imi cer scuze daca s-a mai postat dar eu nu l-am gasit pe forum si mi se pare destul de interesant.
http://www.4tuning.ro/poze/masini-tunat ... n-661.html
http://forum.4tuning.ro/412-articole-re ... eleon.html
IMS CAMELEON
- tudop
- Membru de elita
- Posts: 773
- Joined: 02 Sep 2007, 15:13
- Location: Iasi
- Contact:
Re: IMS CAMELEON
Mna, ce sa zic, arata mult mai bine un M original
- Constantin
- Membru legendar
- Posts: 5003
- Joined: 24 May 2009, 00:53
- Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)
Re: IMS CAMELEON
Mie mi-a placut.Superba lucrarea,se vede ca omul are stiinta si doua maini drepte.Singurul punct negativ al liftingului este ca pacientul(masina) nu mai are fata de M.
Tinichigeria,vopseaua,adaptarea de bord , motor si accesorii par foarte bine executate.
Tinichigeria,vopseaua,adaptarea de bord , motor si accesorii par foarte bine executate.
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul
Coluche
- ydaniel
- Membru legendar
- Posts: 4674
- Joined: 13 Jun 2007, 11:46
- Location: bucuresti
- Contact:
Re: IMS CAMELEON
a fost pus pe aici ca poza;candva era si de vanzare.
- axxel4you
- Membru legendar
- Posts: 1385
- Joined: 07 Oct 2007, 11:01
- Location: Bucuresti,sector 5
- Contact:
Re: IMS CAMELEON
De ce nu a fost marita usa la sofer chiar nu inteleg , aia mi se parea o modificare buna .
- mariusjaz
- Moderator
- Posts: 439
- Joined: 27 Aug 2007, 14:46
- Location: luncoiu de jos
Re: IMS CAMELEON
Mie mi se pare ca este cea mai trista si urata modificare a unui M ...este ca si cum ai transforma o fata frumoasa de undeva din munti intr-o cocota tipatoare pe un trotuar in marele oras
- offroad m461
- Membru de elita
- Posts: 583
- Joined: 02 Dec 2008, 17:49
- Location: Domnesti Arges
Re: IMS CAMELEON
Eu cred ca era mult mai apreciata si ii crestea cu mult valoarea, daca se aducea la starea ei originala si pun pariu ca si investitia de restaurare ar fi fost cu mult mai mica. Pacat, ca sa mai pierdut un M din putinele care au mai ramas
Apreciez pe cei care fac eforturi si aduc la viata un M intr'o stare cat mai originala, fiecare dupa posibilitati.
Felicitari, Bravo lor
Apreciez pe cei care fac eforturi si aduc la viata un M intr'o stare cat mai originala, fiecare dupa posibilitati.
Felicitari, Bravo lor
-
- Membru legendar
- Posts: 1474
- Joined: 10 Jan 2008, 21:01
- Location: suceava
Re: IMS CAMELEON
-daca n-am fost in masura sa ne pastram unicul producator national,macar sa lasam oamenii cu talent sa se desfasoare.
-la altii,din GAZ69:
-la altii,din GAZ69:
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Werner
- Aro Club Romania
- Posts: 5229
- Joined: 11 Dec 2006, 19:41
- Location: Enzberg D
- Contact:
Re: IMS CAMELEON
Of Doamne! Jeep-o-mania asta....! Si în Germania erau vreo 2-3 ARO M461 de vânzare, traforate în "Jeep". Eu le gasesc groaznice! Daca-mi place Jeep-ul îmi cumpar Jeep, nu traforez alta masina în Jeep. Cum ar fi, îmi iau o femeie oarecare si o bag sub cutitul chirurglui pâna ajunge cum o visez eu? E pervers!
-
- Membru legendar
- Posts: 1474
- Joined: 10 Jan 2008, 21:01
- Location: suceava
Re: IMS CAMELEON
Werner,iti respect opinia,dar ce te faci cu oamenii pasionati care vor sa-si construiasca o masina deosebita si nu sa-si cumpere?Nu trebuie sa vedem numai aspectul utilitar al problemei.
-
- Moderator
- Posts: 5222
- Joined: 04 Feb 2011, 19:23
- Location: Mangalia
Re: IMS CAMELEON
sper sa nu jignesc pe nimeni dar chestia asta de a lua o masina si a o face sa semene cu alta masina ca in cazul de mai sus sau celebrele dacii 1310 cu embleme de renault ma fac sa cred ca proprietarul este o persoana complexata.
in cazul IMS-ului CAMELEON de mai sus chiar daca nu este mai reusit decat masina originala cel putin nu a incercat sa copie la detaliu o alta masina lucru pe care personal il apreciez spre deosebire de rusnacul cu GAZ-JEEP.
"oamenii pasionati care vor sa-si construiasca o masina deosebita si nu sa-si cumpere" cred ca domnul PANTELIMON intra in aceasta categoriie readucand practic la "viata" masini deosebite fara a le transforma in chici , oameni fara de care probabil multe din aceste masini ar ajunge doar amintiri.
in cazul IMS-ului CAMELEON de mai sus chiar daca nu este mai reusit decat masina originala cel putin nu a incercat sa copie la detaliu o alta masina lucru pe care personal il apreciez spre deosebire de rusnacul cu GAZ-JEEP.
"oamenii pasionati care vor sa-si construiasca o masina deosebita si nu sa-si cumpere" cred ca domnul PANTELIMON intra in aceasta categoriie readucand practic la "viata" masini deosebite fara a le transforma in chici , oameni fara de care probabil multe din aceste masini ar ajunge doar amintiri.