Modele si facelift-uri la Aro 24

Despre modelele construite,variante,motorizari,locuri in care s-au construit

Moderators: Werner, mariusjaz

User avatar
paul
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3620
Joined: 31 May 2010, 20:43
Location: OTOPENI

Re: Modele si facelift-uri la Aro 24

Post by paul » 29 Nov 2011, 23:34

oldman wrote:Tinind cont ca M-ul avea deja semnalizari de Trabant, nu cred ca ar mai fi fost o problema sa mai ia si farurile de la Wartburg, oricum sigur erau mai ieftine decit cele de Dacie care, la vremea aia erau Cibie si veneau din Franta.
E logic ce spuneti.....ca farurile de la Wartburg,care erau din blocul comunuist sa fie mai ieftine,decat cele din Franta ,insa piesele de la Dacia 1300,cam prin 1972,erau deja asimilate....chiar si farurile......ori daca se fabricau in R.S.R.,ce rost mai aveau importurile din R.D.G.?
UBI BENE IBI PATRIA


User avatar
tonidinsibiu
Junior
Junior
Posts: 94
Joined: 06 Mar 2013, 11:23
Location: Sibiu

Re: Modele si facelift-uri la Aro 24

Post by tonidinsibiu » 13 Jun 2013, 22:53

Ma intereseaza in continuare evolutia ARO 24x... nu doar farurile. De exemplu cand s-a facut trecerea de la 2 manete la o maneta pentru cuplare 4x4 si reductor? sau cand s-a facut trecerea de la usile subtiri din doua bucati la cele dintr-o bucata. deasemenea cand s-a renuntat la bara fata cu tampoane de cauciuc mari si cand s-a facut trecerea de la geamurile de la usile din spate glisante la cele pe manivela? practic care a fost anul cand s-a trecut la masca fata din plastic. difera si capotele fata?
ARO 241 - 1979

User avatar
ydaniel
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4361
Joined: 13 Jun 2007, 11:46
Location: bucuresti
Contact:

Re: Modele si facelift-uri la Aro 24

Post by ydaniel » 15 Jun 2013, 23:15

Pai la reductorul cu 2 manete s-a renuntat in 1981 si la capota cu fanta in ea incepand cu 1985.

niku111
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1217
Joined: 07 Mar 2011, 20:33
Location: Craiova

Re: Modele si facelift-uri la Aro 24

Post by niku111 » 16 Jun 2013, 07:18

Masca din plastic a fost adoptata incepind cu 88-89.


costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5029
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: Modele si facelift-uri la Aro 24

Post by costy84 » 16 Jun 2013, 11:08

Mai degraba `83-`84.

niku111
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1217
Joined: 07 Mar 2011, 20:33
Location: Craiova

Re: Modele si facelift-uri la Aro 24

Post by niku111 » 16 Jun 2013, 15:59

Esti sigur?Pe timpuri am avut un 320 cumparat din Ungaria fabricar in 87 si avea masca din tabla.In timpul cit am cautat masini prin Ungaria am gasit camoonete fabricate in 88-89 cu masti de tabla.

costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5029
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: Modele si facelift-uri la Aro 24

Post by costy84 » 16 Jun 2013, 18:12

Uita-te aici: http://www.aro4x4.net/smf/viewtopic.php?f=14&t=6747, in revista 1983/12 apare Aro 244 masca de plastic si faruri ovale. Cat despre Aro din Ungaria, varul meu si-a cumparat in `93 un 243 de la unguri fabricat in `87 cu masca de plastic si faruri rotunde (similare TV).

niku111
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1217
Joined: 07 Mar 2011, 20:33
Location: Craiova

Re: Modele si facelift-uri la Aro 24

Post by niku111 » 16 Jun 2013, 19:30

Totul este posibil dar cred totusi designul era dat si de comanda data de beneficiar.

costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5029
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: Modele si facelift-uri la Aro 24

Post by costy84 » 21 Dec 2013, 17:22

Stie cineva care este treaba cu modelul asta de masca? A fost oferita ca optione sau care este vrajeala cu ea ca nu prea am vazut -o decat foarte rar!
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

niku111
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1217
Joined: 07 Mar 2011, 20:33
Location: Craiova

Re: Modele si facelift-uri la Aro 24

Post by niku111 » 21 Dec 2013, 18:48

Cred ca a fost o restilizare oferita alternativ de firmele care fabricau diferite produse din fibra.

iulian71
Incepator
Incepator
Posts: 20
Joined: 21 Dec 2013, 08:20

Re: Modele si facelift-uri la Aro 24

Post by iulian71 » 03 Jan 2014, 22:52

paul wrote:Sa fi avut primele Aro 24x,faruri de Wartburg 353......totusi cand a aparut Aro,Dacia 1300 era in fabricatie,dar nu era inca total asimilata......dar nici acest tip de Warburg nu s-a importat in R.S.R......sa fi fost importate doar farurile....?

Inradevar pana prin '77 s-au folosit faruri de Wartburg 353 si tot aceleasi faruri s-au folosit si in primii ani de productie a camioanelor Roman Diesel (vezi foto).
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5029
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: Modele si facelift-uri la Aro 24

Post by costy84 » 21 Feb 2014, 21:17

Varianta asta chiar nu am mai vazut-o pana acum! :)
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

User avatar
ydaniel
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4361
Joined: 13 Jun 2007, 11:46
Location: bucuresti
Contact:

Re: Modele si facelift-uri la Aro 24

Post by ydaniel » 08 Aug 2015, 20:58

Farurile de Dacie facute la Elba abia in 1975 au vazut prima oara soarele!

User avatar
Werner
Aro Club Romania
Aro Club Romania
Posts: 5102
Joined: 11 Dec 2006, 19:41
Location: Enzberg D
Contact:

Re: Modele si facelift-uri la Aro 24

Post by Werner » 09 Aug 2015, 00:12

Nici asta nu am vazut-o vreodata. Masca de la motorizarea Peugeot, cu faruri drptunghiulare. :(
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

niku111
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1217
Joined: 07 Mar 2011, 20:33
Location: Craiova

Re: Modele si facelift-uri la Aro 24

Post by niku111 » 09 Aug 2015, 09:35

Pacat ca nu este pozat din fata ,dar cred ca este ceva realizat home-made pt. a inlocui farurile chioare .


Post Reply