ARO DRAGON

Despre modelele construite,variante,motorizari,locuri in care s-au construit

Moderators: Werner, mariusjaz

Post Reply
User avatar
cristi-devildnb
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 756
Joined: 03 Apr 2007, 10:18
Location: craiova
Contact:

Re: ARO Dragon

Post by cristi-devildnb »

myke wrote: Eu am alternator de 120A de laguna cu a/c pe motor de dacie de 1400 si nu mi-a sarit nici capacul nici pompa , nu s-a rupt nici cureaua.Singurul lucru pe care l-am modificat a fost fulia alternatorului.In rest am pus niste distantiere la urechile de prindere a alternatorului ca sa vina fulia coliniara cu pompa de apa si fulia de la arbore cotit.
ai consumat vreodata  1800W?

cat timp nu ai sarcina nu opune rezistenta, zic eu...
Nu merge unde te duce drumul, mergi pe unde nu exista un drum si lasa o urma. R.W.Emerson

SERGHEI
Banat
Banat
Posts: 2354
Joined: 27 Dec 2006, 15:14

Re: ARO Dragon

Post by SERGHEI »

georgenis wrote: Serghei, alternatorul de la VW tau sigur nu are 180A, insa exista alternatoare de peste 150 de A. Insa se monteaza in situatii speciale. La Toyota pentru ca are doua baterii am alternator de 120A de exemplu.
Asa este ,m-am inselat,are 120 A...uite foto aici cu alternatorul meu;
http://img184.imageshack.us/img184/2765/dsc03314fh4.jpg

,,Exista trolii care au 4,6 CP la 12 vcc....adica 3381 W......culmea este ca aceste trolii functioneaza minute bune cu doar un acumulator  asistat de un singur  alternator mediu (60-80 A).Ce explicatie ai pt acest lucru?''


Inca nu explica nimeni cum se poate???
SERGHEI
Banat
Banat
Posts: 2354
Joined: 27 Dec 2006, 15:14

Re: ARO Dragon

Post by SERGHEI »

cristi-devildnb wrote:
myke wrote: Eu am alternator de 120A de laguna cu a/c pe motor de dacie de 1400 si nu mi-a sarit nici capacul nici pompa , nu s-a rupt nici cureaua.Singurul lucru pe care l-am modificat a fost fulia alternatorului.In rest am pus niste distantiere la urechile de prindere a alternatorului ca sa vina fulia coliniara cu pompa de apa si fulia de la arbore cotit.
ai consumat vreodata  1800W?

cat timp nu ai sarcina nu opune rezistenta, zic eu...
Pai hai sa-l intrebam pe Suparici,ca el are pe aro 10 troliu si chiar sunt curios cum se descurca el cu consumul de cateva mii de W...!!!!!!!!!!
User avatar
Suparici
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 337
Joined: 12 Dec 2006, 11:34
Location: Cluj Napoca
Contact:

Re: ARO Dragon

Post by Suparici »

Greu se descurca ca are alternatorul standard si nu va poate spune mare lucru ca are cateva probleme la incarcare si inca nu a chemat un electrician care sa-l lamureasca.
Eu am 2 acumulatori de 65 pe masina pe care ii incarc inainte de fiecare iesire + un acumulator de 120A in portbagaj  ;D ;D

User avatar
kingarthurcj
Junior
Junior
Posts: 90
Joined: 05 Jan 2008, 17:50
Location: cluj Napoca
Contact:

Re: ARO Dragon

Post by kingarthurcj »

ar cam trebui sa treci pe o centrala nucleara intr-o remorca dupa aro
                    ai  awea mai muuuult curent asa
User avatar
Misi din Cluj
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1005
Joined: 24 Oct 2007, 10:37
Location: Cluj-Napoca

Re: ARO Dragon

Post by Misi din Cluj »

Solutia ideala: un troliu mecanic.
Am undeva o poza cu un astfel de troliu, pe un Gaz69 din Bulgaria.
O sa caut poza.
Gaz 69 AM -1962; Aro 10 Mk1 - 1980
User avatar
cristi-devildnb
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 756
Joined: 03 Apr 2007, 10:18
Location: craiova
Contact:

Re: ARO Dragon

Post by cristi-devildnb »

SERGHEI wrote: Exista trolii care au 4,6 CP la 12 vcc....adica 3381 W......culmea este ca aceste trolii functioneaza minute bune cu doar un acumulator  asistat de un singur  alternator mediu (60-80 A).Ce explicatie ai pt acest lucru?''
pai cu un curent de 200A la 14v vin 2800w care tin exact 20 min pe o baterie de 66A fara alternator. cu 130A vin 40 min
oare cu o baterie de 150A si alternator de 60-80A nu e normal sa sa tina cel putin 5-10 min?
oare se poate folosi priza de manivela de pornire pt un troliu?
Nu merge unde te duce drumul, mergi pe unde nu exista un drum si lasa o urma. R.W.Emerson
User avatar
George
Administrator
Administrator
Posts: 6950
Joined: 11 Dec 2006, 21:18
Location: Bucuresti
Contact:

Re: ARO Dragon

Post by George »

kingarthurcj wrote: ar cam trebui sa treci pe o centrala nucleara intr-o remorca dupa aro
                     ai  awea mai muuuult curent asa
no daca'i musai...

:-j :-j :-j :-j
poate te alearga pe strazi,ca e de la tine din cluj,mai domnu' rege...  ;D
ARO CLUB ROMANIA
User avatar
AMROM
Junior
Junior
Posts: 80
Joined: 11 Jun 2007, 10:14
Location: Brasov
Contact:

Re: ARO DRAGON

Post by AMROM »

Augustin wrote: Azi am vazut in Pitesti un Dragon care arata de parca ieri iesise de la mumasa...Nu am reusit sa il opresc pe flacau dar promit ca il caut si il bag in gasca..
Era sa ma urc pe un burtos cu passat tot uitandu-ma dupa jucarie.. b-(
Cred k eram eu cu Dragonul ! \:D/. AG 07 BYB, actualmente AG 44 AMR - AMROM.
O sa pun si niste poze pe site.
User avatar
AMROM
Junior
Junior
Posts: 80
Joined: 11 Jun 2007, 10:14
Location: Brasov
Contact:

Re: ARO DRAGON

Post by AMROM »

Salutari de la AMROM AUTOMOTIVE !
In special pt Werner.
Noi, Amrom Automotive, avem un Dragon 3.
Este fostul AG 07 BYB, actualmente AG 44 AMR
Masina a fost modificata, atat exterior cat si interior, si a primit un motor Andoria Euro 3 si transmisie Eaton.
Amrom a cumparat fostul Cesar (centrul de studii al lui ARO) si odata cu halele si restul au venit si mai multe prototipuri.
Werner a si vazut-o cand era la modificat.
Era sa uit : numele meu este Mihai Ciobanu jr.
O sa pun si niste poze pe site k sa auzim pareri.
Acum lucrez la un alt proiect: 244 cu Ford V6 Cosworth
O sa fie gata intr-o luna.
Va tin la curent
vstef_is
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1809
Joined: 31 Jan 2007, 23:10
Location: Bucuresti
Contact:

Re: ARO DRAGON

Post by vstef_is »

Un Ford V6 Cosworth este pe undeva prin Iasi, de vanzare cu ~4000Euro cred sau chiar mai putin... undeva an 1996, stare stock...

Bun venit pe site! Asteptam detalii, poze, etc etc etc...
User avatar
mleo
Membru
Membru
Posts: 182
Joined: 12 Feb 2007, 22:16
Location: Brasov

Re: ARO DRAGON

Post by mleo »

daca e motorul de ford care a fost si pe super rally, SI E IN BUNA STARE, e smecherie, daca nu , ... nu prea e , ca nu gasesti si nu potrivesti nimic de la modele europene pe el (are alte prinderi pe carcasa, are alt ambreiaj, are alta electronica, alt calculator, alte dimensiuni la cilindri. Este mult mai performant, dar e altceva decat ce a fost pe scorpio, si alte forduri care au avut 3,0 V6.
ARO SUPER RALLY, Aro 240, Aro 244 (0001), Aro 10.6
Willys MB38 (1948), Mazda B2500,BMW R1200GS ADV,suzuki King Quad 750, A6
vstef_is
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1809
Joined: 31 Jan 2007, 23:10
Location: Bucuresti
Contact:

Re: ARO DRAGON

Post by vstef_is »

Sincer nu am studiat masina sa stiu exact ce motor este... stiu ca e Ford V6 cica Cosworth...

Finantele ma impiedica sa imi maresc parcul de ARO iar ratiunea ma impiedica sa fac niste lucruri pe care finantele nu mi le permit :D asa ca nu m-am dus s-o vad...
User avatar
AMROM
Junior
Junior
Posts: 80
Joined: 11 Jun 2007, 10:14
Location: Brasov
Contact:

Re: ARO DRAGON

Post by AMROM »

trebuie sa fac unele mai mici, k nu se vad k lumea.
o sa merg in week end la Brasov (de unde si sunt), k e raliu, si o sa fac mai multe poze
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
vstef_is
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1809
Joined: 31 Jan 2007, 23:10
Location: Bucuresti
Contact:

Re: ARO DRAGON

Post by vstef_is »

Si eu ajung in weekend la Brasov.... arata superb Dragonul!!!

Post Reply