"Restaurare" M475

De la bicicleta pana la locomotiva. Orice lucrare mai serioasa, despre orice acaret iesit din tipare o puteti prezenta aici.

Moderators: Werner, mariusjaz, socratee

Post Reply
User avatar
Constantin
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4003
Joined: 24 May 2009, 00:53
Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)

Re: "Restaurare" M475

Post by Constantin » 03 Mar 2013, 22:51

...miam-miam,faina masina ai.
Nu ar fi fost mult mai rentabil un webasto normal?
Sicocolul tau te face sa depinzi de o priza,prelungitoare,daca se ia curentul e nasolie;in padure,nu mai spun si daca esti obligat sa dormi in masina,departe de casa...kilometri de cabluri intinse aiurea si tot dejaba daca trece vreun "fierar".Ce ai pus tu e un bun compromis pentru inlaturarea festilei in conditii de parcare in curte.
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul

Coluche


User avatar
Arcasul
Membru
Membru
Posts: 216
Joined: 26 Feb 2010, 22:35
Location: Focsani

Re: "Restaurare" M475

Post by Arcasul » 04 Mar 2013, 10:53

Constantin wrote:...miam-miam,faina masina ai.
Nu ar fi fost mult mai rentabil un webasto normal?
Sicocolul tau te face sa depinzi de o priza,prelungitoare,daca se ia curentul e nasolie;in padure,nu mai spun si daca esti obligat sa dormi in masina,departe de casa...kilometri de cabluri intinse aiurea si tot dejaba daca trece vreun "fierar".Ce ai pus tu e un bun compromis pentru inlaturarea festilei in conditii de parcare in curte.
Multumesc de aprecieri!
Ar fi fost foarte bun si un webasto normal, dar costa cel putin 300 de euro! Acesta electric m-a costat cam 200 de lei! Scopul meu a fost sa usurez parcarea din curte, unde masina sta si cate o luna nepornita! Plus ca porneste si foarte greu, la -15 grade nu vrea sub nici o forma! Pentru padure e mai simplu, o las intr-o rampa si porneste la vale + electromotor! Nici nu se pune problema de cabluri in padure sau in alte locuri!

niku111
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1218
Joined: 07 Mar 2011, 20:33
Location: Craiova

Re: "Restaurare" M475

Post by niku111 » 04 Mar 2013, 12:54

Salut.Pune si tu mai multe poze si da mai multe detalii cu tipul incalzitorului si de pe ce utilaj l-ai prelevat.

User avatar
Arcasul
Membru
Membru
Posts: 216
Joined: 26 Feb 2010, 22:35
Location: Focsani

Re: "Restaurare" M475

Post by Arcasul » 04 Mar 2013, 19:38

niku111 wrote:Salut.Pune si tu mai multe poze si da mai multe detalii cu tipul incalzitorului si de pe ce utilaj l-ai prelevat.
Salut! Nu este prelevat de pe nici un utilaj, este facut de mine! Am cumparat o rezistenta electrica de boiler, de 2000 de Wati, cu termostatul de rigoare. Rezistenta a costat 45 de lei, iar termostatul 20 de lei. Se gasesc la mai toate magazinele de electrice / instalatii. Apoi am cumparat de la REMAT 60 cm de teava de inox de 55 mm diametru si o flansa, tot de inox, groasa de 15 mm si de 70 mm diametru. Apoi m-am dus la un strungar care mi-a facut o flansa dupa filetul rezistentei si mi-a sudat-o de teava. A sudat apoi doua bucati mici de teava, de 5 cm lungime si 18 mm diametru de teava mai mare. De acestea am legat furtunele de intrare si iesire!
Instalatia am legat-o pe circuitul de incalzire al caloriferului masinii. In serie cu incalzitorul am pus o pompa de recirculare electrica de BMW.
Il bag in priza la 220V, leg pompa la instalatia masinii (pompa e pe 12 V) si dupa 25 - 30 de minute am antigel la 45 de grade, in conditiile in care afara sunt - 10 grade. La temepratura asta, motorul porneste ca vara, fara flacara sau termoinjector!! ;D


Incalzire

Image Image Image Image Image Image Image Image


Sirocol

Image Image Image Image


User avatar
gabybuz
Membru
Membru
Posts: 226
Joined: 28 Feb 2013, 22:39
Location: oradea

Re: "Restaurare" M475

Post by gabybuz » 06 Mar 2013, 22:49

Auzi dar este un impediment daca este termostat sau se face circuitul doar in motor fara radiator?
It's about respect!

User avatar
florian
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 1482
Joined: 12 May 2011, 14:57
Location: Ploiesti

Re: "Restaurare" M475

Post by florian » 06 Mar 2013, 22:54

gaby, nu este niciun impediment. este mai bine.

User avatar
Arcasul
Membru
Membru
Posts: 216
Joined: 26 Feb 2010, 22:35
Location: Focsani

Re: "Restaurare" M475

Post by Arcasul » 07 Mar 2013, 18:47

gabybuz wrote:Auzi dar este un impediment daca este termostat sau se face circuitul doar in motor fara radiator?
Este mai bine cu termostat, deoarece se incalzeste doar antigelul din motor, fara radiator, adica circuitul mic de racire! :)

User avatar
Arcasul
Membru
Membru
Posts: 216
Joined: 26 Feb 2010, 22:35
Location: Focsani

Re: "Restaurare" M475

Post by Arcasul » 08 Mar 2013, 20:46

Si ca sa vedeti ca sunt un IMS-ist adevarat, am mai influentat pe cineva sa isi cumpere un IMS! Si in viitorul apropiat, cred ca voi mai convinge pe cineva sa mai salveze un IMS de REMAT! ;D
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

User avatar
dicomes
Membru Devotat
Membru Devotat
Posts: 425
Joined: 22 Nov 2008, 20:23
Location: Rm.Valcea

Re: "Restaurare" M475

Post by dicomes » 08 Mar 2013, 21:56

Hm, arata binisor, dar va fi ceva de munca.Ma gandesc ca dupa ce ai convins omu' sa salveze M-ul il vei si ajuta la treaba, nu? ;D

User avatar
Arcasul
Membru
Membru
Posts: 216
Joined: 26 Feb 2010, 22:35
Location: Focsani

Re: "Restaurare" M475

Post by Arcasul » 08 Mar 2013, 23:13

dicomes wrote:Hm, arata binisor, dar va fi ceva de munca.Ma gandesc ca dupa ce ai convins omu' sa salveze M-ul il vei si ajuta la treaba, nu? ;D
Absolut! Eu am fost de l-am cumparat, i l-am adus si il voi ajuta sa-l refaca (sfaturi, munca, piese, etc.), numai sa iasa ceva frumos, mai ales ca vrea sa-l faca istoric!

User avatar
Constantin
Membru legendar
Membru legendar
Posts: 4003
Joined: 24 May 2009, 00:53
Location: paris(nascut si crescut la Ramnicu Valcea)

Re: "Restaurare" M475

Post by Constantin » 08 Mar 2013, 23:15

...cred ca l-ai cumparat pentru nevasta fara permis si nu vrei sa te dai de gol ca in realitate l-ai luat pentru tine.Mai stiu e unul...
capitalismul reprezinta exploatarea omului de catre om
socialismul,comunismul,etc:ESTE exact inversul

Coluche

User avatar
Arcasul
Membru
Membru
Posts: 216
Joined: 26 Feb 2010, 22:35
Location: Focsani

Re: "Restaurare" M475

Post by Arcasul » 09 Mar 2013, 09:04

Constantin wrote:...cred ca l-ai cumparat pentru nevasta fara permis si nu vrei sa te dai de gol ca in realitate l-ai luat pentru tine.Mai stiu e unul...
Pe bune, nu l-am cumparat pentru mine!

User avatar
ALB
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 520
Joined: 16 Mar 2010, 17:38
Location: Craiova
Contact:

Re: "Restaurare" M475

Post by ALB » 11 Mar 2013, 17:44

Constantin wrote:...cred ca l-ai cumparat pentru nevasta fara permis si nu vrei sa te dai de gol ca in realitate l-ai luat pentru tine.Mai stiu e unul...
Si de ce ar minti? :-j

User avatar
Arcasul
Membru
Membru
Posts: 216
Joined: 26 Feb 2010, 22:35
Location: Focsani

Re: "Restaurare" M475

Post by Arcasul » 11 Mar 2013, 17:48

ALB wrote:si de ce ar minti? :-j
Chiar nu as avea de ce!

User avatar
ALB
Membru de elita
Membru de elita
Posts: 520
Joined: 16 Mar 2010, 17:38
Location: Craiova
Contact:

Re: "Restaurare" M475

Post by ALB » 11 Mar 2013, 18:24

Arcasul wrote:
ALB wrote:si de ce ar minti? :-j
chiar nu as avea de ce!
Asa ziceam si eu!


Post Reply