Azi am gresat masina.
Am mai multe nelamuriri;nu-i rusine sa intrebi:
1.-aveam un gresor manual(tecalemit,decalimitru sau,ma rog cum s-o numi el)de marca Facom.Nu am mai dat de el,era simplu de utilizat:bagat cartusul,strans capac,prins cap(agrafa) pe gresorul masinii si pompat-pompat pana la golire.Nemaigasind Facomul am folosit un alt "decalimitru" dar belea mare pana cand incepe sa impinga vaselina,am desfacut surubul aerisitor,am pompat,am impins de tija din spate...pana la urma am reusit dar nu m-am prins cum ar trebui procedat in mod corect.O sa pun o poza pentru elucidarea trilemei
Astept sfaturi.
2.-la precedenta gresare am lasat vaselina curata pe gresoarele masinii ...E bine sau trebuiesc curatate gresoarele imediat dupa gresate? Chiar si acum,fiindca nu am intampinat dificultati in operatia propriu-zisa de gresare am lasat o spoiala de vaselina pe ele.Vaselina plina de praf de pe gresor am indepartat-o cu degetul inainte de gresare.Astept sfaturi.
3.-acolo unde precedent gresasem cu vaselina verde:a iesit tot verde...
-in locurile gresate cu vaselina galbena...a iesit maro+apa
-in locurile gresate cu vaselina gri,rosie sau neagra...a iesit un amalgam de culoare inchisa si ceva urme de apa.Nu am avut timp sa gresez crucile planetare fata dar o sa fie urmatoarea operatie de facut cu vaselina albastra si mers prin ploaie cu mrl-urile puse...Lista culorilor de la precedentul gresaj e in masina.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.