Modificare motor aro243d

Suspensii, frane, directie, roti. Tipuri, modificari, reparatii.

Moderators: mariusjaz, socratee

vstef_is
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1809
Joined: 31 Jan 2007, 23:10
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Modificare motor aro243d

Post by vstef_is »

Foarte de acord... siguranta rutiera este inexistenta la o asemenea viteza, daca sistemul de franare nu e de "top", cu pompa straineza, discuri, placute noi, tamburi / saboti noi etc... si chiar si asa...  nu e ceva ce trebuie riscat in fiecare zi... daca nu te gandesti la tine, gandeste-te la altii... se poate intampla orice.

Si ma repet... Brasovul nu e facut pentru viteza... daca vrei sa mergi peste suta ia-ti o dacie, sau alta masina civila de sosea.

User avatar
cab_512
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 476
Joined: 05 Oct 2008, 19:47
Location: Chisinau,Republica Moldova

Re: Modificare motor aro243d

Post by cab_512 »

Parerea mea cea mai buna combinatie pentru BV:raport punti 4.5 +cutie 6trepte,ai si trctiune pe teren si o viteza "acceptabila" pe sosea.
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!
User avatar
tarzy
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2646
Joined: 03 Dec 2006, 20:06
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Modificare motor aro243d

Post by tarzy »

smihnea wrote: amu daca vit constructiva e 105 km/h si totul e original inseamna ca ai 41/11. A si da merge si cu 130 daca totul e pus la punca dar tu avind 17 ani nu iti recomand sa si testezi!
la mine cu 41/11 in CXIV e trecut 90 Km/H

si da .. am mers pe autostrada cu peste 110 fara mari pbe, si mai aveam inca talpa

dar nu recomand ... calatoria cu aro la 80 Km/h cand motorul toarce e relaxanta ... la peste 90 devine al naibi de obositoare si stresanta
Eu cred ca o tara care incearca sa prospere prin stabilirea de taxe mari este ca un om care, stind intr-o galeata, incearca sa se ridice tragind de miner.
(Winston Churchill)
User avatar
smihnea
Membru
Membru
Posts: 231
Joined: 19 Oct 2007, 14:53
Location: Bucuresti

Re: Modificare motor aro243d

Post by smihnea »

deci in certificat e trecut la 'sto... sau o avea legatura cu anul de fabricatie sau nu...

User avatar
tarzy
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2646
Joined: 03 Dec 2006, 20:06
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Modificare motor aro243d

Post by tarzy »

al meu e fabricat in 1993
Eu cred ca o tara care incearca sa prospere prin stabilirea de taxe mari este ca un om care, stind intr-o galeata, incearca sa se ridice tragind de miner.
(Winston Churchill)
User avatar
smihnea
Membru
Membru
Posts: 231
Joined: 19 Oct 2007, 14:53
Location: Bucuresti

Re: Modificare motor aro243d

Post by smihnea »

io 1999
vstef_is
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1809
Joined: 31 Jan 2007, 23:10
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Modificare motor aro243d

Post by vstef_is »

io 78 si e trecut 105... si la brasoveanu albastreanu a lu alcool tot 105... nush cum de a iesit 90 la tarzy....
User avatar
smihnea
Membru
Membru
Posts: 231
Joined: 19 Oct 2007, 14:53
Location: Bucuresti

Re: Modificare motor aro243d

Post by smihnea »

'93 o fi fost un an mai incet?
User avatar
tarzy
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2646
Joined: 03 Dec 2006, 20:06
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Modificare motor aro243d

Post by tarzy »

vstef_is wrote: io 78 si e trecut 105... si la brasoveanu albastreanu a lu alcool tot 105... nush cum de a iesit 90 la tarzy....
a tau a fost pe vremuri benzinar .... nu stiu daca si albastreanu nu era din aceeasi tagma

astia cu BV "originale" mai vitezomane ... cumva aveti 5 trepte la CV?
Eu cred ca o tara care incearca sa prospere prin stabilirea de taxe mari este ca un om care, stind intr-o galeata, incearca sa se ridice tragind de miner.
(Winston Churchill)
User avatar
tudop
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 773
Joined: 02 Sep 2007, 15:13
Location: Iasi
Contact:

Re: Modificare motor aro243d

Post by tudop »

vstef_is wrote: io 78 si e trecut 105... si la brasoveanu albastreanu a lu alcool tot 105... nush cum de a iesit 90 la tarzy....
Pai astea au fost toate benzinare!
User avatar
axxel4you
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1385
Joined: 07 Oct 2007, 11:01
Location: Bucuresti,sector 5
Contact:

Re: Modificare motor aro243d

Post by axxel4you »

Poate ai gresit motorizarea , sigur nu cauti un motor pe benzina ca sa scoti performante cat mai bune ,eu am pe aro motor de  140 cp si sincer sa fiu sant situati cand as fi preferat sa am brasov , pe nisip cu 4x4 abia misc masina fara reductor dar la drum lung apreciez rezerva de putere pentru depasiri si totusi nu trec cu el de 90km/h la drum lung , franele pe disc sant bune dar oricum la cat de grea este masina e indicat sa nu te bazezi pe ele prea des. Cel mai bine stai si te gandesti cum vei folosi masina mai des , liniute , off-road, mers zilnic , etc.
 Cand eram mai mic aveam si eu problema cu performantele cat mai bune dar cu timpul am ajuns la concluzia ca cel mai important lucru pentru mine este fiabilitatea  :) :) :) :).
User avatar
smihnea
Membru
Membru
Posts: 231
Joined: 19 Oct 2007, 14:53
Location: Bucuresti

Re: Modificare motor aro243d

Post by smihnea »

astia cu BV "originale" mai vitezomane ... cumva aveti 5 trepte la CV?


:( da ca mai putine nus, dar una e marsarierul!
Last edited by smihnea on 27 Jan 2009, 14:22, edited 1 time in total.

Post Reply