Diferente...

Zimbrul Carpatilor - "cine n-are batrani,sa-si cumpere"

Moderators: Werner, mariusjaz

User avatar
georgenis
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 797
Joined: 28 Mar 2007, 14:04
Contact:

Re: Diferente...

Post by georgenis » 29 Mar 2008, 10:19

Puntile nu sunt sigur ca sunt de M, par adaptate de la altceva.


User avatar
Misi din Cluj
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1005
Joined: 24 Oct 2007, 10:37
Location: Cluj-Napoca

Re: Diferente...

Post by Misi din Cluj » 29 Mar 2008, 18:30

S-ar putea sa aiba totusi puntile originale, ca din cate am inteles la IMS 57 a fost cu 6 prezoane la roti.
Gaz 69 AM -1962; Aro 10 Mk1 - 1980

User avatar
MagnuM
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 339
Joined: 27 Dec 2006, 19:47
Location: Bucureşti / România
Contact:

Re: Diferente...

Post by MagnuM » 29 Mar 2008, 19:28

Tot respectul pentru acel M - personal, cred ca are axe de TV - si ar fi pacat sa nu fie restaurat - am inteles ca are un proprietar pasionat de ARO!

Se poate reveni la subiectul acestui topic?!!! Nu se incumeta nimeni sa dezbata subiectul topicului?!!! Din toti pasionatii de ARO, nu poate da informatii nimeni?!!! No offence!
Chevrolet Suburban V2500 Silverado
Image
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea

User avatar
MagnuM
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 339
Joined: 27 Dec 2006, 19:47
Location: Bucureşti / România
Contact:

Re: Diferente...

Post by MagnuM » 30 Mar 2008, 14:09

Heellooo?! Am pus si eu o intrebare - OK! Mai multe! Chiar nu imi raspunde nimeni? Despre ce sa intreb, sa primesc un raspuns?!
Am crezut ca cei pasionati de M, cunosc mai multte despre masina - mai ales diferente constructive majore, ca cele despre care am intrebat!

Istoria unui M nu sta in culoare si echipamente militare "la vedere"...
Chevrolet Suburban V2500 Silverado
Image
"Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi... D-asta numai eu am fost în stare..." - Petre Ţuţea


User avatar
axxel4you
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1375
Joined: 07 Oct 2007, 11:01
Location: Bucuresti,sector 5
Contact:

Re: Diferente...

Post by axxel4you » 30 Mar 2008, 19:23

Sigur nu are punti originale,par de TV intoarse, busonul de nivel de la grup este prea jos, coloana de directie este prea expus.
Poate ar trebui sa treaca cineva sa-i duca lui nea Pantelimon o galeata de internet ca poate a ramas fara??? :)

User avatar
Misi din Cluj
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1005
Joined: 24 Oct 2007, 10:37
Location: Cluj-Napoca

Re: Diferente...

Post by Misi din Cluj » 30 Mar 2008, 21:30

Nea Pantelimon, probabil se afla in plin proces de creatie si s-o mutat in atelier  ;D
Gaz 69 AM -1962; Aro 10 Mk1 - 1980

User avatar
Cotizo
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 409
Joined: 19 Jan 2009, 08:18
Location: Sibiu
Contact:

Re: Diferente...

Post by Cotizo » 18 Mar 2010, 00:45

Ce s-a mai intamplat cu masina asta?

User avatar
oncioiuo
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1117
Joined: 05 Mar 2015, 18:42
Location: Sector 1, Bucuresti

Re: Diferente...

Post by oncioiuo » 24 Mar 2015, 21:16

Misi din Cluj wrote:Cateva poze, facute de mine ieri, la fata locului  :)
Salut,

ai o poza cu seria sasiu ? mai stii ceva de masina ?
au distrus scoala profesionala...........au disparut profesionistii !

User avatar
oncioiuo
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1117
Joined: 05 Mar 2015, 18:42
Location: Sector 1, Bucuresti

Re: Diferente...

Post by oncioiuo » 10 Nov 2015, 21:25

salutare,

va sunt recunoscator daca transmiteti link / adresa cu fotografii in care apare in mai multe unghiuri motorul la M57; ma intereseaza in special partea dreapta spre panoul de bord.

multumesc
au distrus scoala profesionala...........au disparut profesionistii !

User avatar
oncioiuo
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1117
Joined: 05 Mar 2015, 18:42
Location: Sector 1, Bucuresti

Re: Diferente...

Post by oncioiuo » 07 Dec 2017, 21:49

MagnuM wrote:Am cateva nelamuriri, la care vreau raspuns; daca se poate, cat mai documentat: care sunt diferentele intre IMS 57 si M 57? Nu ma refer la M 59, ci la M 57. Am intalnit ambele denumiri, atat IMS 57, cat si M 57. Am vazut poze cu aceste modele si sunt putin diferite, iar diferenta majora pe care am remarcat-o, este pozitionarea arcurilor fata de axa. La IMS 57, arcurile erau montate sub axa, in timp ce la M 57, arcurile erau montate deasupra axei, asa cum sunt si la M 59, M 461, M 473.
Legat de M 473, a fost fabricat in anii '70, in paralel cu ARO 24; a avut montat motorul de la ARO, L-25, sau tot cel de M, M-207? M 473 fost fabricat cu predilectie pentru export?
Ce date tehnice aveti despre primul motor montat pe IMS 57, cel derivat din motorul Dodge?
Multumesc anticipat pentru informatii!

salutare,

modelele sunt clare, cu diferente constructive majore; a fost initial IMS 57 cu axa fata deasupra arcului urmat de M59 A cu axa fata sub foile de arc ( aceasta particularitate este una din multitudinea diferentelor )

propulsia este cea preluata pe GAZ 67 de la FORD A , cu diferente constructive la sistemul de ungere, carburatie, aprindere si transmisie

nu intamplator reaprind discutia pe marginea acestor modele; sper eu ca parte din noi au adunat cunostinte masini sau piese care pot fi o buna baza de refacere a unui ,, stramos", daca ne unim fortele si pastram subiectul deschis
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
au distrus scoala profesionala...........au disparut profesionistii !


Post Reply