Modele si facelift-uri la Aro 24

Despre modelele construite,variante,motorizari,locuri in care s-au construit

Moderators: Werner, mariusjaz

User avatar
AdrianXD1
Junior
Junior
Posts: 55
Joined: 09 Jun 2015, 23:33
Location: Videle

Re: Modele si facelift-uri la Aro 24

Post by AdrianXD1 »

De asta stie cineva ceva? Mi se pare destul de interesant acest facelift....
Si culmea este ca, si cei de la AMROM au folosit aceiasi grila la unul din proiectele lor.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5222
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: Modele si facelift-uri la Aro 24

Post by costy84 »

Singurul lucru cert este că nu a văzut producţia de serie, restul este can-can. :)
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
AdrianXD1
Junior
Junior
Posts: 55
Joined: 09 Jun 2015, 23:33
Location: Videle

Re: Modele si facelift-uri la Aro 24

Post by AdrianXD1 »

Da,foarte frumoase.
Pacat ca nu s-a ajuns la productia de serie. Probabil au fost fabricate cateva exemplare pentru expozitii si asta e tot.
Acum cu siguranta sunt la REMAT toate. %-(
costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5222
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: Modele si facelift-uri la Aro 24

Post by costy84 »

Din punctul meu de vedere, păcat că nu a ajuns in producţie aşa ceva chiar dacă era inspirat de Galloper.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

23cvl
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 888
Joined: 05 Feb 2012, 18:39
Location: MATCA

Re: Modele si facelift-uri la Aro 24

Post by 23cvl »

costy84 wrote:Varianta asta chiar nu am mai vazut-o pana acum! :)
Nu stiu de unde ai poza, dar masca este lucrata de mine facuta pt un prieten prin 2012 care vroia musai acest tip de far pe un aro 320. cine stie pe unde o mai fi acum....
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Forum Aro Club Romania !
cipriad
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 353
Joined: 25 Jun 2010, 10:47
Location: S6, Bucuresti

Re: Modele si facelift-uri la Aro 24

Post by cipriad »

Nu ai si tu o poza mai clara daca tot esti inventatorul...
23cvl
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 888
Joined: 05 Feb 2012, 18:39
Location: MATCA

Re: Modele si facelift-uri la Aro 24

Post by 23cvl »

Nu am , e foarte veche treaba, nu era chiar frumoasa asezarea farurilor, de facut ca executie era facuta bine.
Forum Aro Club Romania !
castrosua
Incepator
Incepator
Posts: 18
Joined: 01 Aug 2016, 01:31

Re: Modele si facelift-uri la Aro 24

Post by castrosua »

paul wrote:
Romania_stamp_-_1975_-_55B_-_ARO_240.jpg
800px-Wartburg_353_Jaslo.JPG
aro_240-1.jpg
Sa fi avut primele Aro 24x,faruri de Wartburg 353......totusi cand a aparut Aro,Dacia 1300 era in fabricatie,dar nu era inca total asimilata......dar nici acest tip de Warburg nu s-a importat in R.S.R......sa fi fost importate doar farurile....?
Farurile de Wartburg sunt sigilate? Daca sunt, atunci e posibil sa fie un standard, cum erau in America de Nord farurile rotunde si dreptunghiulare. Pana si in tara exista asa ansamble, gen stopurile rotunde (apar pe tractoare, remorci, metrou etc).

Oricum, imi place stilul cu ochelarii cromati.
valivtk
Nou venit
Nou venit
Posts: 6
Joined: 10 Nov 2017, 00:04
Location: Braila
Contact:

Re: Modele si facelift-uri la Aro 24

Post by valivtk »

Evolutia bordurilor o stie cineva ? cand s-a facut trecerea de la cel cu 2 ceasuri rotunde la cel tip "Dacia"
costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5222
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: Modele si facelift-uri la Aro 24

Post by costy84 »

valivtk wrote:Evolutia bordurilor o stie cineva ? cand s-a facut trecerea de la cel cu 2 ceasuri rotunde la cel tip "Dacia"
http://aro4x4.net/smf/viewtopic.php?f=19&t=87
valivtk
Nou venit
Nou venit
Posts: 6
Joined: 10 Nov 2017, 00:04
Location: Braila
Contact:

Re: Modele si facelift-uri la Aro 24

Post by valivtk »

Pe langa evolutia bordurilor as mai fi interesat la partea de caroserie,cand s-a montat clapita la busonul de combustibil, din ce an s-au montat triple de Olcit pe spate, cand s-a renuntat la geamul triunghiular pe fata, cand s-a montat hayonul dintr-o singura piesa?
User avatar
toni
Administrator
Administrator
Posts: 521
Joined: 09 Oct 2018, 21:36
Location: Bucuresti

Re: Modele si facelift-uri la Aro 24

Post by toni »

Modelul nou de buson s-a montat prin 91-92. In 95 s-a trecut la triplele de oltcit odata cu incetarea productiei de oltcit. La fel, tot in 95 s-a trecut la masca de fibra dintr-o bucata.
costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5222
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: Modele si facelift-uri la Aro 24

Post by costy84 »

Clapeta a dispărut în 77 și a reapărut în 95 o dată cu triplele de Oltcit, tot în 95 a dispărut și triunghiul, haionul a apărut undeva la începutul anilor 90 dar greu de spus cu exactitate când.
User avatar
BAGADI
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 789
Joined: 07 Jan 2019, 16:22
Location: Suceava

Re: Modele si facelift-uri la Aro 24

Post by BAGADI »

Eu am ARO din '92 si haionul e tot din doua bucăti, deci dupa '92 s-a fabricat cel dintr-o bucata.
costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5222
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: Modele si facelift-uri la Aro 24

Post by costy84 »

Cam acolo a fost trecerea 92/93.

Post Reply