De la caruta de pepeni, la automobil istoric.

De la bicicleta pana la locomotiva. Orice lucrare mai serioasa, despre orice acaret iesit din tipare o puteti prezenta aici.

Moderators: Werner, mariusjaz, socratee

User avatar
alex
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1505
Joined: 12 Mar 2007, 23:16
Location: Bucuresti

Re: De la caruta de pepeni, la automobil istoric.

Post by alex » 09 Jan 2017, 09:17

cum a facut cu tuv la motorul de bv?

nu scoate fum?

al meu bv nu se incadra in " normele" itp romanesti nici dupa ce am refacut motorul si am schimbat capul hidraulic....

nu verifica noxele la masinile istorice?
happily mending an Aro 320 D127


User avatar
Constantin
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3986
Joined: 24 May 2009, 00:53
Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)

Re: De la caruta de pepeni, la automobil istoric.

Post by Constantin » 09 Jan 2017, 11:51

In Franta nu se face controlul noxelor la masinile clasate ca fiind istorice dar nici nu ai voie sa circuli cu ele zi de zi.
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul

Coluche

User avatar
Werner
Aro Club Romania
Aro Club Romania
Posts: 5087
Joined: 11 Dec 2006, 19:41
Location: Enzberg D
Contact:

Re: De la caruta de pepeni, la automobil istoric.

Post by Werner » 09 Jan 2017, 23:30

Caroseria a fost în stare relativ buna. Câteva rupturi, rugina relativ putina. Sasiul a fost rupt în mai multe locuri. Tehnica si partea electrica au fost varza. Nu pot sa apreciez lucrarile, nu am vazut cum a fost lucrata masina, dar daca a trecut TÜV-ul si a luat si paragraful de istorica, a fost cautata de inginerii de la TÜV în ultima gaura. La primul avânt masina a trecut verificarea tehnica cu foarte bine, dar a fost respins la paragraful de istorica, pentru ca avea jantele care sunt si acuma pe masina (7x15"). Cei de la TÜV au stiut ca trebuie sa aibe cauciucuri 6.50x16. Pe urma a pus un set de roti "cu împrumutul" de la alt coleg AROist si a primit si certificatul de istorica.

Motorul BV trebuie sa se încadreze în normele timpului din care este masina. Daca pompa este reglata cum trebuie si injectoarele sunt ca lumea, nu are cum sa nu treaca. Un Volvo, Toyota, sau Nissan din acel timp, scoate la fel, fum cât bratul de gros. ;D

User avatar
ydaniel
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4355
Joined: 13 Jun 2007, 11:46
Location: bucuresti
Contact:

Re: De la caruta de pepeni, la automobil istoric.

Post by ydaniel » 10 Jan 2017, 08:32

In Romania,din pacate nu este nici un 244 istoric,doar 240-241-243-10!


churezeanu
Incepator
Incepator
Posts: 19
Joined: 08 Aug 2015, 23:29
Location: Romania - Franta, in general

Re: De la caruta de pepeni, la automobil istoric.

Post by churezeanu » 10 Jan 2017, 23:31

Din cate stiam, constructia lui 244 a inceput mai devreme de 1986, deci ar putea fi facut ca vehicul istoric. Ma intreb, chiar nu exista nici unul?

User avatar
ydaniel
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4355
Joined: 13 Jun 2007, 11:46
Location: bucuresti
Contact:

Re: De la caruta de pepeni, la automobil istoric.

Post by ydaniel » 11 Jan 2017, 09:48

Nu au mai ramas intregi 244.

User avatar
George
Administrator
Administrator
Posts: 6792
Joined: 11 Dec 2006, 21:18
Location: Bucuresti
Contact:

Re: De la caruta de pepeni, la automobil istoric.

Post by George » 14 Jan 2017, 11:35

Usor de zis ca a fost o baza buna, dar aia care au vazut-o inaintea mea n-au avut aceeasi impresie. Masina a stat ceva la vanzare, inclusiv eu am luat-o cam la doua saptamani dupa vizionare, ca in poze arata mai bine ca in realitate. Deci...nu se inghesuie lumea concret, cu cash...doar cu vorbe.
ARO CLUB ROMANIA

costy84
Moderator
Moderator
Posts: 5007
Joined: 04 Feb 2011, 19:23
Location: Mangalia

Re: De la caruta de pepeni, la automobil istoric.

Post by costy84 » 20 Jan 2017, 14:15

ydaniel wrote:Nu au mai ramas intregi 244.
Au mai rămas şi întregi dar trebuiesc căutate. ;))
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

User avatar
ydaniel
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4355
Joined: 13 Jun 2007, 11:46
Location: bucuresti
Contact:

Re: De la caruta de pepeni, la automobil istoric.

Post by ydaniel » 20 Jan 2017, 20:59

Cunosc 244,l-am vazut la sfarsitul lui octombrie,impreuna cu prietenul si colegul Adi Herisanu.
Omu nu vrea sa-l vanda...

User avatar
Werner
Aro Club Romania
Aro Club Romania
Posts: 5087
Joined: 11 Dec 2006, 19:41
Location: Enzberg D
Contact:

Re: De la caruta de pepeni, la automobil istoric.

Post by Werner » 20 Jan 2017, 21:42

Ar fi pacat de el, e frumos! Merita salvat.

User avatar
tonidinsibiu
Junior
Junior
Posts: 94
Joined: 06 Mar 2013, 11:23
Location: Sibiu

Re: De la caruta de pepeni, la automobil istoric.

Post by tonidinsibiu » 15 Mar 2017, 14:34

George wrote:Usor de zis ca a fost o baza buna, dar aia care au vazut-o inaintea mea n-au avut aceeasi impresie. Masina a stat ceva la vanzare, inclusiv eu am luat-o cam la doua saptamani dupa vizionare, ca in poze arata mai bine ca in realitate. Deci...nu se inghesuie lumea concret, cu cash...doar cu vorbe.
ai dreptate... lumea vrea foarte bun si foarte ieftin... ceea ce nu prea se poate. daca iti doresti cu adevarat, tragi adanc aer in piept si te bagi! (la lucru, sau la credit :) )
ARO 241 - 1979

User avatar
Constantin
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 3986
Joined: 24 May 2009, 00:53
Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)

Re: De la caruta de pepeni, la automobil istoric.

Post by Constantin » 15 Mar 2017, 20:32

Perle rare,mai exista si in Romania si inafara ei dar ce sa faci cu romanul care vrea sa negocieze si masina si transportul si sa re-renocieze cand afla ca bateria e moarta si ar trebui schimbate cauciucurile plus alte cateva acareturi destul de marunte...
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul

Coluche

User avatar
oncioiuo
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1070
Joined: 05 Mar 2015, 18:42
Location: Sector 1, Bucuresti

Re: De la caruta de pepeni, la automobil istoric.

Post by oncioiuo » 15 Mar 2017, 22:24

Am postat in alt topic, mai sunt dar lăsate în paragina
au distrus scoala profesionala...........au disparut profesionistii !

User avatar
tonidinsibiu
Junior
Junior
Posts: 94
Joined: 06 Mar 2013, 11:23
Location: Sibiu

Re: De la caruta de pepeni, la automobil istoric.

Post by tonidinsibiu » 16 Mar 2017, 08:01

ui ce fain e!
ARO 241 - 1979

User avatar
oncioiuo
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1070
Joined: 05 Mar 2015, 18:42
Location: Sector 1, Bucuresti

Re: De la caruta de pepeni, la automobil istoric.

Post by oncioiuo » 17 Mar 2017, 23:24

am fost langa el si arata destul de rau dar nu fara speranta .... chituita pe laterale dar fata intreaga,

pacat ca nu mai are acte !
au distrus scoala profesionala...........au disparut profesionistii !


Post Reply