IMAGINI ARO
- simclahd
- Membru
- Posts: 166
- Joined: 01 Sep 2012, 23:55
- Location: Oradea
Re: IMAGINI ARO
Salut,
Agregatul acesta este de vreo două săptămâni în parcarea Lotus Market din Oradea. Mi se pare cunoscut și cred ca l-am vazut pe anunțurile din Franța. Stie cineva cine l-a cumpărat? Mai este cineva din Oradea pe forum?
Ms
Agregatul acesta este de vreo două săptămâni în parcarea Lotus Market din Oradea. Mi se pare cunoscut și cred ca l-am vazut pe anunțurile din Franța. Stie cineva cine l-a cumpărat? Mai este cineva din Oradea pe forum?
Ms
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- ardeleanu
- Membru legendar
- Posts: 4490
- Joined: 16 Jun 2014, 10:11
- Location: Choisy le Roi, Franta
Re: IMAGINI ARO
Dupa inmatriculare, daca nu ma insel, nu este tocmai din Franta...
- ydaniel
- Membru legendar
- Posts: 4674
- Joined: 13 Jun 2007, 11:46
- Location: bucuresti
- Contact:
Re: IMAGINI ARO
Nr par a fi din Italia.
- Werner
- Aro Club Romania
- Posts: 5229
- Joined: 11 Dec 2006, 19:41
- Location: Enzberg D
- Contact:
Re: IMAGINI ARO
Este numar vechi italian, are si bandoul rosu pe bara, ca toate utilitarele din Italia.
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
- vercingetorix
- Membru legendar
- Posts: 2403
- Joined: 17 Mar 2010, 19:30
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: IMAGINI ARO
De la Armata..
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Daca nu Aro, atunci ce ?
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: IMAGINI ARO
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- flo
- Membru legendar
- Posts: 2000
- Joined: 03 Jul 2009, 00:13
- Location: Bucuresti
Re: IMAGINI ARO
Sa oftam...
- ardeleanu
- Membru legendar
- Posts: 4490
- Joined: 16 Jun 2014, 10:11
- Location: Choisy le Roi, Franta
Re: IMAGINI ARO
De ce sa oftam ? Cum am mai scris, sa ataci gigantii americani, la ei acasa, intr-un domeniu in care sunt foarte tari, fara sa mai vorbim ca sunt foarte nationalisti, se numeste incompetenta, in cel mai bun caz.
Hai sa fim seriosi, nu are rost sa ne imbatam cu apa rece.
Hai sa fim seriosi, nu are rost sa ne imbatam cu apa rece.
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: IMAGINI ARO
"....... , sa ataci gigantii americani, la ei acasa,......" , asta este o glumă, nu?
Cu o capacitate de 20000-30000 maşini pe an nici dacă exportau toată producţia în S.U.A nu îşi dădeau seama giganţii că sunt şi românii pe piaţă. Motivul real al eşecului a fost că maşina nu era proiectată pentru acea piaţă iar modificările necesare o făcea neprofitabilă din punct de vedere economic.
Cu o capacitate de 20000-30000 maşini pe an nici dacă exportau toată producţia în S.U.A nu îşi dădeau seama giganţii că sunt şi românii pe piaţă. Motivul real al eşecului a fost că maşina nu era proiectată pentru acea piaţă iar modificările necesare o făcea neprofitabilă din punct de vedere economic.
- flo
- Membru legendar
- Posts: 2000
- Joined: 03 Jul 2009, 00:13
- Location: Bucuresti
Re: IMAGINI ARO
Eu oftam cu gandul ca produceam, chiar si numai 20000-30000 buc. pe an. Nu neaparat cu gandul la primavara lui 1989.
- ardeleanu
- Membru legendar
- Posts: 4490
- Joined: 16 Jun 2014, 10:11
- Location: Choisy le Roi, Franta
Re: IMAGINI ARO
Nu este o gluma, stiu de la mine din firma cum este piata americana... Ca sa rezum, modul lor de gandire este ca orice produs importat (pentru care au disponibile produse similare produse pe teritoriu USA) este o pierdere financiara. De aici, pana la politica protectionista dusa la extrem, nu este decat un pas. Deci, solutia, greu de pus in practica si extrem de scumpa, este sa ai fabrici care sa produca pe teritoriul USA. Una din societatile daneze pentru care am lucrat a reusit astfel, chiar foarte bine.costy84 wrote:"....... , sa ataci gigantii americani, la ei acasa,......" , asta este o glumă, nu?
Cu o capacitate de 20000-30000 maşini pe an nici dacă exportau toată producţia în S.U.A nu îşi dădeau seama giganţii că sunt şi românii pe piaţă. Motivul real al eşecului a fost că maşina nu era proiectată pentru acea piaţă iar modificările necesare o făcea neprofitabilă din punct de vedere economic.
Nu cred ca ar fi fost cazul lui ARO, firme mari din domeniul auto nu au reusit aceasta operatiune.
Pe de alta parte, sunt de acord cu tine, modificarile care ar fi fost necesare pentru piata americana aveau costuri foarte mari.
Pai daca pui alt motor, alta transmisie, o gramada de alte modificari pentru sporirea sigurantei si confortului pasagerilor etc ce mai ramane original din ARO? Sigla?
- ardeleanu
- Membru legendar
- Posts: 4490
- Joined: 16 Jun 2014, 10:11
- Location: Choisy le Roi, Franta
Re: IMAGINI ARO
Care din uzinele mari ale Romaniei a supravietuit dupa schimbarile din '89?flo wrote:Eu oftam cu gandul ca produceam, chiar si numai 20000-30000 buc. pe an. Nu neaparat cu gandul la primavara lui 1989.
Nu o sa mai oftezi, o sa plangi de-a dreptul.
Scuze de offtopic.
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: IMAGINI ARO
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: IMAGINI ARO
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.