mecanism de blocare a diferentialului electropneumatic)
Raport grup conic: 4.125
Suspensie dependenta, arcuri cu foi, amortizoare hidraulice cu dublu efect

Frana de serviciu: dublu circuit, hidraulica, servoasistata
Frana de parcare: mecanica, pe rotile din spate
Fata: tamburi, duplex
Spate: tamburi, simplex

Roti: jante 6JJx15 (7JJx15CH), pneuri JR78-15/10PR

Directie: mecanica, cu melc globoidal si rola dubla (servoasistata, cu surub si bile recirculate)

Instalatie electrica: baterie 2 x 12V 66A/h, alternator 12V 700W



Motor: Peugeot XD3-P
4 cilindrii in linie, 4 timpi, aprindere prin compresie
Aspirat - admisie naturala, injectie indirecta, motorina
Raport de compresie: 23:1
Alezaj x cursa - mm: 94 x 90
Capacitate cilindrica - cmc: 2498
Putere maxima - kW(CP)/rpm: 55.1(75)/4500
Cuplu maxim - Nm(kgfm)/rpm: 147(15)/2500

Ambreiaj: ARO, monodisc uscat, comanda hidraulica (Peugeot, monodisc uscat, comanda mecanica)

Cutie de viteze: ARO, sincronizata, 4+1 trepte (5+1 trepte)
1 - 4.6440
2 - 2.5310
3 - 1.5610
4 - 1.0000
5 - 0.8380
R - 4.7948
Cutie de viteze: Peugeot, sincronizata, 5+1 trepte
1 - 4.0320
2 - 2.3934
3 - 1.5212
4 - 1.0000
5 - 0.7812
R - 3.7600

Cutie de transfer: ARO, nesincronizata, reductor si distributie prin pinioane, 2 trepte
H - 1.0000
L - 2.1267
4x2 spate / 4x4

Axa fata: ARO, motoare nepermanent, cu mecanisme de rulare libera manuale in butuci
Raport grup conic: 4.714
Suspensie independenta, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare, amortizoare hidraulice cu dublu efect

Axa spate: ARO, motoare permanent (mecanism de blocare a diferentialului electropneumatic)
Raport grup conic: 4.714
Suspensie dependenta, arcuri cu foi, amortizoare hidraulice cu dublu efect

Frana de serviciu: dublu circuit, hidraulica, servoasistata
Frana de parcare: mecanica, pe rotile din spate
Fata: discuri ventilate
Spate: tamburi, simplex

Roti: jante 6JJx15 (7JJx15CH), pneuri JR78-15/10PR (P235/75R15 M+S)

Directie: mecanica, cu melc globoidal si rola dubla (servoasistata, cu surub si bile recirculate)

Instalatie electrica: baterie 2 x 12V 66A/h, alternator 12V 700W



Motor: Peugeot XD3-TP
4 cilindrii in linie, 4 timpi, aprindere prin compresie
Turbo - supraalimentat, injectie indirecta, motorina
Raport de compresie: 21:1
Alezaj x cursa - mm: 94 x 90
Capacitate cilindrica - cmc: 2498
Putere maxima - kW(CP)/rpm: 70(95)/4150
Cuplu maxim - Nm(kgfm)/rpm: 205(20.9)/2500

Ambreiaj: ARO, monodisc uscat, comanda hidraulica  (Peugeot, monodisc uscat, comanda mecanica)

Cutie de viteze: ARO, sincronizata, 4+1 trepte (5+1 trepte)
1 - 4.6440
2 - 2.5310
3 - 1.5610
4 - 1.0000
5 - 0.8380
R - 4.7948
Cutie de viteze: Peugeot, sincronizata, 5+1 trepte
1 - 4.0320
2 - 2.3934
3 - 1.5212
4 - 1.0000
5 - 0.7812
R - 3.7600

Cutie de transfer: ARO, nesincronizata, reductor si distributie prin pinioane, 2 trepte
H - 1.0000
L - 2.1267
4x2 spate / 4x4

Axa fata: ARO, motoare nepermanent, cu mecanisme de rulare libera manuale in butuci
Raport grup conic: 4.125
Suspensie independenta, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare, amortizoare hidraulice cu dublu efect

Axa spate: ARO, motoare permanent (mecanism de blocare a diferentialului electropneumatic)
Raport grup conic: 4.125
Suspensie dependenta, arcuri cu foi, amortizoare hidraulice cu dublu efect

Frana de serviciu: dublu circuit, hidraulica, servoasistata
Frana de parcare: mecanica, pe rotile din spate
Fata: discuri ventilate
Spate: tamburi, simplex

Roti: jante 6JJx15 (7JJx15CH), pneuri JR78-15/10PR (P235/75R15 M+S)

Directie: mecanica, cu melc globoidal si rola dubla (servoasistata, cu surub si bile recirculate)

Instalatie electrica: baterie 2 x 12V 66A/h, alternator 12V 700W



Motor: Toyota 2L-T
4 cilindrii in linie, 4 timpi, aprindere prin compresie
Turbo - supraalimentat, injectie indirecta, motorina
Raport de compresie: 20:1
Alezaj x cursa - mm: 92 x 92
Capacitate cilindrica - cmc: 2446
Putere maxima - kW(CP)/rpm: 86(103)/4000
Cuplu maxim - Nm(kgfm)/rpm: 188.4(19.2)/2200

Ambreiaj: Toyota, monodisc uscat, comanda hidraulica

Cutie de viteze: Toyota, sincronizata, 5+1 trepte
1 - 3.9540
2 - 2.1410
3 - 1.3840
4 - 1.0000
5 - 0.8500
R - 4.0910

Cutie de transfer: Toyota, reductor planetar si distributie prin lant, 2 trepte
H - 1.0000
L - 2.6500
4x2 spate / 4x4

Axa fata: ARO, motoare nepermanent, cu mecanisme de rulare libera manuale in butuci
Raport grup conic: 4.125
Suspensie independenta, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare, amortizoare hidraulice cu dublu efect

Axa spate: ARO, motoare permanent (mecanism de blocare a diferentialului electropneumatic)
Raport grup conic: 4.125
Suspensie dependenta, arcuri cu foi, amortizoare hidraulice cu dublu efect

Frana de serviciu: dublu circuit, hidraulica, servoasistata
Frana de parcare: mecanica, pe rotile din spate
Fata: discuri ventilate
Spate: tamburi, simplex

Roti: jante 7JJx15CH, pneuri P235/75R15 M+S

Directie: servoasistata, cu surub si bile recirculate

Instalatie electrica: baterie 1 x 12V 66A/h, alternator 12V 900W



Motor: Toyota 2RZ-FE
4 cilindrii in linie, 4 timpi, aprindere prin scanteie
Aspirat - admisie naturala, injectie electronica, benzina fara plumb
Raport de compresie: 9.5:1
Alezaj x cursa - mm: 95 x 86
Capacitate cilindrica - cmc: 2438
Putere maxima - kW(CP)/rpm: 103(140)/5000
Cuplu maxim - Nm(kgfm)/rpm: 212(21.6)/4000

Ambreiaj: Toyota, monodisc uscat, comanda hidraulica

Cutie de viteze: Toyota, sincronizata, 5+1 trepte
1 - 3.9540
2 - 2.1410
3 - 1.3840
4 - 1.0000
5 - 0.8500
R - 4.0910

Cutie de transfer: Toyota, reductor planetar si distributie prin lant, 2 trepte
H - 1.0000
L - 2.6500
4x2 spate / 4x4

Axa fata: ARO, motoare nepermanent, cu mecanisme de rulare libera manuale in butuci
Raport grup conic: 4.125
Suspensie independenta, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare, amortizoare hidraulice cu dublu efect

Axa spate: ARO, motoare permanent (mecanism de blocare a diferentialului electropneumatic)
Raport grup conic: 4.125
Suspensie dependenta, arcuri cu foi, amortizoare hidraulice cu dublu efect

Frana de serviciu: dublu circuit, hidraulica, servoasistata
Frana de parcare: mecanica, pe rotile din spate
Fata: discuri ventilate
Spate: tamburi, simplex

Roti: jante 7JJx15CH, pneuri P235/75R15 M+S

Directie: servoasistata, cu surub si bile recirculate

Instalatie electrica: baterie 1 x 12V 66A/h, alternator 12V 900W
Last edited by MagnuM on 15 Feb 2010, 21:39, edited 4 times in total.
Chevrolet Suburban V2500 Silverado
Image
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea

User avatar
MagnuM
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 339
Joined: 27 Dec 2006, 19:47
Location: Bucureşti / România
Contact:

Re: Analiza Motorizari ARO 24x/32x

Post by MagnuM » 01 May 2008, 23:16

Continuare:


Motor: Chrysler 205HX07
4 cilindrii in linie, 4 timpi, aprindere prin scanteie
Aspirat - admisie naturala, injectie electronica multipunct, benzina fara plumb
Raport de compresie: 8.58:1
Alezaj x cursa - mm: 98.5 x 81
Capacitate cilindrica - cmc: 2469
Putere maxima - kW(CP)/rpm: 89(121)/5250
Cuplu maxim - Nm(kgfm)/rpm: 190(19.5)/3500

Ambreiaj: Chrysler (Dana-Spycer), monodisc uscat, comanda hidraulica

Cutie de viteze: Chrysler, sincronizata, 5+1 trepte
1 - 3.9300
2 - 2.3300
3 - 1.4500
4 - 1.0000
5 - 0.7500
R - 3.7500

Cutie de transfer: Chrysler (New-Process), reductor planetar si distributie prin lant,, 2 trepte
H - 1.0000
L - 2.7200
4x2 spate / 4x4

Axa fata: ARO, motoare nepermanent, cu mecanisme de rulare libera manuale in butuci
Raport grup conic: 4.714
Suspensie independenta, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare, amortizoare hidraulice cu dublu efect

Axa spate: ARO, motoare permanent (mecanism de blocare a diferentialului electropneumatic)
Raport grup conic: 4.714
Suspensie dependenta, arcuri cu foi, amortizoare hidraulice cu dublu efect

Frana de serviciu: dublu circuit, hidraulica, servoasistata
Frana de parcare: mecanica, pe rotile din spate
Fata: discuri ventilate
Spate: tamburi, simplex

Roti: jante 7JJx15CH, pneuri P235/75R15 M+S

Directie: Ford, servoasistata, cu surub si bile recirculate

Instalatie electrica: baterie 1 x 12V 66A/h, alternator 12V 900W



Motor: Ford Cosworth BRG
6 cilindrii in V, 4 timpi, aprindere prin scanteie
Aspirat - admisie naturala, injectie electronica multipunct, benzina fara plumb
Raport de compresie: 9.5:1
Alezaj x cursa - mm: 93.03 x 71.99
Capacitate cilindrica - cmc: 2935
Putere maxima - kW(CP)/rpm: 108(147)/5500
Cuplu maxim - Nm(kgfm)/rpm: 225(23)/3500

Ambreiaj: Mazda, monodisc uscat, comanda hidraulica

Cutie de viteze: Mazda, sincronizata, 5+1 trepte
1 - 3.4010
2 - 2.0480
3 - 1.3120
4 - 1.0000
5 - 0.7910
R - 3.4920

Cutie de transfer: Borg-Warner, reductor si distributie prin pinioane, 2 trepte
H - 1.0000
L - 2.4800
4x2 spate / 4x4

Axa fata: ARO, motoare nepermanent, cu mecanisme de rulare libera manuale in butuci
Raport grup conic: 4.714
Suspensie independenta, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare, amortizoare hidraulice cu dublu efect

Axa spate: ARO, motoare permanent, mecanism de blocare a diferentialului electropneumatic
Raport grup conic: 4.714
Suspensie dependenta, arcuri cu foi, amortizoare hidraulice cu dublu efect

Frana de serviciu: dublu circuit, hidraulica, servoasistata
Frana de parcare: mecanica, pe rotile din spate
Fata: discuri ventilate, kit Cosworth, ABS
Spate: tamburi, simplex, kit Cosworth, ABS

Roti: jante 7JJx15CH, pneuri P235/75R15 M+S

Directie: Ford, servoasistata, cu surub si bile recirculate

Instalatie electrica: baterie 1 x 12V 66A/h, alternator 12V 700W



Motor: VM 06-B
4 cilindrii in linie, 4 timpi, aprindere prin compresie
Turbo - supraalimentat, injectie indirecta, motorina
Raport de compresie: 22:1
Alezaj x cursa - mm: 92 x 94
Capacitate cilindrica - cmc: 2500
Putere maxima - kW(CP)/rpm: 73.5(100)/4200
Cuplu maxim - Nm(kgfm)/rpm: 215.7(22)/2200

Ambreiaj: ARO, monodisc uscat, comanda hidraulica

Cutie de viteze: ARO, sincronizata, 4+1 trepte
1 - 4.6440
2 - 2.5310
3 - 1.5610
4 - 1.0000
R - 4.7948

Cutie de transfer: ARO, nesincronizata, reductor si distributie prin pinioane, 2 trepte
H - 1.0000
L - 2.1267
4x2 spate / 4x4

Axa fata: ARO, motoare nepermanent, cu mecanisme de rulare libera manuale in butuci
Raport grup conic: 3.72
Suspensie independenta, arcuri elicoidale, amortizoare hidraulice cu dublu efect

Axa spate: ARO, motoare permanent
Raport grup conic: 3.72
Suspensie dependenta, arcuri cu foi, amortizoare hidraulice cu dublu efect

Frana de serviciu: dublu circuit, hidraulica, servoasistata
Frana de parcare: mecanica, pe rotile din spate
Fata: tamburi, duplex
Spate: tamburi, simplex

Roti: jante 4.5Ex16 (6JJx15), pneuri 6.50-16C/8PR M+S (JR78-15/10PR)

Directie: servoasistata, cu surub si bile recirculate

Instalatie electrica: baterie 2 x 12V 66A/h, alternator 12V 700W



Motor: Perkins 4PA-203
4 cilindrii in linie, 4 timpi, aprindere prin compresie
Turbo - supraalimentat, injectie directa, motorina
Raport de compresie: 17.4:1
Alezaj x cursa - mm: 91.475 x 127
Capacitate cilindrica - cmc: 3339
Putere maxima - kW(CP)/rpm: 50(68)/3000
Cuplu maxim - Nm(kgfm)/rpm: 217(22.1)/1400

Ambreiaj: ARO, monodisc uscat, comanda hidraulica

Cutie de viteze: ARO, sincronizata, 4+1 trepte
1 - 4.6440
2 - 2.5310
3 - 1.5610
4 - 1.0000
R - 4.7948

Cutie de transfer: ARO, nesincronizata, reductor si distributie prin pinioane, 2 trepte
H - 1.0000
L - 2.1267
4x2 spate / 4x4

Axa fata: ARO, motoare nepermanent, cu mecanisme de rulare libera manuale in butuci
Raport grup conic: 3.72
Suspensie independenta, arcuri elicoidale, amortizoare hidraulice cu dublu efect

Axa spate: ARO, motoare permanent
Raport grup conic: 3.72
Suspensie dependenta, arcuri cu foi, amortizoare hidraulice cu dublu efect

Frana de serviciu: dublu circuit, hidraulica, servoasistata
Frana de parcare: mecanica, pe rotile din spate
Fata: tamburi, duplex
Spate: tamburi, simplex

Roti: jante 4.5Ex16 (6JJx15), pneuri 6.50-16C/8PR M+S (JR78-15/10PR)

Directie: Ford, servoasistata, cu surub si bile recirculate

Instalatie electrica: baterie 2 x 12V 66A/h, alternator 12V 700W



Motor: VAMO UMZ-8290
4 cilindrii in linie, 4 timpi, aprindere prin compresie
Aspirat - admisie naturala, injectie directa, motorina
Raport de compresie: 16:1
Alezaj x cursa - mm: 98.475 X 127
Capacitate cilindrica - cmc: 3869
Putere maxima - kW(CP)/rpm: 52(71)/2200
Cuplu maxim - Nm(kgfm)/rpm: 255(26)/1500

Ambreiaj: ARO, monodisc uscat, comanda hidraulica

Cutie de viteze: ARO, sincronizata, 4+1 trepte
1 - 4.6440
2 - 2.5310
3 - 1.5610
4 - 1.0000
R - 4.7948

Cutie de transfer: ARO, nesincronizata, reductor si distributie prin pinioane, 2 trepte
H - 1.0000
L - 2.1267
4x2 spate / 4x4

Axa fata: ARO, motoare nepermanent, cu mecanisme de rulare libera manuale in butuci
Raport grup conic: 3.72
Suspensie independenta, arcuri elicoidale, amortizoare hidraulice cu dublu efect

Axa spate: ARO, motoare permanent
Raport grup conic: 3.72
Suspensie dependenta, arcuri cu foi, amortizoare hidraulice cu dublu efect

Frana de serviciu: dublu circuit, hidraulica, servoasistata
Frana de parcare: mecanica, pe rotile din spate
Fata: tamburi, duplex
Spate: tamburi, simplex

Roti: jante 4.5Ex16 (6JJx15), pneuri 6.50-16C/8PR M+S (JR78-15/10PR)

Directie: mecanica, cu melc globoidal si rola dubla

Instalatie electrica: baterie 2 x 12V 66A/h, alternator 12V 700W
Last edited by MagnuM on 15 Feb 2010, 21:44, edited 3 times in total.
Chevrolet Suburban V2500 Silverado
Image
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea


User avatar
COSMIN D
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 608
Joined: 27 Oct 2007, 19:32
Location: Constanta
Contact:

Re: Analiza Motorizari ARO 24x/32x

Post by COSMIN D » 24 Jan 2010, 23:20

Cine ne poate spune cate ceva despre acest motor :VM 06B . Are cineva asa ceva pe masina ?
Intreb pentru ca este la vanzare o masina cu un astfel de motor si ar fi util de stiut pentru eventualii cumparatori.

User avatar
Werner
Aro Club Romania
Aro Club Romania
Posts: 5134
Joined: 11 Dec 2006, 19:41
Location: Enzberg D
Contact:

Re: Analiza Motorizari ARO 24x/32x

Post by Werner » 25 Jan 2010, 19:57

Noul nostru coleg, maryn are un ARO 11.4 super cu motorizare VM.

User avatar
COSMIN D
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 608
Joined: 27 Oct 2007, 19:32
Location: Constanta
Contact:

Re: Analiza Motorizari ARO 24x/32x

Post by COSMIN D » 25 Jan 2010, 20:07

Pai da, el o cam vinde :D

User avatar
Werner
Aro Club Romania
Aro Club Romania
Posts: 5134
Joined: 11 Dec 2006, 19:41
Location: Enzberg D
Contact:

Re: Analiza Motorizari ARO 24x/32x

Post by Werner » 25 Jan 2010, 20:41

Amu, prea multe nu stiu nici eu despre acest motor. Stiu decât ca este italian si a fost montat si pe Jeep Wrangler, versiunea pentru Europa. Jeepurile veneau ca CKD la Graz/Austria, iar acolo le implanta acest motor VM. De ARO stiu ca s-a facut o serie mica, dar nu ARO 10, ci ARO 24. Parca tot pentru Italia. Masina asta probabil ca e facuta asa.... Are acte în regula, ca mai de mult se putea omologa. Sau a fost facuta si omologata de CESAR. Poate stie maryn mai multe!

maryn
Incepator
Incepator
Posts: 22
Joined: 05 Dec 2009, 16:03
Location: Campulung

Re: Analiza Motorizari ARO 24x/32x

Post by maryn » 26 Jan 2010, 19:07

Nu mai este de vinzare....o pastrez in continuare...11-4 este mecanica aro mare,motorul este italian si este omologat de aro.S-au pus pe Aro pentru Germania.Nu am schimbat decit bujiile incandescente este neumblat la motor...este un motor f.usor am tot taiat din arcurile pe fata dar tot rigida este.pornire usoara cu o baterie de 75 A.are baia modificata sa nu dea in gr. fata,consum f. bun 7,5-8 la suta masina fiind usoara 1300 kg.,distributia pe pinioane,ambreiaj aro 24( schimbat o data pina acum,masina este 2002).Am auzit ca sint motoare cu problema la garniturile de chiulasa(are 4 chiulase), cu racirea,dar nu am avut niciodata probleme.Altceva ce sa mai spun?va salut

User avatar
axxel4you
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1375
Joined: 07 Oct 2007, 11:01
Location: Bucuresti,sector 5
Contact:

Re: Analiza Motorizari ARO 24x/32x

Post by axxel4you » 26 Jan 2010, 19:55

Are 4 chiulase ? , o chiulasa pentru fiecare cilindru ca la camion.
Last edited by axxel4you on 27 Jan 2010, 08:11, edited 1 time in total.

Coman Edy
Incepator
Incepator
Posts: 33
Joined: 08 Dec 2008, 12:36

Re: Analiza Motorizari ARO 24x/32x

Post by Coman Edy » 26 Jan 2010, 21:55

Motoarele VM sunt printre cele mai bune motoare diesel dar din ce stiu eu sunt fabricate dupa producatori consacrati ex. mercedes OM sau detroit motors. Eu am un tractor goldoni cu motor vm 3000cm si 95cp ,are in jur de 3000 de ore si merge perfect.

oldman
Incepator
Incepator
Posts: 22
Joined: 05 Apr 2009, 00:34
Location: Craiova

Re: Analiza Motorizari ARO 24x/32x

Post by oldman » 15 Feb 2010, 11:47

Motoarele VM sint produse in Italia de VM motori, sint de multe capacitati de la 2l, 2,4 2,5 2,7 3,1l Firma face multe tipuri de motoare nu numai ,,celebrul,, 4 chiulase, e un fel de Perkins al italienilor.
Motoarele de care vorbiti sint f. bune cit merg si nu umbli la ele, ca dupa aia...De asemenea sint foarte sensibile la supraincalziri (chiulasele), si desi fug de maninca pamintul mai maninca si cite un arbore si cite un turbo. Daca vreodata aveti probleme cu vreo chiulasa (garnitura arsa) o sa vedeti despre ce e vorba. Motorul are camasi amovibile si se bucseaza blocul de Indenor (peugeot) de 2,5l f. bine cu ele.

maryn
Incepator
Incepator
Posts: 22
Joined: 05 Dec 2009, 16:03
Location: Campulung

Re: Analiza Motorizari ARO 24x/32x

Post by maryn » 16 Feb 2010, 21:00

Vreau sa va mai spun ca mot.V.M. de pe masina mea este de 2499 cm3 si a venit cu 2 radiatoare ,unul normal mai mic si unul pentru conditii grele,antigelul este unul specific acestui motor(nu stiu fabricatia),este incadrat la non-euro cu toate ca ar iesi euro 2(mi-au zis la itp) si daca ii pui un ulei bun(eu folosesc valvoline)nu o sa ai prob. cu turbina sau arborele.Ce nu imi place la el este zgomotul injectiei ,aproape de al motorului L27 dar la 100 c.p. se merita.

User avatar
psycho
Incepator
Incepator
Posts: 31
Joined: 15 Feb 2010, 22:03
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Analiza Motorizari ARO 24x/32x

Post by psycho » 25 Feb 2010, 01:20

Motorul Toyota 2RZ-FE (benzinarul de 140cp) a fost montat din fabrica si pe 324?
Unii oameni vorbesc din experienta, altii, din experienta, nu vorbesc!
Experienta este cel mai dur profesor, pentru ca intai iti da testul si apoi iti spune care era lectia.

User avatar
COSMIN D
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 608
Joined: 27 Oct 2007, 19:32
Location: Constanta
Contact:

Re: Analiza Motorizari ARO 24x/32x

Post by COSMIN D » 06 Mar 2010, 21:18

Motorizarea Peugeot P158 cu ce corespunde ? Adica e cel cu turbo sau fara ?


Post Reply