conversie tambur-discuri

Suspensii, frane, directie, roti. Tipuri, modificari, reparatii.

Moderators: mariusjaz, socratee

vstef_is
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1809
Joined: 31 Jan 2007, 23:10
Location: Bucuresti
Contact:

Re: conversie tambur-discuri

Post by vstef_is »

vercingetorix wrote:
vstef_is wrote:si piata after market pentru ARO care-i, ca eu nu am auzit de ea.

nu mai reiau discutia, tot ce am avut de spus si de intrebat e exprimat in topicul deschis de mine.
Adica nimic concret, dincolo de solutiile care s-au mai discutat deja si se stiu.

Aha... astept cu interes urmatorul tau topic, probabil ceva de genul kit de conversie turbo obligatoriu aftermarket pt ARO.

User avatar
Cotizo
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 409
Joined: 19 Jan 2009, 08:18
Location: Sibiu
Contact:

Re: conversie tambur-discuri

Post by Cotizo »

Kit conversie aftermarket la motor cu aburi - chiar, platesti impozit la steam power?
User avatar
vercingetorix
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2396
Joined: 17 Mar 2010, 19:30
Location: Bucuresti
Contact:

Re: conversie tambur-discuri

Post by vercingetorix »

pentru vstef si cotizo...
domnilor, eu am pus o problema oarecare legata de imbunatatirea acareturilor noastre
stiti vreun raspuns, aici e locul unde ne putem exprima
nu stiti mai nimic, ok, dar macar abtineti-va de la persiflari sau zeflemeli
nu vreau ca postul meu sa scada nivelul discutiilor pe acest forum
daca aveti asa mult verb, deschideti voi un alt topic si treaba voastra mai departe cum va descurcati cu adminul
Daca nu Aro, atunci ce ?
User avatar
alex
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1518
Joined: 12 Mar 2007, 23:16
Location: Bucuresti

Re: conversie tambur-discuri

Post by alex »

vstef si cotizo vor sa-ti sugereze ca ceea ce cauti tu nu exista in romania.

poate in cehia sau polonia sa existe, dar informatia asta nu a ajuns pe forum.
happily mending an Aro 320 D127

User avatar
tarzy
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2646
Joined: 03 Dec 2006, 20:06
Location: Bucuresti
Contact:

Re: conversie tambur-discuri

Post by tarzy »

@vercingetorix - te asigur ca atat vstef cat si cotizo nu au facut decat haz de necaz, nu au vrut sa-ti para persiflori sau zeflemitori.

Deocamdata o sa inchid acest topic, cine considera ca mai are ceva de spus il rog sa dea PM la mine si / sau la moderatorii acestei arii.
Eu cred ca o tara care incearca sa prospere prin stabilirea de taxe mari este ca un om care, stind intr-o galeata, incearca sa se ridice tragind de miner.
(Winston Churchill)
User avatar
Dan CHIRIAC
Administrator
Administrator
Posts: 2676
Joined: 20 Feb 2007, 10:10
Location: Bucuresti

Re: conversie tambur-discuri

Post by Dan CHIRIAC »

Am redeschis acest subiect in urma solicitarii pe care mi-a adresat-o initiatorul.
Va rog, pe toti, sa ramanem cat se poate de "on topic" de acum inainte.
Din pacate, nu cred ca vom avea cine stie ce de discutat. Nici eu nu am auzit, pana in prezent, sa existe, pe undeva, vre-un kit after market pentru ARO.
ARO 244, an 1997, motor L25
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011
User avatar
Cotizo
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 409
Joined: 19 Jan 2009, 08:18
Location: Sibiu
Contact:

Re: conversie tambur-discuri

Post by Cotizo »

Ar mai fi o pista posibil de urmat: romanii puteau sa se inspire de la puntile vreunui vehicul 4x4 comparabil din alta tara. Daca e asa, poate se potriveste vreun kit facut pentru masina respectiva. E doar o ipoteza, poate cineva cu cunostinte exhaustive de mecanica ne-ar putea lamuri.
User avatar
axxel4you
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1385
Joined: 07 Oct 2007, 11:01
Location: Bucuresti,sector 5
Contact:

Re: conversie tambur-discuri

Post by axxel4you »

Cam asa arata modificarea facuta pe puntea spate la Portaro .
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
Fane
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 301
Joined: 20 Aug 2009, 23:31
Location: Campeni Jud.Alba
Contact:

Re: conversie tambur-discuri

Post by Fane »

axxel4you ceva detali ne poti da?ce discuri?ce etrieri?detali despre modificare?
Ms \:D/
Aro 243
KAROLOKW
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 271
Joined: 30 Mar 2010, 11:40
Location: Brasov
Contact:

Re: conversie tambur-discuri

Post by KAROLOKW »

Pai daca Axel a gasit ceva e bine de aflat detalii ca pare realizabil si eu ca si "vercingetorix" sunt tare curios si interesat de aceasta modificare mai ales daca este gasita intr-un kit complet si gata pentru montaj.
nu e asa ca visez?:) daca e ceva facut ulterior e si asa interesant daca nu se traforeaza pe acolo;ce tine de montat demontat si este asamblat prin suruburi ma incumet si eu la munca daca e de traforat nu ma bag ca nu sunt specialist:)
multumim
PS:-intreba cineva de unde sau inspirat cei de la ARO...cine o sti:) dar cred ca celebrele sunt GAZ, eventual land roverul sau range rover cum ma-sa se numea atunci si poate ceva ceva de pe la Jeep aici ma refer la motorul de inspiratie americana cu supape laterale
ce am aflat si asta este off topic jentile de la defender cele pe 16 merg si la M ca sunt tot in 5 prezoane si au tot 137,9 sau 139,7 mereu le uit si le incurc doar ofsetul si "gaura" centrala nu stiu cat are dar cred ca tot 110 mm are.
User avatar
axxel4you
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1385
Joined: 07 Oct 2007, 11:01
Location: Bucuresti,sector 5
Contact:

Re: conversie tambur-discuri

Post by axxel4you »

Am luat legatura cu Ramiro Cavaleiro care va incerca sa afle mai multe despre modificari . Cum aflam ceva postam. Masina era de vanzare pe un site : http://penafiel.olx.pt/jipe-portaro-280 ... d-43184159 .
User avatar
vercingetorix
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2396
Joined: 17 Mar 2010, 19:30
Location: Bucuresti
Contact:

Re: conversie tambur-discuri

Post by vercingetorix »

Pentru cei ce doresc detalii despre conversie, recomand postarea colegului sorin_u :
http://www.aro4x4.net/smf/viewtopic.php ... 8&start=30
E detaliata iar pozele sunt foarte lamuritoare
Iata ca se pot face lucruri de calitate chiar si in lipsa unei piete aftermarket, cel putin pentru M.
Daca nu Aro, atunci ce ?
ubu
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 326
Joined: 26 Dec 2010, 00:57
Location: Bucuresti

Re: conversie tambur-discuri

Post by ubu »

Exista un kit pentru Niva, are aceleasi 5 prezoane.
Ar mai trebui modificate gaurile de prindere pe punte, probabil. Sau poate nu :

http://www.ladaworld.com/product_info.p ... ucts_id=38

contine cam totul, inclusiv frana de mana pe acelasi etrier
Cand l-a aruncat, direct rechinu' l-a mancat. In doua l-a rupt.
ionutzzz123
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 519
Joined: 03 Sep 2010, 22:38
Location: bucuresti
Contact:

Re: conversie tambur-discuri

Post by ionutzzz123 »

S-a mai facut ceva cu conversia tambur-discuri, a reusit cineva?
User avatar
florian
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1605
Joined: 12 May 2011, 14:57
Location: Ploiesti

Re: conversie tambur-discuri

Post by florian »

O pompa hidraulica suplimentara, actionata de levierul franei de stationare, montata in paralel cu pompa centrala, pe circuitul spate, nu ar genera o presiune si implicit ar transmite un debit de lichid de frana care ar refula in vasul de lichid al pompei centrale , fara sa actioneze etrierii spate ?

Post Reply