Motorizari ARO

Despre modelele construite,variante,motorizari,locuri in care s-au construit

Moderators: Werner, mariusjaz

Post Reply
User avatar
tudop
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 773
Joined: 02 Sep 2007, 15:13
Location: Iasi
Contact:

Re: Motorizari ARO

Post by tudop » 15 Sep 2008, 19:04

Ce motor e ala de 2.1 TD? ca pare cel mai tare din lista  ;D


aroasvrea
Incepator
Incepator
Posts: 18
Joined: 04 Sep 2007, 20:45

Re: Motorizari ARO

Post by aroasvrea » 07 Feb 2009, 14:49

motorul de 2.1TD este un motor Peugeot care a inlocuit incepand cu anul 2000 vechiul motor XD3-TP de 2.5 pentru a se incadra in  normele de poluare euro2.

XUD11 BTE

Alezaj x cursa:  85x92 mm
Cilindree: 2088 cmc
Arhitectura: 4 linie
Supape/cilindru: 3
Ax cu came: SOHC
Alimentare: Diesel injectie indirecta, turbo
Putere max: 109CP/4300rpm
Cuplu max: 250NM/2000rpm
Last edited by aroasvrea on 07 Feb 2009, 17:12, edited 1 time in total.

User avatar
RUDY
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 605
Joined: 25 Feb 2009, 19:10
Location: IASI
Contact:

Re: Motorizari ARO

Post by RUDY » 11 Mar 2009, 14:03

Interesanta motorizarea L-30,are cineva de pe forum asa ceva?

User avatar
ydaniel
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4361
Joined: 13 Jun 2007, 11:46
Location: bucuresti
Contact:

Re: Motorizari ARO

Post by ydaniel » 11 Mar 2009, 14:29

userul AMROM a avut un 243 cu L30+gpl.
cand esti bun nu-si amintesc,
cand esti rau nu te uita


User avatar
Dan CHIRIAC
Administrator
Administrator
Posts: 2676
Joined: 20 Feb 2007, 10:10
Location: Bucuresti

Re: Motorizari ARO

Post by Dan CHIRIAC » 11 Mar 2009, 14:30

L30 este o motorizare destul de rar intalnita. Au fost destul de putine masini astfel echipate, in special pentru diverse institutii.
ARO 244, an 1997, motor L25
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011

adriathica
Incepator
Incepator
Posts: 20
Joined: 01 Nov 2008, 21:28

Re: Motorizari ARO

Post by adriathica » 12 Nov 2009, 13:04

Am citit pe aici de diverse motorizari,putere,viteza maxima,echiparea euro etc!! As avea o intrebare la care am intalnit diferite raspunsuri:batranul BV pus la punct cat are consumul la drum lung? Se pare ca pt capacitatea lui are consumul surprinzator de mic din ce mi sa spus!!! ADEVARAT?

User avatar
Dan CHIRIAC
Administrator
Administrator
Posts: 2676
Joined: 20 Feb 2007, 10:10
Location: Bucuresti

Re: Motorizari ARO

Post by Dan CHIRIAC » 12 Nov 2009, 13:42

Da, D127 are un consum foarte bun. La drum 8l/100.
ARO 244, an 1997, motor L25
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011

User avatar
tarzy
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2647
Joined: 03 Dec 2006, 20:06
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Motorizari ARO

Post by tarzy » 12 Nov 2009, 13:55

ai citit bine

eu am facut iesirea de la Transalpina cu cca 60 litri,

adica cca 800 Km din care cca 150 fara asfalt si 250 de autostrada, rezulta media mai putin de 8l / 100

adriathica
Incepator
Incepator
Posts: 20
Joined: 01 Nov 2008, 21:28

Re: Motorizari ARO

Post by adriathica » 12 Nov 2009, 14:03

indiferent de grup? sau e vb numai de grupul de fuga?

User avatar
Dan CHIRIAC
Administrator
Administrator
Posts: 2676
Joined: 20 Feb 2007, 10:10
Location: Bucuresti

Re: Motorizari ARO

Post by Dan CHIRIAC » 12 Nov 2009, 14:13

Pai, nu prea are legatura cu grupul.
In cazul concret al lui tarzy, este grup "de fuga".
ARO 244, an 1997, motor L25
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011

adriathica
Incepator
Incepator
Posts: 20
Joined: 01 Nov 2008, 21:28

Re: Motorizari ARO

Post by adriathica » 12 Nov 2009, 14:18

imi cer scz ca revin deja a 3 a oara!!! As dorii mai multe amanunte :stiu ca mai conteaza si marimea cauciucurilor si multe altele dar eram curios ce dotari aveati pt un astfel de consum care presupun ca inseamna exploatarea in conditii optime a motorului de Bv!!!Sper ca m-am exprimat cu termenii adecvati !!!

User avatar
tarzy
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2647
Joined: 03 Dec 2006, 20:06
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Motorizari ARO

Post by tarzy » 13 Nov 2009, 09:16

cazul meu:

- grup de fuga - 11/41;
- pompa nu era deloc reglata pentru "consum", ba din contra;
- cauciucuri JR-uri si alea cam vechi si uzate (dar asta de fapt ajuta la consum);
- masina incarcata doar cu subsemnatu' (cca 110 Kg) si relativ putine bagaje;
- traseul - majoritate asfalt + ceva macadam/pietruit, fara sa fie necesar 4x4, am cuplat doar asa sa-l desmortesc (si un cca 5 Km am pus si reductorul, doar asa ca sa bifez momentu');
- viteza de deplasare - pe autostrada 100Km/h +/- 20%, pe DE 80 Km/h +/- 10%, pe macadam (drum pietruit, etc) 50 Km/h +/- 100% :) (ca tot opream (sau ma opreau "uratii") sa-i astept pe restu' gastii);

daca mai vrei si alte lamuriri intreaba punctual

User avatar
alex
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1507
Joined: 12 Mar 2007, 23:16
Location: Bucuresti

Re: Motorizari ARO

Post by alex » 13 Nov 2009, 10:11

depinde si pe ce e pus motorul.
la a mea am scos 8.5 mai demult, dar tind sa o consider 9. iar mixt cred ca se duce bine de tot spre 14-15.

oricum, pentru cat de namila e masina, motorul nu consuma mult la drum lung.
happily mending an Aro 320 D127

User avatar
tarzy
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2647
Joined: 03 Dec 2006, 20:06
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Motorizari ARO

Post by tarzy » 13 Nov 2009, 10:42

mare si "aerodinamica" :))

adriathica
Incepator
Incepator
Posts: 20
Joined: 01 Nov 2008, 21:28

Re: Motorizari ARO

Post by adriathica » 13 Nov 2009, 12:40

ok.am mai cautat prin forum dar probabil inca nu am gasit!!! Eu ma refeream la faptul ca ARO e considerat o masina putin fiabila desi motorul de Bv e unul din cele mai fiabile!! imi cer scz pt postarea gresita!!


Post Reply