alte modificari

Suspensii, frane, directie, roti. Tipuri, modificari, reparatii.

Moderators: mariusjaz, socratee

Post Reply
User avatar
mordraid
Membru
Membru
Posts: 131
Joined: 10 Nov 2008, 13:33
Location: Satu Mare

Re: alte modificari

Post by mordraid » 31 Mar 2009, 12:49

fain :)
"Daca tu crezi ca poti, atunci poti.
Daca tu crezi ca nu poti, atunci ai dreptate."


tomescurt
Nou venit
Nou venit
Posts: 4
Joined: 30 Jun 2008, 08:29
Location: Pitesti

Re: alte modificari

Post by tomescurt » 31 Mar 2009, 15:03

Salut, scuze pentru intarziere dar deabea acum am vazut topicul.Referitor la esapamentul varianta "extrema" as vrea sa stiu daca este teava goala sau are ceva site prin ea?; face galagie mare?;creste puterea motorului?
Multumesc

User avatar
cab_512
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 473
Joined: 05 Oct 2008, 19:47
Location: Chisinau,Republica Moldova

Re: alte modificari

Post by cab_512 » 31 Mar 2009, 20:00

tomescurt wrote: Salut, scuze pentru intarziere dar deabea acum am vazut topicul.Referitor la esapamentul varianta "extrema" as vrea sa stiu daca este teava goala sau are ceva site prin ea?; face galagie mare?;creste puterea motorului?
Multumesc
Sa incep de la "coada" : creste puterea, mai ales la motoarele turbo; iarasi la motoarele turbo un pic mai galagios dar frumos, se aude turbo suerind mai ales la sarcina; teva este goala dar are diam. 76mm diametrul mai mare=evacuare mai buna  :>-
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!

tomescurt
Nou venit
Nou venit
Posts: 4
Joined: 30 Jun 2008, 08:29
Location: Pitesti

Re: alte modificari

Post by tomescurt » 01 Apr 2009, 18:48

Motorul meu este de C-lung 28dx fara turbo si itrucat merg cu el destul si pe sosea sa nu am probleme cu politia.Dar toba finala a ramas?
Merci


User avatar
cab_512
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 473
Joined: 05 Oct 2008, 19:47
Location: Chisinau,Republica Moldova

Re: alte modificari

Post by cab_512 » 01 Apr 2009, 20:12

tomescurt wrote: Motorul meu este de C-lung 28dx fara turbo si itrucat merg cu el destul si pe sosea sa nu am probleme cu politia.Dar toba finala a ramas?
Merci
Pai de asta si este varianta "extrema" teva goala de la motor si pana la capat. Acum umblu cu toba (ca sa nu deranjezi vecinii dimineata devreme sau seara tirziu :-j) este una singura dar tot varianta directa. :>-
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!

User avatar
cab_512
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 473
Joined: 05 Oct 2008, 19:47
Location: Chisinau,Republica Moldova

Re: alte modificari

Post by cab_512 » 11 Apr 2009, 22:44

Si fiind acum in stand by cu motorul miam facut un carucior+stand pentru dezasamblare-asamblare motor,mia luat ceva timp dar sint multumit de rezultat 8):
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!

User avatar
axxel4you
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1375
Joined: 07 Oct 2007, 11:01
Location: Bucuresti,sector 5
Contact:

Re: alte modificari

Post by axxel4you » 12 Apr 2009, 12:35

Foarte interesant standul, nu ar strica sa am si eu unu in garaj.Poate puteti sa-mi trimiteti o schita.

User avatar
cab_512
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 473
Joined: 05 Oct 2008, 19:47
Location: Chisinau,Republica Moldova

Re: alte modificari

Post by cab_512 » 12 Apr 2009, 15:59

axxel4you wrote: Foarte interesant standul, nu ar strica sa am si eu unu in garaj.Poate puteti sa-mi trimiteti o schita.
Schita as trimite daca ar fi, totul e facut in jurul blocului motor si din ferarii ce se gasesc prin gospodarie ;).Citeva poze :
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!

User avatar
cab_512
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 473
Joined: 05 Oct 2008, 19:47
Location: Chisinau,Republica Moldova

Re: alte modificari

Post by cab_512 » 27 Apr 2009, 14:48

Miam pus generator "nou" de 115A si fiind conceput pentru alta masina nu prea se loveste cu intinzatorul de curea de pe BV :P si bine inteles din nou la treaba *-:) miam facut un "mecanizm" nou de intindere:
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!

User avatar
RUDY
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 605
Joined: 25 Feb 2009, 19:10
Location: IASI
Contact:

Re: alte modificari

Post by RUDY » 27 Apr 2009, 17:25

Buna treaba asta...felicitari,de la ce masina e alternatorul?

User avatar
myronutu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2168
Joined: 03 Feb 2008, 13:36
Location: cluj

Re: alte modificari

Post by myronutu » 27 Apr 2009, 17:48

frumoasa lucrare.motoru cum ai iesit?
ARO 243, an 2000, motorizare TDX
ARO 243, an 1986, motorizare D127.
Bughi, motor de 1600 benzinar,in inbunatatiri
Audi B4, an 1994,2000 benzina
Fiat 1100, an 1964,proaspat achizitionat

User avatar
cab_512
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 473
Joined: 05 Oct 2008, 19:47
Location: Chisinau,Republica Moldova

Re: alte modificari

Post by cab_512 » 27 Apr 2009, 21:19

RUDY wrote: Buna treaba asta...felicitari,de la ce masina e alternatorul?
Lam luat de la o dezmembrare- de la ce masina nu stiu- este un BOSCH.
myronutu wrote: frumoasa lucrare.motoru cum ai iesit?
Exteriorul ;D a esit stralucitor 8) cum trage inca nu lam testat tre sai pun cutia, mai tre de lucrat la cratita aia ce inchide ambreajul de desupt. fiind atit de subtire sa deformat si nu impinge corect furca (cilindrul sta pe o parte) cred ca e boala la BV cratita aia. Am scimbat suruburile de M6 cu M8-era rupt filetul in toate gaurile. Ma gindesc ;D sa fac una din nou din tabla de 2mm...
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!

User avatar
cab_512
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 473
Joined: 05 Oct 2008, 19:47
Location: Chisinau,Republica Moldova

Re: alte modificari

Post by cab_512 » 28 Apr 2009, 20:10

Si ca sa nu ma oftig cu ridicatul-impinsul cutiei (cine a dat cutia la 24 stie b-() miam facut si o macara **==:
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!

User avatar
cab_512
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 473
Joined: 05 Oct 2008, 19:47
Location: Chisinau,Republica Moldova

Re: alte modificari

Post by cab_512 » 09 Jul 2010, 17:16

Sa mai scutur de colb topicul...asa deci ALTE MODIFICARI.Dupa bodylift(65mm) levierul frinei de mina statea cam aiurea nui ajungea cursa pentru asi face treba cum trebue...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

User avatar
alex
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1507
Joined: 12 Mar 2007, 23:16
Location: Bucuresti

Re: alte modificari

Post by alex » 09 Jul 2010, 20:56

cab, ti-a mai ramas ceva nemodificat? ;D
nu te tenteaza sa faci din sasiul vechi ceva gen rudy?
happily mending an Aro 320 D127


Post Reply