ARO DRAGON

Despre modelele construite,variante,motorizari,locuri in care s-au construit

Moderators: Werner, mariusjaz

Post Reply
User avatar
Dan CHIRIAC
Administrator
Administrator
Posts: 2676
Joined: 20 Feb 2007, 10:10
Location: Bucuresti

Re: ARO Dragon

Post by Dan CHIRIAC » 10 Jan 2011, 11:52

Cel din ultima poza nu este Dragon, este ceva rusesc, imi scapa acuma numele. A mai aparut prin alt topic.
ARO 244, an 1997, motor L25
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011


vstef_is
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1809
Joined: 31 Jan 2007, 23:10
Location: Bucuresti
Contact:

Re: ARO Dragon

Post by vstef_is » 10 Jan 2011, 11:53

Derways Cowboy.

User avatar
alex4wd2001
Aro Club Romania
Aro Club Romania
Posts: 328
Joined: 08 Feb 2010, 11:21

Re: ARO Dragon

Post by alex4wd2001 » 10 Jan 2011, 12:00

Culmea e ca are tot sasiu ARO... ::)
Treaba cea mai grea e ganditu'

User avatar
paul
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3777
Joined: 31 May 2010, 20:43
Location: OTOPENI

Re: ARO Dragon

Post by paul » 16 Jan 2011, 20:28

alex4wd2001 wrote:Culmea e ca are tot sasiu ARO... ::)
Ai dreptate Alex...are sasiul si chiar puntea fata si o cutie de viteze de provenienta ARO....military
(Dragon )cum reiese din prezentarea oficiala a Cowboy-ului...rusesc. ;D Asadar din pc. de vedere al platformei tehnice si designului(asemanator Dragonului),"celovec-ul"are stramosi romani... :D

P.S.S-ar putea ca cei de la ARO sa le fi vandut rusilor tot proiectul Dragon (nu doar unele subansamble),dupa esecul punerii in fabricatie acasa.
UBI BENE IBI PATRIA


User avatar
George
Administrator
Administrator
Posts: 6811
Joined: 11 Dec 2006, 21:18
Location: Bucuresti
Contact:

Re: ARO Dragon

Post by George » 20 Jan 2011, 12:53

paul wrote: P.S.S-ar putea ca cei de la ARO sa le fi vandut rusilor tot proiectul Dragon (nu doar unele subansamble),dupa esecul punerii in fabricatie acasa.
subiectul Derways s-a mai discutat...daca dadeai un "sarci pa forum" aflai cum un producator de alcool rus a decis sa intre in productia de automobile 4x4 achizitionand partea mecanica/sasiu de la ARO si folosind o caroserie dezvoltata de ei plus motorizari rusesti(benzina) si peugeot (diesel). intrucat astia de la ARO au decis ca e bine ca banii incasati ca avans sa-i cheltuiasca aiurea si sa nu le mai dea nimic, desi livrasera cateva zeci de bucati...rusii s-au reorientat catre china, de unde au luat sasiul ca sa faca ceea ce aveau de facut. chestie de seriozitate...care la noi nu s-a regasit, din pacate. acum Derways asambleaza niste chinezarii parca, de oras. au renuntat la cowboy
ARO CLUB ROMANIA

User avatar
paul
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3777
Joined: 31 May 2010, 20:43
Location: OTOPENI

Re: ARO Dragon

Post by paul » 25 Jan 2011, 20:36

George wrote:
paul wrote: P.S.S-ar putea ca cei de la ARO sa le fi vandut rusilor tot proiectul Dragon (nu doar unele subansamble),dupa esecul punerii in fabricatie acasa.
subiectul Derways s-a mai discutat...daca dadeai un "sarci pa forum" aflai cum un producator de alcool rus a decis sa intre in productia de automobile 4x4 achizitionand partea mecanica/sasiu de la ARO si folosind o caroserie dezvoltata de ei plus motorizari rusesti(benzina) si peugeot (diesel). intrucat astia de la ARO au decis ca e bine ca banii incasati ca avans sa-i cheltuiasca aiurea si sa nu le mai dea nimic, desi livrasera cateva zeci de bucati...rusii s-au reorientat catre china, de unde au luat sasiul ca sa faca ceea ce aveau de facut. chestie de seriozitate...care la noi nu s-a regasit, din pacate. acum Derways asambleaza niste chinezarii parca, de oras. au renuntat la cowboy
Daca cei de la ARO le-au vandut rusilor doar partea mecanica/sasiul de la Dragon.... atunci caroseria le-au dat-o bonus.....oare caroseria"dezvoltata de ei"(de rusi) nu are nimic de-a face la partea de design cu Dragon-ul? In opinia mea caroseria "originala" a "cowboy-celovec"-ului nu e dacat o restilizare a "mioriticului"cu sau fara voia celor de la ARO. :D
P.S.Pacat ca acest producator rus a ales tot "antidesign-ul"Dragonului.....au avut acelasi "succes"comercial ca si Dragon-ul pe piata civila.Macar daca-l copiau pe Aro 24x ;D
UBI BENE IBI PATRIA

User avatar
George
Administrator
Administrator
Posts: 6811
Joined: 11 Dec 2006, 21:18
Location: Bucuresti
Contact:

Re: ARO Dragon

Post by George » 30 Jan 2011, 12:15

paul wrote: P.S.Pacat ca acest producator rus a ales tot "antidesign-ul"Dragonului.....au avut acelasi "succes"comercial ca si Dragon-ul pe piata civila.Macar daca-l copiau pe Aro 24x ;D
nu asta le-a atras insuccesul, ci neseriozitatea conducerii aro si faptul ca nu au avut cu ce sa construiasca. ei nu erau producatori de subansamble, ci doar un fel de "montaj general" de la aro si cu putina "caroserie"
cred ca masina ar fi avut succes, ca si aro, daca s-ar fi continuat productia. piata pentru astfel de masini exista, dovada fiind, dupa cum am mai spus, aparitia lui iveco massif acum vreo 2 ani, masina inexistenta pana la acea data.
ARO CLUB ROMANIA

User avatar
paul
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3777
Joined: 31 May 2010, 20:43
Location: OTOPENI

Re: ARO Dragon

Post by paul » 31 Jan 2011, 19:59

George wrote:
paul wrote: P.S.Pacat ca acest producator rus a ales tot "antidesign-ul"Dragonului.....au avut acelasi "succes"comercial ca si Dragon-ul pe piata civila.Macar daca-l copiau pe Aro 24x ;D
nu asta le-a atras insuccesul, ci neseriozitatea conducerii aro si faptul ca nu au avut cu ce sa construiasca. ei nu erau producatori de subansamble, ci doar un fel de "montaj general" de la aro si cu putina "caroserie"
cred ca masina ar fi avut succes, ca si aro, daca s-ar fi continuat productia. piata pentru astfel de masini exista, dovada fiind, dupa cum am mai spus, aparitia lui iveco massif acum vreo 2 ani, masina inexistenta pana la acea data.
De acord ca si neseriozitatea conducerii ARO(uzinei) ar fi contribuit la insuccesul "cowboy-ului".....dar parca isi produceau in China (poate chiar mai ieftin)subansamblele,in urma colaborarii defectuoase cu uzina Aro....sa le fi tras "tzeapa"si chinezii in stilul "mioritic"?Nu cred,din moment ce aveau tot ce le era necesar din China nu neseriozitatea romanilor de la Aro le-a "subminat"continuarea productiei rusilor,ci mai degraba nereusitul design inspirat de la Dragon cu care nu i-a atras pe potentialii clienti,si chiar de ce nu,performantele tehnice ale masinii sub aspect calitate-pret. [-X
P.S.Iveco Massif.....este doar o usoara reproiectare a unui model spaniol Santana PS-10 pe care spaniolii l-au produs doar sub forma de cateva prototipuri,asteptand un investitor serios sa-l produca in serie mare......sub aspestul performantelor tehnice insa nu cred ca "cowboy-ul"rusesc i-ar fi facut concurenta.....sa nu uitam ca Massif-ul are la baza prin "filiera" Santana,platforma tehnica a L.R. Defender.....si chiar design-ul a urmat aceleasi linii... %%- good luck
UBI BENE IBI PATRIA

dragospetres
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1373
Joined: 10 Jan 2008, 21:01
Location: suceava

Re: ARO Dragon

Post by dragospetres » 02 Jan 2012, 09:16

ARO DRAGON mentionat in prestigiosul anuar Jane's:
http://articles.janes.com/articles/Jane ... mania.html

costy123
Membru
Membru
Posts: 213
Joined: 05 Aug 2010, 14:12
Location: Bucuresti

Re: ARO DRAGON

Post by costy123 » 21 Mar 2012, 21:49

Dar au investit in asa ceva
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

axl24
Incepator
Incepator
Posts: 47
Joined: 22 Apr 2009, 19:54
Location: iasi

Re: ARO DRAGON

Post by axl24 » 30 Mar 2012, 15:37

De asta ce ziceti ? pare cunoscuta silueta... ;D
http://www.realitatea.net/prototip-auto ... 28270.html

User avatar
alex4wd2001
Aro Club Romania
Aro Club Romania
Posts: 328
Joined: 08 Feb 2010, 11:21

Re: ARO DRAGON

Post by alex4wd2001 » 30 Mar 2012, 16:09

Ce le mai place unora sa abureasca lumea! :P Nene, daca n-ai poze cu ce trebuie, mai bine nu dai! Dar alterarea actului jurnalistic in acest fel nu e, din pacate, o premiera pentru tara noastra...
Treaba cea mai grea e ganditu'

costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5040
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: ARO DRAGON

Post by costy84 » 30 Mar 2012, 16:26

alex4wd2001 wrote:Ce le mai place unora sa abureasca lumea! :P Nene, daca n-ai poze cu ce trebuie, mai bine nu dai! Dar alterarea actului jurnalistic in acest fel nu e, din pacate, o premiera pentru tara noastra...
Nu are omu` poze dar schita este corecta si vorba aia daca nu sunt poze merg si desene! :D

axl24
Incepator
Incepator
Posts: 47
Joined: 22 Apr 2009, 19:54
Location: iasi

Re: ARO DRAGON

Post by axl24 » 30 Mar 2012, 16:44

In alt articol in ziarul financiar scrie ca s-a proiectat intreaga fabrica cu o firma din Cehia... ;D coincidenta ?

dragospetres
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1373
Joined: 10 Jan 2008, 21:01
Location: suceava

Re: ARO DRAGON

Post by dragospetres » 30 Mar 2012, 16:49

-inteleg ca schita respectiva poarta girul OSIM-ului,deci nu poate fi contestata.Probabil se pot face copii ale unor desene industriale.


Post Reply