pentru vstef si cotizo...
domnilor, eu am pus o problema oarecare legata de imbunatatirea acareturilor noastre
stiti vreun raspuns, aici e locul unde ne putem exprima
nu stiti mai nimic, ok, dar macar abtineti-va de la persiflari sau zeflemeli
nu vreau ca postul meu sa scada nivelul discutiilor pe acest forum
daca aveti asa mult verb, deschideti voi un alt topic si treaba voastra mai departe cum va descurcati cu adminul
@vercingetorix - te asigur ca atat vstef cat si cotizo nu au facut decat haz de necaz, nu au vrut sa-ti para persiflori sau zeflemitori.
Deocamdata o sa inchid acest topic, cine considera ca mai are ceva de spus il rog sa dea PM la mine si / sau la moderatorii acestei arii.
Eu cred ca o tara care incearca sa prospere prin stabilirea de taxe mari este ca un om care, stind intr-o galeata, incearca sa se ridice tragind de miner.
(Winston Churchill)
Am redeschis acest subiect in urma solicitarii pe care mi-a adresat-o initiatorul.
Va rog, pe toti, sa ramanem cat se poate de "on topic" de acum inainte.
Din pacate, nu cred ca vom avea cine stie ce de discutat. Nici eu nu am auzit, pana in prezent, sa existe, pe undeva, vre-un kit after market pentru ARO.
ARO 244, an 1997, motor L25 ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011
Ar mai fi o pista posibil de urmat: romanii puteau sa se inspire de la puntile vreunui vehicul 4x4 comparabil din alta tara. Daca e asa, poate se potriveste vreun kit facut pentru masina respectiva. E doar o ipoteza, poate cineva cu cunostinte exhaustive de mecanica ne-ar putea lamuri.
Pai daca Axel a gasit ceva e bine de aflat detalii ca pare realizabil si eu ca si "vercingetorix" sunt tare curios si interesat de aceasta modificare mai ales daca este gasita intr-un kit complet si gata pentru montaj.
nu e asa ca visez?:) daca e ceva facut ulterior e si asa interesant daca nu se traforeaza pe acolo;ce tine de montat demontat si este asamblat prin suruburi ma incumet si eu la munca daca e de traforat nu ma bag ca nu sunt specialist:)
multumim
PS:-intreba cineva de unde sau inspirat cei de la ARO...cine o sti:) dar cred ca celebrele sunt GAZ, eventual land roverul sau range rover cum ma-sa se numea atunci si poate ceva ceva de pe la Jeep aici ma refer la motorul de inspiratie americana cu supape laterale
ce am aflat si asta este off topic jentile de la defender cele pe 16 merg si la M ca sunt tot in 5 prezoane si au tot 137,9 sau 139,7 mereu le uit si le incurc doar ofsetul si "gaura" centrala nu stiu cat are dar cred ca tot 110 mm are.
Pentru cei ce doresc detalii despre conversie, recomand postarea colegului sorin_u : http://www.aro4x4.net/smf/viewtopic.php ... 8&start=30
E detaliata iar pozele sunt foarte lamuritoare
Iata ca se pot face lucruri de calitate chiar si in lipsa unei piete aftermarket, cel putin pentru M.
O pompa hidraulica suplimentara, actionata de levierul franei de stationare, montata in paralel cu pompa centrala, pe circuitul spate, nu ar genera o presiune si implicit ar transmite un debit de lichid de frana care ar refula in vasul de lichid al pompei centrale , fara sa actioneze etrierii spate ?