Diferente...

Zimbrul Carpatilor - "cine n-are batrani,sa-si cumpere"

Moderators: Werner, mariusjaz

Post Reply
User avatar
MagnuM
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 339
Joined: 27 Dec 2006, 19:47
Location: Bucureşti / România
Contact:

Diferente...

Post by MagnuM » 26 Mar 2008, 18:10

Am cateva nelamuriri, la care vreau raspuns; daca se poate, cat mai documentat: care sunt diferentele intre IMS 57 si M 57? Nu ma refer la M 59, ci la M 57. Am intalnit ambele denumiri, atat IMS 57, cat si M 57. Am vazut poze cu aceste modele si sunt putin diferite, iar diferenta majora pe care am remarcat-o, este pozitionarea arcurilor fata de axa. La IMS 57, arcurile erau montate sub axa, in timp ce la M 57, arcurile erau montate deasupra axei, asa cum sunt si la M 59, M 461, M 473.
Legat de M 473, a fost fabricat in anii '70, in paralel cu ARO 24; a avut montat motorul de la ARO, L-25, sau tot cel de M, M-207? M 473 fost fabricat cu predilectie pentru export?
Ce date tehnice aveti despre primul motor montat pe IMS 57, cel derivat din motorul Dodge?
Multumesc anticipat pentru informatii!
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by MagnuM on 18 Mar 2010, 01:39, edited 2 times in total.
Chevrolet Suburban V2500 Silverado
Image
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea


User avatar
MagnuM
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 339
Joined: 27 Dec 2006, 19:47
Location: Bucureşti / România
Contact:

Re: Diferente...

Post by MagnuM » 27 Mar 2008, 21:53

Chiar nu vreti niciunul sa-mi raspundeti?!!!  :(
Chevrolet Suburban V2500 Silverado
Image
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea

User avatar
axxel4you
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1375
Joined: 07 Oct 2007, 11:01
Location: Bucuresti,sector 5
Contact:

Re: Diferente...

Post by axxel4you » 28 Mar 2008, 16:45

Sa asteptam sa intre Nea Pantelimon! Oricum parca la semnalizatoare e o mica diferenta!?

User avatar
MagnuM
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 339
Joined: 27 Dec 2006, 19:47
Location: Bucureşti / România
Contact:

Re: Diferente...

Post by MagnuM » 28 Mar 2008, 21:36

axxel4you wrote: Sa asteptam sa intre Nea Pantelimon! Oricum parca la semnalizatoare e o mica diferenta!?

Posibil... Nu vreau sa discut despre micile diferente, cum ar fi: lampi, parbriz, pozitionare rezerva, etc... Ma intereseaza diferentele majore, cum sunt: motorul, cutia de viteze, suspensia, sasiul, etc...
In poze, e evident ca modelul din poza "IMS 57" este mai jos decat cel din poza "M 57" - vezi primul post. Asta nu poate fi posibil decat in doua feluri: sasiu cheson - ridicat la capete si coborat la mijloc, la fel ca la GAZ 69 - sau arcurile montate sub axa, la "IMS 57" - dupa cum se poate vedea la modelul expus in muzeul fabricii - si deasupra axei, la "M 57".
Deci...?!!! Oferta este inca valabila! Astept lamuriri... detaliate! 
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by MagnuM on 28 Mar 2008, 21:56, edited 1 time in total.
Chevrolet Suburban V2500 Silverado
Image
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea


User avatar
Misi din Cluj
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1005
Joined: 24 Oct 2007, 10:37
Location: Cluj-Napoca

Re: Diferente...

Post by Misi din Cluj » 28 Mar 2008, 21:53

M57-ul din a doua poza arata exact, ca un M59.
Am inteles, ca si la M59A, a fost montat aceeasi motor Ford A, ca la IMS 57.
La M59B (1963) si la UMM 461 (1964), cum are "whoratiu", deja a fost montat motorul M207. Geamurile laterale au fost la toate montate in suport textil, inclusiv la UMM 461.
Ieri am fost pana la Apahida, sa vad IMS57-ul colegului "IMS57" de pe celalalt forum.
Masina arata, mai degraba, ca M57-ul din poza a doua.
Sasiul intr-adevar este curb, dar masina este mult diferita fata de Gaz 69!
Nu am masurat-o dar pare mult mai scurta decat Gaz-ul!
Capota fata, pare sa fie originala, manufacturata pe nicovale si butuci de nuc!
In ciuda faptului ca are multe modificari, masina este foarte interesanta!
Grupul fata este pe dreapta, dar este o punte foarte ciudata, nu seamana nici cu puntea de Tv, nici cu puntea de Gaz 69. Arcurile sunt montate deasupra axei.
Roata de rezerva a fost candva montata lateral, langa usa soferului. 
Bordul este in mijloc.
Am facut o gramada de poze.
Cred ca este singurul M57, in afara de cea din fabrica, care a supravietuit!
La pretul de 1300 Euroi, cu toate ca are o gramada de piese lipsa, inclusiv motorul, parerea mea este ca ar merita salvata, ca-i o piesa rara!
Ar fi pacat sa ajunga iarasi pe mana vreunui cioban!
Last edited by Misi din Cluj on 28 Mar 2008, 21:59, edited 1 time in total.
Gaz 69 AM -1962; Aro 10 Mk1 - 1980

User avatar
Misi din Cluj
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1005
Joined: 24 Oct 2007, 10:37
Location: Cluj-Napoca

Re: Diferente...

Post by Misi din Cluj » 28 Mar 2008, 22:11

Cateva poze, facute de mine ieri, la fata locului  :)
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Gaz 69 AM -1962; Aro 10 Mk1 - 1980

User avatar
MagnuM
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 339
Joined: 27 Dec 2006, 19:47
Location: Bucureşti / România
Contact:

Re: Diferente...

Post by MagnuM » 28 Mar 2008, 22:16

MagnuM wrote:...Ce date tehnice aveti despre primul motor montat pe IMS 57, cel derivat din motorul Dodge?...
Scuze! Rectific: motor Ford.
Chevrolet Suburban V2500 Silverado
Image
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea

User avatar
Misi din Cluj
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1005
Joined: 24 Oct 2007, 10:37
Location: Cluj-Napoca

Re: Diferente...

Post by Misi din Cluj » 28 Mar 2008, 22:23

Incerc sa mai pun poze dar nu pot, ca baga eroare:

The upload folder is full. Please try a smaller file and/or contact an administrator.

Nu mai lasa sa postez nici poze mici ???

Oare nu mai pot posta poze??? ???
Gaz 69 AM -1962; Aro 10 Mk1 - 1980

User avatar
Misi din Cluj
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1005
Joined: 24 Oct 2007, 10:37
Location: Cluj-Napoca

Re: Diferente...

Post by Misi din Cluj » 28 Mar 2008, 22:26

Nu mai pot posta poze! Ceva nu este in regula  :-[
@Magnum: o sa incerc sa-ti trimit pozele pe mail. Un pic mai tarziu, verifica-ti mailul! :)
Gaz 69 AM -1962; Aro 10 Mk1 - 1980

vstef_is
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1809
Joined: 31 Jan 2007, 23:10
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Diferente...

Post by vstef_is » 28 Mar 2008, 22:42

Da, ne uitam acum in chestia cu uploadul. REZOLVAT.

Poti pune poze.
Last edited by vstef_is on 28 Mar 2008, 22:49, edited 1 time in total.

User avatar
Misi din Cluj
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1005
Joined: 24 Oct 2007, 10:37
Location: Cluj-Napoca

Re: Diferente...

Post by Misi din Cluj » 28 Mar 2008, 23:00

Poze
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Gaz 69 AM -1962; Aro 10 Mk1 - 1980

User avatar
Misi din Cluj
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1005
Joined: 24 Oct 2007, 10:37
Location: Cluj-Napoca

Re: Diferente...

Post by Misi din Cluj » 28 Mar 2008, 23:01

Functioneaza! Mersi!
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Gaz 69 AM -1962; Aro 10 Mk1 - 1980

User avatar
Misi din Cluj
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1005
Joined: 24 Oct 2007, 10:37
Location: Cluj-Napoca

Re: Diferente...

Post by Misi din Cluj » 28 Mar 2008, 23:13

...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Gaz 69 AM -1962; Aro 10 Mk1 - 1980

User avatar
Misi din Cluj
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1005
Joined: 24 Oct 2007, 10:37
Location: Cluj-Napoca

Re: Diferente...

Post by Misi din Cluj » 28 Mar 2008, 23:15

...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Gaz 69 AM -1962; Aro 10 Mk1 - 1980

User avatar
Misi din Cluj
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1005
Joined: 24 Oct 2007, 10:37
Location: Cluj-Napoca

Re: Diferente...

Post by Misi din Cluj » 28 Mar 2008, 23:19

Nu am rezistat tentatiei sa ma duc sa vad si s-o ating masina asta!
S-ar putea sa fie ultimul M57 existent in circulatie.
Daca aveti drum in zona va recomand s-o vizitati, inainte ca sa ajunga iarasi la stana  ;)
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Gaz 69 AM -1962; Aro 10 Mk1 - 1980


Post Reply