Modificari la sistemul de frânare

Suspensii, frane, directie, roti. Tipuri, modificari, reparatii.

Moderators: mariusjaz, socratee

FocusSAN
Junior
Junior
Posts: 65
Joined: 08 Jul 2013, 23:39
Location: Sebes, Brasov

Re: Modificari la sistemul de frânare

Post by FocusSAN » 29 Jul 2015, 21:36

Extraordinar! Multumesc foarte, foarte, foarte mult pentru raspuns. De extrem de mult timp nu am mai primit un raspuns atat de exact si de simplu de inteles.

Acum, pompa de frana trebuie sa fie de un model anume, pana intr-un anumit an sau cat de buna gasesti? Trebuie schimbata cu tot cu tulumba, de asta sunt sigur, dar oare s-ar preta si o pompa de vacuum mai performanta?
Last edited by FocusSAN on 29 Jul 2015, 22:05, edited 1 time in total.
Din totdeauna pentru totdeauna iubitor de Aro!


User avatar
myronutu
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2176
Joined: 03 Feb 2008, 13:36
Location: cluj

Re: Modificari la sistemul de frânare

Post by myronutu » 29 Jul 2015, 21:48

eu iti sugerez urmatoarele daca ai fuzetele pt discuri:etrieri de pajero scurt din 89,discuri de suzuki viatara ventilati,pompa frana cu tot cu tulumba de pajero,patrol sau logan si pompa de vacum de motor peugeot sau ford siera2.3d.
spori

FocusSAN
Junior
Junior
Posts: 65
Joined: 08 Jul 2013, 23:39
Location: Sebes, Brasov

Re: Modificari la sistemul de frânare

Post by FocusSAN » 29 Jul 2015, 22:03

Suuper! Fix la asta ma gandeam - daca nu gasesc piesele romanesti, de la ce alte masini le pot lua.

Fabulos! Sunteti grozavi! Va raman vesnic indatorat. ^:)^ ^:)^ ^:)^
Din totdeauna pentru totdeauna iubitor de Aro!

ionutzzz123
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 518
Joined: 03 Sep 2010, 22:38
Location: bucuresti
Contact:

Re: Modificari la sistemul de frânare

Post by ionutzzz123 » 30 Jul 2015, 10:48

Vezi ca la discurile de suzuki trebuie sa faci o majorare la gaura de centrare. E o diferenta de 2 mm


User avatar
razvy
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 2473
Joined: 07 Feb 2008, 20:49
Location: beius bihor
Contact:

Re: Modificari la sistemul de frânare

Post by razvy » 30 Jul 2015, 15:02

+ gaurile de la prezoane largite la fi 16

FocusSAN
Junior
Junior
Posts: 65
Joined: 08 Jul 2013, 23:39
Location: Sebes, Brasov

Re: Modificari la sistemul de frânare

Post by FocusSAN » 30 Jul 2015, 23:17

Am inteles. Multumesc foarte mult! S-a notat :) . Presupun ca oricum astfel de modificari sunt evidente cand le pui cap la cap.
Pompa de frana si cea de vacuum le-am gasit. Urmeaza restul pieselor.
Din totdeauna pentru totdeauna iubitor de Aro!

FocusSAN
Junior
Junior
Posts: 65
Joined: 08 Jul 2013, 23:39
Location: Sebes, Brasov

Re: Modificari la sistemul de frânare

Post by FocusSAN » 31 Jul 2015, 23:28

Acum, ca mi-am adus aminte, cati centimetri au sabotii lati de care vorbea myronutzu? Ce cilindri pot pune pe spate pe care sa ma pot baza indiferent de terenul pe care il bag pe magarus?
Din totdeauna pentru totdeauna iubitor de Aro!

FocusSAN
Junior
Junior
Posts: 65
Joined: 08 Jul 2013, 23:39
Location: Sebes, Brasov

Re: Modificari la sistemul de frânare

Post by FocusSAN » 13 Sep 2015, 17:31

Aha. Multumesc pentru raspunsuri:P.
Acum, am desfacut un cilindru de frana sa ii schimb garniturile si am gasit ceva care nu stiu cu ce se mananca. Inelul care vine in spatele parti cu garnitura la ce foloseste?
Din totdeauna pentru totdeauna iubitor de Aro!

GRMihai
Membru
Membru
Posts: 145
Joined: 15 Mar 2015, 19:18

Re: Modificari la sistemul de frânare

Post by GRMihai » 13 Sep 2015, 21:47

La autoreglare.

FocusSAN
Junior
Junior
Posts: 65
Joined: 08 Jul 2013, 23:39
Location: Sebes, Brasov

Re: Modificari la sistemul de frânare

Post by FocusSAN » 14 Sep 2015, 10:21

Multumesc pentru raspuns. Auzisem ceva de asta, dar nu stiu ce inseamna. Poti fi un pic mai explicit? Mi s-a parut cand l-am scos ca ingreuneaza cursa pistonasului. Asa ar trebui sa fie sau ar trebui sa mearga usor?
Din totdeauna pentru totdeauna iubitor de Aro!

GRMihai
Membru
Membru
Posts: 145
Joined: 15 Mar 2015, 19:18

Re: Modificari la sistemul de frânare

Post by GRMihai » 14 Sep 2015, 13:37

Salut,
Asa trebuie sa mearga,greu.Puterea arcurilor dintre saboti,nu trebuie sa le impinga inapoi.Pe masura ce sabotul se toceste,pistonasul inainteaza si sabotul ramane in permanenta aproape de tambur.

GRMihai
Membru
Membru
Posts: 145
Joined: 15 Mar 2015, 19:18

Re: Modificari la sistemul de frânare

Post by GRMihai » 14 Sep 2015, 14:57

Cilindri buni , cam greu de gasit.Daca schimbi talerele(sa cauti din cele cu reglaj),pot sa-ti dau cilindri de ''Toyota".

FocusSAN
Junior
Junior
Posts: 65
Joined: 08 Jul 2013, 23:39
Location: Sebes, Brasov

Re: Modificari la sistemul de frânare

Post by FocusSAN » 18 Sep 2015, 13:53

Am inteles, dar daca arcurile nu ar trebui sa le impinga inapoi asta nu inseamna ca raman infranate?

Mi-a spus unul de la un magazin de piese auto ca s-ar putea sa mearga cilindri de la land rover fabricatie mai veche, insa nu aduce decat pe comanda si nu le mai ia inapoi daca nu se potrivesc. Ori nu prea am ce face cu ele daca nu merg. Are idee cineva daca se potrivesc sau nu? Nu atat la gauri ca alea se pot modifica, dar la marime, cursa, presiunea necesara, d-astea.
Din totdeauna pentru totdeauna iubitor de Aro!


Post Reply