Dupa incalzirea motorului
Moderators: mariusjaz, socratee
-
- Incepator
- Posts: 40
- Joined: 27 Dec 2009, 22:35
Dupa incalzirea motorului
Dupa incalzirea motorului (50-60C) motorul nu mai merge regulat si parca mai turat putin. sa fie pompa de injectie sau setul de segmenti sau chiulasa (supapele). Mentionez ca la rece merge super OK. Si la cald in plin merge frumos dar la relanti, la cald, nu mai are acel mers frumos ca la rece. Porneste frumos dar...Si ar mai fi ceva. la rece ambreiajul merge frumos( debraierea) dar la cald trebuie sa fac doua curse ca sa schimb linistit. Ce sa fie oare?
- cristi36111
- Membru Devotat
- Posts: 492
- Joined: 30 Dec 2009, 18:10
- Location: Iasi
- Contact:
Re: Dupa incalzirea motorului
Nu vrei sa ne spui ,si despre ce motor este vorba?
Unde nu-i drum, acolo e ARO si reciproca este valabila.
- Werner
- Aro Club Romania
- Posts: 5229
- Joined: 11 Dec 2006, 19:41
- Location: Enzberg D
- Contact:
Re: Dupa incalzirea motorului
Are un ARO 320 cu motor Brasov.
- alex
- Membru legendar
- Posts: 1518
- Joined: 12 Mar 2007, 23:16
- Location: Bucuresti
Re: Dupa incalzirea motorului
variatiile de turatie la mine au fost din pompa de injectie (are un regulator de turatie inauntru)
cred ca dispar cu schimbarea corpului pompei (nu stiu daca merita, foarte multe pompe fac asa).
la mine dupa 3 ani s-a stricat pompa si odata cu una "noua" a disparut si variatia de turatie.
la ambreiaj e necesar reglaj. reglajul la rece e la limita, cand se incalzeste....nu mai merge si intra greu in viteze.
vezi comanda ambreiaj-tija pedala, cilindru, pompa. apoi placa de presiune, rulment, alunecare usoara disc ambreiaj pe ax cutie(nu cred ca ai cum sa verifici fara sa dai jos cutia) si in final tija cilindru ambreiaj.
daca ai joc mare in cateii de la placa de presiune.....o sa fie f greu de reglat.
orice ii faci, asigura-te ca nu se invarte rulmentul de presiune post debraiere....ca risti sa ramai cu ea in drum daca se gripeaza rulmentul si iti distruge cateii.
cred ca dispar cu schimbarea corpului pompei (nu stiu daca merita, foarte multe pompe fac asa).
la mine dupa 3 ani s-a stricat pompa si odata cu una "noua" a disparut si variatia de turatie.
la ambreiaj e necesar reglaj. reglajul la rece e la limita, cand se incalzeste....nu mai merge si intra greu in viteze.
vezi comanda ambreiaj-tija pedala, cilindru, pompa. apoi placa de presiune, rulment, alunecare usoara disc ambreiaj pe ax cutie(nu cred ca ai cum sa verifici fara sa dai jos cutia) si in final tija cilindru ambreiaj.
daca ai joc mare in cateii de la placa de presiune.....o sa fie f greu de reglat.
orice ii faci, asigura-te ca nu se invarte rulmentul de presiune post debraiere....ca risti sa ramai cu ea in drum daca se gripeaza rulmentul si iti distruge cateii.
happily mending an Aro 320 D127