,,Tunerii'' din vechea garda

Zimbrul Carpatilor - "cine n-are batrani,sa-si cumpere"

Moderators: Werner, mariusjaz

Post Reply
User avatar
mariusjaz
Moderator
Moderator
Posts: 409
Joined: 27 Aug 2007, 14:46
Location: luncoiu de jos

,,Tunerii'' din vechea garda

Post by mariusjaz » 22 Dec 2008, 08:16

Datorita faptului ca uzina producea doar versiunea cabriolet in randul posesorilor de IMS -uri a aparut nevoia de a inlocui partea de deasupra cofectionata din prelata cu o structura metalica de aici a rezultat o multitudine de abordari unele dea dreptul hidoase altele stralucite .De-a lungul timpului am vazut exemplare de toate tipurile o sa va prezint un model care mie mi se pare in regula
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Uzina este cea mai inalta facultate VICTOR NAGHI


User avatar
pantelimon
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1488
Joined: 28 Jan 2007, 20:35
Location: Bucuresti

Re: ,,Tunerii'' din vechea garda

Post by pantelimon » 22 Dec 2008, 18:48

da hidoase  %-( nici macar nu le-am tras in poza cand am avut asa ceva in poarta.

vstef_is
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1809
Joined: 31 Jan 2007, 23:10
Location: Bucuresti
Contact:

Re: ,,Tunerii'' din vechea garda

Post by vstef_is » 22 Dec 2008, 21:19

Asta sincer e cea mai frmoasa dintre toate pe care leam vazut vreodata - si tot hidoasa e... nu e linia ei sa fie asa...

Ah, si ar mai fi si hard-topul ala cehesc... dar nici ala nu e prea frumos... M'u e M cu prelata domle... si nu prelata de carciuma, ci de aia de la mama ei, de panza de armata!

User avatar
faitonu
Membru
Membru
Posts: 126
Joined: 04 May 2008, 21:41
Location: Cluj city
Contact:

Re: ,,Tunerii'' din vechea garda

Post by faitonu » 23 Dec 2008, 07:18

mda..asa e ..nu inteleg de ce le tin inchise asa..daca vor duba de persoane,de ce nu-si cumpara duba de persoane? care-i farmecu sa faci taxi cu un M?
..asta nu-i masina..e IMS!!!...

http://clasicdriverclub.myforum.ro/


User avatar
tarzy
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2647
Joined: 03 Dec 2006, 20:06
Location: Bucuresti
Contact:

Re: ,,Tunerii'' din vechea garda

Post by tarzy » 23 Dec 2008, 07:46

pai majoritatea au fost inchise pe vremea cand nu prea aveai acces la alta masina decat cele "nationale". in plus un "IMS" se cumpara foarte ieftin ... asa ca ieseai mult mai ieftin in aceasta varianta. dadeai aolo de-o maslina pe-o masina ... mai dadeeai de-o tuica la unu de sutea tabla si de-o berre la unu' cu sudura ... si uite asa aveai masina de coclau (sau de piata) inchisa
Eu cred ca o tara care incearca sa prospere prin stabilirea de taxe mari este ca un om care, stind intr-o galeata, incearca sa se ridice tragind de miner.
(Winston Churchill)

User avatar
mariusjaz
Moderator
Moderator
Posts: 409
Joined: 27 Aug 2007, 14:46
Location: luncoiu de jos

Re: ,,Tunerii'' din vechea garda

Post by mariusjaz » 23 Dec 2008, 08:49

Ganditiva ca M -ul a rezistat atatia ani, iacata din anii 60 datorita caracterului sau practic si nu datorita laturii estetice pe care am descoperito noi datorita invatatorului nostru nea George Pantelimon si nu trebuie sa dispretuim modificarile primului val deoarece datorita unei foi de tabla sudata pe cadrul prelatei au traversat timpul masini care acum pot fi restaurate relativ usor
Uzina este cea mai inalta facultate VICTOR NAGHI

User avatar
whoratiu
Membru
Membru
Posts: 172
Joined: 13 Nov 2007, 11:26
Location: Cluj-Napoca

Re: ,,Tunerii'' din vechea garda

Post by whoratiu » 24 Dec 2008, 16:38

Nu cred ca plac nimanui modificarile aduse M-ului.De carosare vorbesc. Cert este ca sunt exclusiv modificari practice, nicidecum estetice. Nu cred ca la vremea respectiva cineva si-a pus prioritar probleme de design.Erau masini utilitare si erau tratate ca atare. Statutul lor s-a modificat, din pacate, de prea putina vreme.... Norocul lor a fost robustetea, care le-a adus pana la noi, care le privim cu alti ochi.Sau macar incercam. Cert este ca, intr-adevar, M-ul arat BINE numai in varianta in care a fost conceput!

User avatar
mariusjaz
Moderator
Moderator
Posts: 409
Joined: 27 Aug 2007, 14:46
Location: luncoiu de jos

Re: ,,Tunerii'' din vechea garda

Post by mariusjaz » 09 Jan 2009, 08:41

Vin din nou cu un exemplu de mesterire a unui M despre care iarasi cred ca este bine realizat. Acesta a fost realizat de cineva din curentul celor care  adaptau (multi dintre ei cu o totala lipsa de bun gust) cabina de la ARO 243      insa va rog sa va uitati cu atentie la usa pentru ca este important
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Uzina este cea mai inalta facultate VICTOR NAGHI

SERGHEI
Banat
Banat
Posts: 2355
Joined: 27 Dec 2006, 15:14

Re: ,,Tunerii'' din vechea garda

Post by SERGHEI » 09 Jan 2009, 13:49

Ma ,vad ca urmeaza liniile foarte corect...Care este treaba cu usa : nu are rama cumva?!

User avatar
Sherban
Membru
Membru
Posts: 110
Joined: 28 Feb 2007, 19:33
Location: c-lung muscel

Re: ,,Tunerii'' din vechea garda

Post by Sherban » 09 Jan 2009, 14:42

mi se pare mie sau asta e mai lung decat alte IMS-uri?

User avatar
Raimondo
Membru
Membru
Posts: 247
Joined: 29 Nov 2008, 12:38
Location: TARGOVISTE

Re: ,,Tunerii'' din vechea garda

Post by Raimondo » 09 Jan 2009, 17:58

Distanta intre axe este mai mare 9CCA 50 CM ( AMPATAMENTUL) iar usa din stanga ,este de fapt , de dreapta , montata invers (cu modificarile aferente.

User avatar
Raimondo
Membru
Membru
Posts: 247
Joined: 29 Nov 2008, 12:38
Location: TARGOVISTE

Re: ,,Tunerii'' din vechea garda

Post by Raimondo » 09 Jan 2009, 18:18

Nici panourile laterale nu sunt cele originale , sunt facute artizanal . De cele mai multe ori, erau mai bune (si din tabla mai groasa) decat cele montate de fabrica . Pina in 1989 , se faceau la Racari- Dambovita , la cooperativa locala.

User avatar
mariusjaz
Moderator
Moderator
Posts: 409
Joined: 27 Aug 2007, 14:46
Location: luncoiu de jos

Re: ,,Tunerii'' din vechea garda

Post by mariusjaz » 09 Jan 2009, 19:03

Nici vorba de Racari masina asta a fost realizata in Brad aici la noi a fost cumparata de la armata prin 85 si mesterita      acuma despre usi  este intr-o localitate aici langa Brad la Bradatel un meserias care realizeaza usile din tabla iar pentru rama si geam foloseste rama si geamul si macaraua de la usile din spate de la dacia 1300 ... grozav nu !?  .Mai este un M  facut cu bun simt dar trebuie sa-l mai caut
Uzina este cea mai inalta facultate VICTOR NAGHI

User avatar
mariusjaz
Moderator
Moderator
Posts: 409
Joined: 27 Aug 2007, 14:46
Location: luncoiu de jos

Re: ,,Tunerii'' din vechea garda

Post by mariusjaz » 22 Jan 2009, 10:12

o sa mai pun o poza cu alta modificare a celor din vechea garda de data asta o modificare mai prietenoasa cu masina
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Uzina este cea mai inalta facultate VICTOR NAGHI

User avatar
mariusjaz
Moderator
Moderator
Posts: 409
Joined: 27 Aug 2007, 14:46
Location: luncoiu de jos

Re: ,,Tunerii'' din vechea garda

Post by mariusjaz » 22 Jan 2009, 10:15

este vorba de modificarea prelatei prin confectionarea a uneia identice formata din trei straturi matlasate acoperite cu vinil
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Uzina este cea mai inalta facultate VICTOR NAGHI


Post Reply