Mici modificari aduse ARO-ului meu 243 3.1d

Suspensii, frane, directie, roti. Tipuri, modificari, reparatii.

Moderators: mariusjaz, socratee

User avatar
mdany
Junior
Junior
Posts: 74
Joined: 27 May 2009, 21:39

Re: Mici modificari aduse ARO-ului meu 243 3.1d

Post by mdany » 14 Nov 2009, 18:48

A uitat sa va spun ca am prevazut corpul cu lagarele cu racire p apa dar din pacate operatiunea nu a iesit etansa si momentan nu am legat-o la instalatia de racire a motorului... se vede in poza un cot de cupru...
la primavara cand va reveni caldura rezolv si problema ca sa o pot conecta la racirea p apa, bineinteles asta in cazul in care rezista turbina... pt ca am si un intercooler maricel care tot mai la sfarsitul iernii vreau sa il pun.. ;D ;)


User avatar
Ady
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 472
Joined: 07 Feb 2008, 18:25
Location: UK

Re: Mici modificari aduse ARO-ului meu 243 3.1d

Post by Ady » 14 Nov 2009, 20:15

0.4 e totusi o presiune foarte mica pentru o turatie de aproximativ 2000rot/min, fiind o turbina micuta ar trebui sa bage ceva mai mult....dar daca mai ai si "gauri" pe traseu poate de acolo e problema. Oricum cand o sa ai peste 1; 1,2 cred ca o sa se cunoasca "puterea Bv-ului".... ;D bafta in continuare. Incearca sa etansezi bine traseul si sa folosesti ceva furtun mai rezistent...sa nu se dilate(sau sa se sparga)datorita presiunii atunci cand o sa te duci ceva mai mult in ture cu masina. ;)

User avatar
mdany
Junior
Junior
Posts: 74
Joined: 27 May 2009, 21:39

Re: Mici modificari aduse ARO-ului meu 243 3.1d

Post by mdany » 23 Feb 2010, 00:56

Luni, 22.02.2010.. o zi nenorocita pentru Aro 243 3.1 td... drum cu multe curbe...+ gheata..+ parpet...partea dreapta fata a masini a fost distrusa...
Sper sa o aduc din nou la viata...oricum trebuie :-[

User avatar
Dan CHIRIAC
Administrator
Administrator
Posts: 2676
Joined: 20 Feb 2007, 10:10
Location: Bucuresti

Re: Mici modificari aduse ARO-ului meu 243 3.1d

Post by Dan CHIRIAC » 23 Feb 2010, 09:31

Pai, intr-un fel, bine ca a fost parapet. Fiarele se repara.
ARO 244, an 1997, motor L25
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011


User avatar
axxel4you
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1375
Joined: 07 Oct 2007, 11:01
Location: Bucuresti,sector 5
Contact:

Re: Mici modificari aduse ARO-ului meu 243 3.1d

Post by axxel4you » 23 Feb 2010, 13:22

Desi a fost o experienta neplacuta , poti pune niste poze cu masina acum ?

User avatar
mdany
Junior
Junior
Posts: 74
Joined: 27 May 2009, 21:39

Re: Mici modificari aduse ARO-ului meu 243 3.1d

Post by mdany » 23 Feb 2010, 23:15

Oricum masca era ruginita... Acum o sa pun modelul nou ca sa arate mai binisor.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

User avatar
mihai aro
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 366
Joined: 13 Feb 2007, 16:24
Location: sibiu

Re: Mici modificari aduse ARO-ului meu 243 3.1d

Post by mihai aro » 24 Feb 2010, 12:20

Ady wrote:0.4 e totusi o presiune foarte mica pentru o turatie de aproximativ 2000rot/min, fiind o turbina micuta ar trebui sa bage ceva mai mult....dar daca mai ai si "gauri" pe traseu poate de acolo e problema. Oricum cand o sa ai peste 1; 1,2 cred ca o sa se cunoasca "puterea Bv-ului".... ;D bafta in continuare. Incearca sa etansezi bine traseul si sa folosesti ceva furtun mai rezistent...sa nu se dilate(sau sa se sparga)datorita presiunii atunci cand o sa te duci ceva mai mult in ture cu masina. ;)
vezi ca Brasovu nu a fost gandit pentru turbo, si o presiune de 0,5 este bine mai mult de 0,7 sau 1 sar putea sa sparga motorul, eu zic ca se pot face teste la presiuni mai mari dar pentru perioade scurte, si oricum nici pompa de injectie nu este gandita oentru turbo, asa ca 0,5 atm este o presiune buna, in rest spor la treaba, si cat mai putine accidente.

User avatar
gortu
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 722
Joined: 29 Nov 2009, 21:06
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Mici modificari aduse ARO-ului meu 243 3.1d

Post by gortu » 24 Feb 2010, 18:10

Pacat, oricum iti doresc o restaurare usoara si cat mai buna!Bine ca tu nu ai patit ceva, doamne fereste!Fiarele se repara oricum, dar am o intrebare.....a fost ceva afectat la puntea fata?Sau pivoti, arcuri, etc. :'(

User avatar
Zmeu
Banat
Banat
Posts: 892
Joined: 15 Apr 2009, 14:39
Location: Bucuresti

Re: Mici modificari aduse ARO-ului meu 243 3.1d

Post by Zmeu » 24 Feb 2010, 18:22

lasa....Tu sa fi sanatos

P.S.
gortu wrote:o intrebare.....a fost ceva afectat la puntea fata?Sau pivoti, arcuri, etc.
banuiesc ca nu http://www.aro4x4.net/smf/viewtopic.php ... 653#p66653

User avatar
mdany
Junior
Junior
Posts: 74
Joined: 27 May 2009, 21:39

Re: Mici modificari aduse ARO-ului meu 243 3.1d

Post by mdany » 24 Feb 2010, 21:26

La directie s-au ras 2 prezoane din cele 3 care prind levierul de directie de fuzeta. Cred ca o sa scot suruburile alea de acolo, dar e posibil sa cumpar si o fuzeta second. In rest totul pare la locul lui. De maine ma apuc sa demontez tablaria si cu ocazia asta mai fac si alte jmecherii pe la masina ;D

User avatar
alex
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1506
Joined: 12 Mar 2007, 23:16
Location: Bucuresti

Re: Mici modificari aduse ARO-ului meu 243 3.1d

Post by alex » 24 Feb 2010, 23:05

bara s-a rupt sau s-a indoit?
a folosit la ceva?

eu m-am oprit intr-un bolovan in vara si a tinut ceva..desi credeam ca s-a dus bolovanul pana in motor dupa cum s-a auzit..da am modelul mai nou.
happily mending an Aro 320 D127

CatalinAro
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 665
Joined: 24 Feb 2010, 22:08
Location: Colentina ( Sector 2 ) , Bucuresti /RO
Contact:

Re: Mici modificari aduse ARO-ului meu 243 3.1d

Post by CatalinAro » 30 May 2010, 21:05

mdany wrote:Luni, 22.02.2010.. o zi nenorocita pentru Aro 243 3.1 td... drum cu multe curbe...+ gheata..+ parpet...partea dreapta fata a masini a fost distrusa...
Sper sa o aduc din nou la viata...oricum trebuie :-[

Pacat. Bine ca esti sanatos si ca nu sunt multe pierderi... Trebuie sa avem si experiente deastea odata si odata... Sper sa o faci bine cat de curand. Succes %%- good luck .



Cu Respect
Catalin(Aro).
Untill the sun comes up , the music won't stop. Your lovely smile.

Aro 243 , L25.

User avatar
mdany
Junior
Junior
Posts: 74
Joined: 27 May 2009, 21:39

Re: Mici modificari aduse ARO-ului meu 243 3.1d

Post by mdany » 30 May 2010, 22:40

Masina a fost reparata si a fost gata de drum cam pe 17 aprilie.. Intre timp s-au mai facut si unele mici imbunatatiri cum ar fi montarea unei bari stabilizatoare pe fata si o evacuare custom cu coturi mai putine si toba facuta de mine dupa un model nonrestrictiv ( se vede prin toba de la un cap la celelalt dar are si un element care anuleaza zgomotul, singurul care 'scapa' este fluieratul turbinei de la 2000 rot ale motorului in sus) , teava are 55mm diametru la interior.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

User avatar
gortu
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 722
Joined: 29 Nov 2009, 21:06
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Mici modificari aduse ARO-ului meu 243 3.1d

Post by gortu » 03 Jun 2010, 22:11

Arata bine, a iesit frumos . ;) ;)

User avatar
Fane
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 301
Joined: 20 Aug 2009, 23:31
Location: Campeni Jud.Alba
Contact:

Re: Mici modificari aduse ARO-ului meu 243 3.1d

Post by Fane » 05 Jun 2010, 15:04

Se simte diferenta la directie acum?dupa ce ai montat bara stabilizatoare?
Aro 243


Post Reply