Modificare motor aro243d
Moderators: mariusjaz, socratee
-
- Membru legendar
- Posts: 1809
- Joined: 31 Jan 2007, 23:10
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Modificare motor aro243d
Foarte de acord... siguranta rutiera este inexistenta la o asemenea viteza, daca sistemul de franare nu e de "top", cu pompa straineza, discuri, placute noi, tamburi / saboti noi etc... si chiar si asa... nu e ceva ce trebuie riscat in fiecare zi... daca nu te gandesti la tine, gandeste-te la altii... se poate intampla orice.
Si ma repet... Brasovul nu e facut pentru viteza... daca vrei sa mergi peste suta ia-ti o dacie, sau alta masina civila de sosea.
Si ma repet... Brasovul nu e facut pentru viteza... daca vrei sa mergi peste suta ia-ti o dacie, sau alta masina civila de sosea.
- cab_512
- Membru Devotat
- Posts: 476
- Joined: 05 Oct 2008, 19:47
- Location: Chisinau,Republica Moldova
Re: Modificare motor aro243d
Parerea mea cea mai buna combinatie pentru BV:raport punti 4.5 +cutie 6trepte,ai si trctiune pe teren si o viteza "acceptabila" pe sosea.
Tote muștele zboară dar nu toate fac miere!
- tarzy
- Membru legendar
- Posts: 2646
- Joined: 03 Dec 2006, 20:06
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Modificare motor aro243d
la mine cu 41/11 in CXIV e trecut 90 Km/Hsmihnea wrote: amu daca vit constructiva e 105 km/h si totul e original inseamna ca ai 41/11. A si da merge si cu 130 daca totul e pus la punca dar tu avind 17 ani nu iti recomand sa si testezi!
si da .. am mers pe autostrada cu peste 110 fara mari pbe, si mai aveam inca talpa
dar nu recomand ... calatoria cu aro la 80 Km/h cand motorul toarce e relaxanta ... la peste 90 devine al naibi de obositoare si stresanta
Eu cred ca o tara care incearca sa prospere prin stabilirea de taxe mari este ca un om care, stind intr-o galeata, incearca sa se ridice tragind de miner.
(Winston Churchill)
(Winston Churchill)
- smihnea
- Membru
- Posts: 231
- Joined: 19 Oct 2007, 14:53
- Location: Bucuresti
Re: Modificare motor aro243d
deci in certificat e trecut la 'sto... sau o avea legatura cu anul de fabricatie sau nu...
- tarzy
- Membru legendar
- Posts: 2646
- Joined: 03 Dec 2006, 20:06
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Modificare motor aro243d
al meu e fabricat in 1993
Eu cred ca o tara care incearca sa prospere prin stabilirea de taxe mari este ca un om care, stind intr-o galeata, incearca sa se ridice tragind de miner.
(Winston Churchill)
(Winston Churchill)
- smihnea
- Membru
- Posts: 231
- Joined: 19 Oct 2007, 14:53
- Location: Bucuresti
Re: Modificare motor aro243d
io 1999
-
- Membru legendar
- Posts: 1809
- Joined: 31 Jan 2007, 23:10
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Modificare motor aro243d
io 78 si e trecut 105... si la brasoveanu albastreanu a lu alcool tot 105... nush cum de a iesit 90 la tarzy....
- smihnea
- Membru
- Posts: 231
- Joined: 19 Oct 2007, 14:53
- Location: Bucuresti
Re: Modificare motor aro243d
'93 o fi fost un an mai incet?
- tarzy
- Membru legendar
- Posts: 2646
- Joined: 03 Dec 2006, 20:06
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Modificare motor aro243d
a tau a fost pe vremuri benzinar .... nu stiu daca si albastreanu nu era din aceeasi tagmavstef_is wrote: io 78 si e trecut 105... si la brasoveanu albastreanu a lu alcool tot 105... nush cum de a iesit 90 la tarzy....
astia cu BV "originale" mai vitezomane ... cumva aveti 5 trepte la CV?
Eu cred ca o tara care incearca sa prospere prin stabilirea de taxe mari este ca un om care, stind intr-o galeata, incearca sa se ridice tragind de miner.
(Winston Churchill)
(Winston Churchill)
- tudop
- Membru de elita
- Posts: 773
- Joined: 02 Sep 2007, 15:13
- Location: Iasi
- Contact:
Re: Modificare motor aro243d
Pai astea au fost toate benzinare!vstef_is wrote: io 78 si e trecut 105... si la brasoveanu albastreanu a lu alcool tot 105... nush cum de a iesit 90 la tarzy....
nÉ
- axxel4you
- Membru legendar
- Posts: 1385
- Joined: 07 Oct 2007, 11:01
- Location: Bucuresti,sector 5
- Contact:
Re: Modificare motor aro243d
Poate ai gresit motorizarea , sigur nu cauti un motor pe benzina ca sa scoti performante cat mai bune ,eu am pe aro motor de 140 cp si sincer sa fiu sant situati cand as fi preferat sa am brasov , pe nisip cu 4x4 abia misc masina fara reductor dar la drum lung apreciez rezerva de putere pentru depasiri si totusi nu trec cu el de 90km/h la drum lung , franele pe disc sant bune dar oricum la cat de grea este masina e indicat sa nu te bazezi pe ele prea des. Cel mai bine stai si te gandesti cum vei folosi masina mai des , liniute , off-road, mers zilnic , etc.
Cand eram mai mic aveam si eu problema cu performantele cat mai bune dar cu timpul am ajuns la concluzia ca cel mai important lucru pentru mine este fiabilitatea :) .
Cand eram mai mic aveam si eu problema cu performantele cat mai bune dar cu timpul am ajuns la concluzia ca cel mai important lucru pentru mine este fiabilitatea :) .
- smihnea
- Membru
- Posts: 231
- Joined: 19 Oct 2007, 14:53
- Location: Bucuresti
Re: Modificare motor aro243d
astia cu BV "originale" mai vitezomane ... cumva aveti 5 trepte la CV?
da ca mai putine nus, dar una e marsarierul!
da ca mai putine nus, dar una e marsarierul!
Last edited by smihnea on 27 Jan 2009, 14:22, edited 1 time in total.