alte modificari

Suspensii, frane, directie, roti. Tipuri, modificari, reparatii.

Moderators: mariusjaz, socratee

Post Reply
User avatar
cab_512
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 473
Joined: 05 Oct 2008, 19:47
Location: Chisinau,Republica Moldova

Re: alte modificari

Post by cab_512 » 10 Jul 2010, 07:12

alex wrote:cab, ti-a mai ramas ceva nemodificat? ;D
nu te tenteaza sa faci din sasiul vechi ceva gen rudy?
Sasiul vechi este juma dat la fier vechi juma asteapta adoua viata sub forma unei remorci ;) vreau so fac cu elemente din caroserie ca sa fie in acelas stil cu masina.


User avatar
Werner
Aro Club Romania
Aro Club Romania
Posts: 5102
Joined: 11 Dec 2006, 19:41
Location: Enzberg D
Contact:

Re: alte modificari

Post by Werner » 10 Jul 2010, 14:12

cab_512 wrote:
alex wrote:cab, ti-a mai ramas ceva nemodificat? ;D
nu te tenteaza sa faci din sasiul vechi ceva gen rudy?
Sasiul vechi este juma dat la fier vechi juma asteapta adoua viata sub forma unei remorci ;) vreau so fac cu elemente din caroserie ca sa fie in acelas stil cu masina.

Asa ceva am de muuult de gând, sasiul asteapta, dar în România îmbelsugata nu se mai gasesc bene de ARO 324! Poate trebuie sa pun o caroserie de Q7 pe sasiu, cred ca asa una gasesc mai usor......! ;)

User avatar
cab_512
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 473
Joined: 05 Oct 2008, 19:47
Location: Chisinau,Republica Moldova

Re: alte modificari

Post by cab_512 » 10 Jul 2010, 18:17

Werner wrote:
cab_512 wrote:
alex wrote:cab, ti-a mai ramas ceva nemodificat? ;D
nu te tenteaza sa faci din sasiul vechi ceva gen rudy?
Sasiul vechi este juma dat la fier vechi juma asteapta adoua viata sub forma unei remorci ;) vreau so fac cu elemente din caroserie ca sa fie in acelas stil cu masina.

Asa ceva am de muuult de gând, sasiul asteapta, dar în România îmbelsugata nu se mai gasesc bene de ARO 324! Poate trebuie sa pun o caroserie de Q7 pe sasiu, cred ca asa una gasesc mai usor......! ;)
Se poate de folosit si partea din spate de pe un 243 cu mici ajustari...

User avatar
cab_512
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 473
Joined: 05 Oct 2008, 19:47
Location: Chisinau,Republica Moldova

Re: alte modificari

Post by cab_512 » 10 Jul 2010, 18:38

Si daca tot veni vorba despre sasiu-IN SFIRSIT MIAM FACUT SASIU NOU **==
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


User avatar
cab_512
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 473
Joined: 05 Oct 2008, 19:47
Location: Chisinau,Republica Moldova

Re: alte modificari

Post by cab_512 » 10 Jul 2010, 18:43

Si cu caroseria...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

User avatar
cab_512
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 473
Joined: 05 Oct 2008, 19:47
Location: Chisinau,Republica Moldova

Re: alte modificari

Post by cab_512 » 10 Jul 2010, 19:37

Si acum arata ASA 8)
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

User avatar
cab_512
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 473
Joined: 05 Oct 2008, 19:47
Location: Chisinau,Republica Moldova

Re: alte modificari

Post by cab_512 » 12 Jul 2010, 07:36

Si punte rigida pe fata de UAZ...
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

User avatar
tarzy
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2647
Joined: 03 Dec 2006, 20:06
Location: Bucuresti
Contact:

Re: alte modificari

Post by tarzy » 12 Jul 2010, 07:39

cab_512 wrote:Si acum arata ASA 8)

oau ... cum se comporta pe asfalt?
Eu cred ca o tara care incearca sa prospere prin stabilirea de taxe mari este ca un om care, stind intr-o galeata, incearca sa se ridice tragind de miner.
(Winston Churchill)

User avatar
cab_512
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 473
Joined: 05 Oct 2008, 19:47
Location: Chisinau,Republica Moldova

Re: alte modificari

Post by cab_512 » 12 Jul 2010, 19:04

tarzy wrote:
cab_512 wrote:Si acum arata ASA 8)

oau ... cum se comporta pe asfalt?
Merge fata MAI MOALE DECîT PE INDEPENDENTA b-( ,desigur nu are tinuta de drum ca suspensia originala de ARO ,DAR am scapat de problema pivotilor ,buccselor etc.Cred ca tre de sa pun bara stabilizatoare pe fata si sa schimb ungiul longitudinal(castor) la puntea fata ...

User avatar
Cristian1
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 589
Joined: 13 Dec 2009, 22:18
Location: Agnita SIBIU
Contact:

Re: alte modificari

Post by Cristian1 » 12 Jul 2010, 22:23

Trebuie latita, eu nu m-as da pe teren inclinat asa cum este acuma, mi-ar fi frica....
Cum ti-ai facut sasiul ? e facut de la 0 ?
NO LIMITS, NO RULES, NO ROADS

User avatar
mdany
Junior
Junior
Posts: 74
Joined: 27 May 2009, 21:39

Re: alte modificari

Post by mdany » 12 Jul 2010, 22:46

A iesit SUPERTARE!!, si cred ca sasiu ala o sa fie vesnic la cat de bine e facut. Iar in legatura cu stabilitatea, era normal sa nu mai fie la fel ca la suspensia originala de aro pentru ca acum e muuult mai inalta..centru de greutate mult mai sus... Oricum in teren se merge cu viteza mica. Spor la modificari in continuare!

User avatar
cab_512
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 473
Joined: 05 Oct 2008, 19:47
Location: Chisinau,Republica Moldova

Re: alte modificari

Post by cab_512 » 13 Jul 2010, 07:19

Cristian1 wrote:Trebuie latita, eu nu m-as da pe teren inclinat asa cum este acuma, mi-ar fi frica....
Cum ti-ai facut sasiul ? e facut de la 0 ?
Da,niste distantiere la roti nar strica...sasiul este facut de la 0.Cum lam facut? pai de nevoie,ala vechi era obosit deabinela -avea fisuri in zona suspensiei fata de nu mai puteam regla geometria rotilor plus nu am gasit o schema cu puncte de reper pentru sasiul de ARO pentru al repara calitativ...
mdany wrote:A iesit SUPERTARE!!, si cred ca sasiu ala o sa fie vesnic la cat de bine e facut. Iar in legatura cu stabilitatea, era normal sa nu mai fie la fel ca la suspensia originala de aro pentru ca acum e muuult mai inalta..centru de greutate mult mai sus... Oricum in teren se merge cu viteza mica. Spor la modificari in continuare!
Multumesc,cit despre modificari-poate la toamna cînd se mai termina lucrul pe afara trec suspensia pe arcuri elicoidale si fața si spatele,pe fata cu patru tirante si bara Panhard tip Jeep și pe spate tot cu patru tirante dar dispuse în V cum a facut mihaiaro.

User avatar
Cristian1
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 589
Joined: 13 Dec 2009, 22:18
Location: Agnita SIBIU
Contact:

Re: alte modificari

Post by Cristian1 » 13 Jul 2010, 11:29

poti sa intorci jantele JR de aro originale ca arata super fain.
NO LIMITS, NO RULES, NO ROADS

User avatar
Arcasul
Membru
Membru
Posts: 216
Joined: 26 Feb 2010, 22:35
Location: Focsani

Re: alte modificari

Post by Arcasul » 25 Jul 2010, 21:59

cab_512 wrote:Am facut ceva modificari si sub masina:
La ce foloseste conducta infasurata pe galeria de evacuare? Incalzeste motorina de pe retur? Daca DA, functioneaza?! NU se incinge moptorina prea tare?! Ca ma bate gandul si pe mine sa fac asa ceva!

User avatar
cab_512
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 473
Joined: 05 Oct 2008, 19:47
Location: Chisinau,Republica Moldova

Re: alte modificari

Post by cab_512 » 25 Jul 2010, 23:09

Arcasul wrote:
cab_512 wrote:Am facut ceva modificari si sub masina:
La ce foloseste conducta infasurata pe galeria de evacuare? Incalzeste motorina de pe retur? Daca DA, functioneaza?! NU se incinge moptorina prea tare?! Ca ma bate gandul si pe mine sa fac asa ceva!
Da incalzeste motorina dar nu pe retur,pe aceia care vine din pompa de alimentare spre filtru.De incins motorina nu se incinge o incalzeste atit cit se topeste parafina(oricum sistemul il folosesc numai iarna).De facut nu este complicat infasori aprox. 2 metri de tiava de cupru cu diam. ext. de 8mm-unica problema tre de demontat colectorul de pe motor...


Post Reply