ARO M461 Garnituri etansare motor
Moderators: mariusjaz, socratee
-
- Membru de elita
- Posts: 638
- Joined: 24 Jan 2013, 13:17
- Location: Gmunden, Austria
Re: ARO M461 Garnituri etansare motor
cu perseverenta, am dat de codul filtrului de ulei pe care l-am pus la motorul L25.
Este vorba de un MANN H928/1. Corect?
Ramane intrebarea daca este cazul sa ma pregatesc si cu o placa noua de ambreaj?
Daca DA, atunci trebuie sa o comand si nu vreau sa pierd timp asteptand-o.
Este vorba de un MANN H928/1. Corect?
Ramane intrebarea daca este cazul sa ma pregatesc si cu o placa noua de ambreaj?
Daca DA, atunci trebuie sa o comand si nu vreau sa pierd timp asteptand-o.
- Werner
- Aro Club Romania
- Posts: 5229
- Joined: 11 Dec 2006, 19:41
- Location: Enzberg D
- Contact:
Re: ARO M461 Garnituri etansare motor
Eu pe ARO 320 cu motor L25, am filtru MANN W 8005. Costa în jur de 12-15€. Placa de ambreiaj se gaseste noua, de Fermit, la vreo 20€, parca. Deci, una pe stoc nu strica. Daca trebuie schimbata, e la îndemâna.
-
- Membru de elita
- Posts: 638
- Joined: 24 Jan 2013, 13:17
- Location: Gmunden, Austria
Re: ARO M461 Garnituri etansare motor
M-am uitat pe net si am vazut ca acest MANN W8005 este un cartus complet si eu stiam ca-mi trebuie doar filtru.
Cel mai bine ma orientez cand desfacem motorul. Oricum, multumesc ptr. informatie.
Nu am stiut ca si FERMIT produce placi de ambreaj. Stiam doar de China si Rusia. Am sa cumpar una sa o am la indemana.
Cel mai bine ma orientez cand desfacem motorul. Oricum, multumesc ptr. informatie.
Nu am stiut ca si FERMIT produce placi de ambreaj. Stiam doar de China si Rusia. Am sa cumpar una sa o am la indemana.
- Werner
- Aro Club Romania
- Posts: 5229
- Joined: 11 Dec 2006, 19:41
- Location: Enzberg D
- Contact:
Re: ARO M461 Garnituri etansare motor
Înseamna ca ai motorul M207, nu L25.
-
- Membru de elita
- Posts: 638
- Joined: 24 Jan 2013, 13:17
- Location: Gmunden, Austria
Re: ARO M461 Garnituri etansare motor
Asta-i motorul pe care-l am. Sub teava de evacuare gaze se vede carcasa filtrului de ulei. De fapt nu are mare importanta daca este cu cartus sau filtru separata. Amandoua tipurile se gasesc fara probleme.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- ydaniel
- Membru legendar
- Posts: 4674
- Joined: 13 Jun 2007, 11:46
- Location: bucuresti
- Contact:
Re: ARO M461 Garnituri etansare motor
Am eu filtre ulei originale.
-
- Membru de elita
- Posts: 638
- Joined: 24 Jan 2013, 13:17
- Location: Gmunden, Austria
Re: ARO M461 Garnituri etansare motor
Stimati colegi!
POATE SA-MI SPUNA CINEVA SIGUR CE MOTOR AM IN DOTARE?
Eu am fost convins ca am un L25, conform codului turnat cu blocul motor. Pe alte blocuri am vazut ca la inceputul codului este 207. De aici am dedus ca "25" si "207" reprezinta tipul motorului.
In urma raspunsului lui WERNER, nu mai sunt sigur!!
Ma pregatesc de o operatie pe "cord deschis" si am la dispozitie un set motor L25!
Nu as vrea sa-i desfac motorul si sa am setul gresit.
POATE SA-MI SPUNA CINEVA SIGUR CE MOTOR AM IN DOTARE?
Eu am fost convins ca am un L25, conform codului turnat cu blocul motor. Pe alte blocuri am vazut ca la inceputul codului este 207. De aici am dedus ca "25" si "207" reprezinta tipul motorului.
In urma raspunsului lui WERNER, nu mai sunt sigur!!
Ma pregatesc de o operatie pe "cord deschis" si am la dispozitie un set motor L25!
Nu as vrea sa-i desfac motorul si sa am setul gresit.
- oncioiuo
- Membru legendar
- Posts: 1225
- Joined: 05 Mar 2015, 18:42
- Location: Sector 1, Bucuresti
Re: ARO M461 Garnituri etansare motor
desfa cu incredere, ai ce trebuie
au distrus scoala profesionala...........au disparut profesionistii !
-
- Membru de elita
- Posts: 638
- Joined: 24 Jan 2013, 13:17
- Location: Gmunden, Austria
Re: ARO M461 Garnituri etansare motor
Multumesc ptr. confirmare. Mi-a mai venit inima la loc.
- Werner
- Aro Club Romania
- Posts: 5229
- Joined: 11 Dec 2006, 19:41
- Location: Enzberg D
- Contact:
Re: ARO M461 Garnituri etansare motor
Motorul din poza este L25. Filtrul de care ziceam, este filtru normal, nu doar filtru de hârtie. Filtru de hârtie are M207, nu am stiut ce motor are M-ul tau.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Membru de elita
- Posts: 638
- Joined: 24 Jan 2013, 13:17
- Location: Gmunden, Austria
Re: ARO M461 Garnituri etansare motor
Multumesc ptr. informatii.
-
- Membru de elita
- Posts: 638
- Joined: 24 Jan 2013, 13:17
- Location: Gmunden, Austria
Re: ARO M461 Garnituri etansare motor
Stie cineva daca placa/discul de ambreaj pentru motorul L25 nmontat pe ARO M461 este la fel ca si la ARO 2xx?
Tot intreb pe la magazine de piese auto si mi se spune ca nu au decat ptr. ARO 2xx.
Banuiesc ca este acelasi reper dar nu sunt sigut!
Tot intreb pe la magazine de piese auto si mi se spune ca nu au decat ptr. ARO 2xx.
Banuiesc ca este acelasi reper dar nu sunt sigut!
- ydaniel
- Membru legendar
- Posts: 4674
- Joined: 13 Jun 2007, 11:46
- Location: bucuresti
- Contact:
Re: ARO M461 Garnituri etansare motor
IN principiu e la fel.
-
- Membru legendar
- Posts: 1277
- Joined: 07 Mar 2011, 20:33
- Location: Craiova
Re: ARO M461 Garnituri etansare motor
Cumpara cu incredere de Aro.
- oncioiuo
- Membru legendar
- Posts: 1225
- Joined: 05 Mar 2015, 18:42
- Location: Sector 1, Bucuresti
Re: ARO M461 Garnituri etansare motor
da, L25 este la fel ca la ARO,( doar la diesel este diferit - caneluri marunte); gasesti turcesc, chinezesc , italian si romanesc de fermit , ultimul fiind dublu la pret fata de celelalte .
au distrus scoala profesionala...........au disparut profesionistii !