ARO M461 Garnituri etansare motor

Tipuri, performante, probleme, reparatii, modificari.

Moderators: mariusjaz, socratee

Post Reply
User avatar
vercingetorix
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2397
Joined: 17 Mar 2010, 19:30
Location: Bucuresti
Contact:

Re: ARO M461 Garnituri etansare motor

Post by vercingetorix »

Dupa ce schimbi toate garniturile incearca si cu un Dura Lube, desi mi se pare mai bun echivalentul rusesc.
Daca nu, iti cumperi un set motor de L25 si te apuci singur, cu cartea in fata, sa-l pui la punct.
Eu asta as face.
Daca nu Aro, atunci ce ?

cim95
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 638
Joined: 24 Jan 2013, 13:17
Location: Gmunden, Austria

Re: ARO M461 Garnituri etansare motor

Post by cim95 »

Nu poate nimeni sa-mi spuna care sunt valorile ptr. compresie la un motor L25?
cim95
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 638
Joined: 24 Jan 2013, 13:17
Location: Gmunden, Austria

Re: ARO M461 Garnituri etansare motor

Post by cim95 »

Azi m-am lamurit cumva cum este cu compresia.
La testul cu manometru s-a cosntatat ca cilindrii 2 si 3 au doar 2/3 din compresia cilindrilor 1 si 4.
Am desfacut si capacul pe unde se toarna uleiul si scoate ceva fum albastru. Asta doar cand am pornit motorul. Dupa ce am parcurs cativa km. mi s-a parut ca numai fumega. Totusi, mecanicul mi-a aratat pe interiorul capacului ca ar fi condens.
Acum incerc sa gasesc solutia ideala ptr. reparatie.
User avatar
razvy
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2492
Joined: 07 Feb 2008, 20:49
Location: beius bihor
Contact:

Re: ARO M461 Garnituri etansare motor

Post by razvy »

Din ce stiu compresia la L 25 este 9 , ce compresie ai ?

User avatar
Soryn
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3367
Joined: 13 Apr 2008, 18:38
Location: Constanta

Re: ARO M461 Garnituri etansare motor

Post by Soryn »

La 3 bari diferentă între cilindri , deja apar probleme de tremurat .
User avatar
oncioiuo
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1225
Joined: 05 Mar 2015, 18:42
Location: Sector 1, Bucuresti

Re: ARO M461 Garnituri etansare motor

Post by oncioiuo »

In functie de buget , stabilești daca iei piesele inainte si pui totul nou, sau demontezi si înlocuiești apoi doar strictul necesar
au distrus scoala profesionala...........au disparut profesionistii !
GRMihai
Membru
Membru
Posts: 146
Joined: 15 Mar 2015, 19:18

Re: ARO M461 Garnituri etansare motor

Post by GRMihai »

Un motor bun trebuie sa aiba compresia in jur de 9,uniform ,pe fiecare piston .
Un motor foarte bun intre 10,5-11.
Daca poti sa aduci motorul in tara ,il pot face.
cim95
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 638
Joined: 24 Jan 2013, 13:17
Location: Gmunden, Austria

Re: ARO M461 Garnituri etansare motor

Post by cim95 »

YDANIEL, am luat legatura cu firma GOETZE dar nu am gasit informatii despre ARO M461 sau motor L25.
Poate sa-mi dea cineva mai multe informatii ce segmenti se potrivesc la L25? Marca, dimensiuni, etc...
Momentan, bugetul nu-mi permite sa fac investitii mari si sunt nevoit sa caut solutii mai ieftine decat schimbarea motorului.
cim95
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 638
Joined: 24 Jan 2013, 13:17
Location: Gmunden, Austria

Re: ARO M461 Garnituri etansare motor

Post by cim95 »

Am repetat masuratorile la compresie, in alt atelier decat prima masuratoare, si am alte avlori.
Prima: 6; 4; 4; 6 bar
a 2-a: 7,6; 7,8; 5,8; 6,1 bar
Ciudat? Sa mai masor odata?
Cu ocazia asta am schimbat bujiile.
User avatar
vercingetorix
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2397
Joined: 17 Mar 2010, 19:30
Location: Bucuresti
Contact:

Re: ARO M461 Garnituri etansare motor

Post by vercingetorix »

cim95 wrote:YDANIEL, am luat legatura cu firma GOETZE dar nu am gasit informatii despre ARO M461 sau motor L25.
Poate sa-mi dea cineva mai multe informatii ce segmenti se potrivesc la L25? Marca, dimensiuni, etc...
Momentan, bugetul nu-mi permite sa fac investitii mari si sunt nevoit sa caut solutii mai ieftine decat schimbarea motorului.
Daca nu gasesti pe un catalog de piese (Mahle, Goetze, Perfect Circle) cauta pentru un motor cu valorile alezaj x cursa - mm: 97 x 84.4.
Sa fie motor pe benzina neaparat.
Sau gasesti set nou segmenti la magazinul din Campulung la 150 de ron.
Daca nu Aro, atunci ce ?
cim95
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 638
Joined: 24 Jan 2013, 13:17
Location: Gmunden, Austria

Re: ARO M461 Garnituri etansare motor

Post by cim95 »

CUM SE NUMESTE RESPECTIVUL MAGAZIN DIN CAMPULUNG???
cim95
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 638
Joined: 24 Jan 2013, 13:17
Location: Gmunden, Austria

Re: ARO M461 Garnituri etansare motor

Post by cim95 »

Am gasit cateva date tehnice prin maculatura personala si am vazut ca la motorul M207 segmentii au tot diam.=97mm, la o cursa de 85mm.
Segmentii de la M207 se potrivesc si la L25?
Pe undeva am citit ca M207 are 5 segmenti iar L25 doar 3. Este adevarat?
User avatar
vercingetorix
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2397
Joined: 17 Mar 2010, 19:30
Location: Bucuresti
Contact:

Re: ARO M461 Garnituri etansare motor

Post by vercingetorix »

Pai tu ai motor M207 sau L25 ?
Cotele sunt diferite.
Magazinul din Campulung : www.duexim.ro
Daca nu Aro, atunci ce ?
cim95
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 638
Joined: 24 Jan 2013, 13:17
Location: Gmunden, Austria

Re: ARO M461 Garnituri etansare motor

Post by cim95 »

Am motor L25 dar am ceva documentatie de la ambele motoare, M207 si L25. M-am uitat prin documentatie si am gasit cotele astea. Mi-am pus doar intrebarea daca sunt identice.
Multumesc ptr. site-ul duexim. Am luat acum legatura cu ei si se pare ca ma pot ajuta.
Am de ales intre un set motor complet sau doar segmentii + camasile cilindrilor.
Are rost sa cumpar tot setul sau sa schimb doar segmentii+camasile?
User avatar
vercingetorix
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2397
Joined: 17 Mar 2010, 19:30
Location: Bucuresti
Contact:

Re: ARO M461 Garnituri etansare motor

Post by vercingetorix »

La intrebarea asta se poate raspunde doar dupa ce demontezi si masori gradul de uzura al componentelor.
In principiu pistoanele nu trebuie schimbate, dar...
Daca nu Aro, atunci ce ?

Post Reply