Mici modificari aduse ARO-ului meu 243 3.1d
Moderators: mariusjaz, socratee
- mdany
- Junior
- Posts: 74
- Joined: 27 May 2009, 21:39
Re: Mici modificari aduse ARO-ului meu 243 3.1d
A uitat sa va spun ca am prevazut corpul cu lagarele cu racire p apa dar din pacate operatiunea nu a iesit etansa si momentan nu am legat-o la instalatia de racire a motorului... se vede in poza un cot de cupru...
la primavara cand va reveni caldura rezolv si problema ca sa o pot conecta la racirea p apa, bineinteles asta in cazul in care rezista turbina... pt ca am si un intercooler maricel care tot mai la sfarsitul iernii vreau sa il pun..
la primavara cand va reveni caldura rezolv si problema ca sa o pot conecta la racirea p apa, bineinteles asta in cazul in care rezista turbina... pt ca am si un intercooler maricel care tot mai la sfarsitul iernii vreau sa il pun..
- Ady
- Membru Devotat
- Posts: 472
- Joined: 07 Feb 2008, 18:25
- Location: UK
Re: Mici modificari aduse ARO-ului meu 243 3.1d
0.4 e totusi o presiune foarte mica pentru o turatie de aproximativ 2000rot/min, fiind o turbina micuta ar trebui sa bage ceva mai mult....dar daca mai ai si "gauri" pe traseu poate de acolo e problema. Oricum cand o sa ai peste 1; 1,2 cred ca o sa se cunoasca "puterea Bv-ului".... bafta in continuare. Incearca sa etansezi bine traseul si sa folosesti ceva furtun mai rezistent...sa nu se dilate(sau sa se sparga)datorita presiunii atunci cand o sa te duci ceva mai mult in ture cu masina.
- mdany
- Junior
- Posts: 74
- Joined: 27 May 2009, 21:39
Re: Mici modificari aduse ARO-ului meu 243 3.1d
Luni, 22.02.2010.. o zi nenorocita pentru Aro 243 3.1 td... drum cu multe curbe...+ gheata..+ parpet...partea dreapta fata a masini a fost distrusa...
Sper sa o aduc din nou la viata...oricum trebuie
Sper sa o aduc din nou la viata...oricum trebuie
- Dan CHIRIAC
- Administrator
- Posts: 2676
- Joined: 20 Feb 2007, 10:10
- Location: Bucuresti
Re: Mici modificari aduse ARO-ului meu 243 3.1d
Pai, intr-un fel, bine ca a fost parapet. Fiarele se repara.
ARO 244, an 1997, motor L25
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011
- axxel4you
- Membru legendar
- Posts: 1385
- Joined: 07 Oct 2007, 11:01
- Location: Bucuresti,sector 5
- Contact:
Re: Mici modificari aduse ARO-ului meu 243 3.1d
Desi a fost o experienta neplacuta , poti pune niste poze cu masina acum ?
- mdany
- Junior
- Posts: 74
- Joined: 27 May 2009, 21:39
Re: Mici modificari aduse ARO-ului meu 243 3.1d
Oricum masca era ruginita... Acum o sa pun modelul nou ca sa arate mai binisor.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- mihai aro
- Membru Devotat
- Posts: 366
- Joined: 13 Feb 2007, 16:24
- Location: sibiu
Re: Mici modificari aduse ARO-ului meu 243 3.1d
vezi ca Brasovu nu a fost gandit pentru turbo, si o presiune de 0,5 este bine mai mult de 0,7 sau 1 sar putea sa sparga motorul, eu zic ca se pot face teste la presiuni mai mari dar pentru perioade scurte, si oricum nici pompa de injectie nu este gandita oentru turbo, asa ca 0,5 atm este o presiune buna, in rest spor la treaba, si cat mai putine accidente.Ady wrote:0.4 e totusi o presiune foarte mica pentru o turatie de aproximativ 2000rot/min, fiind o turbina micuta ar trebui sa bage ceva mai mult....dar daca mai ai si "gauri" pe traseu poate de acolo e problema. Oricum cand o sa ai peste 1; 1,2 cred ca o sa se cunoasca "puterea Bv-ului".... bafta in continuare. Incearca sa etansezi bine traseul si sa folosesti ceva furtun mai rezistent...sa nu se dilate(sau sa se sparga)datorita presiunii atunci cand o sa te duci ceva mai mult in ture cu masina.
- gortu
- Membru de elita
- Posts: 722
- Joined: 29 Nov 2009, 21:06
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Mici modificari aduse ARO-ului meu 243 3.1d
Pacat, oricum iti doresc o restaurare usoara si cat mai buna!Bine ca tu nu ai patit ceva, doamne fereste!Fiarele se repara oricum, dar am o intrebare.....a fost ceva afectat la puntea fata?Sau pivoti, arcuri, etc.
- Zmeu
- Banat
- Posts: 892
- Joined: 15 Apr 2009, 14:39
- Location: Bucuresti
Re: Mici modificari aduse ARO-ului meu 243 3.1d
lasa....Tu sa fi sanatos
P.S.
P.S.
banuiesc ca nu http://www.aro4x4.net/smf/viewtopic.php ... 653#p66653gortu wrote:o intrebare.....a fost ceva afectat la puntea fata?Sau pivoti, arcuri, etc.
- mdany
- Junior
- Posts: 74
- Joined: 27 May 2009, 21:39
Re: Mici modificari aduse ARO-ului meu 243 3.1d
La directie s-au ras 2 prezoane din cele 3 care prind levierul de directie de fuzeta. Cred ca o sa scot suruburile alea de acolo, dar e posibil sa cumpar si o fuzeta second. In rest totul pare la locul lui. De maine ma apuc sa demontez tablaria si cu ocazia asta mai fac si alte jmecherii pe la masina
- alex
- Membru legendar
- Posts: 1518
- Joined: 12 Mar 2007, 23:16
- Location: Bucuresti
Re: Mici modificari aduse ARO-ului meu 243 3.1d
bara s-a rupt sau s-a indoit?
a folosit la ceva?
eu m-am oprit intr-un bolovan in vara si a tinut ceva..desi credeam ca s-a dus bolovanul pana in motor dupa cum s-a auzit..da am modelul mai nou.
a folosit la ceva?
eu m-am oprit intr-un bolovan in vara si a tinut ceva..desi credeam ca s-a dus bolovanul pana in motor dupa cum s-a auzit..da am modelul mai nou.
happily mending an Aro 320 D127
-
- Membru de elita
- Posts: 665
- Joined: 24 Feb 2010, 22:08
- Location: Colentina ( Sector 2 ) , Bucuresti /RO
- Contact:
Re: Mici modificari aduse ARO-ului meu 243 3.1d
mdany wrote:Luni, 22.02.2010.. o zi nenorocita pentru Aro 243 3.1 td... drum cu multe curbe...+ gheata..+ parpet...partea dreapta fata a masini a fost distrusa...
Sper sa o aduc din nou la viata...oricum trebuie
Pacat. Bine ca esti sanatos si ca nu sunt multe pierderi... Trebuie sa avem si experiente deastea odata si odata... Sper sa o faci bine cat de curand. Succes .
Cu Respect
Catalin(Aro).
Untill the sun comes up , the music won't stop. Your lovely smile.
Aro 243 , L25.
Aro 243 , L25.
- mdany
- Junior
- Posts: 74
- Joined: 27 May 2009, 21:39
Re: Mici modificari aduse ARO-ului meu 243 3.1d
Masina a fost reparata si a fost gata de drum cam pe 17 aprilie.. Intre timp s-au mai facut si unele mici imbunatatiri cum ar fi montarea unei bari stabilizatoare pe fata si o evacuare custom cu coturi mai putine si toba facuta de mine dupa un model nonrestrictiv ( se vede prin toba de la un cap la celelalt dar are si un element care anuleaza zgomotul, singurul care 'scapa' este fluieratul turbinei de la 2000 rot ale motorului in sus) , teava are 55mm diametru la interior.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- gortu
- Membru de elita
- Posts: 722
- Joined: 29 Nov 2009, 21:06
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Mici modificari aduse ARO-ului meu 243 3.1d
Arata bine, a iesit frumos .
- Fane
- Membru Devotat
- Posts: 301
- Joined: 20 Aug 2009, 23:31
- Location: Campeni Jud.Alba
- Contact:
Re: Mici modificari aduse ARO-ului meu 243 3.1d
Se simte diferenta la directie acum?dupa ce ai montat bara stabilizatoare?
Aro 243