myke wrote:... p.s. vezi coane ca a ramas f8q620 si inducem populatia de aroisti in eroare....modifical si ala te rog...
Asa apare in documentatia pe care o am eu despre ARO! Ai vre-o sursa de informare de unde sa reiasa ca nu e 620, ci 624? Daca ai, arata-mi si-l modific. In baza de date Renault, exista amandoua; spre deosebire de 3786, care nu apare in baza de date ca atare, ci doar 786!
PS1: Daca sunt posesori de ARO 10, cu motor diesel Renault, ii rog sa verifice in acte tipul motorului si sa ne spuna daca e F8Q620 sau F8Q624.
E valabil si pentru celelalte motorizari ARO 10/24 - nu strica sa avem si confirmari de la posesori, deoarece am vazut deja, ca documentatiile mai au si erori.
PS2: Spune si tu mai multe despre cutia aia de Peugeot!
Am dat peste site incercand sa inteleg de ce Spartana (4x2) are o lungime mai mica , sarcina utila mai mica, ecartamente fata/spate mai mici decat variantele 10.x ... n-am inteles inca! Oare la Spartana 4x4 sunt lungimile standard de 10.x ?! Sasiul este la fel.
Daca aveti idee lamuriti-ma si pe mine va rog!
Numai bine,
Alex
P.S. Link-urile aseara nu mergeau dar azi mergeau; este posibil sa fie un server mai ciudat care nu este disponibil 24h/24h.
eu din cate stiu caroseria este la fel ca la 10.4 la lungime si la latime. sasiul de spartana este mai "firav" decat cel de 10.4. este si mai usor si are mai putine traverse. arcurile spate de spartana au mai putine foi decat la 10.4/10.1 (au 4 foi daca nu ma insel) si (cel putin) primele modele aveau si bara antiruliu.
spartana 4x4 are sasiu normal de A10. defapt e un fel de 10.1 care are usile si parbrizul de la spartana.
spartana este mai usoara decat restul A10 pt nu are reductor, nu are transmisia fata, are sasiul mai usor, nu are decat un geam, nu are usile asa grele, nu are haion, nu are suprastructura aia de tabla...
Pentru nelamurirea lui mike , la mine in carte scrie: F8Q A 620 . Aro 10. 4 fabricat in 1998
Daca mai dubitezi ca nu i 620 ci 624, am sa pun o poza cu talonul. Acum eu cred ca pana la urma, este vorba despre acelasi motor , diferentele sunt aparute doar pe hartie, datorita unor formalitati. Ma gandesc ca au aparut cand au avut de facut tot soiul de omologari EURO X.
Last edited by traianj on 04 Jun 2009, 21:18, edited 1 time in total.
Multumesc Serban pt info cu Spartana1
Ma bate gandul sa iau o spartana 4x4 cu motor de daewoo ...
si ma intereseaza si capacitatea ei de a cara, care la varianta 4x2 este net mai mica decat la 10.4.
Dar am sa verific in cartea de identitate ce valori sunt trecute cu gandul ca exista omologare diferita intre
spartana 4x2 si 4x4.
Si ca sa nu fiu off-topic rau de tot: am avut un aro 10.4 (fab. 1996) cu diesel de renault si in cartea de identitate era trecut cod motor F8Q si apoi cu pixul de cei de la rar 624.
Ma iertati daca deja se stia, dar pt mine este o noutate: Aro10 cu 1.9TDI! Of! Ce-am visat sa am un aro10 cu 1.9TDI!
Oare s-a montat in fabrica?
Se stie cu ce cutie de viteze? Ce grupuri? ca 1.9TDI de 90CP avea parca 210Nm ...
Poate Werner ne poate ajuta cu mai multe informatii.
Ma iertati daca deja se stia, dar pt mine este o noutate: Aro10 cu 1.9TDI! Of! Ce-am visat sa am un aro10 cu 1.9TDI!
Oare s-a montat in fabrica?
Se stie cu ce cutie de viteze? Ce grupuri? ca 1.9TDI de 90CP avea parca 210Nm ...
Poate Werner ne poate ajuta cu mai multe informatii.
asta a fost o singura bucata,.colacul de salvare cum ar zice altii..
puntea spate, la cuplu ala avea de 24..modificata la prinderi... grupuri .cel putin ala pa spate de 24.
cutia probabil..cea trafic cu 5 trepte..cuplaje homocinetice,si jucarii
a fost facute ..si cu 1.9 DT..de renault... FQ8..cutia trafic.. sasiu latit sa incapa motoarele.
A fost un prototip. Din pacate Dom' Perez l-a respins, am mai discutat despre asta. Sasiul a fost ARO 24 (inclusiv punti si CT), motorul VW 1,9TDI, 110CP, cutia de viteze ZF(7 trepte). Masina a "disparut".....!
ZF este un producator de transmisii...mai necunoscut, asa...printre cei mai buni din lume.
dai cu gugal sa vezi pe cine mai echipeaza ZF din fabrica...
George wrote:ZF este un producator de transmisii...mai necunoscut, asa...printre cei mai buni din lume.
dai cu gugal sa vezi pe cine mai echipeaza ZF din fabrica...