RESUSCITSRE PLANETARE FATA ARO10

Cutii de viteze si transfer, planetare, ambreiaje, diferentiale. Tipuri, reparatii, modificari.

Moderators: mariusjaz, socratee

Post Reply
User avatar
pantelimon
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1488
Joined: 28 Jan 2007, 20:35
Location: Bucuresti

RESUSCITSRE PLANETARE FATA ARO10

Post by pantelimon » 11 Feb 2009, 19:47

este destul de migalos si necesita ceva pricepere
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


User avatar
pantelimon
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1488
Joined: 28 Jan 2007, 20:35
Location: Bucuresti

Re: RESUSCITSRE PLANETARE FATA ARO10

Post by pantelimon » 11 Feb 2009, 22:58

e ca si noua gata de drum  ;)
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

User avatar
pantelimon
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1488
Joined: 28 Jan 2007, 20:35
Location: Bucuresti

Re: RESUSCITSRE PLANETARE FATA ARO10

Post by pantelimon » 11 Feb 2009, 23:00

*-:)
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

User avatar
razvy
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2477
Joined: 07 Feb 2008, 20:49
Location: beius bihor
Contact:

Re: RESUSCITSRE PLANETARE FATA ARO10

Post by razvy » 11 Feb 2009, 23:08

nu sunt de vanzare cumva?  ;D
off topic si eu am facut la sloenza 2 planetare asa am 25000km cu ele si sunt ca noi ii buna treaba cu inlocuitu tripodei in capul de langa roata daca mergi sa iei rectificate au niste sudura si rectificata umpic si gata si ei le vinde la un pret m,are ca planetare bune si tin 1000km  fara bataie daca ai noroc
aro 10,4 power by renault 1,9 diesel 5 trepte 4x4 dif blocabil spate


User avatar
pantelimon
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1488
Joined: 28 Jan 2007, 20:35
Location: Bucuresti

Re: RESUSCITSRE PLANETARE FATA ARO10

Post by pantelimon » 11 Feb 2009, 23:22

sint pentru 10-1 la care ma stradui de un an si sa termin mecanica de pe sasiu, da hai sati zic cum e:daca de noua planetara a mers 20 000 de km.daca a mers 80 000,atata merge si reparata de mine de alti nu stiu eu ce tehnologie au,dar am auzit tot felul de povesti care de care mai triste.
treaba e ca toti sa inghesuie unde e eftinescu si treaba?  :-@ mai subtire ca nu trebuie sa tina o viata

User avatar
razvy
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2477
Joined: 07 Feb 2008, 20:49
Location: beius bihor
Contact:

Re: RESUSCITSRE PLANETARE FATA ARO10

Post by razvy » 11 Feb 2009, 23:25

da asa e eu am dat din intamplare de un meserias batran care mi-a facut cele de la solenza ma costt 40 lei bucata ai inlocuit tripoda din capu de la roata facuta din otel special alta si centrate in strung de cand le-a facut au 25000km dar merg mai bine ca una noua nuvibreaza nu bate
aro 10,4 power by renault 1,9 diesel 5 trepte 4x4 dif blocabil spate

User avatar
Soryn
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3098
Joined: 13 Apr 2008, 18:38
Location: Constanta

Re: RESUSCITSRE PLANETARE FATA ARO10

Post by Soryn » 11 Feb 2009, 23:51

nea george stie ce face :) ;D :>-

User avatar
Soryn
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3098
Joined: 13 Apr 2008, 18:38
Location: Constanta

Re: RESUSCITSRE PLANETARE FATA ARO10

Post by Soryn » 15 Jul 2013, 20:46

nea george detali despre fixarea triaxei in carcasa ne poti da?
in poze se vede ca ai decupat cu flexul, am inteles de la altcineva ca acolo ar fi nituri , si trebuie facute altele si se baga .
Problema ar fi ca exista joc intre triaxa si carcasa.

User avatar
Soryn
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3098
Joined: 13 Apr 2008, 18:38
Location: Constanta

Re: RESUSCITSRE PLANETARE FATA ARO10

Post by Soryn » 16 Jul 2013, 17:41

Triaxa isi creaza joc in carcasa pentru ca : se rup niturile, sau deformarea plastica a lor.
Se gaureste cu burghiu de M8 se scoate nitul propriu zis.
Se largeste gaura cu M16 M 18 , se fac alte nituri la dimesiunea necesara ,se sudeaza cu o eventuala preincalzire a piesei , inaintea suduri definitive recomand masurarea adanicimea triaxei in carcasa si asezarea ei in paralel
Ulterior degrosarea suduri inestetice.
Ultima operatiune ar fi o incalzire a piesei la 400-500 de grade celsius si racire lenta ,pentru detensionare.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Post Reply