alte modificari

Suspensii, frane, directie, roti. Tipuri, modificari, reparatii.

Moderators: mariusjaz, socratee

Post Reply
User avatar
hbogdan
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 473
Joined: 11 Dec 2009, 20:50
Location: Constanta
Contact:

Re: alte modificari

Post by hbogdan » 26 Jul 2010, 11:41

Va propun si o alta varianta: folosirea unui radiator de motorina (cum sunt cele de pe unele VW), avand doua trasee, turul si returul facand schimb de caldura prin el; pe retur circula motorina incalzita in urma compresiei; original, schimbul acesta de caldura se face cu lichidul de racire, in sensul ca se raceste motorina, dar in cazul nostru se va incalzi.
Aro 10.4 DR, 1995, Renault F8Q248 1.9D, 65CP


User avatar
Arcasul
Membru
Membru
Posts: 216
Joined: 26 Feb 2010, 22:35
Location: Focsani

Re: alte modificari

Post by Arcasul » 27 Jul 2010, 23:28

cab_512 wrote:
Arcasul wrote:
cab_512 wrote:Am facut ceva modificari si sub masina:
La ce foloseste conducta infasurata pe galeria de evacuare? Incalzeste motorina de pe retur? Daca DA, functioneaza?! NU se incinge moptorina prea tare?! Ca ma bate gandul si pe mine sa fac asa ceva!
Da incalzeste motorina dar nu pe retur,pe aceia care vine din pompa de alimentare spre filtru.De incins motorina nu se incinge o incalzeste atit cit se topeste parafina(oricum sistemul il folosesc numai iarna).De facut nu este complicat infasori aprox. 2 metri de tiava de cupru cu diam. ext. de 8mm-unica problema tre de demontat colectorul de pe motor...

Eu ma gandeam sa fac asa ceva, dar pe retur! Am vazut la un mos, avea pe ARO! Se poate infasura pe saxofon, apoi se prinde cu doua coliere, iar pentru retur trebuie teava de cupru mai subtire. O sa-mi fc si eu, si o sa-l folosesc in permanenenta!

User avatar
Dan CHIRIAC
Administrator
Administrator
Posts: 2676
Joined: 20 Feb 2007, 10:10
Location: Bucuresti

Re: alte modificari

Post by Dan CHIRIAC » 28 Jul 2010, 14:35

Pai, care mai e smecheria daca-l pui pe retur?
Ideea era sa ai motorina calda, fara "ghemotoace" de parafina in pompa de injectie, ca acolo te ajuta...
ARO 244, an 1997, motor L25
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011

KAROLOKW
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 271
Joined: 30 Mar 2010, 11:40
Location: Brasov
Contact:

Re: alte modificari

Post by KAROLOKW » 28 Jul 2010, 14:55

nu am apucat sa citesc chiar toate postarile dar uite din experienta personala pentru ca am detinut o masina cu filtrul de motorina incalzit pot sa iti spun ca incalzirea motorinei cu 40-60 de grade ii poate scadea densitatea de 3-4 ori deci motorina calda egal filtru mai fin egal sistem de injectie protejat.
daca vrei si poti incearca sa arunci o privire pe la rematuri sau pe la dezmembrari si poate gasesti o baterie de filtru de opel sau de wv poti chiar sa arunci o privire si pe la motoarele de dubite ca si ele parca aveau unele modele:)


User avatar
Arcasul
Membru
Membru
Posts: 216
Joined: 26 Feb 2010, 22:35
Location: Focsani

Re: alte modificari

Post by Arcasul » 29 Jul 2010, 22:31

Dan CHIRIAC wrote:Pai, care mai e smecheria daca-l pui pe retur?
Ideea era sa ai motorina calda, fara "ghemotoace" de parafina in pompa de injectie, ca acolo te ajuta...
Am inteles ca nu trebuie incalzita motorina prea tare, de accea am pus pe retur, ca sa duca motorina calda in rezervor si sa decongeleze tot combustibilul.
Nu cred ca este o idee rea nici faza cu motorina incalzita pe tur, dar oare nu o incalzeste prea tare?! Si daca lungesti prea mult traseul, nu se uzeaza prematur pompa de motorina?!

User avatar
axxel4you
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1375
Joined: 07 Oct 2007, 11:01
Location: Bucuresti,sector 5
Contact:

Re: alte modificari

Post by axxel4you » 29 Jul 2010, 22:46

Cred ca cel mai indicat este sa fie incalzita motorina si pe tur si pe retur , iar distanta de la pompa pana la pompa de injectie si distanta de la motor pe retur pana in rezervor nu ar trebui sa influenteze cu nimic functionarea motorului.

KAROLOKW
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 271
Joined: 30 Mar 2010, 11:40
Location: Brasov
Contact:

Re: alte modificari

Post by KAROLOKW » 30 Jul 2010, 15:20

axxel4you wrote:Cred ca cel mai indicat este sa fie incalzita motorina si pe tur si pe retur , iar distanta de la pompa pana la pompa de injectie si distanta de la motor pe retur pana in rezervor nu ar trebui sa influenteze cu nimic functionarea motorului.
Corec nu influenteaza cu nimic distanta de la rezervor pana la pompa,filtru sau ce mai e pe acolo,
incalzirea pe retur parere personala o consider cam inutila ca oricum motorina care ajunge pe retur e calda...
iar pompa de injectie sau sistemul de injectie indiferent de care tip este are undeva o pompa de alimentare pompa care asigura un debit intre de 5-10 ori cantitatea necesara,cu alte cuvinte la un litru folosit prin pompa se plimba 10 deci in decurs de 100 de km motorina din rezervor face doua ture complete:):):)

KAROLOKW
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 271
Joined: 30 Mar 2010, 11:40
Location: Brasov
Contact:

Re: alte modificari

Post by KAROLOKW » 30 Jul 2010, 15:23

Arcasul wrote:
Dan CHIRIAC wrote:Pai, care mai e smecheria daca-l pui pe retur?
Ideea era sa ai motorina calda, fara "ghemotoace" de parafina in pompa de injectie, ca acolo te ajuta...
Am inteles ca nu trebuie incalzita motorina prea tare, de accea am pus pe retur, ca sa duca motorina calda in rezervor si sa decongeleze tot combustibilul.
Nu cred ca este o idee rea nici faza cu motorina incalzita pe tur, dar oare nu o incalzeste prea tare?! Si daca lungesti prea mult traseul, nu se uzeaza prematur pompa de motorina?!
da ai dreptate nu trebuie incalzita prea tare asta asa este,tocmai am intrebat pe cineva care are ceva experienta in domeniu si mi-a spus ca deobicei temperatura la motorina incalzita in filtrele cu incalzire electrica poate ajunge pana pe la 60 -70 de grade deci o consider o temperatura rezonabila.

User avatar
Victor
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 682
Joined: 08 Feb 2008, 17:03
Location: Bucuresti

Re: alte modificari

Post by Victor » 10 Nov 2010, 14:23

Filtru de motorina cu Incalzitor are renault 21 cu motor 1,9. asa ajunge motorina In pompa direct Incalzita.
Nu Fura! Guvernul Uraste Competitia.

User avatar
cab_512
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 473
Joined: 05 Oct 2008, 19:47
Location: Chisinau,Republica Moldova

Re: alte modificari

Post by cab_512 » 17 Dec 2010, 14:13

Așa deci alte modificări...am pus pe față punte de UAZ incă din primăvară așă pot spune cîte ceva despre comportamentul AROului cu punte rigidă pe față și încă și cu arcuri lamelare-merge mai moale mșina inălțată decît înălțată pe independentă,cînd treci cu viteză prin băltoace nu trage de volan cum era cu IFSul,poți ridica mașina din suspensii mai simplu, și cel mai important ARATĂ MULT MAI BINE ;D .Acum am prefacut puntea -juma este de ARO juma de UAZ,am fost nevoit so fac ca să am rapoarte identice la ambele punți.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

User avatar
cab_512
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 473
Joined: 05 Oct 2008, 19:47
Location: Chisinau,Republica Moldova

Re: alte modificari

Post by cab_512 » 17 Dec 2010, 14:17

*-:)
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

User avatar
cab_512
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 473
Joined: 05 Oct 2008, 19:47
Location: Chisinau,Republica Moldova

Re: alte modificari

Post by cab_512 » 17 Dec 2010, 14:20

Și montată pe mașinuță ;D
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

User avatar
Cristian1
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 589
Joined: 13 Dec 2009, 22:18
Location: Agnita SIBIU
Contact:

Re: alte modificari

Post by Cristian1 » 17 Dec 2010, 16:03

Renunta la SPOA si baga arcurile sub punte, o sa se aseze mai bine , nu mai e asa inalta si nu mai e nici instabila pe off-road. Un prieten la un samurai avea SPOA si se rasturna imediat, avea distantiere de 10 cm parca + jante JR-uri intoarse si o punea imediat pe o parte, cel mai bine ar fi sa renunti la SPOA si sa vezi apoi ce frumos arata ;D Daca e sa ramai ... ramai si cu puntile cum is acuma pentru ca tot joasa e si daca bagi arcurile sub punte tot asa merge pe off-road deci chiar numa ca poti baga roti mai mari ajuta SPOA asta in rest e inutila...
NO LIMITS, NO RULES, NO ROADS

User avatar
alex
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1507
Joined: 12 Mar 2007, 23:16
Location: Bucuresti

Re: alte modificari

Post by alex » 17 Dec 2010, 17:11

ce amortizor de directie i-ai pus si cum se simte masina cu el fata de versiunea normala (fara)?
happily mending an Aro 320 D127

User avatar
cab_512
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 473
Joined: 05 Oct 2008, 19:47
Location: Chisinau,Republica Moldova

Re: alte modificari

Post by cab_512 » 17 Dec 2010, 20:26

Cristian1 wrote:Renunta la SPOA si baga arcurile sub punte, o sa se aseze mai bine , nu mai e asa inalta si nu mai e nici instabila pe off-road. Un prieten la un samurai avea SPOA si se rasturna imediat, avea distantiere de 10 cm parca + jante JR-uri intoarse si o punea imediat pe o parte, cel mai bine ar fi sa renunti la SPOA si sa vezi apoi ce frumos arata ;D Daca e sa ramai ... ramai si cu puntile cum is acuma pentru ca tot joasa e si daca bagi arcurile sub punte tot asa merge pe off-road deci chiar numa ca poti baga roti mai mari ajuta SPOA asta in rest e inutila...
Samuraiul este prea ușor,la mine BV ține echilibrul ;D .Ca să nu te răstorni suspensia tre să flexeze cît mai mult,samuraiul avea și barele stabilizatoare pe el?SPOA este chiar foarte utilă la trecut vaduri.


Post Reply