axxel4you wrote:I...in teren in linie dreapta fara inclinatii sant foarte bune mai ales daca e si ceva namol pe jos , pentru inclinatii laterale nu sant asa reusite ( poate e masina mea prea usoara pe spate) ca venea spatele in lateral (rotile pe fata mergeau pe unde trebuie din cauza greutatii motorului), cu cat este mai incarcat spatele suportul lor lateral creste , pe pietricele se simte spatele cum fuge in lateral. Pentru drumurile de la Campulung cred ca cele mai bune sunt Mt-urile KM2 sau normale si profilul Sahara de la INSA TURBO pentru un suport lateral mai bun.
In teren mai scoate aer din ele, mai ales pe spate. 1.8atm pe fata si 1.6atm pe spate nu cred ca-i exagerat.
Creste amprenta pe sol, pune mai multe crampoane pe sol si creste aderenta.
Creste putin riscul de dejantare, dar eu zic ca merita.
Lucru valabil la toate tipurile de cauciucuri.
vladcons wrote:In teren mai scoate aer din ele, mai ales pe spate. 1.8atm pe fata si 1.6atm pe spate nu cred ca-i exagerat.
vlad, nu-l cunosti pe axel...cum sa dea aerul afara, asa, sa-l iroseasca?! a dat bani pe el la vulcanizare, si trebuie sa-i ajunga pana toceste cauciucurile. nu-l iroseste asa, de la prima iesire.
apropos axel, cand toata lumea verifica presiunea in roti, in curtea hotelului, tu tot la poarta, la barfa, erai?
Amvelopele aveau 1,8 atm toate 4 , asta a fost recomandare si m-am conformat , am folosit pompa de picior a lui Adi Herisanu , cat despre dejantat nici o sansa pentru ca am montate camere pe simexuri . O sa incerc cand va fi mai mult namol si un 1.2 fata si 1,0 pe spate .Daca ar avea colegi compresoare ar fi mai usor .
CT-03-TVY wrote: e ceva de capu la KM2? sau KM 1 ar fi fost mai faine?
Pai cam e. Mai ales pe asfalt. KM2 sunt sesizabil mai bune decat KM1 pe asfalt. Pe macadam nu cred ca-i nici o diferenta. Pe teren stancos, crengi, sol de padure si noroi de pamant negru cred ca sunt cel putin la fel ca si KM1, daca nu putin mai bune datorita crampoanelor laterale. Dar in noroi lipicios se pare ca sunt putin mai slabe. Se descarca ceva mai greu. Daca vor fi singurele anvelope de pe masina, e de preferat KM2. Castigul pe asfalt e mult mai mare decat pierderea in noroi lipicios.
axxel4you wrote:Amvelopele aveau 1,8 atm toate 4... .
Asta seamana cu "Ohoo! V-ati ingrasat dolofanilor ! 80 de kile ! Urmatorii 4..."
axxel4you wrote:...Daca ar avea colegii compresoare ar fi mai usor .