Inima NOUA pt IMS

Tipuri, performante, probleme, reparatii, modificari.

Moderators: mariusjaz, socratee

Post Reply
User avatar
mihai71
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 388
Joined: 15 Aug 2011, 14:09
Location: Bucuresti

Inima NOUA pt IMS

Post by mihai71 »

Motor Volvo Turbo Diesel
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Rockere partidul te vrea tuns

User avatar
mihai71
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 388
Joined: 15 Aug 2011, 14:09
Location: Bucuresti

Re: Inima NOUA pt IMS

Post by mihai71 »

;D
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Rockere partidul te vrea tuns
User avatar
Inside
Junior
Junior
Posts: 83
Joined: 26 May 2015, 21:07
Location: Targu Neamt
Contact:

Re: Inima NOUA pt IMS

Post by Inside »

Frumos, bravo !
User avatar
mihai71
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 388
Joined: 15 Aug 2011, 14:09
Location: Bucuresti

Re: Inima NOUA pt IMS

Post by mihai71 »

Sa speram ca nu va rupe prea multe planetare , grupuri etc ?
Rockere partidul te vrea tuns

User avatar
mihai71
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 388
Joined: 15 Aug 2011, 14:09
Location: Bucuresti

Re: Inima NOUA pt IMS

Post by mihai71 »

Astazi am reusit sa-l pozitonez. Cateva ajustari minore , in rest OK . Mergem mai departe.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Rockere partidul te vrea tuns
23cvl
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 888
Joined: 05 Feb 2012, 18:39
Location: MATCA

Re: Inima NOUA pt IMS

Post by 23cvl »

Imi place cum ai asezat motoru, interesanta metoda de cuplare cutie carcasa ambreiaj.
Nu se va putea compara cu motoarele romanesti, sigur va face frumos!
Forum Aro Club Romania !
User avatar
mihai71
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 388
Joined: 15 Aug 2011, 14:09
Location: Bucuresti

Re: Inima NOUA pt IMS

Post by mihai71 »

In cateva zile voi iesi in probe , sper sa nu am pre multe prob . Voi posta cateva foto si film. Astept si eu momemtul cu palpitatii. Motorul sa incadrat destul de bine , au fost ceva prob cu cardanul fata , sau rezolvat , cardanul spate putin mai lung, prob rezolvabile , nimic sf
Rockere partidul te vrea tuns
User avatar
oncioiuo
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1225
Joined: 05 Mar 2015, 18:42
Location: Sector 1, Bucuresti

Re: Inima NOUA pt IMS

Post by oncioiuo »

salutare, cum stai cu probele ?
au distrus scoala profesionala...........au disparut profesionistii !
User avatar
mihai71
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 388
Joined: 15 Aug 2011, 14:09
Location: Bucuresti

Re: Inima NOUA pt IMS

Post by mihai71 »

Momentan bine ? . Am facut doar cativa metri cu el ( am nevoie de un cardan spate nou ) cred ca undeva sapt viitoare il voi primi. Mai sunt unele ajustari . Va voi da de veste imediat ce va intra la probe
Rockere partidul te vrea tuns
User avatar
oncioiuo
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1225
Joined: 05 Mar 2015, 18:42
Location: Sector 1, Bucuresti

Re: Inima NOUA pt IMS

Post by oncioiuo »

cauti un cardan anume ? sau cauti orice cardan pe care sa il ajustezi ?
au distrus scoala profesionala...........au disparut profesionistii !
User avatar
mihai71
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 388
Joined: 15 Aug 2011, 14:09
Location: Bucuresti

Re: Inima NOUA pt IMS

Post by mihai71 »

Am nevoie de unul mai lung pt al ajusta in functie de ....... Am vb deja il voi primi in cateva zile
Rockere partidul te vrea tuns
User avatar
oncioiuo
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1225
Joined: 05 Mar 2015, 18:42
Location: Sector 1, Bucuresti

Re: Inima NOUA pt IMS

Post by oncioiuo »

ok, cel vechi nu putea fi ajustat ?
au distrus scoala profesionala...........au disparut profesionistii !
User avatar
Constantin
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 5003
Joined: 24 May 2009, 00:53
Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)

Re: Inima NOUA pt IMS

Post by Constantin »

Pai e mai usor si mai indicat sa scurtezi un cardan lung decat sa prelungesti unul scurt.
Daca ai mai multe cardane faci cum vrei.
Eu cand am trecut de la L27 la Peugeot,am luat cardane si flansa reductor din uzina si cand am trecut de la Peugeot la Mercedes a trebuit sa modific cardanele.Strungarul mi-a cerut un cardan identic celui ce trebuia prelungit.
Nu am avut timp sa fac modificarile pentru a pune grupul fata functional dar te asigur ca nu am avut vibratii de la cardanul spate(probabil prelungit) si am plecat de la Rm-Valcea cu destinatia Paris dar am parcurs Ungaria,Austria,Italia in zigzag,sudul Frantei,Spania in zigzag,toata coasta portugheza si iarasi Spania in zigzag plus Franta in zigzag pana la Paris,Am parcurs peste 10 mii de kilometri majoritar pe autostrazi(aveam mania vitezei) fara vibratii sau alte suparari.Singura problema intalnita a fost cand s-a rupt parghia pentru marsarier in Andorra fiindca adaptasem timonerie de Peugeot pe cutia de Mercedes.
Primii o mie de kilometri am ridicat capota de cateva ori ca sa ma asigur ca ceasurile din bord nu mint fiindca nu aveam timp sa vad daca las pata de ulei in parcare.Dupa mia de kilometri de verificari ulei/antigel nu am mai ridicat capota decat pentru efectuarea schimbului de ulei si din curiozitate.
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul

Coluche
User avatar
mihai71
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 388
Joined: 15 Aug 2011, 14:09
Location: Bucuresti

Re: Inima NOUA pt IMS

Post by mihai71 »

Da este mai usor sa scurtezi decat sa-l lungesti un cardan . Ajustare ( scurtarea ) o fac la garaj .
Rockere partidul te vrea tuns
User avatar
oncioiuo
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1225
Joined: 05 Mar 2015, 18:42
Location: Sector 1, Bucuresti

Re: Inima NOUA pt IMS

Post by oncioiuo »

salutare, ai ceva noutati ?
au distrus scoala profesionala...........au disparut profesionistii !

Post Reply