Cel mai simplu este asa : ochesti o iesire a baietilor si te duci ca si pasager cu masina care are configuratia dorita de tine , vorbesti direct cu posesorul , vezi concret ce poate masina . Atentie insa : cand te uiti la ADI HERISANU pe unde urca sa nu crezi ca vei putea si tu de la inceput sa faci la fel . El urca cu orice masina si cu orice tractiune prin toate vagaunile . Si asta cu cauciucuri home made.
Iar din experienta mea de posesor de Aro 10 1,4 dacia intreb : ce rost are sa urci o panta cu 5000 de ture pe usor cand o urci mult mai relaxat pe greu ( 2500-3000 de ture) ?
ARO 10 4*4 H
- COSMIN D
- Membru de elita
- Posts: 608
- Joined: 27 Oct 2007, 19:32
- Location: Constanta
- Contact:
- George
- Administrator
- Posts: 6950
- Joined: 11 Dec 2006, 21:18
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: ARO 10 4*4 H
asta asa, de inceput... ca adi stie sa urce cu 5 mii pe greu. adevarat, pe unde altii cred ca nu se poate urca!COSMIN D wrote:: ce rost are sa urci o panta cu 5000 de ture pe usor cand o urci mult mai relaxat pe greu ( 2500-3000 de ture) ?
ARO CLUB ROMANIA
- rflorin19
- Junior
- Posts: 82
- Joined: 19 Oct 2009, 20:07
- Location: Suedia/Bucuresti
Re: ARO 10 4*4 H
cu siguranta,sunt cu ochii pe voi.
- Dan CHIRIAC
- Administrator
- Posts: 2676
- Joined: 20 Feb 2007, 10:10
- Location: Bucuresti
Re: ARO 10 4*4 H
Apropos, de unde esti Florine, ca la profil nu ai scris. Poate te putem indruma catre cineva care este pe langa tine...
ARO 244, an 1997, motor L25
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011
- rflorin19
- Junior
- Posts: 82
- Joined: 19 Oct 2009, 20:07
- Location: Suedia/Bucuresti
Re: ARO 10 4*4 H
de fel sunt din bucuresti,dar locuiesc de ceva vreme in suedia
- Dan CHIRIAC
- Administrator
- Posts: 2676
- Joined: 20 Feb 2007, 10:10
- Location: Bucuresti
Re: ARO 10 4*4 H
Ma rog, in mesajul meu anterior era si, asa, un fel de invitatie de a-ti trece locatia in profil...
Da de veste cand esti prin Bucuresti, poate ne cunoastem si personal.
Da de veste cand esti prin Bucuresti, poate ne cunoastem si personal.
ARO 244, an 1997, motor L25
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011
- Schumy
- Membru de elita
- Posts: 767
- Joined: 04 Jan 2008, 18:04
- Location: Bucuresti
Re: ARO 10 4*4 H
Piese ieftine si la orice colt , randament suficient pe 4x4 L ..... fara vibratii si sunete in lus pe masina , motor curat fata de diesel si prefer sa fac 2 motoare de dacie in loc de unul la diesel.rflorin19 wrote:sa aleg motorizare de dacia in defavoarea dieselului de la renault? acum stiu,cel de dacie e mai simplu,il repari mai usor chiar si pe coclauri ,dar ca randament,e mai bun? ca fiabilitate?
- rflorin19
- Junior
- Posts: 82
- Joined: 19 Oct 2009, 20:07
- Location: Suedia/Bucuresti
Re: ARO 10 4*4 H
multumesc de invitatie domnului dan chiriac. din ce spune schummy reiese ca un aro 10 benzinar isi face treaba bine.mie imi trebuie o masina mai mult de tura,deci plimbari pe forestier desfundat,un pic de urcari in rampa,ceva de genul sinaia-dichiu-babele.nu ceva extrem.din ce am vazut pe aici si din ce spuneti si voi se pare ca un 10 mai nout pe benzina cu niste gume inguste si cu profil m+s si-ar face treaba.
- rflorin19
- Junior
- Posts: 82
- Joined: 19 Oct 2009, 20:07
- Location: Suedia/Bucuresti
Re: ARO 10 4*4 H
multumesc pt completare la locatie domnul dan!
- rflorin19
- Junior
- Posts: 82
- Joined: 19 Oct 2009, 20:07
- Location: Suedia/Bucuresti
Re: ARO 10 4*4 H
un 10 stock ar trebui sa aiba garda la sol cam de 200mm.nu?