asemanare aro si land rover defender!

Dedicat Automobilului ROmanesc

Moderators: Werner, mariusjaz

SERGHEI
Banat
Banat
Posts: 2355
Joined: 27 Dec 2006, 15:14

Re: asemanare aro si land rover defender!

Post by SERGHEI » 29 Jun 2009, 17:36

Psssssssssst ..moderatorii ??!! Nu face nimeni nimic....?!! Am dat-o si pe langa si la subiect da ..cat ?!!

Deci ,vorbeam cumva despre LR D si ARO ?!!!


Dan Popescu
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 263
Joined: 25 Sep 2008, 20:16

Re: asemanare aro si land rover defender!

Post by Dan Popescu » 29 Jun 2009, 19:20

subiectul a fost epuizat
stim cu totii ca baietii de la CL s-au uitat in curtile vecine si s-au inspirat, ce sa mai vorbim pe subiectul asta?
Drept pentru care poate fi probabil inchis sau sa-l lasam sa evolueze, sa-si traiasca viata lui....

Si apropos de Aro / LR, in amandoua in fata se sta la fel de prost si inghesuit: daca esti ceva mai "voluminos" cu greu ai loc la volan, plus ca fiind nereglabil te impingla tot felul de exchibitii.

dar ce sa-i faci, LR este o masina soldateasca, unde burtosii nu au ce cauta, stadardul armatei britanice este de 170-185 cm / 80 kg, ceea ce, "fara sa stim de ce", si fireste "neavand nimic de-a face cu proiectarea la subler" s-a transmis si la Aro. Standardul in armatele trat. varsovia era: soldat luat cu japca de acasa, aproape adolescent (ccea ce este in standard LR/Aro), iar cadrele burtoase si puturoase (intre timp am devenit si eu un bun cadru).

In rest, IN TOATE CELELALTE masini poti sta omeneste, inclusiv in jeep wrangler care este mai mic.

User avatar
Dan CHIRIAC
Administrator
Administrator
Posts: 2676
Joined: 20 Feb 2007, 10:10
Location: Bucuresti

Re: asemanare aro si land rover defender!

Post by Dan CHIRIAC » 30 Jun 2009, 09:54

Pentru ca am avut onoarea si placerea de a fi condus si LR si ARO, fiind oarecum la capat de gama din punct de vedere fizic (1,92 m / 110 kg), cred ca pot spune cateva vorbe vis a vis de confortul soferului.
Fara a fi vre-o minunatie, ARO seria 24 este considerabil peste LR din acest punct de vedere.
Pe scurt, in LR as mai avea nevoie sa misc scaunul inapoi vre-o doua pozitii fata de cursa maxima, iar cotul stang trebuie sa stea perfect lipit de corp in afara de cazul in care deschid geamul. Ca sa nu mai zic ca pedalierul este oarecum dezaxat.
Credeti-ma, in ARO 24 ma pot scarpina la nas cu mana stanga chiar si cu geamul inchis.
Paradoxal, desi mai mic, ARO seria 10 este, de departe, mult mai confortabil.
ARO 244, an 1997, motor L25
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011

dragospetres
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1371
Joined: 10 Jan 2008, 21:01
Location: suceava

Re: asemanare aro si land rover defender!

Post by dragospetres » 30 Jun 2009, 10:36

vad aici o discutie interesantaCe aveti domnilor cu prunele celor din CL?Ma gandeam ca tocmai aici este solutia ptr. revitalizarea uzinei:niste rusi ,fabricanti de votca,au realizat o uzina de 4x4,atunci prin simetrie,niste romani ,fabricanti de tuica,pot recapitaliza ARO.Glumesc desigur.
In Romania anilor'80 s-a produs o scadere generala a calitatii muncii,nu numai la ARO.Este cunoscut din presa ca armata romana a casat loturi mari de tehnica romaneasca noua,sau aproape noua precum tancuri(made in Bucuresti),avioane(Craiova),alte blindate.Sa nu mai vorbesc de "calitatea" bunurilor de consum:nici banale chibrituri nu mai "stiam" sa facem.


User avatar
mariusjaz
Moderator
Moderator
Posts: 409
Joined: 27 Aug 2007, 14:46
Location: luncoiu de jos

Re: asemanare aro si land rover defender!

Post by mariusjaz » 30 Jun 2009, 11:07

Eu atat mai asteptam sa inceapa domnu Dan Popescu sa ne povesteasca ,,povestea" aia cum urlau lupii in departare si se apropiau si ticalosul de ARO sa stricat si din-alea

User avatar
mleo
Membru
Membru
Posts: 183
Joined: 12 Feb 2007, 22:16
Location: Brasov

Re: asemanare aro si land rover defender!

Post by mleo » 30 Jun 2009, 15:21

mariusjaz wrote:Eu atat mai asteptam sa inceapa domnu Dan Popescu sa ne povesteasca ,,povestea" aia cum urlau lupii in departare si se apropiau si ticalosul de ARO sa stricat si din-alea
Comentez in cunostinta de cauza:
1.in desert nu sint lupi
2.nu e problema ca s-a stricat masina. Aveau destule pusti la ei. :)

SERGHEI
Banat
Banat
Posts: 2355
Joined: 27 Dec 2006, 15:14

Re: asemanare aro si land rover defender!

Post by SERGHEI » 30 Jun 2009, 19:04

mleo wrote:
mariusjaz wrote:Eu atat mai asteptam sa inceapa domnu Dan Popescu sa ne povesteasca ,,povestea" aia cum urlau lupii in departare si se apropiau si ticalosul de ARO sa stricat si din-alea
Comentez in cunostinta de cauza:
1.in desert nu sint lupi
2.nu e problema ca s-a stricat masina. Aveau destule pusti la ei. :)
E,nu stii tu povestea ..era vorba de rapandula personala.....este veche...mai ai de citit Mleo.. :-j

User avatar
Soryn
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3053
Joined: 13 Apr 2008, 18:38
Location: Constanta

Re: asemanare aro si land rover defender!

Post by Soryn » 30 Jun 2009, 19:11

in desert nu e,bre lupi,..e caini dingo, a si parca si"alergam cu aro cu remorca la refuz 2 tone cu 100 si ceva la ora, si ne plangeam ca ..aveam 3 cardane 1 pe masina,..al-2 lea in lada cu scule,.si al 3 lea..la betivanii de la cl.la reparat? corect.?


nu stiu ce se mai tine deschisa taraba,..aici,... multe discuti...ne la obiect ;)

mosu
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 318
Joined: 27 Feb 2007, 05:41
Location: Bucuresti
Contact:

Re: asemanare aro si land rover defender!

Post by mosu » 30 Jun 2009, 19:18

mariusjaz wrote:Eu atat mai asteptam sa inceapa domnu Dan Popescu sa ne povesteasca ,,povestea" aia cum urlau lupii in departare si se apropiau si ticalosul de ARO sa stricat si din-alea
Aia e din ciclul Aro cu trei cardane,ala care mergea cu 165km/h si cu remorca de 2 tone dupa el... ;D

SERGHEI
Banat
Banat
Posts: 2355
Joined: 27 Dec 2006, 15:14

Re: asemanare aro si land rover defender!

Post by SERGHEI » 30 Jun 2009, 21:39

mosu wrote:
mariusjaz wrote:Eu atat mai asteptam sa inceapa domnu Dan Popescu sa ne povesteasca ,,povestea" aia cum urlau lupii in departare si se apropiau si ticalosul de ARO sa stricat si din-alea
Aia e din ciclul Aro cu trei cardane,ala care mergea cu 165km/h si cu remorca de 2 tone dupa el... ;D
Ala ala ...uite cum tin baietii minte ...daca ,,ie tineri" nu ca mine batran si satul de acte de vitejie pe alte meleaguri pe bani grei (in particuler,parol)

,,Mesaj de CT-03-TVY pe Mar Iun 30, 2009 7:11 pm
in desert nu e,bre lupi,..e caini dingo, a si parca si"alergam cu aro cu remorca la refuz 2 tone cu 100 si ceva la ora, si ne plangeam ca ..aveam 3 cardane 1 pe masina,..al-2 lea in lada cu scule,.si al 3 lea..la betivanii de la cl.la reparat? corect.?

Ma da rai ie constantenii astia ma !!!!!!!!!! Cum te prind in offsaid cum ti-o servesc... :-j Cyunoastem,cunoastem...

User avatar
mariusjaz
Moderator
Moderator
Posts: 409
Joined: 27 Aug 2007, 14:46
Location: luncoiu de jos

Re: asemanare aro si land rover defender!

Post by mariusjaz » 01 Jul 2009, 08:22

Acuma revenind la lucruri mai serioase dupa cum a mai spus si gusteru nu exista asemanari care sa te duca cu gandul la copiere ,intre ARO 240 (PRIMUL NASCUT anul 1971) si Land Rover Defender serie III editia 1971 vorbind de caroserie o sa pun poza iar la sasiu am mai spus al nostru are suspensie fata independenta si arbori complet descarcati iar al lor are punte rigida pe fata in dotare standard iar eventualele suspensii independente au aparut la editii speciale in anii 80 pe sasiuri de Range Rover care sasiuri s-au mai montat si pe Defender ; iar la cutie si diferentiale nu pot sa cred ca ati vazut vre-o asemanare cu ceva de la ei
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

User avatar
George
Administrator
Administrator
Posts: 6794
Joined: 11 Dec 2006, 21:18
Location: Bucuresti
Contact:

Re: asemanare aro si land rover defender!

Post by George » 01 Jul 2009, 11:27

mai...dar cum e cu sasiul curbat, la ARO?! din cate imi amintesc, asta a fost o inovatie ARO... nu?! la vremea aceea, NICIUN producator nu realiza sasiurile in felul acesta, ca la ARO! toate sasiurile erau drepte, gen scara, in timp ce la ARO s-a dezvoltat o tehnica de curbare a lui, lucru ce a permis montarea suspensiei independente...
al dracu' shubler...daca o fi stat invers?! adica, dinspre LR spre ARO?! sau imperialijtii ajtea e asa de orgoliosi, ca nu copiaza ei dupa comunisti?! zic si io...
ARO CLUB ROMANIA

vstef_is
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1809
Joined: 31 Jan 2007, 23:10
Location: Bucuresti
Contact:

Re: asemanare aro si land rover defender!

Post by vstef_is » 01 Jul 2009, 13:02

Range Rover a avut sasiul curbat si s-a lansat in 1970 cu vro 1-2 ani inaintea lu ARO....

User avatar
mariusjaz
Moderator
Moderator
Posts: 409
Joined: 27 Aug 2007, 14:46
Location: luncoiu de jos

Re: asemanare aro si land rover defender!

Post by mariusjaz » 01 Jul 2009, 14:07

Lasa sefu ca si GAZ 69A a avut sasiu curbat si sa lansat inaintea Rangeului si Toyota si Jeep toti ,,a" avut inaintea Rangeului

Dan Popescu
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 263
Joined: 25 Sep 2008, 20:16

Re: asemanare aro si land rover defender!

Post by Dan Popescu » 01 Jul 2009, 15:00

nenea moderatoru, lasa posturile asa cum e ele.

Aro nu ierea cu remorca de 2 tone plina la refuz, era cu un peridoc + salupa = 2 tone. Acela era Aro peugeot personal, inca mai am caroseria.
Alea din desert ierea 243 L25, proprietate de stat. Si pustile ierea pm, psl, etc. Ba chiar cu ag cateodata, cine a auzit de versiunea 9 cu dirijare fir optic sa-si aduca aminte cu placere.

Despre LR / Aro , sasiu curbat au 99% din masinile de teren, iar primii nu mai stim cine au fost.
Ce bine zice leo, este ca in cazul LR / Aro seamana al dracu de tare...ceea ce inseamna ca ofiterul CI de la CL era la fel de betiv ordinar ca toti ceilalti din fabrica, si lasand nivelul de vigilenta la minim a permis spionilor imperialisti sa fure secretele de stat ale Republicii Populare Romane, fie ca ofiteri - vasnici aparatori ai realizarilor societatii socialiste multilateral dezvoltate, cu rezultate deosebite pe ramura, cu noi si importante succese in pregatirea de lupta si politica, buni capi de femilie, modele de urmat in societate, s-au luptat pe frontul invizibil al informatiilor si au executat cu maiestrie, prin metode specifice ceva poze/releveuri pentru ca betivii aia de la CL sa faca si ei o masina buna pe hartie si proasta in executie.
Culmea e ca teorie masina sta bine, la practica e mai nasol.


Post Reply