GOGU

De la bicicleta pana la locomotiva. Orice lucrare mai serioasa, despre orice acaret iesit din tipare o puteti prezenta aici.

Moderators: Werner, mariusjaz, socratee

Post Reply
User avatar
ekkakon
Junior
Junior
Posts: 86
Joined: 01 Apr 2009, 21:28
Location: Baia Mare
Contact:

Re: GOGU

Post by ekkakon » 30 Jun 2009, 21:51

Gogu e acasa !!! ;D ;D ;D

Dupa ceva "peripetii" , cu bull-barul rupt, o planetara sarita si ceva "ajustari" pe la electrica, acum sade frumusel si asteapta sa ne intoarcem de la TAT sa-l "refacem" .... :-j :-j :-j

http://www.youtube.com/watch?v=OmgPA04GhIs
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
[b]ARO 243 in curs de modificare in avion...[/b]


User avatar
Dan CHIRIAC
Administrator
Administrator
Posts: 2676
Joined: 20 Feb 2007, 10:10
Location: Bucuresti

Re: GOGU

Post by Dan CHIRIAC » 01 Jul 2009, 09:35

Bine ca e acasa. Dar ce a patit?
ARO 244, an 1997, motor L25
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011

SERGHEI
Banat
Banat
Posts: 2355
Joined: 27 Dec 2006, 15:14

Re: GOGU

Post by SERGHEI » 01 Jul 2009, 15:00

Dan CHIRIAC wrote:Bine ca e acasa. Dar ce a patit?
Ce sa pateasca?? A iesit din garaj de la Pomarlandia..Credeai ca ajunge cu ea acasa din prima..Numai ca medicul tot medic,cu muuuuuuult bun simt si muuulta rabdare.Masina a plecat cu cutia goala (fara ulei) cu instalatia electrica prinsa cu lipici...doar stii cum se lucreaza.Iar Domnul Doctor nu a catadicsit sa se tavaleasca pe sub masina sa verifice transmisia inainte sa o scoata de la mecanic...Chiar nu inteleg de ce ,stiam ca in anul intai la medicina pe langa ,,generala"s e facea si un curs de mecanica (auto)...se pare ca Domnul Doctor a cam chiulit...deeee..boboace frumoase..etc..Sanatosi sa fim.Bine ca sta pe roti.

User avatar
Dan CHIRIAC
Administrator
Administrator
Posts: 2676
Joined: 20 Feb 2007, 10:10
Location: Bucuresti

Re: GOGU

Post by Dan CHIRIAC » 01 Jul 2009, 15:21

Stai, bre, asa. Sa nu ne repezim. Hai sa aflam, mai intai, de la "sursa".
ARO 244, an 1997, motor L25
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011


User avatar
ekkakon
Junior
Junior
Posts: 86
Joined: 01 Apr 2009, 21:28
Location: Baia Mare
Contact:

Re: GOGU

Post by ekkakon » 01 Jul 2009, 21:07

Asa e.... recunosc.... desi scotea sunete ciudate la cutie nu m-am bagat sub ea decat atunci cand mi s-a blocat in a treia. Am bagat 2 litri de ulei si s-a rezolvat. Stutzul de la radiator s-a rupt pentru ca furtunul il tensiona prea tare din cauza ca era un pic cam scurt.
Apoi am incercat sa vad cum e sa ies de pe sosea un pic, iar din cauza ierbii nu am vazut santul plin de namol si m-am "proptit" in el. Noroc cu o masina de tractari cu troliu ce trecea pe acolo de m-a scos.... Insa in cursul operatiunii s-a rupt bull-barul, cred ca a sarit si planetara dreapta.
Partea buna e ca motorul a inceput sa-si dea drumul si daca nu mi-ar fi aparut ceva joc la directie si daca as fi avut o frana mai buna i-as fi dat si mai mult de 70 km/h.... deh, nici gumele de pe ea nu-s de viteza... ;D

O sa ma apuc de ea dupa TAT sa refac ce am stricat si sa incep amenajarea si inscriptionarea acaretului.... \:D/
[b]ARO 243 in curs de modificare in avion...[/b]

User avatar
N Alin
Membru
Membru
Posts: 126
Joined: 08 Dec 2008, 12:05
Location: Alba iulia

Re: GOGU

Post by N Alin » 02 Jul 2009, 00:13

Sincer ma bucur pentru GOGU,l-am vazut din primele posturi (si pe forum 4x4), a trecut prin multe si intradevar e greu de recunoscut. Cea ce il tradeaza e nr de inmatriculare, colantele ,volanul etc ..Succes in continuare..
Am observat fotografia cu racordul radiator rupt ..acolo e multa rugina .. acea rugina trebuie sa dispara , nu numai de pe radiator ci din toata instalatia altfel acea rugina se v-a cementa pe fagurele radiator si motorul o sa se supraincalzeasca mult mai repede...

User avatar
cristi-devildnb
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 756
Joined: 03 Apr 2007, 10:18
Location: craiova
Contact:

Re: GOGU

Post by cristi-devildnb » 02 Jul 2009, 00:46

N Alin wrote: Am observat fotografia cu racordul radiator rupt ..acolo e multa rugina .. acea rugina trebuie sa dispara , nu numai de pe radiator ci din toata instalatia altfel acea rugina se v-a cementa pe fagurele radiator si motorul o sa se supraincalzeasca mult mai repede...
sa nu fie pori de vopsea portocalie

User avatar
ekkakon
Junior
Junior
Posts: 86
Joined: 01 Apr 2009, 21:28
Location: Baia Mare
Contact:

Re: GOGU

Post by ekkakon » 02 Jul 2009, 07:55

cristi-devildnb wrote:
N Alin wrote: Am observat fotografia cu racordul radiator rupt ..acolo e multa rugina .. acea rugina trebuie sa dispara , nu numai de pe radiator ci din toata instalatia altfel acea rugina se v-a cementa pe fagurele radiator si motorul o sa se supraincalzeasca mult mai repede...
sa nu fie pori de vopsea portocalie
Nu.... e un soi de rugina din interior.... cred ca va disparea in momentul in care scot apa din radiator sa pun si antigel, nu ?
[b]ARO 243 in curs de modificare in avion...[/b]

User avatar
Dan CHIRIAC
Administrator
Administrator
Posts: 2676
Joined: 20 Feb 2007, 10:10
Location: Bucuresti

Re: GOGU

Post by Dan CHIRIAC » 02 Jul 2009, 09:56

Ar trebui facuta o spalatura serioasa a instalatiei de racire, nu e suficient sa schimbi lichidul.
ARO 244, an 1997, motor L25
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011

User avatar
N Alin
Membru
Membru
Posts: 126
Joined: 08 Dec 2008, 12:05
Location: Alba iulia

Re: GOGU

Post by N Alin » 02 Jul 2009, 14:02

Spalat bine inseamna clatiri repetate si cred ca poti folosi si calgon (sau chestii de genul) sa "misti" acele depuneri din blocul motor,Cind faci clatirea aceea ar fi bine sa demontezi racordurile de la radiator in cazul in care se desprind bucati mai mari de mizerii sa nu se obtureze celulele de apa din radiator...
Daca cureti radiatorul sa bagi apa in el(daca se poate cu presiune ar fi si mai bine) numai pe racordul de jos, fiindca inves ai sanse mari sa se colmateze celulele de apa

User avatar
Dan CHIRIAC
Administrator
Administrator
Posts: 2676
Joined: 20 Feb 2007, 10:10
Location: Bucuresti

Re: GOGU

Post by Dan CHIRIAC » 02 Jul 2009, 14:11

Se poate folosi otet.
ARO 244, an 1997, motor L25
ARO 244, an 2001, motor Toyota 2L-T, zis si "Torpilorul" - furat din Bucuresti, Sector 6, pe 29 Ianuarie 2011

User avatar
ekkakon
Junior
Junior
Posts: 86
Joined: 01 Apr 2009, 21:28
Location: Baia Mare
Contact:

Re: GOGU

Post by ekkakon » 02 Jul 2009, 19:56

Haaa.... Multumesc mult baieti pentru sfaturi ! ^:)^

Voi incerca varianta cu otetul mai intai.... ramane sa vad cum fac sa bag apa sub presiune... *-:)
Oricum, asta va fi partea cea mai usoara. Cineva s-a uitat si mi-a zis ca s-a dus contactul. Acum o opresc direct de la contactorul general. Apoi mai e partea cu directia, planetara, sa desfac turbina si sa o curat cumva, sa repar bull-barul, sa fac rost de un troliu,etc. Pana la MMoff sper sa termin...

Cum lucru ceva pe ea, cum voi pune niste poze.... Va tin la curent ! Macar asa sa va pot multumi tuturor pentru tot ce ati facut pentru ARO-EMA ... ^:)^ Abia astept sa va pot impartasi imagini si de la misiunile SMART ! ;)
[b]ARO 243 in curs de modificare in avion...[/b]

User avatar
ekkakon
Junior
Junior
Posts: 86
Joined: 01 Apr 2009, 21:28
Location: Baia Mare
Contact:

Re: GOGU

Post by ekkakon » 18 Aug 2009, 09:21

Masina a ajuns in curtea lui Max pentru "ajustari" ....
La o prima vedere se pare ca avem de strans ceva suruburi la capetele de bara, la planetara, de sudat bullbarul si sa identificam de ce dupa ce a stat mai bine de o luna am gasit-o cu radiatorul uscat, fara pic de apa si acum, dupa ce am pus apa, sunt momente in care motorul se poticneste, ca si cum ar prinde aer.
Am observat ca am si ceva joc in caseta de directie ( aici astept cat mai multe idei si sfaturi ). In plus, ma gandesc sa caut si o turbina second ca nu stiu cum s-o "curat" pe asta de pe ea pana la MMoff.
Urmeaza o revizie la partea electrica si sper ca daca le fac pe toate sa o vedeti zburdand la MMoff!

Ieri a venit si firma ce ne sponsorizeaza cu "pictura" si ne-a facut o simulare cam cum va arata saptamana viitoare. vedeti in poza

@ George: Fa cumva sa ajunga la mine niste stickere ale Clubului, de o dimensiune recomandata cam cat jumate din geamurile laterale sa le pot pune alaturi de sigla Club4x4 fiindca fara voi Gogu nu ar fi existat... ^:)^
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
[b]ARO 243 in curs de modificare in avion...[/b]

User avatar
George
Administrator
Administrator
Posts: 6811
Joined: 11 Dec 2006, 21:18
Location: Bucuresti
Contact:

Re: GOGU

Post by George » 18 Aug 2009, 10:09

ekkakon wrote:@ George: Fa cumva sa ajunga la mine niste stickere ale Clubului, de o dimensiune recomandata cam cat jumate din geamurile laterale sa le pot pune alaturi de sigla Club4x4 fiindca fara voi Gogu nu ar fi existat... ^:)^
baga o adresa pe PM unde sa ajunga, si te "echipam" corespunzator.
ARO CLUB ROMANIA

User avatar
eugeningineru
Nou venit
Nou venit
Posts: 2
Joined: 31 Aug 2010, 00:04

Re: GOGU

Post by eugeningineru » 22 Sep 2010, 23:40

ft ft tare


Post Reply