BUGARO (324)

Despre modelele construite,variante,motorizari,locuri in care s-au construit

Moderators: Werner, mariusjaz

Post Reply
SERGHEI
Banat
Banat
Posts: 2355
Joined: 27 Dec 2006, 15:14

Re: BUGARO (324)

Post by SERGHEI » 11 Jan 2009, 19:58

mordraid wrote: Nu cred ca e nevoie sa stabilim ce inseamna latimea(asa am putea devia de la subiect).  Misi zicea ca pare mai lata. Adaugand overfendere, folosind cauciucuri mai late si jenti cu outset iti dau dreptate ca masina nu este, cel putin confrom actelor, mai lata. Dar masurand distanta dintre partile esterioare ale rotilor, sigur ca e va fi o valoare mai mare decat la un 324 nemodificat.

Cel mai bine ar fi sa cautam imagini cu 324 putin modificat(bugaro din ultimele imagini de aici) si sa-l comparam cu 324 cel mai modificat(bugaro din primele imagini din topicul asta).

In prima faza s-au schimbat jentile cu unele de aluminiu cu putine spite(cauciucurile nu par a fi mai late), modificarile de la parbriz si geamurile laterale, aparatoarea scoasa, bullbar si troliiu adaugate.
Pe urma au fost schimbate jentile si cauciucurile(dimensiunile le-am postat deja), jenti cu outset (nu pare ca e foarte mare outset-ul), overfenderele + praguri.

Asta a adaugat la latimea reala cativa centimetri. Sunt sigur ca atunci cand ai avea nevoie de latime pentru a stii daca poti sau nu trece printre doi stalpisori, nu vei apela la specificatiile initiale(care este si in talon) ci vei face o masuratoare noua.

Pai Latimea este latime oricum am da-o.O masina nu o facai ,,mai lata " daca montezi pe ea roti sau jante mai late...Cei cativa cm adaugati datorita latimii cauciucurilor nu schimba ,,latimea " masinii.Exprimarea ta legata de ,,latime" a fost gresita..!!!Tu ai spt ca masina este mai lata decat un 324 normal! Un 324 normal este la fel de lat ca un 324 anormal...Montarea rotilor mai late , a  distantierelor,..etc nu mareste latimea masinii ci ECARTAMENTUL.Hai sa fim corecti atunci cand abordam probleme tehnice,pt ca nu toti am terminat liceul la ,,real"..Cand spui masina lata se intelege un singur lucru.

PS-in momentul cand ma voi da jos din masina sa masor daca am loc (exceptand inaltimea cand ai proiectoare,antene si alte alea)  ma duc singur la politie si imi predau permisul. Inseamna ca ori sunt prea batran ori prea babalau si deja devin un pericol pt ceilalti. :>-


User avatar
axxel4you
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1375
Joined: 07 Oct 2007, 11:01
Location: Bucuresti,sector 5
Contact:

Re: BUGARO (324)

Post by axxel4you » 11 Jan 2009, 21:41

Lata sau nu cand vad si eu pe la noi asa ceva !? Ca de 324 am vazut ca nu ducem lipsa.

User avatar
mordraid
Membru
Membru
Posts: 131
Joined: 10 Nov 2008, 13:33
Location: Satu Mare

Re: BUGARO (324)

Post by mordraid » 11 Jan 2009, 22:42

axxel4you, subscriu la ceea ce ai scris tu. :) Dar parca este un 324 al unui coleg de pe forum care este modificat, dar nu a mai postat imagini cu modificarile finale.

SERGHEI, asa cum am scris in ultimul mesaj, nu vreau sa dezbatem  ce inseamna latimea autovehicolului. Daca este sau nu mai lat BUGARO decat un 324 normal, cred ca depinde de punctul de vedere. Oricare este parerea mea sau a noastra, ceea ce a rezultat e un 324 care daca nu este mai lat, macar pare. Mie imi place oricat de "lat" este el :) .
"Daca tu crezi ca poti, atunci poti.
Daca tu crezi ca nu poti, atunci ai dreptate."

User avatar
mordraid
Membru
Membru
Posts: 131
Joined: 10 Nov 2008, 13:33
Location: Satu Mare

Re: BUGARO (324)

Post by mordraid » 11 Jan 2009, 23:15

SERGHEI, multumesc de lamurire, am incurcat lumea vorbind de latime pe cand ar fi trebuit sa zic corect cum ai zis matale, adica encartament ecartament. :P

(Corectare ulterioara  :P : ecartament, nu encartament :P)
Last edited by mordraid on 12 Jan 2009, 12:16, edited 1 time in total.
"Daca tu crezi ca poti, atunci poti.
Daca tu crezi ca nu poti, atunci ai dreptate."


User avatar
smihnea
Membru
Membru
Posts: 231
Joined: 19 Oct 2007, 14:53
Location: Bucuresti

Re: BUGARO (324)

Post by smihnea » 12 Jan 2009, 00:51

Precum spunea cineva putin mai sus... nu am postat img. cu "agregatul" dar acu ca tocmai am venit din vacanta le voi posta!!!

Inca nu e 100% gata dar...  vedeti mai multe pe modificare 324 din sectiunea "modificari atit de....."

SERGHEI
Banat
Banat
Posts: 2355
Joined: 27 Dec 2006, 15:14

Re: BUGARO (324)

Post by SERGHEI » 12 Jan 2009, 12:24

In fine,te induri si tu sa pui fotografii ...Sa i-au ceva pilule pt ficat??!!


PS- ce boala am pe cehii astia cu ,,aratarea" aia de Bugaro al lor...

PS-2 Cand cehii faceau tunuri Skoda noi inca mai perfectionam ,,nojitele la opinci". ;D

User avatar
hoaska
Membru
Membru
Posts: 110
Joined: 18 Sep 2007, 04:48
Location: Iasi
Contact:

Re: BUGARO (324)

Post by hoaska » 16 Jan 2009, 04:18

Un filmulet de la cehi (cred) in care apare si BUGARO in mai multe segvente.

http://www.youtube.com/watch?v=MgtVesRI9Xg&NR=1


Stie cineva ce motorizare avea BUGARO?
Nimeni nu ramane virgin...viata i-o trage fiecaruia macar odata.

SERGHEI
Banat
Banat
Posts: 2355
Joined: 27 Dec 2006, 15:14

Re: BUGARO (324)

Post by SERGHEI » 16 Jan 2009, 11:37

Da-l in muma-sa de film ca-l stim pe de rost ..L-am si copiat pe DVD ca sa-l vada toata familia... ;D

User avatar
George
Administrator
Administrator
Posts: 6795
Joined: 11 Dec 2006, 21:18
Location: Bucuresti
Contact:

Re: BUGARO (324)

Post by George » 17 Jan 2009, 00:33

hoaska wrote: Stie cineva ce motorizare avea BUGARO?
ultima data, avea Andoria Euro3, ala de 105 CP, cu intercooler. cutie de viteze Eaton, in 5 trepte, cutie de transfer ceva cehesc...nu mai stiu cum ii zice. restul transmisiei este ARO. Sasiul este normal, caroseria nu e latita...
una dintre ultimele poze ale masinii, in starea cat mai aproape de momentul actual, este aia in showroom, cu sigla automax pe ea...cea in care are geamuri negre. in starea din poza aia, masina nu mai avea motor si cutii (viteze+transfer) si nici interior.
transformarea masinii a cunoscut mai multe etape, incepand cu 1998, anul de fabricatie al sasiului si caroseriei. s-au adus modificari la nivelul parbrizului, usilor (linia geamurilor laterale), inaltarii caroseriei si a suspensiei, masca fata, semnalizatoarele pe fata si jantele Mangels cu anvelope pe 33. Cam astea ar fi, in mare, modificarile masinii.
si inca ceva...nu a fost inmatriculata niciodata! a circulat numai cu numere provizorii, de probe...chestii din astea.
ARO CLUB ROMANIA

User avatar
axxel4you
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1375
Joined: 07 Oct 2007, 11:01
Location: Bucuresti,sector 5
Contact:

Re: BUGARO (324)

Post by axxel4you » 22 Jan 2009, 20:07

Am mai gasit o poza \:/.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

tudorel
Nou venit
Nou venit
Posts: 9
Joined: 25 Feb 2009, 19:47
Location: Cluj Napoca

Re: BUGARO (324)

Post by tudorel » 01 Mar 2009, 19:09

pana la urma acest Bugaro este un 324 modificat de cineva sau s-au produs mai multe bucati intr-o uzina? ca am vazut ca apare si in reviste si in carti...

User avatar
Werner
Aro Club Romania
Aro Club Romania
Posts: 5102
Joined: 11 Dec 2006, 19:41
Location: Enzberg D
Contact:

Re: BUGARO (324)

Post by Werner » 01 Mar 2009, 21:21

Este un singut model, un ARO 324 modificat de Nenea Karel Stochl si trupa lui de la Auto Max, din Hradec Kralove/Sternberg (Cehia).

gullwing
Nou venit
Nou venit
Posts: 5
Joined: 01 Feb 2009, 17:38
Location: Clluj-Napoca

Re: BUGARO (324)

Post by gullwing » 05 Mar 2009, 18:34

Inca o poza..banuiesc ca asta e trucata..
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

User avatar
cristi-devildnb
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 756
Joined: 03 Apr 2007, 10:18
Location: craiova
Contact:

Re: BUGARO (324)

Post by cristi-devildnb » 05 Mar 2009, 18:40

cat de trucata atat de frumoasa. cel mai grozav 242 si cred ca ar fi cel mai capabil aro. ever
Nu merge unde te duce drumul, mergi pe unde nu exista un drum si lasa o urma. R.W.Emerson

User avatar
axxel4you
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1375
Joined: 07 Oct 2007, 11:01
Location: Bucuresti,sector 5
Contact:

Re: BUGARO (324)

Post by axxel4you » 05 Mar 2009, 22:52

Bugaro parca tot mai bine arata pe 324 .


Post Reply