Dupa incalzirea motorului

Cutii de viteze si transfer, planetare, ambreiaje, diferentiale. Tipuri, reparatii, modificari.

Moderators: mariusjaz, socratee

Post Reply
alexclau
Incepator
Incepator
Posts: 40
Joined: 27 Dec 2009, 22:35

Dupa incalzirea motorului

Post by alexclau »

Dupa incalzirea motorului (50-60C) motorul nu mai merge regulat si parca mai turat putin. sa fie pompa de injectie sau setul de segmenti sau chiulasa (supapele). Mentionez ca la rece merge super OK. Si la cald in plin merge frumos dar la relanti, la cald, nu mai are acel mers frumos ca la rece. Porneste frumos dar...Si ar mai fi ceva. la rece ambreiajul merge frumos( debraierea) dar la cald trebuie sa fac doua curse ca sa schimb linistit. Ce sa fie oare?

User avatar
cristi36111
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 492
Joined: 30 Dec 2009, 18:10
Location: Iasi
Contact:

Re: Dupa incalzirea motorului

Post by cristi36111 »

Nu vrei sa ne spui ,si despre ce motor este vorba?
Unde nu-i drum, acolo e ARO si reciproca este valabila.
User avatar
Werner
Aro Club Romania
Aro Club Romania
Posts: 5229
Joined: 11 Dec 2006, 19:41
Location: Enzberg D
Contact:

Re: Dupa incalzirea motorului

Post by Werner »

Are un ARO 320 cu motor Brasov.
User avatar
alex
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1518
Joined: 12 Mar 2007, 23:16
Location: Bucuresti

Re: Dupa incalzirea motorului

Post by alex »

variatiile de turatie la mine au fost din pompa de injectie (are un regulator de turatie inauntru)

cred ca dispar cu schimbarea corpului pompei (nu stiu daca merita, foarte multe pompe fac asa).
la mine dupa 3 ani s-a stricat pompa si odata cu una "noua" a disparut si variatia de turatie.

la ambreiaj e necesar reglaj. reglajul la rece e la limita, cand se incalzeste....nu mai merge si intra greu in viteze.

vezi comanda ambreiaj-tija pedala, cilindru, pompa. apoi placa de presiune, rulment, alunecare usoara disc ambreiaj pe ax cutie(nu cred ca ai cum sa verifici fara sa dai jos cutia) si in final tija cilindru ambreiaj.

daca ai joc mare in cateii de la placa de presiune.....o sa fie f greu de reglat.
orice ii faci, asigura-te ca nu se invarte rulmentul de presiune post debraiere....ca risti sa ramai cu ea in drum daca se gripeaza rulmentul si iti distruge cateii.
happily mending an Aro 320 D127

Post Reply