Alegerea anvelopelor in functie de teren.
Moderators: mariusjaz, socratee
- axxel4you
- Membru legendar
- Posts: 1385
- Joined: 07 Oct 2007, 11:01
- Location: Bucuresti,sector 5
- Contact:
Re: Alegerea anvelopelor in functie de teren.
Din cate am inteles cauciucurile reesapate au un cauciuc mult mai dur fata de cele noi ceea ce le permite o rulare mai indelungata daca rezista ca integritate .Cele mai bune reesapate sunt produse de INSA- Turbo si rezista mai mult din punct de vedere al uzurii ca un alt cauciuc cu acelasi profil dar nou.
- gortu
- Membru de elita
- Posts: 722
- Joined: 29 Nov 2009, 21:06
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Alegerea anvelopelor in functie de teren.
Din ce in ce mai mult se folosesc cele reesapate.Cele reesapate dupa o perioada de timp unele incep sa se exfolieze profilul de pe ele...sunt si mai putin durabile decat cele ne reesapate.Depinde si ce firma sunt...
-
- Membru Devotat
- Posts: 271
- Joined: 30 Mar 2010, 11:40
- Location: Brasov
- Contact:
Re: Alegerea anvelopelor in functie de teren.
intru si eu in discutie:) nu am experienta in off foarte multa dar pot sa spun ca pentru un off moderat un 30% din parcurs cu niste cauciucuri de genul INSA sahara de 3 ani de zile merg de nu se poate si nu s-au exfoliat:)montate pe o Niva e drept sunt folosite doar vara ca iarna exista Semperit pentru zapada:) Pt M am INSA profil Dakar tot resapate si pot sa spun ca merg foarte bine.
Parerea mea este ca tot ce tine de cauciucuri si de cum se comporta are foarte mult un factor subiectiv ca noi pe Aro sau pe M-uri nu vom folosi o guma la extrem cat poate ia sa duca...aici cred ca cei care merg off foarte mult sau participa la competitii pot sa spuna mai multe din experienta lor proprie...dar cum fiecare are asteptari si pareri proprii totul cred ca e subiectiv si ajungem in final la BANI
Daca cineva vrea Insa resapate eu le recomand pana acum sunt multumit de ele cum se comporta si pretul e uman.
Parerea mea este ca tot ce tine de cauciucuri si de cum se comporta are foarte mult un factor subiectiv ca noi pe Aro sau pe M-uri nu vom folosi o guma la extrem cat poate ia sa duca...aici cred ca cei care merg off foarte mult sau participa la competitii pot sa spuna mai multe din experienta lor proprie...dar cum fiecare are asteptari si pareri proprii totul cred ca e subiectiv si ajungem in final la BANI
Daca cineva vrea Insa resapate eu le recomand pana acum sunt multumit de ele cum se comporta si pretul e uman.
- gortu
- Membru de elita
- Posts: 722
- Joined: 29 Nov 2009, 21:06
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Alegerea anvelopelor in functie de teren.
Da, Insa se comporta foarte bine.Eu ma refeream in general la unele cauciucuri...
- zoladex
- Nou venit
- Posts: 8
- Joined: 05 Sep 2010, 19:29
- Location: Buzau
- Contact:
Re: Alegerea anvelopelor in functie de teren.
din cate stiam , nu se pun resapate pe fata pentru ca pot exista accidente in cazul in care se exfoliaza profilul in mers ; in cazul asta ar fi o problema in gasirea unor anvelope neresapate la un pret bun , cel putin eu am cautat 195/80r15 si am gasit numai resapate cu profil off road la vreo 310 lei , si ca sa pun si pe fata neresapate costa cel putin dublu . imi recomanda cineva sa pun si pe fata resapate ?
- CRISX
- Membru de elita
- Posts: 568
- Joined: 19 Dec 2009, 13:33
- Location: BUCURESTI
- Contact:
Re: Alegerea anvelopelor in functie de teren.
De fapt, recomandarea e sa nu se puna resapate pe puntea motoare.zoladex wrote:din cate stiam , nu se pun resapate pe fata pentru ca pot exista accidente in cazul in care se exfoliaza profilul in mers
-
- Membru Devotat
- Posts: 271
- Joined: 30 Mar 2010, 11:40
- Location: Brasov
- Contact:
Re: Alegerea anvelopelor in functie de teren.
ca le gasesti pe marginea autostraziiCRISX wrote:De fapt, recomandarea e sa nu se puna resapate pe puntea motoare.zoladex wrote:din cate stiam , nu se pun resapate pe fata pentru ca pot exista accidente in cazul in care se exfoliaza profilul in mers
si iarasi ma bag in discutie sunt adeptul caucicului special facut si doar la "prima mana"adica nou:) un alt aspect ar fi calitatea resaparii de acum cu ce era acum 20-30 de ani e total alta,materialele folosite sunt altele mult imbunatatite.
mai este un aspect daca "dorel" care le monteaza pe masina le monteaza prost sau nu tine cont de sensul de rotatie de profil de presiunea de lucru de...de...de... desigur ca un cauciuc resapat nu va fi niciodata la acelasi nivel cu unul nou si vor aparea discutii si pareri de genul ca alea sunt praf si ca nu sunt bune si ca...si ca..
o mai spun odata "e chestie de bani":)
- Dan CHIRIAC
- Administrator
- Posts: 2676
- Joined: 20 Feb 2007, 10:10
- Location: Bucuresti
Re: Alegerea anvelopelor in functie de teren.
Eu merg de ani buni cu resapate pe toate rotile si mai stiu o gramada de oameni care procedeaza la fel. Resapatele nu sunt atat de proaste pe cat spun unii. Desigur, si compozitia materialului, si calitatea lor mai depinde si de producator.
Apoi unde mai pui ca mai protejezi si mediul!
Apoi unde mai pui ca mai protejezi si mediul!
ARO 244, an 1997, motor L25
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011
- hbogdan
- Membru Devotat
- Posts: 473
- Joined: 11 Dec 2009, 20:50
- Location: Constanta
- Contact:
Re: Alegerea anvelopelor in functie de teren.
Chestia cu resapatele este o idee preconceputa a romanilor, asa cum este aceea ca e mai bine dpdv al consumului sa deschizi geamurile decat sa dai drumul la A/C sau ca daca schimbi mai repede treptele si mergi subturat scade consumul. Chiar si Bridgestone a deschis in Tailanda o unitate de resapat: http://www.retreadingbusiness.com/news.asp#8 iar Marangoni are o divizie speciala pentru piata resapatelor (detalii in acelasi site).
Aro 10.4 DR, 1995, Renault F8Q248 1.9D, 65CP
- zoladex
- Nou venit
- Posts: 8
- Joined: 05 Sep 2010, 19:29
- Location: Buzau
- Contact:
Re: Alegerea anvelopelor in functie de teren.
ar merge asa ceva daca folosesc 80% asfalt si 20% teren accidentat ? http://www.radburg.ro/detalii_produs.php?id=1297 ; mai are cineva pe masina asa ceva ?
- Dan CHIRIAC
- Administrator
- Posts: 2676
- Joined: 20 Feb 2007, 10:10
- Location: Bucuresti
Re: Alegerea anvelopelor in functie de teren.
Nu am avut asa ceva decat pe rezerva, dar eu zic ca sunt un compromis bun.
ARO 244, an 1997, motor L25
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011
- hbogdan
- Membru Devotat
- Posts: 473
- Joined: 11 Dec 2009, 20:50
- Location: Constanta
- Contact:
Re: Alegerea anvelopelor in functie de teren.
Este profilul AT de la BFG, copiat de Scop AT si InsaTurbo Ranger. Despre Scop iti poate spune CosminD mai multe.
Aro 10.4 DR, 1995, Renault F8Q248 1.9D, 65CP
- gortu
- Membru de elita
- Posts: 722
- Joined: 29 Nov 2009, 21:06
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Alegerea anvelopelor in functie de teren.
Profilul ala este 50%on-50%off.Deci daca mergi cam 80% on...le cam distrugi.Mai bine iti iei ceva all season, fara profil prea agresiv daca doresti 80% on.
- Soryn
- Membru legendar
- Posts: 3367
- Joined: 13 Apr 2008, 18:38
- Location: Constanta
Re: Alegerea anvelopelor in functie de teren.
daca tin 30 de mii...iei altele care e problema..., oricum dupa 5-6 ani de folosire,sunt coapte,gortu wrote:Profilul ala este 50%on-50%off.Deci daca mergi cam 80% on...le cam distrugi.Mai bine iti iei ceva all season, fara profil prea agresiv daca doresti 80% on.
eu o sa aleg profilul dakar ori bfg mt km2