motor Andoria
Moderators: mariusjaz, socratee
-
- Membru legendar
- Posts: 1809
- Joined: 31 Jan 2007, 23:10
- Location: Bucuresti
- Contact:
motor Andoria
Quote from: Werner on November 04, 2008, 08:20:39 PM
Exact problema asta o am si eu! Îmi arunca ulei prin supapa EGR afara! Am schimbat si turbo, nu s-a îmbunatatit. Uleiul trece prin turbosuflanta, de acolo ajunge în supapa EGR, a spart membranna si uleiul care picura, este împrastiat de paletele radiatorului în tot compartimentul drept al motorului. E o porcarie de numa-numa!
Quote from: SERGHEI..... Hooo oooohhoo E,uite cum am aflat eu de unde este uleiul de pe partea dreapta a motorului. plecaciuni plecaciuni
PS-cum arata supapa asta ca eu nu cred sa am asa ceva... Hooo oooohhoo Hooo oooohhoo
sincer am ras cu hohote....
Exact problema asta o am si eu! Îmi arunca ulei prin supapa EGR afara! Am schimbat si turbo, nu s-a îmbunatatit. Uleiul trece prin turbosuflanta, de acolo ajunge în supapa EGR, a spart membranna si uleiul care picura, este împrastiat de paletele radiatorului în tot compartimentul drept al motorului. E o porcarie de numa-numa!
Quote from: SERGHEI..... Hooo oooohhoo E,uite cum am aflat eu de unde este uleiul de pe partea dreapta a motorului. plecaciuni plecaciuni
PS-cum arata supapa asta ca eu nu cred sa am asa ceva... Hooo oooohhoo Hooo oooohhoo
sincer am ras cu hohote....
Last edited by SERGHEI on 05 Nov 2008, 19:36, edited 1 time in total.
- Werner
- Aro Club Romania
- Posts: 5229
- Joined: 11 Dec 2006, 19:41
- Location: Enzberg D
- Contact:
motor Andoria
Exact! Toate motoarele turbo au aceasta supapa. Am facut o poza cu supapa si una cu motorul, asa cum l-a montat mamica lui la Uzina ARO. Se vede clar ca zabaleste la toate încheiturile, vasul de expansiune este "zugravit" cu ulei, mai jos arata la fel, dar în poza asta nu se poate vedea.
@Serghei: dar nu cred ca Pomârla putea sa pape supapa, este în legatura cu tot sistemul de furtune, tevarai pentru turbo.
Deci, on topic: cata, daca arata asa compartimentul motor, nu este (numai) turbo de vina. Mai este si altceva, care eu înca nu am gasit. Am vorbit cu Domnul Ciobanu si un Mecanic de la AMROM, mi-au spus cam ce sa fac, sa controlez ce este. Daca este tubo de vina, sau daca este setul motor bulit. Cel mai simplu este, sa verifici asa cum descrie cab_512. Viata lunga mai poate avea motorul, ca este un motor foarte "solid". Important este, sa vezi de unde provine uleiul, sau e decât afumat?
@Serghei: dar nu cred ca Pomârla putea sa pape supapa, este în legatura cu tot sistemul de furtune, tevarai pentru turbo.
Deci, on topic: cata, daca arata asa compartimentul motor, nu este (numai) turbo de vina. Mai este si altceva, care eu înca nu am gasit. Am vorbit cu Domnul Ciobanu si un Mecanic de la AMROM, mi-au spus cam ce sa fac, sa controlez ce este. Daca este tubo de vina, sau daca este setul motor bulit. Cel mai simplu este, sa verifici asa cum descrie cab_512. Viata lunga mai poate avea motorul, ca este un motor foarte "solid". Important este, sa vezi de unde provine uleiul, sau e decât afumat?
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Banat
- Posts: 2354
- Joined: 27 Dec 2006, 15:14
motor Andoria
Werner,daca tu ai impresia ca eu am toate mataraiele care sunt pe motorul tau inseamna ca ai o parere buna vis-a-vis de Pomarla.Privesc cu uimire piesele din compartimentul motor si realizez cu stupoare ca mi-e imi lipsesc cu desavarsire.Caut poze si pun acum..O sa fac deseara ceva poze la motor ca sa fie clar situatia.
PS-o avea supapa la voi ,pe mine m-a vazut cu fata mai de fraier si a considerat ca prea multe piese strica..Tare nu m-as mira ca motorul meu sa nu aiba nici o legatura cu Euro 2 chiar daca are pe el codul corespondent.Poate este un andoria aspirat la care Pomarla mi-a facut un ,,tuning"...
PS-o avea supapa la voi ,pe mine m-a vazut cu fata mai de fraier si a considerat ca prea multe piese strica..Tare nu m-as mira ca motorul meu sa nu aiba nici o legatura cu Euro 2 chiar daca are pe el codul corespondent.Poate este un andoria aspirat la care Pomarla mi-a facut un ,,tuning"...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by SERGHEI on 05 Nov 2008, 13:30, edited 1 time in total.
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
motor Andoria
pai supapa aia are rolul fie de a actiona intrun fel debitul pompei de injectie(din poze nu se vede ce face), fie de a da afara(blow of valve) presiunea in plus facuta de turbina sa nu crape motoru
ori e actionata de vacum prin furtunu ala sa refuleze ....presiunea ...in plus afara
ori e actionata de vacum prin furtunu ala sa refuleze ....presiunea ...in plus afara
- Werner
- Aro Club Romania
- Posts: 5229
- Joined: 11 Dec 2006, 19:41
- Location: Enzberg D
- Contact:
Re: turbina motor Andoria
Pai, comparând pozele, cam ai dreptate, Serghei! Tie îti lipseste tot "cotul" acela care l-am marcat cu rosu. De Pomârla ce sa zic, eu nu ma pot plânge. A facut ce a vrut el, i-am spus sa-mi puna o anumita tapiterie, a pus alta, deci chestii din astea, dar în general vazut, treaba facuta a fost OK. Eu zic, lucreaza cum e "normal" în Câmpulung, .....da-o 'n P..., mere s'asa!
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Banat
- Posts: 2354
- Joined: 27 Dec 2006, 15:14
Re: motor Andoria
Hai ca am splituit topicele de mi-am prins urechile.
Asa ,acum sa incepem: am gasit chestia aia de ii spuneti voi supapa.Era pe acolo acoperita de ulei,pamant si alte alea...da este ..din ea pleaca un furtunas in galeria de admisie si atat.Nu ajunge nimic la pompa de injectie si nici nu am atatea furtunashe si supape si electrovalve cum are Werner.
Acum ca tot am deschis topicul asta ,poate cineva sa imi spuna de ce sunt diferente intre motorul meu si al lui Werner ? Pun ceva fotografii pt studiu.
1-De ce galeria mea de admisie arata altfel ?
2-De ce eu am mai putine furtunase? !!
D-dulia( este acolo jos fixata pe corpul turbinei)
F-furtun scurt de la dulie la galeria de admisie (iesirea din turbina)
PS- va rog fara comentarii de genul :,,moooamaaa ce jegos este " ..,,da ce curge acolo?" etc... In schimb accept orice de genul :acolo trebuia sa ai piesa cutare sau iti lipseste piesa x..Multumesc.
Asa ,acum sa incepem: am gasit chestia aia de ii spuneti voi supapa.Era pe acolo acoperita de ulei,pamant si alte alea...da este ..din ea pleaca un furtunas in galeria de admisie si atat.Nu ajunge nimic la pompa de injectie si nici nu am atatea furtunashe si supape si electrovalve cum are Werner.
Acum ca tot am deschis topicul asta ,poate cineva sa imi spuna de ce sunt diferente intre motorul meu si al lui Werner ? Pun ceva fotografii pt studiu.
1-De ce galeria mea de admisie arata altfel ?
2-De ce eu am mai putine furtunase? !!
D-dulia( este acolo jos fixata pe corpul turbinei)
F-furtun scurt de la dulie la galeria de admisie (iesirea din turbina)
PS- va rog fara comentarii de genul :,,moooamaaa ce jegos este " ..,,da ce curge acolo?" etc... In schimb accept orice de genul :acolo trebuia sa ai piesa cutare sau iti lipseste piesa x..Multumesc.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by SERGHEI on 05 Nov 2008, 22:11, edited 1 time in total.
-
- Banat
- Posts: 2354
- Joined: 27 Dec 2006, 15:14
Re: motor Andoria
Imi lipsesc multe mie Werner...uite cum am eu galeria.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Banat
- Posts: 2354
- Joined: 27 Dec 2006, 15:14
Re: motor Andoria
Si inca ceva ,electrovalvele alea incercuite cu rosu si chestia aia mare de sus,neagra ...ce sunt,si ce fac?
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Florin
- Membru
- Posts: 237
- Joined: 13 Dec 2006, 19:06
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: motor Andoria
Electrovalvele de pe marginea aripii sunt pentru diferentialul blocabil iar chestia aia neagra cred ca e borcanul de lichid pentru servo directie.
ARO 244,an 1997,motor peugeot XD3TP
- Florin
- Membru
- Posts: 237
- Joined: 13 Dec 2006, 19:06
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: motor Andoria
Si inca ceva in jurul elicei de ventilator care trebuie sa fie cu vasco cuplaj vine montat un carenaj mare pe radiator.
Last edited by Florin on 06 Nov 2008, 01:32, edited 1 time in total.
ARO 244,an 1997,motor peugeot XD3TP
-
- Banat
- Posts: 2354
- Joined: 27 Dec 2006, 15:14
Re: motor Andoria
No,acela nu este sigur borcanul pt servo,si elicea de ventilator este cu vasco-cuplaj numai ca ,,este blocata de fabricant" si se comporta ca o elice ordinara.Si DA acolo ar fi trebuit sa vina un ,,carenaj" dar lipseste si asta ca multe altele.
- Werner
- Aro Club Romania
- Posts: 5229
- Joined: 11 Dec 2006, 19:41
- Location: Enzberg D
- Contact:
Re: motor Andoria
Mâine, pe ziua, o sa fac poze de la motor, pentru comparatie, dar la fel: nu vreau sa aud comentarii de genul "moooamaaa ce uleios este!" Nu l-am mai spalat din toamna trecuta, deci de peste 1 an! Adevarat, în ultimul timp nici nu am mai umblat cu el, ca scoate un fum de numa-numa!
-
- Banat
- Posts: 2354
- Joined: 27 Dec 2006, 15:14
Re: motor Andoria
Werner wrote: Mâine, pe ziua, o sa fac poze de la motor, pentru comparatie, dar la fel: nu vreau sa aud comentarii de genul "moooamaaa ce uleios este!" Nu l-am mai spalat din toamna trecuta, deci de peste 1 an! Adevarat, în ultimul timp nici nu am mai umblat cu el, ca scoate un fum de numa-numa!
Ei na,ca sa vezi..da ce frate in Germanica nu poti circula cu masina daca scoate fum ca locomotiva sau daca lasi balta de ulei pe sosea?!! Hm,ce pretentiosi sunt nemti domne.Am auzit ca iti dau si premii daca ai masina poluanta. Ce pacat ca nu au castigat al II-lea razboi mondial. Macar aveam si noi autostrazi.Ca fapt divers,la intrarea in Turnu Magurele este o sosea (sau era in urma cu 10 ani) pavata cu piatra cubica de catre muncitori germani.Vreau sa spun ca era mai a dracuilui decat cel mai bun asfalt...sfaraiau rotile pe ea.
- George
- Administrator
- Posts: 6950
- Joined: 11 Dec 2006, 21:18
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: motor Andoria
bre,nu va mai agitati asa... exista motoare TD si cu, si fara EGR, care pe romaneste s-ar traduce cam asa: "EXHAUST GAS RECIRCULATION". cu siguranta, Werner are un TD de generatie mai noua, spre deosebire de Serghei.
@CT-03-TVY: nu mai vorbi balarii,cu "blow off" ala... ca nu face ce spui tu! mai cauta, si apoi posteaza, in cunostinta de cauza!
@CT-03-TVY: nu mai vorbi balarii,cu "blow off" ala... ca nu face ce spui tu! mai cauta, si apoi posteaza, in cunostinta de cauza!
ARO CLUB ROMANIA
-
- Banat
- Posts: 2354
- Joined: 27 Dec 2006, 15:14
Re: motor Andoria
Pai in cazul asta pot sta linistit ca merge si fara ea si mai ocupa si loc pe acolo.In schimb chestia aia de tabla (dulie) fixata pe turbina esu stiu ca este o este o jucaria care pe baza de vacuum actioneaza ceva in turbina.Si se numeste ,,exhaust gases valve "..ca asa scrie in carte.George wrote: bre,nu va mai agitati asa... exista motoare TD si cu, si fara EGR, care pe romaneste s-ar traduce cam asa: "EXHAUST GAS RECIRCULATION". cu siguranta, Werner are un TD de generatie mai noua, spre deosebire de Serghei.
@CT-03-TVY: nu mai vorbi balarii,cu "blow off" ala... ca nu face ce spui tu! mai cauta, si apoi posteaza, in cunostinta de cauza!