Păreri motor Chrysler

Tipuri, performante, probleme, reparatii, modificari.

Moderators: mariusjaz, socratee

User avatar
George
Administrator
Administrator
Posts: 6813
Joined: 11 Dec 2006, 21:18
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Păreri motor Chrysler

Post by George » 27 Jun 2019, 12:40

Incearca si un test de compresie, sa nu fie supape ciupite de rugina, de la stat. In rest, ti-a cam zis Soryn ce era de zis.
p.s.: clapeta de acceleratie, are vreun senzor pe ea? Are senzor MAF sau MAP? (debitmetru, sau senzor presiune in galeria de admisie) Sonde lambda, are?
ARO CLUB ROMANIA


Alexa8787
Membru
Membru
Posts: 103
Joined: 27 Feb 2016, 19:57
Location: Buzau

Re: Păreri motor Chrysler

Post by Alexa8787 » 27 Jun 2019, 15:24

Are senzor MAP si are si o Sonda lambda. Nu are debitmetru, as vrea sa verific si.poma de benzină, sa vad daca baga presiunea de 3 bari, acum este montată o pompa de benzina de papuc. O sa le verific pe rând, problema este ca am masina la țară, este o localitate la 50 de km de orașul Buzau, altfel as fi dus-o la un service sa faca toate testele.

User avatar
George
Administrator
Administrator
Posts: 6813
Joined: 11 Dec 2006, 21:18
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Păreri motor Chrysler

Post by George » 13 Jul 2019, 09:53

Cam trebuie diagnoza pe tester. Sonda lambda, de ex, poate sa nu fie vazuta ca defecta (arsa), ci doar decalibrata,adica nu iti genereaza un cod de eroare, si asta n-ai cum sa vezi fara tester, sa masoare parametri in functionare. Cam greu de diagnosticat, in conditiile date. :(
ARO CLUB ROMANIA

Alexa8787
Membru
Membru
Posts: 103
Joined: 27 Feb 2016, 19:57
Location: Buzau

Re: Păreri motor Chrysler

Post by Alexa8787 » 13 Jul 2019, 21:06

Cred ca am rezolvat...de fapt, sper sa fie asta cauza. Astăzi am testat cu un manometru presiunea pompei de benzină, concluzia fiind următoarea: in momentul in care pun contactul am presiune de 1 bar, ceea ce nu este normal, ar fi trebuit să fie 3 bari. După ce pornesc motorul la relanti am 3 bari, dar daca accelerez scade presiunea la 2 bari. O sa cumpăr o pompa de benzina noua si sper sa rezolv problema.


User avatar
Soryn
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3077
Joined: 13 Apr 2008, 18:38
Location: Constanta

Re: Păreri motor Chrysler

Post by Soryn » 13 Jul 2019, 23:43

Întrerupator la pedala de ambreaj ai ? Traductor electronic pe cutie -km ai ?
Anumite masini au asta.Au rolul de a modifica setarile in calculatorul motorului in functie de viteza de deplasare . Posibil ca în timpul deplasării motoru are nevoie de mai multă benzină iar pompa nu face față ,dar la relanti presiunea aia de 2 bari să fie suficientă . Mai ales faptul că nu este dimensionata corect pompa ,și asta poate crea probleme Papuc 1.6 8v monopunct injector vs motorul ăsta care are capacitate mai mare multipunct . Dacă nu a existat filtru de benzină între motor și pompele de benzină este posibil ca să ai probleme și cu injectoarele . Posibil ele să nu mai deschidă în anumite momente din cauza gunoaielor care le blochează . Dacă nu vedeam,nu credeam nici eu asta ,dar am văzut .

Alexa8787
Membru
Membru
Posts: 103
Joined: 27 Feb 2016, 19:57
Location: Buzau

Re: Păreri motor Chrysler

Post by Alexa8787 » 14 Jul 2019, 01:31

Eu cred ca este pompa, ma intriga faptul că a mers foarte bine 70 km, după care dintr-o dată a început să aibă simptomele respective. Pompa originală pentru acest motor trebuie să bage presiune de 3 bari, din ce am văzut și pompa de papuc are aceeași presiune de 3 bari.

User avatar
Soryn
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3077
Joined: 13 Apr 2008, 18:38
Location: Constanta

Re: Păreri motor Chrysler

Post by Soryn » 14 Jul 2019, 01:49

O face 3 bari si cea de papuc, doar că diferă debitul. In momentele de accelerare creste consumul. Rampa de injectoare de pe motor probabil are valva regulatoare ce regleaza presiunea la care stau injectoarele. Valva are actionare cu vacum sau electrică. O presupunere reglare a presiuni de benzina din rampa, prin vacum, ar face ca in timpul deschideri clapetei, să apara modificări ale intensității depresiunii de vacum, implicit un reglaj al presiuni din rampa injectoarelor.

Alexa8787
Membru
Membru
Posts: 103
Joined: 27 Feb 2016, 19:57
Location: Buzau

Re: Păreri motor Chrysler

Post by Alexa8787 » 14 Jul 2019, 10:39

Asa este, are valva care reglează presiunea si este actionata prin vacum. Va anunt dupa ce schimb pompa de benzină.

Alexa8787
Membru
Membru
Posts: 103
Joined: 27 Feb 2016, 19:57
Location: Buzau

Re: Păreri motor Chrysler

Post by Alexa8787 » 21 Jul 2019, 18:31

Am rezolvat. Pompa de benzina era problema. Mulțumesc pentru sfaturi.


Post Reply