Despre punte rigida fata, cu Sorin CT

Suspensii, frane, directie, roti. Tipuri, modificari, reparatii.

Moderators: mariusjaz, socratee

User avatar
adyrip
Nou venit
Nou venit
Posts: 8
Joined: 03 Jan 2015, 12:54
Location: Bucuresti

Re: Despre punte rigida fata, cu Sorin CT

Post by adyrip » 06 Jan 2015, 11:06

Pentru intarire, merge pusa si o bara de rigidizare intre amortizoare. In momentul in care pui roti mai mari, eventual si cu flanse sau jante cu et negativ, creste stresul asa ca bara asta (strut bar) rigidizeaza tot ansamblul fata.

La troaca mea (Vitara din poza) am pus roti de 31", flanse de 30mm si jantele au Et -25, asa ca e in lucru si un strut bar, ca sa nu plece rotile la plimbare singure.


User avatar
Soryn
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3076
Joined: 13 Apr 2008, 18:38
Location: Constanta

Re: Despre punte rigida fata, cu Sorin CT

Post by Soryn » 11 Jul 2015, 20:46

Aplaudatul rotilor se trage de la arhitectura suspensiei fata.In momentul in care suspensia se comprima ,decomprima, rotile sunt trase ,sau impinse de catre directie(caseta de directie ramane fixa-cu bara de conexiune-semicaseta),capetele de bara care conecteaza fuzeta cu levieru de directie,isi modifica unghiu,respectiv lungimea. Cumulat cu alte jocuri,duce la dezastru,aplaudat
Avantaje si dezavantaje.Rigida sta mai bine la capitolul directie,dar nu ai tinuta de drum asemanatoare ifs,nu flexeza la fel etc.

Post Reply