Gama 24x

Despre modelele construite,variante,motorizari,locuri in care s-au construit

Moderators: Werner, mariusjaz

Locked
User avatar
cristi-devildnb
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 756
Joined: 03 Apr 2007, 10:18
Location: craiova
Contact:

Gama 24x

Post by cristi-devildnb » 08 May 2009, 20:57

gama 24 este probabil cea mai produsa si a fost proiectata incepand cu anul 1968, in 1971 a iesit prototipul iar in  1972 se realizase deja primul lot din productia de serie.
Last edited by Anonym on 08 May 2009, 22:41, edited 1 time in total.
Nu merge unde te duce drumul, mergi pe unde nu exista un drum si lasa o urma. R.W.Emerson


User avatar
cristi-devildnb
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 756
Joined: 03 Apr 2007, 10:18
Location: craiova
Contact:

aro 240

Post by cristi-devildnb » 08 May 2009, 21:09

Caroserie: cabrio, 3 usi, 8 locuri

Panta (*) 35                                         
Raza intoarcere (m) 6                             
Unghiul de incidenta fata (*) 43                                           
Unghiul de incidenta spate (*) 28                                           
Garda la sol (mm) 200                   

Lungime 4098
Latime 1775
Inaltime 1936
Ampatament 2350
Ecartament (fata/spate) 1475 / 1475

Masa totala 2200
Masa proprie 1500
Punte fata (max. admisa) 955
Punte spate (max. admisa) 1560
Remorcata cu frana 2300
Remorcata fara frana 1000

Panta (*) 35                                         
Raza intoarcere (m) 6                             
Unghiul de incidenta fata (*) 43                                           
Unghiul de incidenta spate (*) 28                                           
Garda la sol (mm) 210                 

Axa fata: ARO, motoare nepermanent, cu mecanisme de rulare libera manuale in butuci
Suspensie independenta, arcuri elicoidale, amortizoare hidraulice cu dublu efect 

Axa spate: ARO, motoare permanent
Suspensie dependenta, arcuri cu foi, amortizoare hidraulice cu dublu efect

Frana de serviciu: dublu circuit, hidraulica, servoasistata
Frana de parcare: mecanica, pe rotile din spate
Fata: tamburi duplex sau discuri ventilate
Spate: tamburi, simplex

Roti: jante 4.5E x 16 (6JJ X 15), pneuri 6.50 - 16C/10PR M+S sau JR 78x15 / 10 PR (235/75R15 M+S)
Directie: mecanica, cu melc globoidal si rola dubla (servoasistata, cu surub si bile recirculate)
VITEZA MAXIMA (km/h)                                    120
VITEZA minima stabila (km/h)  2,2
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by Anonym on 09 May 2009, 13:32, edited 1 time in total.
Nu merge unde te duce drumul, mergi pe unde nu exista un drum si lasa o urma. R.W.Emerson

User avatar
cristi-devildnb
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 756
Joined: 03 Apr 2007, 10:18
Location: craiova
Contact:

aro 241

Post by cristi-devildnb » 08 May 2009, 21:26

Caroserie: cabrio, 4(5) usi, 5(7) locuri

Panta (*) 35                                         
Raza intoarcere (m) 6                             
Unghiul de incidenta fata (*) 43                                           
Unghiul de incidenta spate (*) 28                                           
Garda la sol (mm) 200                   

Lungime 4098
Latime 1775
Inaltime 1936
Ampatament 2350
Ecartament (fata/spate) 1475 / 1475

Masa totala 2060
Masa proprie 1525
Punte fata (max. admisa) 955
Punte spate (max. admisa) 1560
Remorcata cu frana 2300
Remorcata fara frana 1000

Panta (*) 35                                         
Raza intoarcere (m) 6                             
Unghiul de incidenta fata (*) 43                                           
Unghiul de incidenta spate (*) 28                                           
Garda la sol (mm) 206                   

Axa fata: ARO, motoare nepermanent, cu mecanisme de rulare libera manuale in butuci
Suspensie independenta, arcuri elicoidale, amortizoare hidraulice cu dublu efect 

Axa spate: ARO, motoare permanent
Suspensie dependenta, arcuri cu foi, amortizoare hidraulice cu dublu efect

Frana de serviciu: dublu circuit, hidraulica, servoasistata
Frana de parcare: mecanica, pe rotile din spate
Fata: tamburi duplex sau discuri ventilate
Spate: tamburi, simplex

Roti: jante 4.5E x 16 (6JJ X 15), pneuri 6.50 - 16C/10PR M+S sau JR 78x15 / 10 PR (235/75R15 M+S)
Directie: mecanica, cu melc globoidal si rola dubla (servoasistata, cu surub si bile recirculate)
VITEZA MAXIMA (km/h)                                    120
VITEZA minima stabila (km/h)  2,2
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by Anonym on 09 May 2009, 13:32, edited 1 time in total.
Nu merge unde te duce drumul, mergi pe unde nu exista un drum si lasa o urma. R.W.Emerson

User avatar
cristi-devildnb
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 756
Joined: 03 Apr 2007, 10:18
Location: craiova
Contact:

aro 242

Post by cristi-devildnb » 09 May 2009, 12:29

Caroserie: pick up, 2 usi, 2 locuri

Panta (*) 35                                         
Raza intoarcere (m) 6                             
Unghiul de incidenta fata (*) 43                                           
Unghiul de incidenta spate (*) 28                                           
Garda la sol (mm) 200                   

Lungime 4098
Latime 1775
Inaltime 1936
Ampatament 2350
Ecartament (fata/spate) 1475 / 1475

Masa totala 2200
Masa proprie 1460
Punte fata (max. admisa) 955
Punte spate (max. admisa) 1560
Remorcata cu frana 2300
Remorcata fara frana 750

Panta (*) 35                                         
Raza intoarcere (m) 6                             
Unghiul de incidenta fata (*) 43                                           
Unghiul de incidenta spate (*) 28                                           
Garda la sol (mm) 210                 

Axa fata: ARO, motoare nepermanent, cu mecanisme de rulare libera manuale in butuci
Suspensie independenta, arcuri elicoidale, amortizoare hidraulice cu dublu efect 

Axa spate: ARO, motoare permanent
Suspensie dependenta, arcuri cu foi, amortizoare hidraulice cu dublu efect

Frana de serviciu: dublu circuit, hidraulica, servoasistata
Frana de parcare: mecanica, pe rotile din spate
Fata: tamburi duplex sau discuri ventilate
Spate: tamburi, simplex

Roti: jante 4.5E x 16 (6JJ X 15), pneuri 6.50 - 16C/10PR M+S sau JR 78x15 / 10 PR (235/75R15 M+S) presiunea aerului in pneuri: fata- 2 daN/cm2 (29p.s.i.) spate 2.75 daN/cm2 (40p.s.i.)
Directie: mecanica, cu melc globoidal si rola dubla (servoasistata, cu surub si bile recirculate)
VITEZA MAXIMA (km/h)                                    120
VITEZA minima stabila (km/h)  2,2
ImageImageImageImageImage
Last edited by Anonym on 09 May 2009, 13:35, edited 1 time in total.
Nu merge unde te duce drumul, mergi pe unde nu exista un drum si lasa o urma. R.W.Emerson


User avatar
cristi-devildnb
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 756
Joined: 03 Apr 2007, 10:18
Location: craiova
Contact:

243

Post by cristi-devildnb » 09 May 2009, 13:20

a243
Caroserie: break, 3 usi, 8 locuri
Panta (*) 35                                         
Raza intoarcere (m) 6                             
Unghiul de incidenta fata (*) 43                                           
Unghiul de incidenta spate (*) 28                                           
Garda la sol (mm) 200                   

Lungime 4098
Latime 1775
Inaltime 1983
Ampatament 2350
Ecartament (fata/spate) 1475 / 1475

Masa totala 2515
Punte fata (max. admisa) 955
Punte spate (max. admisa) 1560
Remorcata cu frana 2300
Remorcata fara frana 750

Panta (*) 35                                         
Raza intoarcere (m) 6                             
Unghiul de incidenta fata (*) 43                                           
Unghiul de incidenta spate (*) 28                                           
Garda la sol (mm) 200                   

Axa fata: ARO, motoare nepermanent, cu mecanisme de rulare libera manuale in butuci
Suspensie independenta, arcuri elicoidale, amortizoare hidraulice cu dublu efect 

Axa spate: ARO, motoare permanent
Suspensie dependenta, arcuri cu foi, amortizoare hidraulice cu dublu efect

Frana de serviciu: dublu circuit, hidraulica, servoasistata
Frana de parcare: mecanica, pe rotile din spate
Fata: tamburi duplex sau discuri ventilate
Spate: tamburi, simplex

Roti: jante 4.5E x 16 (6JJ X 15), pneuri 6.50 - 16C/10PR M+S sau JR 78x15 / 10 PR (235/75R15 M+S)

Directie: mecanica, cu melc globoidal si rola dubla (servoasistata, cu surub si bile recirculate)

VITEZA MAXIMA (km/h)                                    120
VITEZA minima stabila (km/h)  2,2
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Nu merge unde te duce drumul, mergi pe unde nu exista un drum si lasa o urma. R.W.Emerson

User avatar
cristi-devildnb
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 756
Joined: 03 Apr 2007, 10:18
Location: craiova
Contact:

aro 244

Post by cristi-devildnb » 09 May 2009, 13:28

Caroserie: break, 4+1 usi, 5 locuri

Panta (*) 35                                         
Raza intoarcere (m) 6                             
Unghiul de incidenta fata (*) 43                                           
Unghiul de incidenta spate (*) 28                                           
Garda la sol (mm) 200                   

Lungime 4138
Latime 1775
Inaltime 1858
Ampatament 2350
Ecartament (fata/spate) 1475 / 1475

Masa totala 2515
Punte fata (max. admisa) 955
Punte spate (max. admisa) 1560
Remorcata cu frana 2300
Remorcata fara frana 750

Panta (*) 35                                         
Raza intoarcere (m) 6                             
Unghiul de incidenta fata (*) 43                                           
Unghiul de incidenta spate (*) 28                                           
Garda la sol (mm) 200                   

Axa fata: ARO, motoare nepermanent, cu mecanisme de rulare libera manuale in butuci
Suspensie independenta, arcuri elicoidale, amortizoare hidraulice cu dublu efect 

Axa spate: ARO, motoare permanent
Suspensie dependenta, arcuri cu foi, amortizoare hidraulice cu dublu efect

Frana de serviciu: dublu circuit, hidraulica, servoasistata
Frana de parcare: mecanica, pe rotile din spate
Fata: tamburi duplex sau discuri ventilate
Spate: tamburi, simplex

Roti: jante 4.5E x 16 (6JJ X 15), pneuri 6.50 - 16C/10PR M+S sau JR 78x15 / 10 PR (235/75R15 M+S)
Directie: mecanica, cu melc globoidal si rola dubla (servoasistata, cu surub si bile recirculate)

VITEZA MAXIMA (km/h)                                    120
VITEZA minima stabila (km/h)  2,2
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Nu merge unde te duce drumul, mergi pe unde nu exista un drum si lasa o urma. R.W.Emerson

User avatar
cristi-devildnb
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 756
Joined: 03 Apr 2007, 10:18
Location: craiova
Contact:

aro 246

Post by cristi-devildnb » 09 May 2009, 13:38

Caroserie: break, 5 usi, 7 locuri

Panta (*) 35                                         
Raza intoarcere (m) 6                             
Unghiul de incidenta fata (*) 43                                           
Unghiul de incidenta spate (*) 28                                           
Garda la sol (mm) 200                   

Lungime 4098
Latime 1775
Inaltime 1983
Ampatament 2350
Ecartament (fata/spate) 1475 / 1475

Masa totala 2515
Punte fata (max. admisa) 955
Punte spate (max. admisa) 1560
Remorcata cu frana 2300
Remorcata fara frana 750

Panta (*) 35                                         
Raza intoarcere (m) 6                             
Unghiul de incidenta fata (*) 43                                           
Unghiul de incidenta spate (*) 28                                           
Garda la sol (mm) 200                   

Axa fata: ARO, motoare nepermanent, cu mecanisme de rulare libera manuale in butuci
Suspensie independenta, arcuri elicoidale, amortizoare hidraulice cu dublu efect 

Axa spate: ARO, motoare permanent
Suspensie dependenta, arcuri cu foi, amortizoare hidraulice cu dublu efect

Frana de serviciu: dublu circuit, hidraulica, servoasistata
Frana de parcare: mecanica, pe rotile din spate
Fata: tamburi duplex sau discuri ventilate
Spate: tamburi, simplex

Roti: jante 4.5E x 16 (6JJ X 15), pneuri 6.50 - 16C/10PR M+S sau JR 78x15 / 10 PR (235/75R15 M+S)
Directie: mecanica, cu melc globoidal si rola dubla (servoasistata, cu surub si bile recirculate)
VITEZA MAXIMA (km/h)          120
VITEZA minima stabila (km/h)  2,2
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Nu merge unde te duce drumul, mergi pe unde nu exista un drum si lasa o urma. R.W.Emerson


Locked