"ARO" 6X6

Despre modelele construite,variante,motorizari,locuri in care s-au construit

Moderators: Werner, mariusjaz

Post Reply
User avatar
Razvan95
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 583
Joined: 21 Jan 2010, 20:14
Location: Sebes jud. Alba
Contact:

"ARO" 6X6

Post by Razvan95 » 30 May 2014, 20:34

Asta e functional 6x6 ;)
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Oriunde, oricand ... ARO!


lica_lkw
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 519
Joined: 15 Apr 2009, 20:41
Location: Suceava

IMAGINI ARO

Post by lica_lkw » 30 May 2014, 22:51

Poate ca este 6x6, dar cum este legata de transmisie a treia punte? Cam greu de realizat.Poti detalia un pic?

User avatar
Razvan95
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 583
Joined: 21 Jan 2010, 20:14
Location: Sebes jud. Alba
Contact:

IMAGINI ARO

Post by Razvan95 » 31 May 2014, 16:42

Nu este asa greu..in spatele reductorului a cuplat cardanul ( modificarea axului din reductor s-a realizat cu 2 rulmenti si gaurirea capacului din spate), iar cand cupleaza MRL-urile e 6x6.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Oriunde, oricand ... ARO!

niku111
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1218
Joined: 07 Mar 2011, 20:33
Location: Craiova

Re: "ARO" 6X6

Post by niku111 » 31 May 2014, 20:03

Un adevarat impatimit al marcii si inventiilor tehnice.


lica_lkw
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 519
Joined: 15 Apr 2009, 20:41
Location: Suceava

Re: "ARO" 6X6

Post by lica_lkw » 31 May 2014, 23:39

Multumesc pentru explicatii! Nu m-am gandit la varianta fiecare punte cu cardanul ei plecat din reductor,ma gandeam la ceva in genul camioanelor cu doua punti spate motoare cuplate intre ele.

User avatar
paulbmw320
Incepator
Incepator
Posts: 41
Joined: 13 Nov 2012, 14:52
Location: București
Contact:

Re: "ARO" 6X6

Post by paulbmw320 » 01 Jun 2014, 09:45

Interesant. :D
Aro m 461 1969
Minimobra 1977

User avatar
paul
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3620
Joined: 31 May 2010, 20:43
Location: OTOPENI

Re: "ARO" 6X6

Post by paul » 27 Jun 2014, 22:09

lica_lkw wrote:Multumesc pentru explicatii! Nu m-am gandit la varianta fiecare punte cu cardanul ei plecat din reductor,ma gandeam la ceva in genul camioanelor cu doua punti spate motoare cuplate intre ele.
kraz-255b[1].gif
...da,ingenioasa adaptare,de fapt mai simpla,cu doua axa cardanice plecand din cutia de transfer,spre spate ca si la Kraz 255 O0
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
UBI BENE IBI PATRIA

User avatar
icemann
Membru
Membru
Posts: 188
Joined: 13 Jul 2012, 18:47
Location: Skopje, Macedonia

Re: "ARO" 6X6

Post by icemann » 02 Jul 2014, 10:53

paul wrote:
lica_lkw wrote:Multumesc pentru explicatii! Nu m-am gandit la varianta fiecare punte cu cardanul ei plecat din reductor,ma gandeam la ceva in genul camioanelor cu doua punti spate motoare cuplate intre ele.
kraz-255b[1].gif
...da,ingenioasa adaptare,de fapt mai simpla,cu doua axa cardanice plecand din cutia de transfer,spre spate ca si la Kraz 255 O0
if it only had shorter wheelbase and a body of 244 :)

User avatar
niros
Membru
Membru
Posts: 135
Joined: 13 Sep 2011, 15:00
Location: Constanta
Contact:

Re: "ARO" 6X6

Post by niros » 03 Jul 2014, 23:40

Dar totuși...cele doua cardane, care sunt in oglinda cum s ar zice...ar trebuii sa aibă rotații opuse nu? Sau a făcut ceva la diferential? L a pus invers?
CT96ARC Spartana

marcelnicusor
Nou venit
Nou venit
Posts: 2
Joined: 30 Sep 2014, 00:43

Re: "ARO" 6X6

Post by marcelnicusor » 11 Oct 2014, 02:42

in puntea din mijloc diferentialul e intors pt a avea acelas sens de rotatie \:D/


Post Reply