ARO M461 Garnituri etansare motor
Moderators: mariusjaz, socratee
-
- Membru de elita
- Posts: 638
- Joined: 24 Jan 2013, 13:17
- Location: Gmunden, Austria
Re: ARO M461 Garnituri etansare motor
Cumpar un set complet si dorm linistit!
- ardeleanu
- Membru legendar
- Posts: 4483
- Joined: 16 Jun 2014, 10:11
- Location: Choisy le Roi, Franta
Re: ARO M461 Garnituri etansare motor
Acuma cu dormitu' nu bag mana in foc, dar pentru motor este "alegerea corecta"...
-
- Membru de elita
- Posts: 638
- Joined: 24 Jan 2013, 13:17
- Location: Gmunden, Austria
Re: ARO M461 Garnituri etansare motor
Setul motor si setul de garnituri au ajuns la mine si sunt foarte mandru ca le am!
Urmeaza sa prind curaj sa desfac motorul!
Urmeaza sa prind curaj sa desfac motorul!
- oncioiuo
- Membru legendar
- Posts: 1225
- Joined: 05 Mar 2015, 18:42
- Location: Sector 1, Bucuresti
Re: ARO M461 Garnituri etansare motor
spor la mesterit !
au distrus scoala profesionala...........au disparut profesionistii !
-
- Membru de elita
- Posts: 638
- Joined: 24 Jan 2013, 13:17
- Location: Gmunden, Austria
Re: ARO M461 Garnituri etansare motor
Acum am ceva piese de schimb dar nu se potriveste planificarea unei "interventii pe cord" fiindca ma pregatesc de plecare la Viena.
Intretimp am cumparat un flacon de ceva aditiv de Pb pentru benzinele actuale. Astfel am ajuns din nou la intrebarea daca acest aditiv este necesar si util pentru functionarea optima a motoarelor de tip vechi.
S-ar putea ca lipsa plumbului din benzina sa-l fi bagat in boala pe al meu M?
Am mai avut o discutie lunga pe acest subiect.
Ce parere aveti?
Intretimp am cumparat un flacon de ceva aditiv de Pb pentru benzinele actuale. Astfel am ajuns din nou la intrebarea daca acest aditiv este necesar si util pentru functionarea optima a motoarelor de tip vechi.
S-ar putea ca lipsa plumbului din benzina sa-l fi bagat in boala pe al meu M?
Am mai avut o discutie lunga pe acest subiect.
Ce parere aveti?
- ydaniel
- Membru legendar
- Posts: 4674
- Joined: 13 Jun 2007, 11:46
- Location: bucuresti
- Contact:
Re: ARO M461 Garnituri etansare motor
Baga aditiv cu incredere,uzura mecanica a motorului nu are treaba cu lipsa tetraetilului de plumb din benzina.
-
- Membru de elita
- Posts: 638
- Joined: 24 Jan 2013, 13:17
- Location: Gmunden, Austria
Re: ARO M461 Garnituri etansare motor
Mi-e rusine sa recunosc ca nu am rezolvat inca problema scurgerilor de ulei.
Toata vara lui 2017 am amanat sa ma apuc de motor ca sa nu risc sa stau blocat in garaj. Acum incerc sa ma pregatesc pentru sezonul 2018.
-Poate sa-mi spuna cineva ce filtru de ulei se potriveste la motorul L25?
Nu mai gasesc bonul de la ultimul filtru schimbat!
-Am crezut ca am gasit un atelier mecanic care este dispus sa-mi schimbe segmentii dar mecanicul mi-a pus atatea intrebari de m-am descurajat complet. De exemplu:
-Ce moment de strangere trebuie aplicat la ......suruburile chiuloasei?
Stie cineva raspunsul corect?
Toata vara lui 2017 am amanat sa ma apuc de motor ca sa nu risc sa stau blocat in garaj. Acum incerc sa ma pregatesc pentru sezonul 2018.
-Poate sa-mi spuna cineva ce filtru de ulei se potriveste la motorul L25?
Nu mai gasesc bonul de la ultimul filtru schimbat!
-Am crezut ca am gasit un atelier mecanic care este dispus sa-mi schimbe segmentii dar mecanicul mi-a pus atatea intrebari de m-am descurajat complet. De exemplu:
-Ce moment de strangere trebuie aplicat la ......suruburile chiuloasei?
Stie cineva raspunsul corect?
-
- Membru legendar
- Posts: 1277
- Joined: 07 Mar 2011, 20:33
- Location: Craiova
Re: ARO M461 Garnituri etansare motor
Manualul de reparatie al motorului.
-
- Membru de elita
- Posts: 638
- Joined: 24 Jan 2013, 13:17
- Location: Gmunden, Austria
Re: ARO M461 Garnituri etansare motor
Da, raspunsul este foarte bun dar nu se potriveste intrebarii mele!
Eu am intrebat de "cineva" nu de "ceva" iar Manualul este "ceva".
Am cautat prin documentatia pe ca o am dar nu am gasit nimic despre acest MOMENT.
Mai am sperante sa primesc raspunsuri concrete!
Eu am intrebat de "cineva" nu de "ceva" iar Manualul este "ceva".
Am cautat prin documentatia pe ca o am dar nu am gasit nimic despre acest MOMENT.
Mai am sperante sa primesc raspunsuri concrete!
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: ARO M461 Garnituri etansare motor
Prinderea chiulasei nu este la fel ca la motorul de bucegi v8 ? v8-urile americane ,patentul motorului bucegi v8 5L ? Căutați în manualul respectiv .
Nu sunt date cuplurile de strângere în daN ,sau KG Forță sau ceva ? Erau 2 manuale ,cel pentru M Și cel pentru aro , scris de Parizescu.
La pagina 149 ,respectiv 150 sunt date cuplurile de strângere ale chiulasei https://drive.google.com/file/d/0BwN-RX ... g1MkU/edit , convertiți valorile din daN sau kgf în Nm .și îi dați sub nas hartia mecanicului .
Nu sunt date cuplurile de strângere în daN ,sau KG Forță sau ceva ? Erau 2 manuale ,cel pentru M Și cel pentru aro , scris de Parizescu.
La pagina 149 ,respectiv 150 sunt date cuplurile de strângere ale chiulasei https://drive.google.com/file/d/0BwN-RX ... g1MkU/edit , convertiți valorile din daN sau kgf în Nm .și îi dați sub nas hartia mecanicului .
-
- Membru legendar
- Posts: 1277
- Joined: 07 Mar 2011, 20:33
- Location: Craiova
Re: ARO M461 Garnituri etansare motor
Ceva-ul este pt. mecanic.
-
- Membru de elita
- Posts: 638
- Joined: 24 Jan 2013, 13:17
- Location: Gmunden, Austria
Re: ARO M461 Garnituri etansare motor
Mecanicul sau mai bine zis, mecanicii, ca s-au adunat vre-o patru, toti austrieci get-beget, s-au scarpinat dupa ureche si au holbat ochii la motor.
Unul a inceput chiar sa-mi explice tainele mecanicii auto cu demonstratii practice pe un motor de AUDI care statea cu matzele pe afara.
Spaima mecanicilor este riscul sa desfaca motorul si sa gaseasca piese uzate sau distruse si nu avem cum sa le inlocuim.
Nu as vrea sa repet toata corespondenta de acum un an.
Situatia este aceasi, cu o mica imbunatatire. Inainte de curse mai lungi sau mai pretentioase, ma apuc sa curat bujiile si parca-parca merge mai bine.
Figura asta o repet tot la ca. 100-150 km.
Ii dau ulei, ii pun si niste adaos din ala ptr. benzina, umplu sticla cu palinca si o pornesc.
Unul a inceput chiar sa-mi explice tainele mecanicii auto cu demonstratii practice pe un motor de AUDI care statea cu matzele pe afara.
Spaima mecanicilor este riscul sa desfaca motorul si sa gaseasca piese uzate sau distruse si nu avem cum sa le inlocuim.
Nu as vrea sa repet toata corespondenta de acum un an.
Situatia este aceasi, cu o mica imbunatatire. Inainte de curse mai lungi sau mai pretentioase, ma apuc sa curat bujiile si parca-parca merge mai bine.
Figura asta o repet tot la ca. 100-150 km.
Ii dau ulei, ii pun si niste adaos din ala ptr. benzina, umplu sticla cu palinca si o pornesc.
-
- Membru legendar
- Posts: 1277
- Joined: 07 Mar 2011, 20:33
- Location: Craiova
Re: ARO M461 Garnituri etansare motor
L25 -ul este un motor relativ simplu.Daca aprofundezi un pic materia cu scule adecvate si putina asistenta din afara reusesti singur.
-
- Membru de elita
- Posts: 638
- Joined: 24 Jan 2013, 13:17
- Location: Gmunden, Austria
Re: ARO M461 Garnituri etansare motor
In sfarsit, am gasit un mecaniccu dotarea si indrazneala necesara care este dispus sa-l "opereze" pe DECEBAL!
Va cer sfatul in urmatoarele puncte:
-Trebuie sa avem grija la ceva deosebit, ceva ce exista doar la motorul L25?
-cu ocazia asta, se face si schimbul de ulei. Nu mai dau de codul filtrului pe care l-au pus ultima data. Parca era ceva de MAN.
Stie cieva ce sa comand?
-vreau sa schimb si garniturile motorului si am un set nou, cumparat in RO. Pot sa apara probleme la schimbare?
-Are rost sa ma pregatesc si cu o placa noua de ambreaj? Am vazut pe net ca exista chinezesti si rusesti. Ambele se vand si pentru M461 si ptr. GAZ 69.
Ce parere aveti.
Va cer sfatul in urmatoarele puncte:
-Trebuie sa avem grija la ceva deosebit, ceva ce exista doar la motorul L25?
-cu ocazia asta, se face si schimbul de ulei. Nu mai dau de codul filtrului pe care l-au pus ultima data. Parca era ceva de MAN.
Stie cieva ce sa comand?
-vreau sa schimb si garniturile motorului si am un set nou, cumparat in RO. Pot sa apara probleme la schimbare?
-Are rost sa ma pregatesc si cu o placa noua de ambreaj? Am vazut pe net ca exista chinezesti si rusesti. Ambele se vand si pentru M461 si ptr. GAZ 69.
Ce parere aveti.
- oncioiuo
- Membru legendar
- Posts: 1225
- Joined: 05 Mar 2015, 18:42
- Location: Sector 1, Bucuresti
Re: ARO M461 Garnituri etansare motor
la cum merge motorul, nu cred sa fie necesar nimic in plus fata de ce ai luat
p.s. : ai incredere in mecanic , nu are ce sa se intample si sa nu poata fi remediat !
p.s. : ai incredere in mecanic , nu are ce sa se intample si sa nu poata fi remediat !
au distrus scoala profesionala...........au disparut profesionistii !