tuning aro

Dedicat Automobilului ROmanesc

Moderators: Werner, mariusjaz

costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5008
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: tuning aro

Post by costy84 » 11 May 2011, 17:38

un tunning frumusel. (imagini de aici de pe forum)
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5008
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: tuning aro

Post by costy84 » 15 May 2011, 10:23

un tunning oribil.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

User avatar
Constantin
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3986
Joined: 24 May 2009, 00:53
Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)

Re: tuning aro

Post by Constantin » 15 May 2011, 13:25

Asta ultima e demna de "fun-ing",nu de tuning.
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul

Coluche

User avatar
George
Administrator
Administrator
Posts: 6792
Joined: 11 Dec 2006, 21:18
Location: Bucuresti
Contact:

Re: tuning aro

Post by George » 16 May 2011, 13:13

a mai fost prezentata pe aici si chiar vazuta pe viu intr-o joi, pe vremea cand se vorbea despre masini, la "intalnirea de joi"
ARO CLUB ROMANIA


User avatar
ydaniel
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4355
Joined: 13 Jun 2007, 11:46
Location: bucuresti
Contact:

Re: tuning aro

Post by ydaniel » 16 May 2011, 15:38

A vandut-o Nea Fane proprietarul in urma cu un an jumatate unui olandez.
Punctul forte era motorul refacut integral la bols motoare maracineni.Pornea numai cu bujia la -10gr sau chiar mai jos,nu scotea fum deloc.

User avatar
alex4wd2001
Aro Club Romania
Aro Club Romania
Posts: 328
Joined: 08 Feb 2010, 11:21

Re: tuning aro

Post by alex4wd2001 » 16 May 2011, 18:43

Nu stiu daca imaginile astea s-au mai vazut pe forum, dar pe mine m-au socat un pic. Un turc avea un ARO 10.4 si i-a facut un facelift a la Land Cruiser (masina era de vanzare prin 2006)! Alt turc avea un ARO 24 si a reusit sa-l urateasca (tot poza de anunt)...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Treaba cea mai grea e ganditu'

User avatar
ydaniel
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4355
Joined: 13 Jun 2007, 11:46
Location: bucuresti
Contact:

Re: tuning aro

Post by ydaniel » 16 May 2011, 19:01

A doua e infecta. :-X

costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5008
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: tuning aro

Post by costy84 » 16 May 2011, 19:48

urat cu spume 24 al turcului da cel putin e mandru ca are aro la cat de mare scrie pe masca, compatriotii nostrii (cel putin aici pe litoral) puneau acum cativa ani embleme de mercedes.

User avatar
Soryn
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3037
Joined: 13 Apr 2008, 18:38
Location: Constanta

Re: tuning aro

Post by Soryn » 20 Jun 2011, 16:16


User avatar
niscu
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 735
Joined: 20 Oct 2009, 17:14
Location: Galati-Tulcea

Re: tuning aro

Post by niscu » 20 Jun 2011, 16:25

Asa poti face un Aro sa arate ca un S.U.V.,pe banii tai !
Cu totii vrem sa ne punem amprenta personala asupra masinii. Doar ca ar fi bine sa nu iesim din ideea,stilul original.Daca vrem sa arate ca o alta masina,mai bine iertam Aro si ne cumparam de-aia.Altfel riscam vizarea de catre cantecul acela:"ma plimb cu faitonul meu prin tat satul,am cu mine pe X si pe cumnatul,mi-am tunnat masina si am transformat-o...in Lambor-ghini Gallardo... ;D
Pasiunile ne definesc,ne apropie si ne fac sa nu imbatranim degeaba !

User avatar
timirom
Incepator
Incepator
Posts: 33
Joined: 19 Jun 2011, 14:26
Location: HI, D
Contact:

Re: tuning aro

Post by timirom » 21 Jun 2011, 22:34

Dupa parerea mea, cea mai "tare" masina facuta pe baza ARO, a fost a unui sofer de TIR, inainte de '89. Omul ala a avut 20 de ani la rind IMS-uri transformate, stia ce are nevoie si avea si cu ce. Poze nu am, pot doar sa o descriu: sasiu de TV pe punti de ARO. Motor diesel de Brasov, tractiune 4x4. Tineti-va bine, acum urmeaza: botul era de M461, urma cabina de SR si imediat in spate, fara pauza, restul dubei TV. Duba era mai inalta decit cabina si trecerea se facea exact ca la Aro 243, cu tot cu trapa de aerare. In spatele masinii, de peretele fara usi era agatata roata de rezerva. Fiind cabina de SR, a pastrat in fata dreapta bancheta aferenta, dubla. Din pacate/fericire (sa aleaga fiecare cum crede de cuviinta) la omologare, militeanul nu a fost de acord sa treaca loc ptr doua persoane pe bancheta aia. In spate urma o banca pe restul tunelului motorului, ramas de la TV. Cine statea pe banca aia incomoda, trebuia sa stea asadar cu spatele pe directia de mers. In spate mergind, urma o bancheta lata cit toata masina, pe care incapeau 4 persoane. Spatarul banchetei se putea rabata spre spate si se faceau din ea doua paturi. In spatele acestei banchete, in coada dubei, erau doua paturi suprapuse, caum au cabinele camioanelor de cursa lunga. Deasupra, cit tinea restul dubei de TV, era un portbagaj. Acolo a fot improvizat un cort dintr-o prelata de bumbac, galben stralucitor. Masina era alba, gentile negre cu capace nichelate. Bara fata era de SR, cu cirligele aferente. In spate era bara de TV, daca-mi amintesc bine. OK, cu masina aia am facut o excursie in Bulgaria, opt persoane. Pe dealurile de la Balcic s-a defectat diferentialul puntii fata. A fost scos cardanul aferent si fixat la sasiu, mai departe a impins doar spatele. Peste tot pe unde am umblat, se uita toata lumea ca la urs. Masina arata extrem de bine, in genul Toyota BJ45, doar mai lunga, mai inalta si mai lata. Dupa un timp, proprietarul a ramas in D iar masina a fost vinduta undeva in jud. Suceava, la Risca daca-mi amintesc bine. De multe ori, militienii romani si bulgari ne-au oprit sa se uite si ei mai atent la masina aia. omologarea a fost o adevarata aventura, stiu ca a costat (si) citeva sticle de whiskey. Era anul 1980, era noastra.
Somnul ratiunii naste monstri. Goya

bahrim96
Incepator
Incepator
Posts: 36
Joined: 17 Jun 2010, 18:16
Location: Mioveni
Contact:

Re: tuning aro

Post by bahrim96 » 28 Jul 2011, 22:23

http://forum.4tuning.ro/attachment.php? ... 1157108486



aro cu scaune electrice,piele, trapa, motor alfa...
Scrisul tau sa fie ca rasina ce curge din brad: viata revarsata.

User avatar
axxel4you
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1375
Joined: 07 Oct 2007, 11:01
Location: Bucuresti,sector 5
Contact:

Re: tuning aro

Post by axxel4you » 01 Aug 2011, 13:01

De la vecini.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

User avatar
Werner
Aro Club Romania
Aro Club Romania
Posts: 5087
Joined: 11 Dec 2006, 19:41
Location: Enzberg D
Contact:

Re: tuning aro

Post by Werner » 28 Aug 2011, 12:32

ARO 10.4 din Novi Sad, Serbia. Cu bot de Peugeot 205, sau 309! ;D Groaznic!
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

User avatar
alex4wd2001
Aro Club Romania
Aro Club Romania
Posts: 328
Joined: 08 Feb 2010, 11:21

Re: tuning aro

Post by alex4wd2001 » 28 Aug 2011, 14:12

Absolut senzational, tocmai pentru ca este incalificabil! Si omu a muncit ceva ca sa faca faceliftul asta. daca-l vinde, poate sa spuna ca este "ARO cu Peugeot", desi va fi inteles gresit... :-\
Treaba cea mai grea e ganditu'


Post Reply