transmisie Dacia 4*4
Moderators: mariusjaz, socratee
- Cristian1
- Membru de elita
- Posts: 589
- Joined: 13 Dec 2009, 22:18
- Location: Agnita SIBIU
- Contact:
Re: transmisie Dacia 4*4
Domnilor, stie cineva de ce nu e bine sa mergi cu viteza mai mare decat ce-a la care e limitata cutia cand e in 4x4 ? Ce se poate sparge/rupe/crapa ? Acest principiu de cutie e folosit si la alte masinii 4x4, unele 4x4 permanent si nu au nici o problema, cu sau fara diff central, iar la dacie.... Are cumva o vina mecanismul de cuplare din cutie..angrenajul acela e slab sau...De ce conteaza daca merge cu 40 kmh sau cu 80kmh pentru ca angrenajele tot asa se invart...
NO LIMITS, NO RULES, NO ROADS
-
- Incepator
- Posts: 32
- Joined: 31 Jan 2012, 12:24
- Location: Bucuresti
Re: transmisie Dacia 4*4
Chiar,asta-i o intrebare buna ! Azi-iarna,cand nu reuseam sa decuplez 4x4,am mers chiar si cu 55km/h,da`se simtea clar ca nu-i place + ca se intepenea directia,volanul... Exista vreo solutie pentru rezolvarea fenomenului ?
Merci mult !
Merci mult !
Urasc prostia,minciuna si nesimtirea !
Maaare OM,inventatorul berii !!!
Masina este o prelungire a caracterului si nu a penisului !
Maaare OM,inventatorul berii !!!
Masina este o prelungire a caracterului si nu a penisului !
-
- Incepator
- Posts: 30
- Joined: 02 Jun 2012, 16:45
- Location: ploiesti
Re: transmisie Dacia 4*4
cred ca niste planetare "home made" cu articulatii Rzeppa ar ajuta trenul cinematic al transmisiei si directia
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: transmisie Dacia 4*4
@cristian, dacia papuc si aro nu au cutiile prevazute cu diferential intre punti, au practic o conexiune directa , ceea ce lega puntile intre ele, fiind dependente una de cealalta(fata -spate)Cristian1 wrote:Domnilor, stie cineva de ce nu e bine sa mergi cu viteza mai mare decat ce-a la care e limitata cutia cand e in 4x4 ? Ce se poate sparge/rupe/crapa ? Acest principiu de cutie e folosit si la alte masinii 4x4, unele 4x4 permanent si nu au nici o problema, cu sau fara diff central, iar la dacie.... Are cumva o vina mecanismul de cuplare din cutie..angrenajul acela e slab sau...De ce conteaza daca merge cu 40 kmh sau cu 80kmh pentru ca angrenajele tot asa se invart...
de aceea nu e recomandat mersul cu viteza mare, pe viraje rotile fata se rotesc diferit fata de rotile spate ,iar in conditii de aderenta mare forteaza in transmisie, directia e mai greoaie in acele momente.
masinile care au diferential in cutie intre punti nu au nici o problema in a depasi viteza de 40 km/h, puntile sunt independente, diferentialele pot fi open si cu mecanism de blocare 100%, sau LSD
- Cristian1
- Membru de elita
- Posts: 589
- Joined: 13 Dec 2009, 22:18
- Location: Agnita SIBIU
- Contact:
- George
- Administrator
- Posts: 6950
- Joined: 11 Dec 2006, 21:18
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: transmisie Dacia 4*4
Cristian1 wrote:Domnilor, stie cineva de ce nu e bine sa mergi cu viteza mai mare decat ce-a la care e limitata cutia cand e in 4x4 ? Ce se poate sparge/rupe/crapa ? ...
asta e raspuns la intrebarea de mai sus, domnu' fortzos?! daca da, da-ti singur ban, omule, pentru raspandire de informatii false. sau pareri de "mecanica de forum". habar n-ai de cum se invarte roata, si de ce...laforza wrote:cred ca niste planetare "home made" cu articulatii Rzeppa ar ajuta trenul cinematic al transmisiei si directia
ARO CLUB ROMANIA