Modificare 324
Moderators: mariusjaz, socratee
- alex
- Membru legendar
- Posts: 1518
- Joined: 12 Mar 2007, 23:16
- Location: Bucuresti
Re: Modificare 324
M-am uitat aseara la grilajul unui papuc de tip vechi si gril;ajul nu pare la fel.
la mine am mai multe prinderi in suruburi la capetele grilei decat la papuc unde era pe 6 suruburi laterale numai.
320 are suruburi si pe lateralele lungi.
eu am vrut sa il dau jos ca ma enerveaza la spalatul geamului, dar il consider element de securitate si ramane acolo.
scut cauta versiunea groasa de 3=mm daca bagi munte sau daca il faci de aspect vorbeste cu vstef, are unul din tabla subtire
la mine am mai multe prinderi in suruburi la capetele grilei decat la papuc unde era pe 6 suruburi laterale numai.
320 are suruburi si pe lateralele lungi.
eu am vrut sa il dau jos ca ma enerveaza la spalatul geamului, dar il consider element de securitate si ramane acolo.
scut cauta versiunea groasa de 3=mm daca bagi munte sau daca il faci de aspect vorbeste cu vstef, are unul din tabla subtire
happily mending an Aro 320 D127
- smihnea
- Membru
- Posts: 231
- Joined: 19 Oct 2007, 14:53
- Location: Bucuresti
Re: Modificare 324
Da, m-am uitat si eu la unul de papuc si e mai lung cu vreo 15 cm .
Daca gasiti unul din intimplare (chiar si la vreun magazin) va rog contactatima.
Daca gasiti unul din intimplare (chiar si la vreun magazin) va rog contactatima.
- smihnea
- Membru
- Posts: 231
- Joined: 19 Oct 2007, 14:53
- Location: Bucuresti
Re: Modificare 324
Azi am fost la RAR pt omologare de culoare si altele.... caci am terminat-o
- smihnea
- Membru
- Posts: 231
- Joined: 19 Oct 2007, 14:53
- Location: Bucuresti
Re: Modificare 324
Am vorbit cu inginerii de acolo si mi-au spus ca nu fac si nu trebuie omologare pentru bari si semnalizatoare - un lucru bun !!! - de vazut cum va inghiti si politia rutiera acest lucru...
In curind vor veni si pozele...
In curind vor veni si pozele...
-
- Banat
- Posts: 2354
- Joined: 27 Dec 2006, 15:14
Re: Modificare 324
Nu au spus nimic de bara si semnalele de pe aripi??!!!!! Mi-ai luminat viata cu vestea asta..
- smihnea
- Membru
- Posts: 231
- Joined: 19 Oct 2007, 14:53
- Location: Bucuresti
Re: Modificare 324
ba da au spus ca nu tebuie omologate
- mahaleans
- Incepator
- Posts: 26
- Joined: 18 Feb 2007, 10:42
- Location: Cluj-Napoca
- Contact:
Re: Modificare 324
Poza nea smihnea sau sunt TOP SECRET
fa si o lista cu modificarile care le-ai facut
fa si o lista cu modificarile care le-ai facut
- smihnea
- Membru
- Posts: 231
- Joined: 19 Oct 2007, 14:53
- Location: Bucuresti
Re: Modificare 324
Spre rusinea mea deabia acum pun citeva poze...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- smihnea
- Membru
- Posts: 231
- Joined: 19 Oct 2007, 14:53
- Location: Bucuresti
Re: Modificare 324
2
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- smihnea
- Membru
- Posts: 231
- Joined: 19 Oct 2007, 14:53
- Location: Bucuresti
Re: Modificare 324
3
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- smihnea
- Membru
- Posts: 231
- Joined: 19 Oct 2007, 14:53
- Location: Bucuresti
Re: Modificare 324
... pe baraj la Oasa...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- smihnea
- Membru
- Posts: 231
- Joined: 19 Oct 2007, 14:53
- Location: Bucuresti
Re: Modificare 324
4
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- smihnea
- Membru
- Posts: 231
- Joined: 19 Oct 2007, 14:53
- Location: Bucuresti
Re: Modificare 324
Acum vorbind despre modificari... sa fiu sincer nu au fost prea multe (in ceea ce priveste aspectul)... si anume: la aripile din fata (am taiat partea ruginita de sub masca );
la aripile din spate cam acelasi lucru, am demontat ambele bari si in partea din fata am inlocuit-o cu una bucata profil U - partea buna la aceasta modificare este ca tine mai bine sasiul
montat semnalizatoare pe aripi
inaltat bena cu 10 cm pe laaterale si pe usa cu pina la 15 cm (din tabla indoita de mine)
inaltat caroserie astfel: in fata +4cm, sub sofer +2.5 cm, in spatele scaunelor 1.5 cm, spatele caroseriei si bena 0 cm. Inaltarea s-a realizat prin adaugarea de bucsi caroserie
schimbat cauciucuri - Matador A/T
montat alarma si inchidere centralizata
Dar ce m-a intirziat a fost partea mecanica si aici desi lista nu e foarte lunga pot sa spun ca a fost destul de costisitoare si anevoioasa:
- reconditionat pompa injectie
- inlocuit diuze injectoare
- segmentat motorul
- alezat chiuloasa si rectificate scaune de supape
- inlocuit supape cu un model mai "gros" - cica sunt mai bune
- reparatie cutie viteza (nu a nimerit-o si din pacate mai trebuie desfacuta odata)
- reglat frine si inlocuit cilindru servofrina (era spart de rugina si se blocau frinele in mers)
- schimbat cam toate semeringutile si garniturile - acum nu mai plinge
- reglat cuplaj 4x4
- schimbat arc spate
- si cred ca nu a ramas loc pe unde sa nu umblu...
Urmeaza:
- alternator
- reconditionat demaror
- arcuri pe fata + amortizoare
- prelata bena
- modificare esapament si adaugare de toba intermediara
- troliu electric
- s.a.
A si sa nu uit.. alaltaieri mi-a venit o scrisorica de la texe si impozite pentru anul 2009 si impozitul pt. aro a ramas nemodificat la 400 lei... o fi definitiv ?
la aripile din spate cam acelasi lucru, am demontat ambele bari si in partea din fata am inlocuit-o cu una bucata profil U - partea buna la aceasta modificare este ca tine mai bine sasiul
montat semnalizatoare pe aripi
inaltat bena cu 10 cm pe laaterale si pe usa cu pina la 15 cm (din tabla indoita de mine)
inaltat caroserie astfel: in fata +4cm, sub sofer +2.5 cm, in spatele scaunelor 1.5 cm, spatele caroseriei si bena 0 cm. Inaltarea s-a realizat prin adaugarea de bucsi caroserie
schimbat cauciucuri - Matador A/T
montat alarma si inchidere centralizata
Dar ce m-a intirziat a fost partea mecanica si aici desi lista nu e foarte lunga pot sa spun ca a fost destul de costisitoare si anevoioasa:
- reconditionat pompa injectie
- inlocuit diuze injectoare
- segmentat motorul
- alezat chiuloasa si rectificate scaune de supape
- inlocuit supape cu un model mai "gros" - cica sunt mai bune
- reparatie cutie viteza (nu a nimerit-o si din pacate mai trebuie desfacuta odata)
- reglat frine si inlocuit cilindru servofrina (era spart de rugina si se blocau frinele in mers)
- schimbat cam toate semeringutile si garniturile - acum nu mai plinge
- reglat cuplaj 4x4
- schimbat arc spate
- si cred ca nu a ramas loc pe unde sa nu umblu...
Urmeaza:
- alternator
- reconditionat demaror
- arcuri pe fata + amortizoare
- prelata bena
- modificare esapament si adaugare de toba intermediara
- troliu electric
- s.a.
A si sa nu uit.. alaltaieri mi-a venit o scrisorica de la texe si impozite pentru anul 2009 si impozitul pt. aro a ramas nemodificat la 400 lei... o fi definitiv ?
Last edited by smihnea on 12 Jan 2009, 01:38, edited 1 time in total.
- tarzy
- Membru legendar
- Posts: 2646
- Joined: 03 Dec 2006, 20:06
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Modificare 324
la tine nu s-a modificat ... ca tu esti om al muncii si ai "utilitara", pacostea cade pe burghezii cu "turisme" ca cica e lux sa ai motor BV pe masinasmihnea wrote: ....
A si sa nu uit.. alaltaieri mi-a venit o scrisorica de la texe si impozite pentru anul 2009 si impozitul pt. aro a ramas nemodificat la 400 lei... o fi definitiv ?
Eu cred ca o tara care incearca sa prospere prin stabilirea de taxe mari este ca un om care, stind intr-o galeata, incearca sa se ridice tragind de miner.
(Winston Churchill)
(Winston Churchill)
- mordraid
- Membru
- Posts: 131
- Joined: 10 Nov 2008, 13:33
- Location: Satu Mare
Re: Modificare 324
arata fain .
"Daca tu crezi ca poti, atunci poti.
Daca tu crezi ca nu poti, atunci ai dreptate."
Daca tu crezi ca nu poti, atunci ai dreptate."